Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

A je kdo omenjal poln nagib :?

Kolikor vem sem napisal da je odprl iz ovinka. In kolikor vem se ovinke speljuje tako, da pri izhodu pospesujes. Tudi razni moto znalci tako ucijo.. In s primerno ogreto sportno gumo ga lahko konkretno bolj odpres kakor z sport touring. To je dejstvo in to sem hotel povedat. Ce se hoces vozit bolj na noz so sportne gume definitivno boljsa in bolj varna izbira.

nikjer ne piše, da je treba "čimbolj odpirat". Razen, če loviš sekunde...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošli vsi predlogi in izkušnje, thanks ! :worship:

Drgač se pa zdej spet peljem, z rahlo odrsanim kombinezonom po desni strani in majhno blokado v glavi pred ovinki, ki upam da bo čimprej minila. :rolleyes:

človk, ti ne rabiš boljše gume - ti rabiš boljšo glavo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se mi zdi, da je teoretično možno z SS motorjem in SS gumami peljati po omejitvah :evilgrin:

eno so zakonske, drugo pa fizikalne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti.

Z Z6 sem od pist samo na Marofu vozil čisto na začetku in enkrat s FJRko, takrat še nisem niti na Marofu prišel do pregrevanja gume.

Na cesti pregreješ Z6 :blink:

Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sedaj že 5000km za sabo z zadnjo Qualifierko in se vozim vedno v dvoje pa še ne šparam lih ne vem koliko v ovinkih. Na ravnem se trudim da ga ne odpiram, ker jo žre prehitro...

Pomoje bom še kak 1000km naredu več ne.

Tukaj ko prebiram poste se mi zdi da so tukaj sami Rossiji... Prej sem mel Bridgestone 014 pa mi je šla prej, pri qualifier mi je pa kdaj pa kdaj zadnjo spodneslo in enkrat prvo tko, da naslednjič bom probal še Michelin pilot power.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti pregreješ Z6 :blink:

Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ?

Kaj je to burnout ? :)

Ne, lepo po omejitvah :whistle: pa po cestah, kjer so pretežno ovinkeji.

Prvih 250-300km še gre potem pa ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je to burnout ? :)

Ne, lepo po omejitvah :whistle: pa po cestah, kjer so pretežno ovinkeji.

Prvih 250-300km še gre potem pa ...

PA človek, 300km se ne naredi v šusu. Fstavi se malo. Občuduj naravo, spij kak pir....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PA človek, 300km se ne naredi v šusu. Fstavi se malo. Občuduj naravo, spij kak pir....

Ha ?!?

Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin:

CafeRacer ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ?!?

Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin:

CafeRacer ....

Ja jst do 500km že 3x tankam.

Se v tem času gume malo ohladijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK samo še vedno ne vem zakaj naj žrtvujem trpežnost če pa mi sedaj ob drsanju tačk ne guma ne zdrsuje?

drsa tačka ali distančnik na tački? Če distančnik (v nekaterih primerih so dolgi več cm) potem jih pošravfaj dol (seveda, če nisi z Z6 že na robovih gume).

enivej, če ti je taka vožnja kul, potem res ne vidim vzroka za spremembe. Problem se pojavi le, če hočeš še več, večji nagib, večjo hitrost v ovinku, bolj ostra pospeševanja/zaviranja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cesti pregreješ Z6 :blink:

yep. danes opazil, da je rahlo modri soj viden. :whistle:

Ha ?!?

Pa 300km je šele ogrevanje, ustavljanje za kaj več kot tankanje je dovoljeno šele po 500km :evilgrin:

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep. danes opazil, da je rahlo modri soj viden. :whistle:

:grim

In če slučajno preko luže zapelješ se voda samo upari :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me koliko pumpate gume v teh vročih dneh vozim se sam dimenzija pnevmatik 12/70/17 in 180/55/17

Hvala :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst še malo več zadnjo, ene 3,1. Vozim žensko skoraj povsod s sabo.

3,1?? A pa ne zdrsava, ce se sam zapeljes kaksen krog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike:pirelli dragon supercorsa pro sc2 190/55/17, 120/70

- model motorja: cbr 954rr

- prevoženi kilometri: cca 4000

- način vožnje: 30%agresivna-športna, 68% umirjena-potovalna, 2%dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 95%, mesto%, avto cesta 5%

-oprijem na mokrem: ocena 3 v ovinkih, 9 na ravnini.. tudi na zadnje gre motor

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena ?? ni doživela jeseni

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9,9+

-način obrabe: celotna površina do 1,5mm , levi rob do 0,0mm

- 3% km s sopotnico

-CENA z montažo: € :P nekaj drobiža

-komentar: 1x spustila na grobniku ( ni kriva guma sma po sebi ;) )

vodljivost motorja je fenomenalna zaradi oblike prereza .. lahkotna in natančna

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3,1?? A pa ne zdrsava, ce se sam zapeljes kaksen krog?

Ne, če se pa že grem namensko kako bolj divjo vožnjo jih pa spustim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok...sigurno je bilo že predelano pa vendar se mi ne da brati vseh mogočih tem o gumah, da mogoče dobim odgovor!

Torej Ali mi lahko nekdo pove primerjalne gume različnih proizvajalcev!!

Do sedaj sem imel D207 (zadovoljen), D208 ( mi ni bila všeč, ko se je malo obrabila-stopnice ) , sedaj imam qualifier , ki mi je bila na začetku všeč, vendar sem s časom spremenil mnenje...se je pregrela ?? in ne drži tako kot bi morala!

Torej sedaj iščem gumo (160/60) od katerega drugega proizvajalca, in da je po voznih lastnostih vsaj toliko dobra kot naprimer qualifier

michelin - ?

continental - ?

pirelli - ?

metzler - ?

...??

torej kater model je primerljiv in približna cena ter obraba?

Hvala vsem

PS: prosim če pišete tisti, ki imate iskušnje in ne le na podlagi nečesa kar ste slišali od kolega, do njegove stare mame ....

hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej folk kje vi pumpate kj gume? Ker men na vsaki crpalki pokaze drugacn tlak. Zdej ne vem a majo ponekod manometre v k*** al kaj? Ker je fizicno nemogoce da mi je v enem dnevu guma spustila za 0.3 bara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem spremenil mal mnenje glede Pireli-ja in Metzler-ja, nekam čudno to prime, na začetku vse ok sam, ko je pa en cajt furaš npr. po 4-5kt prevoženih pa

mi je nekam "pussy" ratala tako en kot drug komplet, mislim ratale so občutljive na cestne hibe kot so zalivke in itd... Dunlop ni bila tako občutljiva, ma prou nobena (ne SS in ne ST)!

Pardon govorim o gumah M3 in Dialo Strada :whistle: Pa imata obe dosti mesa gor :naughty: Ali je možno tudi, da ima pritisk v gumah kakšne prste v mes :?

:BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja sprednja strada je zelo občutljiva na pritisk. Če je 2.3 bara namesto 2.5 se zelo pozna. Preverjaj pa s kvalitetnim manometrom, ker uni na črpalkah so premalo natančni..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!