Scarlett Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Ker Roberto vedno poškili tudi v temo o gumah, sem danes končno šel preveriti proizvajalca gum na MV in ugotovil, da niso "registrirane za kolenčkanje" in da se že po njihovem profilu vidi, da so jih naredili poševnooki ... Vsaka njihova današnja aktivnost seveda odpade ... Zakaj odpade? Sej za odvodnjavanje je poskrbljeno... Zivnorc 1
Derbi-mb Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Zakaj odpade? Sej za odvodnjavanje je poskrbljeno... Ja, samo za odvodnjavanje.........
motom Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Tud mitas ni vsemogocna. Se zgodi da se na suhem gladkem asfaltu, natancno iz Boh. Bistrice proti Sor.planini, zavrti v prazno. motom 1
siks Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 ...nikakor ni vsemogočna...ima pa zelo dobro razmerje med ceno in zmogljivostmi... DAMI34 in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 V suhem kako bi jih opisal evo2? Kilometrina? Evo ti je že Jack odgovoril se strinjam z njim bolj suverene gime še nisem imel res pa da nikoli nisem na motorje natikal neke GP pnevmatike ker jih ne rabim saj se za vsemi dirkači vozim z enduro pnevmatikami in ne boš vrjel ,še noben mi ni pobegnil ,pol pa tu poslušam šmrkle in šmrkovce da druge pnevmatike niso dovolj za njih samo GP so v redu ......valam se na take izjave..... MiNa, TakeALookAround, NX650 in 4 others 7
sayo Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Evo ti je že Jack odgovoril se strinjam z njim bolj suverene gime še nisem imel res pa da nikoli nisem na motorje natikal neke GP pnevmatike ker jih ne rabim saj se za vsemi dirkači vozim z enduro pnevmatikami in ne boš vrjel ,še noben mi ni pobegnil ,pol pa tu poslušam šmrkle in šmrkovce da druge pnevmatike niso dovolj za njih samo GP so v redu ......valam se na take izjave..... Zajc ti je pobegnu, pa se ne HVAL da ti ni noben Kmet2 in SLVR 2
SLVR Objavljeno Avgust 25, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2015 Evo ti je že Jack odgovoril se strinjam z njim bolj suverene gime še nisem imel res pa da nikoli nisem na motorje natikal neke GP pnevmatike ker jih ne rabim saj se za vsemi dirkači vozim z enduro pnevmatikami in ne boš vrjel ,še noben mi ni pobegnil ,pol pa tu poslušam šmrkle in šmrkovce da druge pnevmatike niso dovolj za njih samo GP so v redu ......valam se na take izjave..... Pa občasno se po tleh valaš, ker na enduro gumah motoGP izvajaš ...
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Pa občasno se po tleh valaš, ker na enduro gumah motoGP izvajaš ... Tisto je bila kramparca ,govorim o enduro pnevmatikah aka ContiTraillAtack in podobne tu jez izvajam vse kar ti in podobni na ss pnevmatikah! Pista je druga zgodba saj konstantno iz pnevmatike vlečeš od 70-90% njene zmogljivosti,tam enduro pnevmatiko pregreješ in zajčki pobegnejo kakor pravi Sayo. builder 1
FrigoFrops Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Pozdravljeni, Ima mogoče kdo možnost prilepit Motorradov test enduro pnevmatik iz letošniih številk 13 in 14? Lp
SLVR Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 (popravljeno) Zelo redki izkoristijo SS gume, vendar pa so lahko v tistih res redkih 0,x% razlika med padcem in le rahlim zdrsom v kritični situaciji. Od viška ne boli glava! Sem pa prepričan, da ti na CTA šišaš mene na mitaskah ... Samo to niti ni poanta, ker ne vozimo na čas, ampak za užitek. Popravljeno Avgust 26, 2015. Popravil SLVR igor0203, nxyz, cikadina in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Evo ti je že Jack odgovoril se strinjam z njim bolj suverene gime še nisem imel res pa da nikoli nisem na motorje natikal neke GP pnevmatike ker jih ne rabim saj se za vsemi dirkači vozim z enduro pnevmatikami in ne boš vrjel ,še noben mi ni pobegnil ,pol pa tu poslušam šmrkle in šmrkovce da druge pnevmatike niso dovolj za njih samo GP so v redu ......valam se na take izjave..... Dobre enduro pnevmatike, niso nujno slabše od SS, kvečjemu še boljše, mehkejše z več profila. Če jaz z mitasko nardim 5kkm in ima profila 5,5mm do senzorja, ti pa z dobro enduro pnevmatiko isto, katera ima do profila cel centimeter, ugan ktera je mehkejša in bolj primerna za svinjske, drseče, mokre, ceste?
SLVR Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 So res enduro pnevmatike mehkejše od športnih?
MiNa Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Pozdravljeni, Ima mogoče kdo možnost prilepit Motorradov test enduro pnevmatik iz letošniih številk 13 in 14? Lp Če nima nihče, PayPal in 2€ pa maš
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 So res enduro pnevmatike mehkejše od športnih? Cveki so ko čigumi, seveda so pa bolj nevarne od cestnih, saj te ne opozorijo pred zdrsom, ampak samo odletijo.
biker77 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 So res enduro pnevmatike mehkejše od športnih? Prvo povej kaj mas v mislih kot enduro pnevmatika
SLVR Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Recimo za primer PotovalnaŠtoflarca™. Sem bil vedno pod vtisom, da so športne pnevmatike mehkejše, da bolj limajo, touring imajo tršo zmes, tiste touring-enduro imajo malce več profila, štoflaste, ki so primerne tudi za lažji teren pa so najtrše, da preživijo ostre kamne in podobno.
biker77 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Mel mitas e-07 ki sicer nima stoflov..cist lepo opozarja na drsec asfalt naprimer. In na otip ni glih mehka zelo. Delec od tega da bi bla pa nevarna. Se cist fajn tut po asfaltu pelje
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 (popravljeno) Dobro, mal široko smo zastavili pojem "enduro pnevmatike". Bom dal primer, Multistrada 150konjev, ktm 150 konjski in recimo GS1200, vsi so obuti v gume, kjer je profila skoraj za 1cm. Lahko rečem, vsaj na otip so nekatere zelo mehke in vsi motorji se po asvaltu zelo lepo peljejo in gume prenesejo marsikaj. Bi si upal trditi da so tudi bolj uporabne gume, ki jih imajo nameščeni tile motorji, kot kaka superduper SS guma (ki rabi idealne pogoje). Vse imajo dober profil, ki zagrabi tudi na slabši podlagi, bolj so allround usmerjene, hkrati pa morajo prenesti težo in konje sodobnih močnih motociklov. V bistvu če bi obstajala mera, bi recimo Conti trailattack2 (baje so dobre) probal tudi na mojmu. Glede na to ,da ravno ne izbiram cest, da se vozim tako po kakem makedamu, slabih luknjastih cestah, v vseh vremenskih pogojih in letnih časih, bi si upal trditi, da bi znale biti boljše od tega, kar mi je na razpolago na tržišču. spodnji diagram treh pnevmatik tudi lepo pokaže razlike med njimi in namembnost: tkc80 največji štofli, tkc70 manjši štofli, in conti trail kot je zgoraj na sliki Popravljeno Avgust 26, 2015. Popravil DAMI34 Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Mel mitas e-07 ki sicer nima stoflov..cist lepo opozarja na drsec asfalt naprimer. In na otip ni glih mehka zelo. Delec od tega da bi bla pa nevarna. Se cist fajn tut po asfaltu pelje Če mene citiraš o nevarnosti Štoflarc, naj pojasnim, da sem govoril o temu, da guma lima do zadnjega, pol pa štofli spustijo, al pa jo pri pretiravanju (30C po jadranki-Kmetov zajček) pregreješ. Kmet2 1
Cartman Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Dobro, mal široko smo zastavili pojem "enduro pnevmatike". Bom dal primer, Multistrada 150konjev, ktm 150 konjski in recimo GS1200, vsi so obuti v gume, kjer je profila skoraj za 1cm. Lahko rečem, vsaj na otip so nekatere zelo mehke in vsi motorji se po asvaltu zelo lepo peljejo in gume prenesejo marsikaj. Bi si upal trditi da so tudi bolj uporabne gume, ki jih imajo nameščeni tile motorji, kot kaka superduper SS guma (ki rabi idealne pogoje). Vse imajo dober profil, ki zagrabi tudi na slabši podlagi, bolj so allround usmerjene, hkrati pa morajo prenesti težo in konje sodobnih močnih motociklov. V bistvu če bi obstajala mera, bi recimo Conti trailattack2 (baje so dobre) probal tudi na mojmu. Glede na to ,da ravno ne izbiram cest, da se vozim tako po kakem makedamu, slabih luknjastih cestah, v vseh vremenskih pogojih in letnih časih, bi si upal trditi, da bi znale biti boljše od tega, kar mi je na razpolago na tržišču. spodnji diagram treh pnevmatik tudi lepo pokaže razlike med njimi in namembnost: ti maš pa neko ljubav do diagramčkov, a? Pa pri multistroodlu si mal falil. feltne so 3,5×17 in 6×17. prepričan sm da so gor gume 120/70-17 in 190/50(55)-17. Torej enake kot tvoj motor. torej pirelli dela bol grobe cestne gume tud za SXa
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 (popravljeno) Dobro, mal široko smo zastavili pojem "enduro pnevmatike". Bom dal primer, Multistrada 150konjev, ktm 150 konjski in recimo GS1200, vsi so obuti v gume, kjer je profila skoraj za 1cm. Lahko rečem, vsaj na otip so nekatere zelo mehke in vsi motorji se po asvaltu zelo lepo peljejo in gume prenesejo marsikaj. Bi si upal trditi da so tudi bolj uporabne gume, ki jih imajo nameščeni tile motorji, kot kaka superduper SS guma (ki rabi idealne pogoje). Vse imajo dober profil, ki zagrabi tudi na slabši podlagi, bolj so allround usmerjene, hkrati pa morajo prenesti težo in konje sodobnih močnih motociklov. V bistvu če bi obstajala mera, bi recimo Conti trailattack2 (baje so dobre) probal tudi na mojmu. Glede na to ,da ravno ne izbiram cest, da se vozim tako po kakem makedamu, slabih luknjastih cestah, v vseh vremenskih pogojih in letnih časih, bi si upal trditi, da bi znale biti boljše od tega, kar mi je na razpolago na tržišču. spodnji diagram treh pnevmatik tudi lepo pokaže razlike med njimi in namembnost: tkc80 največji štofli, tkc70 manjši štofli, in conti trail kot je zgoraj na sliki No kako se Trail vozi si videl že večkrat Popravljeno Avgust 26, 2015. Popravil Kmet2 igc1 in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Dobre enduro pnevmatike, niso nujno slabše od SS, kvečjemu še boljše, mehkejše z več profila. Če jaz z mitasko nardim 5kkm in ima profila 5,5mm do senzorja, ti pa z dobro enduro pnevmatiko isto, katera ima do profila cel centimeter, ugan ktera je mehkejša in bolj primerna za svinjske, drseče, mokre, ceste? Ugan katera pnevmatika se bolje obnese na suhi cesti po kateri se voziva 90% ...........a si me kje čakal ,ti nisem sledil itd......to je point mojega posta,enduro pnevmatike so že tako dobre da ne potrebuješ dragih moto GP pnevmatik a me zdaj štekaš?
Kmet2 Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Zelo redki izkoristijo SS gume, vendar pa so lahko v tistih res redkih 0,x% razlika med padcem in le rahlim zdrsom v kritični situaciji. Od viška ne boli glava! Sem pa prepričan, da ti na CTA šišaš mene na mitaskah ... Samo to niti ni poanta, ker ne vozimo na čas, ampak za užitek. Tud na Tigar grem mim ,jz skoz na čas vozim pa na izpadanje ...a ne veš ....v bistvu sem samomorilec :evilgrin: Dejte fantje se mal umirit in razmišljat z glavo in ne šupkom,za sabo imam več kot 500kkm in 21 let in zdej mi ti in podobni tukaj pametujete ker sem se enkrat vlegu . lej želim ti da se nikoli ne vležeš ne ti ne drugi pametnjakoviči ,sam o padcih mi pametuj ko boš imel izpit več kot dve leti .....prosim no !!! ukica, bentley in builder 3
sayo Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Conti trailattack2 jaz nebi poimenoval ENDURO gume Kmet2 1
sayo Objavljeno Avgust 26, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2015 Za velike potovalne endure je tole guma, ki bi si ji lahko reklo ENDURO guma SLVR, igc1 in Kmet2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se