Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

ok.. hvala za pojasnilo... sedaj mi je jasno, če ne vozim skozi v rdečem polju svojega motorja, je ta predober zame... bom zamenjal motor ... :P(to je seveda hec)

Ja sam to se ne vidi na števcu ko pred bifejem parkiraš :)...še vedno lahk rečeš, da teb pod 10.000 obratov ne pade :naughty:

Tko kot pri vseh stvareh v življenju je tud pri gumah isto...kdor ma dnar pač lahko kupi preveč motorja, gume, avta, stanovanja.....zdaj al zarad ega, manjka samozavesti al tretjega pa vsak zase najboljš ve....aja pa Maus res zamenji motor :whistle:ko maš že itak preveč km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam to se ne vidi na števcu ko pred bifejem parkiraš :)...še vedno lahk rečeš, da teb pod 10.000 obratov ne pade :naughty:

Tko kot pri vseh stvareh v življenju je tud pri gumah isto...kdor ma dnar pač lahko kupi preveč motorja, gume, avta, stanovanja.....zdaj al zarad ega, manjka samozavesti al tretjega pa vsak zase najboljš ve....aja pa Maus res zamenji motor :whistle:ko maš že itak preveč km

Maš prav.. tudi gume lahko doma pošmirglaš al jih pa ob robniku voziš :P .. še dobr da sem se spomnu .. jih moram pošmirglat... da naum pussy ispadu :lol1:

Nevem kaj je preveč gume in podobnih stvari ... res pa je, da sam vedno malo več dnarja vzamem na morje ali na izlet in ne samo toliko kot rabim, pa ne zarad samozavesti ... zihr je zihr :P

Preveč je samo takrat, ko te policaji tepejo :rolleyes:

Mogoče pa res kupim močnejši in boljši motor.. samo zaradi tega, da se bodo nekateri požrli :P(pa nisem mislil nate)

Kdaj greva na :beer2:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole, danes sem govoril z vulkanizerjem in prišel do tega da mi da za isto ceno da Qrr in Conti sportattack. Se pravi se moram samo še odločit katere, Qrr že vozil in bil z njimi zadovoljen razen kilometrine. Kaj menite se splača poizkusit conti, ali raje nazaj na Qrr?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš prav.. tudi gume lahko doma pošmirglaš al jih pa ob robniku voziš :P

al pa men daš za dva kroga po ridah :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo pred eno uro sm povozu z zadnjo gumo 10cm velik žebelj, guma je bla že enx nafilana z inekcijo zdj še enx je ne mislm k je že skor na konc...gume na motorju so pirelli supercorsa SC1 SC2... ker sem še zaćetnik pa da ne bi tok hit po sredini spet gumo obrabu me zanima a nej še enkrat zadnjo SC2 kupim al lahk od kerga druzga proizvajalca? eni so rekl da ni priporočljivo met dveh proizvajalcev gum gor eni so rekl da ni panike... kaj svetujete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo k ste taki majstri mogoče bo pa kdo vedel zakaj se gre...Zadnjič smo se malo naganjali okoli in drug dan pogledam gumo, pa je stvar čisto modro-vijolčna (glej sliko), kjer sem jo pa danes zvozil je pa "normalne" barve...kaka ideja zakaj je prišlo do tega?

post-463-1248286440_thumb.jpg

post-463-1248286463_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo k ste taki majstri mogoče bo pa kdo vedel zakaj se gre...Zadnjič smo se malo naganjali okoli in drug dan pogledam gumo, pa je stvar čisto modro-vijolčna (glej sliko), kjer sem jo pa danes zvozil je pa "normalne" barve...kaka ideja zakaj je prišlo do tega?

Toliko kot je modro-vijolične ti še manjka do roba. Guma še ni bila vožena tam in tako izgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem jst zadnjič imel isto po Marofu. Gume pa Q RR. Po parih kilometrih se je prvotna barva povrnila :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo k ste taki majstri mogoče bo pa kdo vedel zakaj se gre...Zadnjič smo se malo naganjali okoli in drug dan pogledam gumo, pa je stvar čisto modro-vijolčna (glej sliko), kjer sem jo pa danes zvozil je pa "normalne" barve...kaka ideja zakaj je prišlo do tega?

To pomeni,da moped voziš kot se spodobi za ta moped :naughty: ni panike,dobro mogoče se naredi po površini kaka tanka plast,ki spremeni strukturo gume,vendar ko barvo "odvoziš" dela bp.To lahko primerjaš z ohlajevanjem jekla ki se tudi zakali pri ohlajanju z visoke temperature.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ole k gre iz gume in pol ko se tam ne voziš malo pomodri, se zgodi ko miceno bol naganjaš, mal je tud odvisno od same gume, men se je tud na dunlopkah to zgodel, pa se mi ni zdel da bi neki terov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo k ste taki majstri mogoče bo pa kdo vedel zakaj se gre...Zadnjič smo se malo naganjali okoli in drug dan pogledam gumo, pa je stvar čisto modro-vijolčna (glej sliko), kjer sem jo pa danes zvozil je pa "normalne" barve...kaka ideja zakaj je prišlo do tega?

Nč panike, ti sam sporočajo, da so še žive :)..men ponavad to čist na robu prednje gume naredi in to ne glede na znamko

Popravljeno . Popravil kuntakinte
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kaj je preveč gume in podobnih stvari ...

Kdaj greva na :beer2:

Preveč športne za spodobno ogret npr ;)

Ja včasih sem te vidu še kaj na relaciji do morja, zdaj kokr pa kdaj preberem, se ti za pod 600 km sploh ne splača motorja prižigat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tiste plave barve nič skrbet, sam gasa :D

tisti, ki ima 2cm do roba, tudi v krizi ne bo nič bolj nagnil... ampak bo šel na nasprotni pas

S tem se pa strinjam :)

Sem namreč eden tistih, ki zagovarja, da bi vsak motorist moral kdaj obiskat tudi pisto ala Marof, ne glede na to kaj vozi, to pa zato, da malo bolje spozna svoj motor in dobi malo filinga, ter zgubi strah pred nagibom..

Ker tisto zgoraj napisano je popolnoma res, razen izjem, tisti, ki se vozijo samo do določenega nagiba, npr 1cm od roba, tudi v krizni situaciji ziher ne bodo bolj položili, ker jim bo strah to preprečil.

Drugače pa vsak naj pač vozi tiste gume, na katerih se dobro počuti in jim zaupa. Vseeno pa je pri tem fajn upoštevat nekatera splošno znana dejstva, neumnost je namreč, da en začetnik, ki se vozi po jajcih, vozi neko track day gumo, ker je lahko v končni fazi zanj bolj nevarna kot ena navadna tsport touring, ipd.. Ampak o tem je bilo itak že toliko povedanega, da brezveze da se ponavljamo :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......

Ker tisto zgoraj napisano je popolnoma res, razen izjem, tisti, ki se vozijo samo do določenega nagiba, npr 1cm od roba, tudi v krizni situaciji ziher ne bodo bolj položili, ker jim bo strah to preprečil.

......

Se globoko opravičujem, jaz se pa z napisanim popolnoma ne strinjam :P

Zakaj?

Ker tisti, ki ima še dva cm do roba, ne pripelje z visoko hitrostjo v ovink, ni globoko nagnjen v ovinku in ima možnot popravljati linijo. Obstaja velika verjetnost, da ga ovinek ne preseneti, kot tistega, ki je že na robu in me more (četudi bi hotel) več nagniti, ker nima več kam :whistle:

tukaj se lahko pogovarjamo ... če bi ... če je ... če bo, ampak to je ena od mojih tez ...

Včeraj namontiral ContiAttack Race Street ... spustij jih bom na ene 1,9, pa bom prišel do roba... sigurno :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Kuntakinte ... no ja ... tud pod 500 km delam na da :P

@Biker77 ... sj vem, da bi jih premontiral na svojga in poslajdal gumo, ker se s takimi kantami, kot je moj motorček, ne voziš :whistle:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Biker77 ... sj vem, da bi jih premontiral na svojga in poslajdal gumo, ker se s takimi kantami, kot je moj motorček, ne voziš :whistle:

vozim se ne..peljem pa občasno ;)

sej maš dober moped..sam men ne ustreza ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5

Se globoko opravičujem, jaz se pa z napisanim popolnoma ne strinjam :P

Zakaj?

Ker tisti, ki ima še dva cm do roba, ne pripelje z visoko hitrostjo v ovink, ni globoko nagnjen v ovinku in ima možnot popravljati linijo. Obstaja velika verjetnost, da ga ovinek ne preseneti, kot tistega, ki je že na robu in me more (četudi bi hotel) več nagniti, ker nima več kam :whistle:

tukaj se lahko pogovarjamo ... če bi ... če je ... če bo, ampak to je ena od mojih tez ...

Včeraj namontiral ContiAttack Race Street ... spustij jih bom na ene 1,9, pa bom prišel do roba... sigurno :P

No, temu nisem nikoli oporekal, prav tako ne pravim, da morajo vsi stalno vozit na polno in do roba. Normalno, da je počasnejši tempo v splošnem manj nevaren.

Ampak ni vsak hiter tempo za vsakega enako hiter, oziroma počasen za vsakogar enako počasen.

Veliko je motoristov, ki jim pač primankuje znanja in izkušenj, pa se vseeno vozijo na 101% svojih zmožnosti, na motor zmotno montirajo ene supercorse, trenutne sposobnosti in izkušnje pa še ne dovoljujejo neke napredne športne vožnje.. Tak motorist je lahko ko je 1cm od roba, bolj na meji, kot nek izkušen, lahko tudi bolj hiter motorist.

Hec je namreč v tem, zanten procent tistih, ki imajo npr 2cm nezvoženega roba (predvsem tistih, ki si kljub temu montirajo gor SS super duper RR gume - o teh je nemreč govora), so velikokrat bolj na relativni meji, kakor tisti z normalno zvoženimi gumami. In to pri počasnejši vožnji. Tistih 2cm je skoraj ziher njihov limit, ker če ne bi bil, bi ziher kdaj presegli to mejo.. To ne pomeni, da bi bilo robovi skurjeni, ampak bi bili vsaj dotaknjeni. In ta blokada v glavi ni dobra, oziroma je zelo nevarna.

Medtem ko večina motoristov, ki ima gume normalno zvožene, ne vozi na mejnem ngibu ves čas, ampak občasno na kakšni "atraktivni lokaciji", drugače pa pač normalno. Ajde, so norci, ki mislijo da so rossiji, ampak večina, pa vseeno mislim, da nas ni na 100% ves čas. Torej ima lahko tak motorist relativno gledano velikokrat več rezerve, ker je sposoben zaradi večih izkušenj izkoristit tisti maksimum iz motorja, gum in sebe, če je potrebno, kot nekdo, ki po standardih izkušenih ni nitu blizu meje, je pa blizu svoje meje, ki jo določa blokada zaradi neznanja.

In zato je tista trditev popolnoma pravilna in zato jaz osebno čisto vsakemu motoristu priporočam obisk kakšne šole varne vožnje ter predvsem track daya, da pridobi novo znanje, izkušnje, občutek za motor, ter se predvsem znebi blokad, ki so pomanjkanje znanja in izkušenj in ga lahko resno omejujejo v kakšnih situacijah.

Pa še če orišem v konkretni situaciji. En star maček, npr. Vili kalibra, je npr sposoben speljat nek ovinek z 90km/h. Verjamem, da ni na samem limitu cel čas, in vzemimo da se na normalen dan pelje 75km/h, kar je vseeno zelo dober tempo. Imaš pa nekega frišnega motorista, ki je kupil 1000RR, seveda ima gor supercorse, ki misli kakšen jack je.. Na ravninah gre ko marija, ovinki pa pač še ne ležijo, ker je neizkušen. Pripelje z 1cm nezvoženo gumo po robu v ovinek 70km/h, recimo 10% čez njegov maksimum in bum. Ne zato, ker se ne bi dalo zvozit, ne zato ker gume ne bi držale, ampak zato ker je v glavi blokada, ki smo jo imelo, oziroma jo imamo vsi.

Pa ne govorim na pamet, videl že 2 popolnoma nepotrebni nesreči na isti princip. Poleg tega pa bil prisoten pri XX motoristih, ki so k sreči brez posledic končali na nasprotnem pasu pri relaciji KOčevje-Dvor v enem zahrbtnem ovinku. Mislim, da večinoma vsi veste katerega mislim. Pa načeloma nismo nikoli divjali na polno. In takih ovinkov je kar nekaj, kjer si lahko kljub zmernem tempu kaj hitro na nasprotnem pasu, če nisi sposoben tistih par stopinj več motor k tlem položit ko uvidiš da ne bo zneslo :)

In zato so razni treningi in vaje vožnje in tehnike, na tak ali drugačen način zelo pomembne. Kar se mene tiče, bi moral vsak motorist stremeti za tem, da je sposoben svoj motor in gumo peljat do roba.. Pa ne zato, da bo lahko bolj hiter, hvala bogu da imamo še motoriste, ki se vozijo počasi, ampak zgolj zato, da v krizni situaciji ni strah tisti, ki te "zajebe".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne govorim na pamet, videl že 2 popolnoma nepotrebni nesreči na isti princip. Poleg tega pa bil prisoten pri XX motoristih, ki so k sreči brez posledic končali na nasprotnem pasu ...

Zajebano, ko se "hitro" prpelješ v ovinek.... potem pa se še malo zalomi... :whistle: in ti zmanjka tisti zadnji cm (ponavadi so pa gor še SC na katere se zaradi tempa umazanija gor lima)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se globoko opravičujem, jaz se pa z napisanim popolnoma ne strinjam :P

Zakaj?

Ker tisti, ki ima še dva cm do roba, ne pripelje z visoko hitrostjo v ovink, ni globoko nagnjen v ovinku in ima možnot popravljati linijo. Obstaja velika verjetnost, da ga ovinek ne preseneti, kot tistega, ki je že na robu in me more (četudi bi hotel) več nagniti, ker nima več kam :whistle:

možnost je pa, da tisti še nikoli ni bil v tako globokem nagibu in ga (lahko tudi zaradi straha) nikoli tako globoko ne bo nagnil, tisti, ki pa redno polaga do roba, pa je takih situacij vajen.....odvisno od pilota in okoliščin pač....

pa da še opišem mojo izkušnjo s polaganjem (in kako se lahko oblika od gume do gume razlikuje): s Q sem na moji priljubljeni destinaciji vedno brez pretiravanja prišel do roba gume, ko sem pa dal m3 gor sem pa pri istem nagibu (to vem po občutku in po drsanju čepov v tačkah) prišel "samo" na cca. 1 cm do roba. m3 je tudi na pogled ožja in bolj na U. seveda se z brušenjem čepkov tudi guma brusi :naughty:

tukaj se lahko pogovarjamo ... če bi ... če je ... če bo, ampak to je ena od mojih tez ...

Včeraj namontiral ContiAttack Race Street ... spustij jih bom na ene 1,9, pa bom prišel do roba... sigurno :P

pol pa poročaj kako se obnesejo na cesti pri kolkertolk normalni vožnji. zdaj ko je toplo verjeptno ni problem, kaj pa pol ko bo malo hladneje? pa primerji s kako gumo, ki si jo že vozil! kolk si pa dal zanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa poročaj kako se obnesejo na cesti pri kolkertolk normalni vožnji. zdaj ko je toplo verjeptno ni problem, kaj pa pol ko bo malo hladneje? pa primerji s kako gumo, ki si jo že vozil! kolk si pa dal zanje?

Pred 2 leti sta bili mešanici pri Sport in Race attack street enaki(razlika je bila sam v dezenu in posledično je imela race malenkost več kontakta s cesto-v suhem seveda ;)). Tko, da če maš koga z izkušnjam Sport attack ti lahko poda primerjavo.

Bi pa naj pred kratkim(koncem 2008) malenkost dodelali mešanice, sam možno, da je še vedno ista pri obeh.

Osebno z gumam nisem imel nobenih problemov z ogrevanjem in oprijemom pri precej dinamični vožnji po ovinkih. Vožena je bla pa pri temperaturah okol 20 stopinj in več.

Definitivno niso slabe gume in mislim, da ene boljših, kar se razmerja cena/kvaliteta tiče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker tisti, ki ima še dva cm do roba, ne pripelje z visoko hitrostjo v ovink, ni globoko nagnjen v ovinku in ima možnot popravljati linijo. Obstaja velika verjetnost, da ga ovinek ne preseneti, kot tistega, ki je že na robu in ne more (četudi bi hotel) več nagniti, ker nima več kam :whistle:

Mau se tut še rob upogne k je treba :P:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa poročaj kako se obnesejo na cesti pri kolkertolk normalni vožnji. zdaj ko je toplo verjeptno ni problem, kaj pa pol ko bo malo hladneje? pa primerji s kako gumo, ki si jo že vozil! kolk si pa dal zanje?

Sedaj sem imel štiri pare Sport Attack ... z njimi sem zelo zadovoljen ... tudi decembra in februarja (okoli 0) so dobro držale, seveda za primerno hitrost :P ... z zadnjim kompletom sem naredil 12000 od tega dve dolgi relaici in cca 5000 km po AC ... cena ... hmmm za komplet z montažo se giblje okoli 280 € (kakor za koga :P)

sem pa tudi že imel Race Attack in takrat sem bil tudi z njimi izredno zadovoljen... bom napisal seminarsko :lol1:

Pred 2 leti sta bili mešanici pri Sport in Race attack street enaki(razlika je bila sam v dezenu in posledično je imela race malenkost več kontakta s cesto-v suhem seveda ;)). Tko, da če maš koga z izkušnjam Sport attack ti lahko poda primerjavo.

Bi pa naj pred kratkim(koncem 2008) malenkost dodelali mešanice, sam možno, da je še vedno ista pri obeh.

Osebno z gumam nisem imel nobenih problemov z ogrevanjem in oprijemom pri precej dinamični vožnji po ovinkih. Vožena je bla pa pri temperaturah okol 20 stopinj in več.

Definitivno niso slabe gume in mislim, da ene boljših, kar se razmerja cena/kvaliteta tiče.

se popolnoma strinjam :)

Fantje pejte raj na en pir, ker to je že podobno tistem: Al je bla kura prej, al jajce :rolleyes: .

pred kuro je bil Maus, da je jajce naredu :lol1:

@Jure ... skoraj vse drži, kar si napisal, razen tega, da si nekaj dokazal in da je tvoja trditev pravilna... meni nisi nič dokazal :P .. še vedno trdim, da je bolje 2 cm do roba kot pa 1 mm preko roba pa vseeno kakšne gume imaš ... dokaži mi nasprotno... previdnost je mati modrost ...

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!