Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
pred 32 minutami, Zivnorc pravi:

... ja, verjetno odličen manometer, za nekoga, ki mu ni problem dati malo več za profi stvar.

... vendar, če daš ta profi manometer nekomu, ki ni profi, ga bo lahko kmalu uničil in ne bo več profi manometer.

 

Manometri se načeloma obremenjujejo do nekih 2/3 merilnega območja.  Od 1/2 do 2/3 merilnega območja kažejo najbolj točno... to pomeni, če imaš 6bar manometer, ga lahko neskončnokrat obremenjuješ do 4 bar.. ne bo pa nič narobe, če ga uporabljaš do 6bar, kot ima napisano na skali. Če manometer obremenjuješ preko merilnega območja, ne bo več dolgo točen.

... če kupiš tisti profi 4 bar manometer, moraš zelo paziti, da imaš pripravno grupo za kompresorjem naštimano na max 4 bar..in ne na kolikor ti da kompresor (8-10bar).

...za nas, navadne smrtnike je povsem dovolj manometer, klase točnosti 1,6, ki so nekako standard in povsem primerni tudi za profesionalno uporabo.

Takšen manometer se ne posoja nikomur, sploh pa ne laiku (npr. ženi 😊)

 

  • Haha 1
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, imam eno vprašanje, glede tresenja gum na 300ccm skuterju. Skuter nimam dolgo, poleti nisem opazil teh težav. Uglavnem, če sedaj peljem na obali skuter...nekje med 40 in 60km/h se čuti mikrovibriranje balance. Pri višji hitrosti tega ni, vse normalno. Kar je fascinatno, to se opazi samo pri vožnji naravnost. Čim malo nagneš motor, mikrovibriranje preneha. Pregledal prvo gumo, meni se zdi zelo gladka...profila še ful. Skuter ima 18.000km, gume so bile gor ko sem kupil,letnik gum 2020. Mitas touring. Dopuščam možnost dokaj hladno vreme in se gume ne ogrejejo dovolj. Ampak vseeno, malo nagneš motor na vožnji, in spet vse gladko tekoče. Kakšen predlog?

 

Objavljeno

Preveri tlak. Mikrovibracije so ponavadi posledica resonance z vzmetenjem. Mogoče se je samo s tlakom za poigrat. Mal spustiš, pa se bo drugače obnašala, če te pa moti jo nesi scentrirat ponovno.

 

Objavljeno

Ma sem jo malo spustil, 1.6 barov, nekje optimum je 1.8 barov...in ni nič drugače. Guma ima se dosti profila, tudi na otip po sredini..ne cutim nekih smrecic,grbin. Malo nagneš motor med vožnjo in vse gladko. Bi mislil da se neuravnoteženost pozna pri višji hitrosti, ne pa nekje od 40 do 60kmh. Mogoče ne bi bilo slabo sneti in pelat nekomu da preveri na centrirki. Preden se odločim za menjavo prve gume. Bi lahko bilo še kaj drugega? Ležaj al kej? Motor ima 18.000km.

Objavljeno

Mikrovibracije niso kot običajno tresenje krmila. Jaz mislim, da hujšega ni, ampak čist normalne vibracije na krmilu. Ker motorja nisem videl in peljal, lahko samo špekuliram. Veliko motorjev povzroča pri določeni brzini neke mikrovibracije, ker pride do resonance agregata, vzmetenja, pnevmatike.

Ker si zapisal da z večjo brzino izginejo smatram, da ni hujšega. Če je tlak optimalen in če ni razlike z nižjim ali višjim, potem vrni na optimalen tlak.

Problem lahko rešuješ samo z izključevanjem zadev, ki to lahko povzročajo. Torej, centriranje, tlak, vzmetenje zadaj (lahko malo zategneš, če ima to možnost), lufti v krmilu, uteži na krmilu (čeprav dvomim, da jih skuter sploh ima), pa seveda drugo mnenje, da daš moped nekomu peljat in naj pove svoje občutke.

Objavljeno

Nene, nekaj zagotovo ni ok. Že to da ko nagnem malo motor..neha. v ovinku ali po ravnem. Vse bolj sumim da neki ni ok z gumo..in to po tekalni površini. Bom še malo testiral...samo da bo malo topleje.

Čuti se samo v tem območju hitrosti...in takrat se znajo tudi malo plastike okol števca oglašat.

 

Objavljeno
pred 2 urami, mevden pravi:

Nene, nekaj zagotovo ni ok. Že to da ko nagnem malo motor..neha. v ovinku ali po ravnem. Vse bolj sumim da neki ni ok z gumo..in to po tekalni površini. Bom še malo testiral...samo da bo malo topleje.

Čuti se samo v tem območju hitrosti...in takrat se znajo tudi malo plastike okol števca oglašat.

 

menjaj gumo. Drg model, druga firma. Al pa trpi in jo ubijaj do smrti :P

 

Objavljeno (popravljeno)

Ma sej, najbolje da kar menjam prvo gumo, itak je 35 eur nova. Mitaska. Nima smisla centrirat staro gumo 5 let, 15 eur je verjetno samo centriranje,pa pol da ne bo bolje...še vedno ne veš kje si. Guma al kaj druzga.

 

Zagotovo pa ni povezano vibriranje z motorjem,če spustiš gas recmo pri 80kmh in pol ko hitrost pade nekje pri 60 začne mikrovibrirat.  Imam tudi 600ccm motor, in tam tega ni. Itak pa 4 cilindri proti 1 cilindru, razlika je očitna.

 

 

Popravljeno . Popravil mevden
Objavljeno

res ne vem kje je keč. ampak nova guma je le nova guma :D ..četudi bolj trese  :D

ravno tak za šalo, ti povem eno zgodbico. 

Mam poleg ktm790adv še Norden 901. Kar se tiče felten, sem na husi zadnjo reklamiral, je opeltala za 3 mm , ma prva je bila res u nulo. Napram 790 že noro dobra. Vzemi  obzir, da mam nameščene E07+ od mitasa, ki so že tako težke in zlahka opetajo.

Sem mel dec 2023 karambol in dobil za huso novo feltno, poleg vsega ostalega, ker sem menjal. (čelada, obleka itak vse novo)

Kakorkoli, zrihtali smo huso in prasica trese. Za popizdit. Sem dal še 1x scentrirat prvo gumo, potisnit motor v križu itd.., še vedno trese. 

Majkumilu...dokler nisem ugotovil, da mi pri novi (montiral sem novo višjo šipco od Expoler modela) šipci, trese čelada. Ja, je res, tudi feltna opleta cca 2mm levo desno, ampak precej manj kot na KTM 790, kjer pa nimam nikakršnih problemov :P

Na čelado sem dodal podaljšek strešice (lahko bi tut komplet vse snel) in nimam nikaršnih problemov več :D

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!