KeC Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 No se mi zdi, da je teoretično možno z SS motorjem in SS gumami peljati po omejitvah :evilgrin:
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 A je kdo omenjal poln nagib :? Kolikor vem sem napisal da je odprl iz ovinka. In kolikor vem se ovinke speljuje tako, da pri izhodu pospesujes. Tudi razni moto znalci tako ucijo.. In s primerno ogreto sportno gumo ga lahko konkretno bolj odpres kakor z sport touring. To je dejstvo in to sem hotel povedat. Ce se hoces vozit bolj na noz so sportne gume definitivno boljsa in bolj varna izbira. nikjer ne piše, da je treba "čimbolj odpirat". Razen, če loviš sekunde...
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Dobrodošli vsi predlogi in izkušnje, thanks ! :worship: Drgač se pa zdej spet peljem, z rahlo odrsanim kombinezonom po desni strani in majhno blokado v glavi pred ovinki, ki upam da bo čimprej minila. :rolleyes: človk, ti ne rabiš boljše gume - ti rabiš boljšo glavo..
2384nsdf83 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 No se mi zdi, da je teoretično možno z SS motorjem in SS gumami peljati po omejitvah :evilgrin: eno so zakonske, drugo pa fizikalne :)
Brihta Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Na cesti. Z Z6 sem od pist samo na Marofu vozil čisto na začetku in enkrat s FJRko, takrat še nisem niti na Marofu prišel do pregrevanja gume. Na cesti pregreješ Z6 :blink: Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ? gsx750f 1
smarty23 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Jaz imam sedaj že 5000km za sabo z zadnjo Qualifierko in se vozim vedno v dvoje pa še ne šparam lih ne vem koliko v ovinkih. Na ravnem se trudim da ga ne odpiram, ker jo žre prehitro... Pomoje bom še kak 1000km naredu več ne. Tukaj ko prebiram poste se mi zdi da so tukaj sami Rossiji... Prej sem mel Bridgestone 014 pa mi je šla prej, pri qualifier mi je pa kdaj pa kdaj zadnjo spodneslo in enkrat prvo tko, da naslednjič bom probal še Michelin pilot power.
gody01 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Na cesti pregreješ Z6 :blink: Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ? Kaj je to burnout ? :) Ne, lepo po omejitvah :whistle: pa po cestah, kjer so pretežno ovinkeji. Prvih 250-300km še gre potem pa ...
Brihta Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Kaj je to burnout ? :)Ne, lepo po omejitvah :whistle: pa po cestah, kjer so pretežno ovinkeji. Prvih 250-300km še gre potem pa ... PA človek, 300km se ne naredi v šusu. Fstavi se malo. Občuduj naravo, spij kak pir....
gody01 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 PA človek, 300km se ne naredi v šusu. Fstavi se malo. Občuduj naravo, spij kak pir.... Ha ?!? Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin: CafeRacer ....
Brihta Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Ha ?!?Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin: CafeRacer .... Ja jst do 500km že 3x tankam. Se v tem času gume malo ohladijo :)
misty Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 OK samo še vedno ne vem zakaj naj žrtvujem trpežnost če pa mi sedaj ob drsanju tačk ne guma ne zdrsuje? drsa tačka ali distančnik na tački? Če distančnik (v nekaterih primerih so dolgi več cm) potem jih pošravfaj dol (seveda, če nisi z Z6 že na robovih gume). enivej, če ti je taka vožnja kul, potem res ne vidim vzroka za spremembe. Problem se pojavi le, če hočeš še več, večji nagib, večjo hitrost v ovinku, bolj ostra pospeševanja/zaviranja.
Ice Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Na cesti pregreješ Z6 :blink: yep. danes opazil, da je rahlo modri soj viden. :whistle: Ha ?!?Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin: :grim
gody01 Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 yep. danes opazil, da je rahlo modri soj viden. :whistle: :grim In če slučajno preko luže zapelješ se voda samo upari :naughty:
Ice Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 luze ? kaksne luze ?! ce pa samo tece preko/po/nad/pod ceste/i/o. povisanavlagavzrakupress
atek Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 zanima me koliko pumpate gume v teh vročih dneh vozim se sam dimenzija pnevmatik 12/70/17 in 180/55/17 Hvala :worship: :worship: :worship:
Frips Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Enako kot v ne-vročih, po predpisih za motor...
Brihta Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Jst še malo več zadnjo, ene 3,1. Vozim žensko skoraj povsod s sabo.
smarty23 Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Js 2.5 spredi pa 2.9 zadi, vedno vožnja v dvoje.
Jure Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Jst še malo več zadnjo, ene 3,1. Vozim žensko skoraj povsod s sabo. 3,1?? A pa ne zdrsava, ce se sam zapeljes kaksen krog?
rebel Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 (popravljeno) - znamka in model pnevmatike:pirelli dragon supercorsa pro sc2 190/55/17, 120/70 - model motorja: cbr 954rr - prevoženi kilometri: cca 4000 - način vožnje: 30%agresivna-športna, 68% umirjena-potovalna, 2%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 95%, mesto%, avto cesta 5% -oprijem na mokrem: ocena 3 v ovinkih, 9 na ravnini.. tudi na zadnje gre motor - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena ?? ni doživela jeseni - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9,9+ -način obrabe: celotna površina do 1,5mm , levi rob do 0,0mm - 3% km s sopotnico -CENA z montažo: € :P nekaj drobiža -komentar: 1x spustila na grobniku ( ni kriva guma sma po sebi ;) ) vodljivost motorja je fenomenalna zaradi oblike prereza .. lahkotna in natančna Popravljeno Julij 26, 2007. Popravil rebel
Brihta Objavljeno Julij 29, 2007 Opozori Objavljeno Julij 29, 2007 3,1?? A pa ne zdrsava, ce se sam zapeljes kaksen krog? Ne, če se pa že grem namensko kako bolj divjo vožnjo jih pa spustim.
Gricko Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 ok...sigurno je bilo že predelano pa vendar se mi ne da brati vseh mogočih tem o gumah, da mogoče dobim odgovor! Torej Ali mi lahko nekdo pove primerjalne gume različnih proizvajalcev!! Do sedaj sem imel D207 (zadovoljen), D208 ( mi ni bila všeč, ko se je malo obrabila-stopnice ) , sedaj imam qualifier , ki mi je bila na začetku všeč, vendar sem s časom spremenil mnenje...se je pregrela ?? in ne drži tako kot bi morala! Torej sedaj iščem gumo (160/60) od katerega drugega proizvajalca, in da je po voznih lastnostih vsaj toliko dobra kot naprimer qualifier michelin - ? continental - ? pirelli - ? metzler - ? ...?? torej kater model je primerljiv in približna cena ter obraba? Hvala vsem PS: prosim če pišete tisti, ki imate iskušnje in ne le na podlagi nečesa kar ste slišali od kolega, do njegove stare mame .... hvala!
triler Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 Ej folk kje vi pumpate kj gume? Ker men na vsaki crpalki pokaze drugacn tlak. Zdej ne vem a majo ponekod manometre v k*** al kaj? Ker je fizicno nemogoce da mi je v enem dnevu guma spustila za 0.3 bara.
Port Folio Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 Sem spremenil mal mnenje glede Pireli-ja in Metzler-ja, nekam čudno to prime, na začetku vse ok sam, ko je pa en cajt furaš npr. po 4-5kt prevoženih pa mi je nekam "pussy" ratala tako en kot drug komplet, mislim ratale so občutljive na cestne hibe kot so zalivke in itd... Dunlop ni bila tako občutljiva, ma prou nobena (ne SS in ne ST)! Pardon govorim o gumah M3 in Dialo Strada :whistle: Pa imata obe dosti mesa gor :naughty: Ali je možno tudi, da ima pritisk v gumah kakšne prste v mes :? :BUA:
simonsi Objavljeno Avgust 5, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2007 Moja sprednja strada je zelo občutljiva na pritisk. Če je 2.3 bara namesto 2.5 se zelo pozna. Preverjaj pa s kvalitetnim manometrom, ker uni na črpalkah so premalo natančni..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se