Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Pozdrav!

Katere gume bi bile najboljše za Yamaho TDR. Zadnja guma je v originalu 130/80-P17, prednja pa 100/90-P18. Rabil bi torej vzdržljive gume, za touring vožnjo. Kaj izbrati?

Hvala vam za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- ali so te gume sploh primerne (meni se zdijo malo pretrde)

Jep verjetno bi edino tiste za moto GP bile prave :whistle:

Me veseli da si cel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, motor se ze postima, glavno da so kosti cele :)

Drugace pa bi tezko rekel, da je Qualifier pretrda, prej bi rekel da je za res sportno voznjo se premehka, ker jo ob robu kar trga stran in je takoj platno zunaj :) Na Cometu z 80km je rob zdrzal 3500, si ne upam niti pomislit kaj bi z njim naredilo na kaki VTR. 1500 pa fertik :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam jebemu ne vem a sem jst fukjen ali kaj. Mislim verjetno nasprotujem vsem zakonom fizike ker s svojo Z6 (sport TOURING) gumo drsam tačke brez problema in brez oddrsavanja in zdrsavanja gume. Zaradi SS gume se še nihče po cesti ni peljal občutno hitreje, je pa veliko večja verjetnost, da je prav zaradi tega zložil hitreje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem ce je ravno vseeno ST proti SS.. Ti lahko Snoopy pove, kako je sel po tleh ko je odprl iz ovinka drugo prestavo pri gsxrju 600 obutem v Pilot Road 2.. Pri istem ovinku Pilot Power drzi kot zalimana pa lahko do konca privijes gas in to pri V2, ki ima malo vec boosta pri nizkih vrtljajih kot GSXR. Saj ne recem, PR drzi tudi do kolena, ampak ko pa malo bolj konkretno odpres si pa tam.. Da ne govorimo o tem, ko sva zadnjic s Klajbo peljala za njim po razgretem asfaltu in je guma iz ovinkov puscala crte, se je zgleda pregrela.. Pa ni bilo nobenega pretiravanja.

Sicer Z6 nisem probal, tako da ne morem vedet kako je pri njej. Hotel sem zgolj povdarit da nekaj razlike med ST in SS pa ze je, vsaj pri Michelinu.

Drugace pa je kolega fural Z6 na Ninji 600. Dokler ni dal gor Dunlop GP Racer jo je ful hvalil, sedaj pa ne bi sel vec nazaj pod nobenim pogojem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

@ KeC: IMHO načeloma med ST in SS gumo ni BLAZNO velike razlike... SS gume so ob straneh "daljše", s tem omogočajo nekaj stopinj večji nagib, malo bolj "špičaste" so, da so bolj vodljive in imajo večjo fleho na cesti v zavoju, kar prinese večjo hitrost, malo bolj mehka a bolj "trpežna" zmes gume - v smislu da prenese višje temperature (nujno za uporabo na pisti - ST guma je v nekaj krogih pregreta!), kar vse skupaj omogoča največjo prednost SS gum: precej bolj junaško lahko zaviramo v ovinek oz dodamo plin na izhodu iz ovinka, uporabljamo jih lahko na cesti in pisti... to je to, v glavnem :)

aja... pa zgleda bo treba tačke dvignit :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah ne me že sedaj znajo kdaj kolena bolet. Sej teorijo v osnovi poznam. Ampak ne vem imam občutek, da dajo nekateri na motor SS gume ki pa jih potem niti zagrejejo ne. Na cesti (še posebej naših) in v prometu je SS gumo relativno težko zagret na delovno temperaturo še težje pa tam obdržati. Za pisto se seveda strinjam, da je uporaba SS gume hudo priporočljiva izbira. Čeprav tudi na Marofu (ok no tole je napol pista) z Z6 nisem imel nikakršnih težav.

V glavnem hotel sem samo povedati, da se mi zdi da 90% voznikov (da se ne bi kdo v cifro zapičil ker gre samo za mojo subjektivno oceno), ki na svoje motorje montria SS gume lastnosti teh nikakor ne izkoristi, oziroma ker jih ne spravijo na delovno temperaturo so zaradi tega še bolj nevarne kot če bi uporabljali ST in jim dajejo lažen občutek zanesljivosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti lahko Snoopy pove, kako je sel po tleh ko je odprl iz ovinka drugo prestavo pri gsxrju 600 obutem v Pilot Road 2..

Če v polnem nagibu gas pumpaš, ti nobena guma ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo omenjal poln nagib :?

Kolikor vem sem napisal da je odprl iz ovinka. In kolikor vem se ovinke speljuje tako, da pri izhodu pospesujes. Tudi razni moto znalci tako ucijo.. In s primerno ogreto sportno gumo ga lahko konkretno bolj odpres kakor z sport touring. To je dejstvo in to sem hotel povedat. Ce se hoces vozit bolj na noz so sportne gume definitivno boljsa in bolj varna izbira.

Pac gre za poznan ovinek za katerega vem, da se ga da speljat hitreje in z bolj odprtim gasom tudi iz lastnih izkusenj.. In ni nobene panike, ce so le gume prave. ST pac ni isto kot sportna guma. To lahko pove tudi en nesrecnez z tuono, ki je pred dobrim mesecem padel, ker je dva dni prej namontiral ST gume za na potovanje, se sel peljat in se spozabil. Sel je tako kot miljonkrat prej s sportno gumo, katera ni nikoli niti trznila, ta je pa spustila.. Jebiga, ne delajo zastojn sportnih gum. Pa ne mislim sedaj na razne supercorse pro in podobne zadeve, katere je res tezje ogret na cesti, ampak gume v rangu 208rr, pilot power, ipd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men diablo strada sploh ne mrdne, če iz ovinka poln gas navijem, edino v 1. prestavi gre počez ali pa na zadnjega. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da so gume zadnaj stvar ki bi jo lahko krivil..

če je pramalo/preveč napumpana si kriv sam..

če grdo gas odpreš si kriv sam..

vsako street legal gumo na cesti lepo ogreješ..eno mal prej drugo mal kasnej..ena je za po mokrem boljša kot druga, skoraj vedno je pa to le naš občutek..

kot se moraš navadit na motor, na to kdaj vleče, nenazadnje tudi male spremembe na vzmetenju lahko veliko pomenijo se moraš tudi na gumo navadit..

ena prej pade v zavoj, druga pušča sled na cesti (to je normalno)....vendar to kar nam sedaj ponujajo in prodajajo je dobr za vsakodnevno uporabo pa tudi za THE OVINEK :whistle:

sem pa tudi vozil slick po cesti..res da je ne ogreješ kot na pisti, drži pa bolj kot vse druge..pa zalivk in podobnega tudi čutiš ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze res, se v vecini strinjam s tabo, ampak se vedno mislim, da ST guma s katero delas po 15k km ne more drzat enako kakor ena sportna namenjena hitrejsi in bolj agresivni voznji.. Trenutno imam v garazi Cometa z BT56 sprednjo.. Obcutno prej zdrsne na istem mestu, kjer ogreta Pilot Power se vedno postavi na prvi bicikel..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ze res, se v vecini strinjam s tabo, ampak se vedno mislim, da ST guma s katero delas po 15k km ne more drzat enako kakor ena sportna namenjena hitrejsi in bolj agresivni voznji.. Trenutno imam v garazi Cometa z BT56 sprednjo.. Obcutno prej zdrsne na istem mestu, kjer ogreta Pilot Power se vedno postavi na prvi bicikel..

okej se strinjam glede BT s tabo..ampak samo zato k se je ne morem navadit :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošli vsi predlogi in izkušnje, thanks ! :worship:

Drgač se pa zdej spet peljem, z rahlo odrsanim kombinezonom po desni strani in majhno blokado v glavi pred ovinki, ki upam da bo čimprej minila. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

majhno blokado v glavi pred ovinki, ki upam da bo čimprej minila. :rolleyes:

Pol boš spet na istem, nekje pod robom ceste. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes montiral Z6 :naughty: Prvi občutki so dobri. Jutr grem pa v napad na slončka :kva2: Upam da ne bom preveč pogumen, ker sem prej imel qualifier :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah ne me že sedaj znajo kdaj kolena bolet. Sej teorijo v osnovi poznam. Ampak ne vem imam občutek, da dajo nekateri na motor SS gume ki pa jih potem niti zagrejejo ne. Na cesti (še posebej naših) in v prometu je SS gumo relativno težko zagret na delovno temperaturo še težje pa tam obdržati. Za pisto se seveda strinjam, da je uporaba SS gume hudo priporočljiva izbira. Čeprav tudi na Marofu (ok no tole je napol pista) z Z6 nisem imel nikakršnih težav.

V glavnem hotel sem samo povedati, da se mi zdi da 90% voznikov (da se ne bi kdo v cifro zapičil ker gre samo za mojo subjektivno oceno), ki na svoje motorje montria SS gume lastnosti teh nikakor ne izkoristi, oziroma ker jih ne spravijo na delovno temperaturo so zaradi tega še bolj nevarne kot če bi uporabljali ST in jim dajejo lažen občutek zanesljivosti.

Hojla mojster,

V Radljah sem naročil ojačano M3, bo čez 3-4 tedne baje tu. Zakaj to govorim, ker je navadna M3 prešvoh za naše motorje po konstrukciji in rabijo ojačano.

Ti pa garantiram, da če boš enkrat probal M3 ali kakšno sprot gumo (še vedno legalno, ne race ...) ne boš več zlepa šel nazaj na ST gumo.

Sem ravnokar sredi te vaje in vožnje mi vedno znova zabljajo solze v oči in to ne solze sreče :)

Ravno v nedeljo so me čudni gledali na pumpah, ko sem po gumah vodo polival, da sem jih vsaj malo razhladil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol boš spet na istem, nekje pod robom ceste. :whistle:

Hja še zmeraj mislim, da je bolje da se ne "treseš" pred ovinkom in imaš v glavi gumo, ki ne veš ali bo zdržala ali ne. :closedeyes:

Bom zamenjal gumo pa bo.

Sicer pa malo strahu ne škodi, bolj koristi. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak ma po svoje prav! najbolj prav je namreč, da se iz svojih izkušenj največ naučiš!

tut js ne bi več šel nazaj na st gume, pa sem načeloma bil zadovoljen, vendar vedno moraš sprejeti nek kompromis: če hočeš dober oprijem v res vseh pogojih vožnje, in še tistih večinoma nikoli izkoriščenih nekaj % rezerve za vsak slučaj, potem pač ne moreš naredit 15k km z gumo! vsaj jaz ne, pa ne vozim ss mašine, samo se pa rad peljem hitro(še posebej čez ovinke)! zato prakticiram ss gume, trenutno pilot power, ki jih ne morem prehvaliti!(sprobam samo še m3 pol pa vidim ali je boljša ali ne). verjetno pa bi vozil drugačne gume, če bi na sezono naklepal 15k+ km!

danes praktično vse gume( ne glede na proizvajalca) nudijo podobne zmogljivosti v svojem razredu.

seveda mora vsak spet premisliti pri sebi! dejstvo pa je, da velika večina pilotov nikoli ne izkoristi zmogljivosti gum še manj pa zmogljivosti svojih konjičkov!

pa še nekaj je pomembno: kot mi je povedal inštruktor vožnje pri solopisti: fantje vse preveč radi menjajo izpuhe, vzmetenje, gume, namesto, da bi se naučili pravilne vožnje( beri: pravilno opazovanje, drža, premikanje, zaviranje ipd.)

nisem hotel komu "olja mejat", samo svoje mnenje sem povedal!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla mojster,

V Radljah sem naročil ojačano M3, bo čez 3-4 tedne baje tu. Zakaj to govorim, ker je navadna M3 prešvoh za naše motorje po konstrukciji in rabijo ojačano.

Ti pa garantiram, da če boš enkrat probal M3 ali kakšno sprot gumo (še vedno legalno, ne race ...) ne boš več zlepa šel nazaj na ST gumo.

Sem ravnokar sredi te vaje in vožnje mi vedno znova zabljajo solze v oči in to ne solze sreče :)

Ravno v nedeljo so me čudni gledali na pumpah, ko sem po gumah vodo polival, da sem jih vsaj malo razhladil.

OK samo še vedno ne vem zakaj naj žrtvujem trpežnost če pa mi sedaj ob drsanju tačk ne guma ne zdrsuje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK samo še vedno ne vem zakaj naj žrtvujem trpežnost če pa mi sedaj ob drsanju tačk ne guma ne zdrsuje?

Tega se ne da povedat. To moraš probat in občutit pa se pol odločit.

Drsanje tačke ni nobeno merilo. Občutek na gumi, povratna informacija ... so stvari, ki so na sportski gumi pač za eno stopnjo višje kot pri ST gumah.

No pri konkretno M3 boš tudi kasneje drsal s tačkami kot na Z6 :)

Kar se pa obrabe tiče je pa čisto vprašanje stila vožnje. Na FZ6 na primer sem naredil krepko več kilometrov z Qualifierkami in še posebej M3 kot z Z6. Enostavno sem prišel do tiste točke, ko sem Z6 začel pregrevati in je šla zelo hitro po gobe, M3 in Qualifier pa sta bili ravno na pravi delovni temperaturi.

Ogrevanje pa vsaj pri M3 sploh ni problem. Sam imam dva ovinka (700m) do glavne ceste in v tem času so gume praviloma pripravljene na vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK samo še vedno ne vem zakaj naj žrtvujem trpežnost če pa mi sedaj ob drsanju tačk ne guma ne zdrsuje?

Lej sej drsanje spet ni vse. Kokr so že rekl, gre bolj za zaviranje in pospeševanje. Pri sv650s je guma (Z6) držala vedno, ko sem navil gas. Pri VTR-i že včasih malo zapleše. Pa tudi drsanje tačk ni edina primerjava, kako agresivno si v ovinku. Še vedno si bližje zdrsu na polno pri 120 kmh v ovinku po kolenu, kot pri 60 kmh na tački. In včeraj bi na Grobniku z SS gumo sigurno naredil boljše čase. Bom pa pol prilimal slikco, na kateri se vidi da je Z6 vseeno zelo športna ST guma. Po sredini trda in gladka (kar je slabo za zaviranje in pospeševanje), po tem pa 2 centimeterski rob svaljkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti ali na pisti?

Na cesti.

Z Z6 sem od pist samo na Marofu vozil čisto na začetku in enkrat s FJRko, takrat še nisem niti na Marofu prišel do pregrevanja gume.

Sedaj pa imamo za na pisto Pirelli superbike slicke in ko pridem s piste tudi na M3 se mi prvih par 100km zdi da vozim po hlodih :(

Ker slicki pa so za cel velikostni razred druga zgodba in praktično vedno do sedaj bile uhe na poti ustnicam na vsakem ovinku tak se je mi je vse smejalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah ne me že sedaj znajo kdaj kolena bolet. Sej teorijo v osnovi poznam. Ampak ne vem imam občutek, da dajo nekateri na motor SS gume ki pa jih potem niti zagrejejo ne. Na cesti (še posebej naših) in v prometu je SS gumo relativno težko zagret na delovno temperaturo še težje pa tam obdržati. Za pisto se seveda strinjam, da je uporaba SS gume hudo priporočljiva izbira. Čeprav tudi na Marofu (ok no tole je napol pista) z Z6 nisem imel nikakršnih težav.

Predvsem pa - govora je o SS gumah in SS motorjih. Če to dvoje daš v kombinacijo z javno cesto - se ti zdi, da cel stavek štima, al je nekaj narobe nekje v njem... morda celo hudo narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!