MiNa Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) Takole ja bilo z Gumami po cca 10Kkm Gruzije in Armenije. Nove pred začetkom poti in po vrnitvi domov. Nekaj vožnje tudi po zares slabih cestah.. (potok, cesta?) Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil MiNa ALEŠ M, Cartman, sayo in 6 others 9
Cartman Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 26 minutami, MiNa pravi: Takole ja bilo z Gumami po cca 10Kkm Gruzije in Armenije. Nove pred začetkom poti zdi se mi da na daljših, nepoznanih furah poprečna hitrost pade, pade tud želja po odločnem pospeševanju in zaviranju. ...in ta sprememba gumam godi. Mislim da na takih potovanjih z gume potegneš 25-30% več kot če bi plajhal lokalne ceste. Joker, Kmet2, siks in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred eno uro, Cartman pravi: zdi se mi da na daljših, nepoznanih furah poprečna hitrost pade, pade tud želja po odločnem pospeševanju in zaviranju. ...in ta sprememba gumam godi. Mislim da na takih potovanjih z gume potegneš 25-30% več kot če bi plajhal lokalne ceste. Da, če govoriš za ST in druge trše gume, v primeru nameščenih Hypersport ali SS pnevmatik, vsaj po mojih izkušnjah, pride do povečane obrabe sredine, ker je veliko vožnje naravnost in pa seveda dodatna teža, kovčki+sopotnik, tako, da mi guma ponavadi naredi kakega jurčka manj, kot če bi se tule pri nas vozakal. GoBobi 1
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: Da, če govoriš za ST in druge trše gume, v primeru nameščenih Hypersport ali SS pnevmatik, vsaj po mojih izkušnjah, pride do povečane obrabe sredine, ker je veliko vožnje naravnost in pa seveda dodatna teža, kovčki+sopotnik, tako, da mi guma ponavadi naredi kakega jurčka manj, kot če bi se tule pri nas vozakal. Mislim ,da za takšne poti sploh niso za SS ali ST pnevmatike . Če smo pri Rusiji . Drugače se pa strinjam s teboj ! siks in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 7 minutami, Kmet2 pravi: Mislim ,da za takšne poti sploh niso za SS ali ST pnevmatike . Če smo pri Rusiji . Drugače se pa strinjam s teboj ! Normalno, ne pišem o ekstremih vendar z novo Mitasko komot krenem, če je pot nekje do 4000km dolga, to pa ni malo. Kmet2 1
IZTOK Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Tudi meni na daljsi turi precej bolj pobere sredino. Doma ga le bolj vozim po zunanjih robovih gum. Zato me cudi od kod nekaterim taksne kilometrine. MiNa to si vozil Metzeler Karoo ali prejsnje Tourance?
Rdeči Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Tourance gume so še zmeraj med boljšimi klub starosti modela, in še največ km se stisne. Za kašno blato in pesek ravno niso najboljše sprednjo naredil 20. K. km zadnjo 16. K. MiNa 1
MiNa Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 56 minutami, IZTOK pravi: Tudi meni na daljsi turi precej bolj pobere sredino. Doma ga le bolj vozim po zunanjih robovih gum. Zato me cudi od kod nekaterim taksne kilometrine. MiNa to si vozil Metzeler Karoo ali prejsnje Tourance? Tourance. Zadnji komplet (kitajke) na precej lazjem motorju kilometrina precej manjša. Tistale prednja iz prve slike je "trajala" celih 28Kkm Zadnja pa 23Kkm. Rdeči 1
IZTOK Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Jas imam na mojem Tourance Next pa ne bodo drzale vec od 9000, ce bi res sparal mogoce 10000. Pa ne vozim avtocest. Je pa res, da jih redno "ausglajham" po ovinkastih gorskih cestah in so skoraj enakomerno po radiusu obrabljene. Zgleda, da so prejsnja generacija Metzeler bile bolj vzdrzljive. Rdeči 1
nejc74 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 S Heidenau K60 lani naredil skoraj 20.000 km (centralna azija in nazaj) pa se je ostalo kar nekaj mesa na njih. - lahek motor (XCountry), zminimalizirana prtljaga, samo voznik - od Istanbula naprej brez AC in turisticna voznja btw. trajekti cez čno morje ne peljejo ravno po voznem redu, sem sel Batumi - Odessa. Onega v Varno se ni dalo uredit. Tudi ta trajekt je sel 1.5 dneva kasneje kot napovedano. Imaš probleme tako z rezervacijo, kot pri izkrcanju, ker te ne tretirajo kot turista ampak kot špedicijo. Spodaj imas sliko z mojega trackerja v ukrajinskem pristanišču. Cca pol dneva je šlo za zbiranje podpisov in štempljev. Med drugim te pomerijo da nisi preveč radioaktiven Gonca, Kmet2, MiNa in 3 others 6
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 In še enkrat se je potrdilo moje mnenje ! To niso grafki in testi ,temveč izkušnje .......no povej še IZTOKU kako držijo na asvaltu , ker men ne vrjame .
IZTOK Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 12 minutami, nejc74 pravi: S Heidenau K60 lani naredil skoraj 20.000 km (centralna azija in nazaj) pa se je ostalo kar nekaj mesa na njih. - lahek motor (XCountry), zminimalizirana prtljaga, samo voznik - od Istanbula naprej brez AC in turisticna voznja btw. trajekti cez čno morje ne peljejo ravno po voznem redu, sem sel Batumi - Odessa. Onega v Varno se ni dalo uredit. Tudi ta trajekt je sel 1.5 dneva kasneje kot napovedano. Imaš probleme tako z rezervacijo, kot pri izkrcanju, ker te ne tretirajo kot turista ampak kot špedicijo. Spodaj imas sliko z mojega trackerja v ukrajinskem pristanišču. Cca pol dneva je šlo za zbiranje podpisov in štempljev. Med drugim te pomerijo da nisi preveč radioaktiven Merijo radioaktivnost ko greš ven ali ko prideš nazaj? Za ven bi še razumel, glede na njihov Černobil Zakaj pa nisi šel Constanta - Batumi? Kar se tiče Heidenau K 60 Scout - izven EU bi jih lahko vozil, pri nas pa ne, ker homologacija zahteva razred 59V / 69V Boš pa me na koncu še toliko sprovociral, da bom ene gor vrgel če grem v Iran Tam verjetno policaj ne ve kaj je Homologacija? Kmet2 1
nejc74 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) Ne, merili so na prihodu v Ukrajino, jaz sem se isto vprašal. Agentka v Tbilisiju nama je rekla, da je Batumi - Odessa edina redna trajektna linija, ostalo pa so vse "tovorne ladje" ki gredo ko so polne. Lahko da so si zmislilli ampak ladijski prevozniki ti ne pordajo kart ampak te tako ali tako preusmerijo na agente, tocnega razporeda se ni dalo dobit ipd. Hotel sem samo rect, ce se ti mudi, ne boš kaj dosti prisparal, ne časovno, ne financno. Meni ni zal da sem sel na trajekt, ker je bil po devetih tednih fajn pavza in lenarjenje na ladji zanimiv kontrast. Pa še ravno po neuspelem pucu v Turčiji je bilo in imel sem p.k. muslimanskih držav, kjer si ne moreš zvečer spočit možganov ob hladni pijači in pogledu na kako lušno ritko. aja, kako drzi guma: prvih par dni sem mel mal problemov, ker sem bil navajen na drugačen motor in bolj cestne gume, na koncu pa je tako kot vedno: problem je v glavi ne v gumah. Je pa res, da so veliko bolj glasne Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil nejc74 Kmet2, MiNa, IZTOK in 1 other 4
BIF Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) Hm...tukaj izgleda, da redno pluje trajekt Batumi-Burgas in obratno. Motor+voznik 250EUR v eno smer...na palubi seveda. http://www.pbm.bg/schedule Aja...gume....na trajektu jih prišparaš.... Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil BIF IZTOK 1
Rdeči Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 2 urami, IZTOK pravi: Jas imam na mojem Tourance Next pa ne bodo drzale vec od 9000, ce bi res sparal mogoce 10000. Pa ne vozim avtocest. Je pa res, da jih redno "ausglajham" po ovinkastih gorskih cestah in so skoraj enakomerno po radiusu obrabljene. Zgleda, da so prejsnja generacija Metzeler bile bolj vzdrzljive. Ravno montiral nov komplet me pral zanima koliko ??? in kako se bojo obnašale. V masni model slabe.
nejc74 Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 Se strinjam, gume prisparas Sicer smo precej off topic s tem, ti citiriam kaj spodaj pise: * For port Batumi and Novorossiysk freight traffic -1 day prior ship’s scheduled arrival, for passanger traffic for Batumi - 10.00 h on the day of ship’s arrival. After that waiting lists shall apply and loading is not guranteed. Remarks: All arrival, departure and transit times are approximate and not guaranteed. The schedule is subject to changes without notice due to unforseen circumstances and navigational conditions. Seveda vozijo. Samo ne mores se zanest na vozni red. To so trajekti namenjeni prevozu tovora in vlakov. Ok, motor ti bojo vedno spravli gor. Tudi casa vkrcavanja nam niso dali, zjutraj pac, startali smo nekje po vecerji. Ampak voznega reda nimas, ce ti je teden gor ali dol vseeno je ok. Meni pac ni ostalo drugega kot da sem sel v Ukrajino, namesto v Bolgarijo (ali Romunijo). Tudi takrat sploh niso dali gor voznega reda za tekoci mesec, ipd, ampak sem jim en teden pisarll maile, datum dobil sele pri agentki, pa se ta je bil napacen. Nazaj grede je slo, tja grede pa ne bi sel. Zato ker sem imel nekatere vize datumsko zelo ozko dolocene, predvsem Turkmenistan, kjer dobis vizo samo za 5 dni in na tocno dolocene datume, pa Rusijo za kar sem si sam kriv. Sem razmisljal tudi o trajektu cez Kaspijsko morje pa je tam se slabsa storija. S kabino in motorjem je bilo 400€, vsaj trajekt na katerem sem jaz bil ni turističen ampak špedicijski trajekt in brez kabine nikakor ne bi šel. Kamijonarji se ga na smrt napijejo in grejo spat v kamijone, ti pa nimas kam. Jedilnica je bila zaprta razen za cas obedov, praktično nobenih ostalih prostorov kjer bi lahko zabijal cas. Zunaj si zdrzal kako uro na soncu potem pa pobegnil nazaj. *disclaimer: jaz sem bil z UKR Ferry Rdeči, Kmet2 in Cartman 3
IZTOK Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 (popravljeno) pred 16 minutami, Rdeči pravi: Ravno montiral nov komplet me pral zanima koliko ??? in kako se bojo obnašale. V masni model slabe. Misliš koliko kilometrov ali koliko Eurov? Kilometri so relativna stvar, bo videl sčasoma ... Mene so prišle z montažo lani poleti ca 200 EUR samo mi je vulkanizer frend pa mam malo boljši popust. S tem, da prinesem kolesa že demontirana. Popravljeno Februar 15, 2017. Popravil IZTOK
Rdeči Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 3 minutami, IZTOK pravi: Misliš koliko kilometrov ali koliko Eurov? Kilometri so relativna stvar, bo videl sčasoma ... Mene so prišle z montažo lani poleti ca 200 EUR samo mi je vulkanizer frend pa mam malo boljši popust. S tem, da prinesem kolesa že demontirana. Km.
Bambi61 Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Ob 14. 2. 2017 ob 18:17, BIF pravi: Kam češ...samo da se ne izgubimo... Dolge relacije z gumami... Iz nekih preteklih načrtov, ki so se zaradi višje sile takrat izjalovili..... (in tudi sedaj bi postopal enako)...recimo, da ga pičiš v Rusijo...malo dlje na vzhod in je mala verjetnost, da ti bodo gume vzdržale...hipotetično. Osebno bi (bom) poiskal kontakt kakšnega moto-kluba recimo v Irkutsk-u (spet hipotetično glede na smer potovanja). Lepo jih kontaktiram preko mail-a...povem svojo zgodbo in željo, da mi lepo prosim uredijo nov set gum...npr. Continental TKC70, ali Metzeler Tourance, ali Mitas E-07(ali drugo po željah in potrebah vsakega posameznika)....po moje je fino dat vsaj tri opcije...skupaj z dimenzijami in prošnjo, na koga se lahko obrnem s telefonom ob prihodu v Irkutsk, predvidoma tega in tega datuma. Ali pa na podoben način vzpostaviš kontakt z kakšno v tistem mestu uveljavljeno moto delavnico z enako prošnjo. Glede na mednatodno uveljavljeno motoristično solidarnost verjamem, da bi bila zadeva urejena. En dan počivaš, zamenjaš set gum in nadaljuješ....TO bi (bom) naredil jaz. Kar pa NE BI NIKOLI naredil pa je to, da se bi z zguslanimi gumami, ali pa bog ne daj dodatnem setu na motorju, fijakal tja in nazaj. Pri dandanšnji komunikaciji se mi kozla, ko vidim ljudi, ki se odpravljajo v Rusijo z setom gum ovitim z folijo, ki ga teglijo s seboj. Pa ne pozabi na ruske dajatve kjer imajo tako mastne procente da enaka guma kot pri nas stane 3X več!!Preizkušeno,sem naročil gume v Barnaul-u za mojega oranžnega na poti v Mongolijo. BIF 1
BIF Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Nimam kaj pametovat, ker še nisem bil ti pa si. Koristna informacija vsekakor. Bi pa seveda te neznanke rešil že predhodno po mail-u. vsekakor pa v nobenem primeru ne bi fural gume ovite v folijo s seboj. Te rajši ne grem.
jskrablin Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 Odvisno tudi kje se misliš vozit. Če sredi neke vukojebine prerežeš gumo v dolžini par cm... se ti bo še kako kolcalo po v folijo zaviti rezervi. Oziroma bilokaki rezervi sploh. Ni pa nujno, da vsak v skupini tovori x2 rezervo. Čisto brez pa jaz nekam v neznano ne bi rinil. Je že na kakem enduro poligonu problem par kilometrov daleč moped spravit. 200+ kil krave navešene s kufri in sesuto gumo pa definitivno ne boš pripeljal daleč. Dokler si nekje na prometnih cestah, pa to ni problem, bo že kdo ustavil. bosa, MiNa in DAMI34 3
DAMI34 Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 pa še nekaj, takole pritrjena guma deluje kot crash pad odlično, in z oziroma da se gre na dolgo pot pa full otovorjen, mimogrede kje na mestu skipaš moped. Ma furanje gume s sabo tudi svoje prednosti. bosa, MiNa in jskrablin 3
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 pred 51 minutami, DAMI34 pravi: pa še nekaj, takole pritrjena guma deluje kot crash pad odlično, in z oziroma da se gre na dolgo pot pa full otovorjen, mimogrede kje na mestu skipaš moped. Ma furanje gume s sabo tudi svoje prednosti. Je pa tudi res, da se da malce lepše spakirat pnevmatiko
BIF Objavljeno Februar 17, 2017 Opozori Objavljeno Februar 17, 2017 (popravljeno) Načeloma...če potuješ na vzhod je to že samo po sebi avantura in doživetje. In tudi glede na to da si otovorjen...dvomim, da voziš po takih vukojebinah da bi tako prerezal gumo. Jaz vsaj še nisem prebral nobenega adv-potopisa v tiste kraje, kjer se je to zgodilo....flikanje gume ja...tako prerezana pa...še nisem prebral. Seveda je možno...lahko ti tudi crkne regler, pa rele, pa elektronika, pa se uhčije amortizer, pa gre ketna k vragu, pa, pa, pa....potem itak moraš tovorit polovico motorja s seboj. Po moje je to slaba popotnica. Gotov poskušaš predvidet več neprijetnosti in preigrat scenarije...vzameš kar je smiselno in racionalno....amapk riziko vedno obstaja. Ampak z tako filozofijo ti ostanejo samo ceste doma ali proti severu in zahodu, ali pa kak kamnolom v bližini. Že malce dlje proti jugu lahko imaš s takšnim razmišljanjem veselico. Sicer pa je najbolje, da o tem odloča vsak sam...nenazadnje je tam nekje sam in bo (mo) v takih situacijah morali zadeve rešit sami. Je pa tudi tako...odvisno kakšen si in kako velike oči imaš. Ta dva sta šla ZA NJIJU PAČ na "epsko" potovanje....čisto angleško zahojena opremljena, kot da gresta okoli sveta. http://advrider.com/index.php?threads/to-the-balkans-and-back.1174176/ Tam kjer sta ta dva vozila "avanturo življenja" po "divjem balkanu" večina od nas obdela, ker so tam dobri čevapčiči...pa da malo presekaš klasiko. Enako mi zdaj gledamo proti vzhodu....ampak tam tudi živijo ljudje, funkcionirajo, ne pasejo trave in živijo v votlinah...in ne boste verjeli....vozijo tudi motorje....veliko motorjev...veliko več kot pri nas....torej se tudi z potrošnim materialom oskrbujejo. Samo mi smo pač vajeni, da se vsedeš za comp...napišeš 200 postov pol pa poklikaš kaj rabiš in ti lepo domov pripeljejo. No tam je to morda malce drugače...ampak zrihtat pa se da vse.... Popravljeno Februar 17, 2017. Popravil BIF Bostjan L, GoBobi in siks 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se