Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

No se mi zdi, da je teoretično možno z SS motorjem in SS gumami peljati po omejitvah :evilgrin:

Objavljeno
A je kdo omenjal poln nagib :?

Kolikor vem sem napisal da je odprl iz ovinka. In kolikor vem se ovinke speljuje tako, da pri izhodu pospesujes. Tudi razni moto znalci tako ucijo.. In s primerno ogreto sportno gumo ga lahko konkretno bolj odpres kakor z sport touring. To je dejstvo in to sem hotel povedat. Ce se hoces vozit bolj na noz so sportne gume definitivno boljsa in bolj varna izbira.

nikjer ne piše, da je treba "čimbolj odpirat". Razen, če loviš sekunde...

Objavljeno
Dobrodošli vsi predlogi in izkušnje, thanks ! :worship:

Drgač se pa zdej spet peljem, z rahlo odrsanim kombinezonom po desni strani in majhno blokado v glavi pred ovinki, ki upam da bo čimprej minila. :rolleyes:

človk, ti ne rabiš boljše gume - ti rabiš boljšo glavo..

Objavljeno
No se mi zdi, da je teoretično možno z SS motorjem in SS gumami peljati po omejitvah :evilgrin:

eno so zakonske, drugo pa fizikalne :)

Objavljeno
Na cesti.

Z Z6 sem od pist samo na Marofu vozil čisto na začetku in enkrat s FJRko, takrat še nisem niti na Marofu prišel do pregrevanja gume.

Na cesti pregreješ Z6 :blink:

Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ?

Objavljeno

Jaz imam sedaj že 5000km za sabo z zadnjo Qualifierko in se vozim vedno v dvoje pa še ne šparam lih ne vem koliko v ovinkih. Na ravnem se trudim da ga ne odpiram, ker jo žre prehitro...

Pomoje bom še kak 1000km naredu več ne.

Tukaj ko prebiram poste se mi zdi da so tukaj sami Rossiji... Prej sem mel Bridgestone 014 pa mi je šla prej, pri qualifier mi je pa kdaj pa kdaj zadnjo spodneslo in enkrat prvo tko, da naslednjič bom probal še Michelin pilot power.

Objavljeno
Na cesti pregreješ Z6 :blink:

Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ?

Kaj je to burnout ? :)

Ne, lepo po omejitvah :whistle: pa po cestah, kjer so pretežno ovinkeji.

Prvih 250-300km še gre potem pa ...

Objavljeno
Kaj je to burnout ? :)

Ne, lepo po omejitvah :whistle: pa po cestah, kjer so pretežno ovinkeji.

Prvih 250-300km še gre potem pa ...

PA človek, 300km se ne naredi v šusu. Fstavi se malo. Občuduj naravo, spij kak pir....

Objavljeno
PA človek, 300km se ne naredi v šusu. Fstavi se malo. Občuduj naravo, spij kak pir....

Ha ?!?

Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin:

CafeRacer ....

Objavljeno
Ha ?!?

Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin:

CafeRacer ....

Ja jst do 500km že 3x tankam.

Se v tem času gume malo ohladijo :)

Objavljeno
OK samo še vedno ne vem zakaj naj žrtvujem trpežnost če pa mi sedaj ob drsanju tačk ne guma ne zdrsuje?

drsa tačka ali distančnik na tački? Če distančnik (v nekaterih primerih so dolgi več cm) potem jih pošravfaj dol (seveda, če nisi z Z6 že na robovih gume).

enivej, če ti je taka vožnja kul, potem res ne vidim vzroka za spremembe. Problem se pojavi le, če hočeš še več, večji nagib, večjo hitrost v ovinku, bolj ostra pospeševanja/zaviranja.

Objavljeno
Na cesti pregreješ Z6 :blink:

yep. danes opazil, da je rahlo modri soj viden. :whistle:

Ha ?!?

Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin:

:grim

Objavljeno
yep. danes opazil, da je rahlo modri soj viden. :whistle:

:grim

In če slučajno preko luže zapelješ se voda samo upari :naughty:

Objavljeno

luze ? kaksne luze ?!

ce pa samo tece preko/po/nad/pod ceste/i/o.

povisanavlagavzrakupress

Objavljeno

zanima me koliko pumpate gume v teh vročih dneh vozim se sam dimenzija pnevmatik 12/70/17 in 180/55/17

Hvala :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Enako kot v ne-vročih, po predpisih za motor...

Objavljeno

Jst še malo več zadnjo, ene 3,1. Vozim žensko skoraj povsod s sabo.

Objavljeno
Jst še malo več zadnjo, ene 3,1. Vozim žensko skoraj povsod s sabo.

3,1?? A pa ne zdrsava, ce se sam zapeljes kaksen krog?

Objavljeno (popravljeno)

- znamka in model pnevmatike:pirelli dragon supercorsa pro sc2 190/55/17, 120/70

- model motorja: cbr 954rr

- prevoženi kilometri: cca 4000

- način vožnje: 30%agresivna-športna, 68% umirjena-potovalna, 2%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 95%, mesto%, avto cesta 5%

-oprijem na mokrem: ocena 3 v ovinkih, 9 na ravnini.. tudi na zadnje gre motor

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena ?? ni doživela jeseni

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9,9+

-način obrabe: celotna površina do 1,5mm , levi rob do 0,0mm

- 3% km s sopotnico

-CENA z montažo: € :P nekaj drobiža

-komentar: 1x spustila na grobniku ( ni kriva guma sma po sebi ;) )

vodljivost motorja je fenomenalna zaradi oblike prereza .. lahkotna in natančna

Popravljeno . Popravil rebel
Objavljeno
3,1?? A pa ne zdrsava, ce se sam zapeljes kaksen krog?

Ne, če se pa že grem namensko kako bolj divjo vožnjo jih pa spustim.

Objavljeno

ok...sigurno je bilo že predelano pa vendar se mi ne da brati vseh mogočih tem o gumah, da mogoče dobim odgovor!

Torej Ali mi lahko nekdo pove primerjalne gume različnih proizvajalcev!!

Do sedaj sem imel D207 (zadovoljen), D208 ( mi ni bila všeč, ko se je malo obrabila-stopnice ) , sedaj imam qualifier , ki mi je bila na začetku všeč, vendar sem s časom spremenil mnenje...se je pregrela ?? in ne drži tako kot bi morala!

Torej sedaj iščem gumo (160/60) od katerega drugega proizvajalca, in da je po voznih lastnostih vsaj toliko dobra kot naprimer qualifier

michelin - ?

continental - ?

pirelli - ?

metzler - ?

...??

torej kater model je primerljiv in približna cena ter obraba?

Hvala vsem

PS: prosim če pišete tisti, ki imate iskušnje in ne le na podlagi nečesa kar ste slišali od kolega, do njegove stare mame ....

hvala!

Objavljeno

Ej folk kje vi pumpate kj gume? Ker men na vsaki crpalki pokaze drugacn tlak. Zdej ne vem a majo ponekod manometre v k*** al kaj? Ker je fizicno nemogoce da mi je v enem dnevu guma spustila za 0.3 bara.

Objavljeno

Sem spremenil mal mnenje glede Pireli-ja in Metzler-ja, nekam čudno to prime, na začetku vse ok sam, ko je pa en cajt furaš npr. po 4-5kt prevoženih pa

mi je nekam "pussy" ratala tako en kot drug komplet, mislim ratale so občutljive na cestne hibe kot so zalivke in itd... Dunlop ni bila tako občutljiva, ma prou nobena (ne SS in ne ST)!

Pardon govorim o gumah M3 in Dialo Strada :whistle: Pa imata obe dosti mesa gor :naughty: Ali je možno tudi, da ima pritisk v gumah kakšne prste v mes :?

:BUA:

Objavljeno

Moja sprednja strada je zelo občutljiva na pritisk. Če je 2.3 bara namesto 2.5 se zelo pozna. Preverjaj pa s kvalitetnim manometrom, ker uni na črpalkah so premalo natančni..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!