Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Je že kdo vozil Metzeler M7RR? Kako se obnesejo?

Dr.Jakob

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a jim je obdukcijo delu :?

čreva jim je vn vadu...zdj dela pa obdukcijo mitaskam :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo vozil Metzeler M7RR? Kako se obnesejo?

sm slišu, da niso slabe ... ampak, ko so nove izredno drsijo .... bolj kot običajno ... zdj jih ima en prijatu gor na R6, pa se ni nč kj dost vozu, tako da še ni nč povedal kako se obnesejo .. edin, da je skor užgal, ko jih je nove gor dau ... na otip so malo plastične :P ...

 

če kj zvem, greva na kavo in ti vse skrivnosti te gume izdam, ko jih zvem :D

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se počasi sprašujem, kaj Maus ne bi naredil za kawo ... :D

lupčka ti pa naum dau  ... na gumo mogoće :jezik:

 

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo v suhem boš težje prišel do meje kot v mokrem.

V suhem te prej zj*** druge stvari: pesek, kravjeki, zalivke, kamen, teta z mobitelom ali kmet s traktorjem (pa ne naš kmet, ta te ne bo oviral... :) ) ali enostavno lastna napačna reakcija.

Zato sam najprej pogledam karakteristike gume v mokrem. Enako za avto.

 

Odvisno od tvojih navad pri vožnji z motorjem.. Jaz glede na to, da ne delam nekih večdnevnih tur ampak so to večinoma enodnevni izleti oziroma krajše par urne vožnje v "okoliških krajih", praktično nikoli ne vozim po dežju ker ob mokrem vremenu ne grem na motor. Če me pa dobi se pa itak peljem zelo previdno, tako da je čisto vseeno kakšna guma je gor. Meni osebno je torej bistveno, da je guma dobra v suhem. Po mokrem vsega skupaj v sezoni prevozim mogoče 100km.

 

Za avto se pa strinjam, tam je pa bistveno, da ima guma dobre lastnosti na mokri cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo vozil Metzeler M7RR? Kako se obnesejo?

 

Prejšen teden sem jih dal gor. Zaenkrat brez pripomb, meni je super. Kaj več ti pa težko rečem po 500km, ki sem jih do sedaj naredil z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala maus in Domen. Maus, ti pa tako ali tako imaš kawe v dobrem :grim

 

Sem pa tokrat naročil toliko opevane Mitaske, da si še sam ustvarim mnenje o njih. Bo pa naslednja runda Metzeler M7RR.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ....Bo pa naslednja runda Metzeler M7RR.

:grrr  ... po moje bojo še ene Mitaske.....   :jezik:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je ful pomembno, kak se guma obnaša v dežju, saj sm doma v GB :kva1:

 

 

Lani si bil bolj Anglež kot Angleži, kar spomni se, kakšno poletje je bilo....

 

Pa tudi letos vsak drugi jokca, da se je iz večdnevne fure domov po dežju pripeljal   :grim

 

Verjetno se niso 300km vozili 50km/h

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mene bolj moti v dežju, da sem jest moker..... kot pa da gume ne držijo kot na MGP...   :P

... itak ne poznam junaka, da bi diujau po mokri cesti.

 

sej je fanj, da guma suvereno drži v dežju...

ampak:

NOBENA GUMA NE DRŽI V DEŽJU TA KO KOT NA SUHEM!!!

ker:

je oprijem v mokrem mnogo bolj odvisen od vseh drugih dejavnikov, kot pa od gume same in njenih kanalov

 

Tisti, ki se "spozna" na gume in njihov oprijem v mokrem... naj naredi realen test, katera guma drži...in katera ne.

 

Vsi vemo, da so najslabši pogoji na cesti takoj za tem, ko začne deževati. Takrat dež stopi vso svinjarijo po cesti.... in takrat jo ni gume, ki bi nudila dober oprijem.

Če dežuje nekaj časa...ali pa da je bil naliv iin je to svinjarijo v kaki uri deževanja spralo s ceste, se pa razmere močno spremenijo...in takrat gume mnogo bolj "držijo".

... zato pa ..kot pravim.... naredite realen test ...in na istem cestnem odseku v istem času... pod istimi pogoji stestirajte več gum... pa potem podajte oceno.  :D  ... katera "drži" in katera ne....   :P

 

... moje mnenje je tudi, da do aquaplanninga pri moto gumah praktično ne more priti, ker se itak pelješ z manjšo hitrostjo... ne pa poznam junaka, ki bi se peljal z motorjem po cesti v nalivu, ko je na asfaltu 5mm ali več vode...

... vsaj jest se ne peljem takrat...če pa že moram... pa itak ne moreš peljat več kot po občutku za takšne razmere....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani si bil bolj Anglež kot Angleži, kar spomni se, kakšno poletje je bilo....

 

Pa tudi letos vsak drugi jokca, da se je iz večdnevne fure domov po dežju pripeljal   :grim

 

Verjetno se niso 300km vozili 50km/h

letos po 9kkm sm bil od tega le10km Anglež :OK: , lani je bilo tega veliko več, Mitas se je pa iskazal za neproblematično gumo za dež, kar se mi zdi ključno, po suhem lima, po mokrem ne drsi bolj, kot bilo katera guma do sedaj, kar sm jih imel, prav nadsprotno, je ena boljših, ali si pa jest z leti več upam :smoke:  Je pa tudi res, da je motor "pravi" :kva2:  

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi gum, ki ne držijo dobro v mokrem, letijo po tleh motorji tudi pri manjših hitrostih pri manevrih na križiščih in raznih presenečenjih, zato je dobro če je guma odlična na suhem in mokrem, sam imam dobre izkušnje z Bridgestone bt 016 in s20, oboje v mokrem držijo odlično, preizkusil sem zavore v dežju in dvigne zadek če je asfalt približno normalen, pospeševanje iz semaforja v prvi prestavi najprej speljal normalno, po nekaj metrihna pa pospeševanje naravnost na polno in začuda brez zdrsavanja in vrtenja v prazno zadnjega kolesa,( xx-a 164hp), zaviranje sem preizkusil večkrat v dežju v različnih pogojih in pri ostrem zaviranju skoraj vedno dvigne zadek, razen na zelo gladkem belem asfaltu, kjer namesto dviga zadka na koncu malo zdrsne. Seveda se v dežju vsi vozimo bol po pameti, ampak je pa vseeno fino če gumi lahko zaupaš tudi na mokrem, sam sem pred 38 leti preizkusil kako je ko ti v dežju sredi ovinka zdrsne prednje kolo,(guma je bila OBILIĆEVO) ki sem jo takoj zamenjal s SAVO in ni bilo več problemov,pa tudi na mokrem prehodu za pešce sem se nekoč lepo zložil!

 

PS. Grem stavit, če bi SNECERJU namontiral tiste OBILIĆEVO, da nebi opazil razlike!!!!

Popravljeno . Popravil biHONDA
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boljše pnevmatike za dež kot so ContiRoadAttack II EVO še nisem imel !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V suhem kako bi jih opisal evo2? Kilometrina?

 

Sicer vprašanje nisi postavil meni, pa vseeno ti lahko odgovorim...prejšni teden sem zamenjal sprednjo CRA II evo. Guma drži v vseh razmerah zelo suvereno. Jaz sem imel 100 % zaupanje vanjo, katerega pri RS 1 in še manj 2 nisem imel. Sedaj je situacija z Mitaskami ista kot evo 2. Za moje pojme super guma. le levi rob sem pobral do indikatorja, zato sem jo menjal, čeprav je imela po sredini še materiala za 3kkm. Sam sem s sprednjo naredil 7kkm. Bi kupil takoj še enkrat, pa Mitaska vseeno odigra glavno vlogo pri končni odločitvi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ko je glih govora o oprijemu v dežju in mitas...pri (za deževne razmere) normalnem pospeševanju ob prehitevanju počasnejšega vozila, se mi je na sredinski beli črti guma fejst zavrtela v prazno...razmišljam, da mogoče res ni dolgo deževalo in dopuščam možnost umazanije na cesti....nadzorna elektronika bi zadevo najverjetneje zminimalizirala...obraba po 3600km je na sredini do unih črtic, kar pomeni da tisoč bo še verjetno zdržala...prednja je čez polovico...na ne prevroči jadranki jo je pri turistični vožnji v dvoje vidno svaljkalo...gledano v celoti sem še vedno zadovoljen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bela črta drsi, sploh na začetku in koncu dežja...z bilokatero gumo. Še po suhem se pozna ko na polno čez zapelješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer vprašanje nisi postavil meni, pa vseeno ti lahko odgovorim...prejšni teden sem zamenjal sprednjo CRA II evo. Guma drži v vseh razmerah zelo suvereno. Jaz sem imel 100 % zaupanje vanjo, katerega pri RS 1 in še manj 2 nisem imel. Sedaj je situacija z Mitaskami ista kot evo 2. Za moje pojme super guma. le levi rob sem pobral do indikatorja, zato sem jo menjal, čeprav je imela po sredini še materiala za 3kkm. Sam sem s sprednjo naredil 7kkm. Bi kupil takoj še enkrat, pa Mitaska vseeno odigra glavno vlogo pri končni odločitvi.

 

Nisem quotal kmeta, da lahko še kdo drug poda svoje izkušnje :) Hvala za info, a te prav razumem,da mitas sf+ = equal Conti2evo edino manjša kilometrina?

Tudi sam imam dunlop gor pač dobil ob nakupu motorja spredaj qualifier, zadaj sportsmart...Sicer brez zdrsov ampak ne zaupam dunlopu pa še lene so mi, no kilometraža je pa velika čeprav sprednja je že proti koncu zadnja se pa kar ne vdaja iverka haha...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker Roberto vedno poškili tudi v temo o gumah, sem danes končno šel preveriti proizvajalca gum na MV in ugotovil, da niso "registrirane za kolenčkanje" in da se že po njihovem profilu vidi, da so jih naredili poševnooki ...

 

img2436.jpg

 

img2438.jpg

 

Vsaka njihova današnja aktivnost seveda odpade ... :blush:

 

img2439.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!