Jure Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 ok...sigurno je bilo že predelano pa vendar se mi ne da brati vseh mogočih tem o gumah, da mogoče dobim odgovor! Torej Ali mi lahko nekdo pove primerjalne gume različnih proizvajalcev!! Do sedaj sem imel D207 (zadovoljen), D208 ( mi ni bila všeč, ko se je malo obrabila-stopnice ) , sedaj imam qualifier , ki mi je bila na začetku všeč, vendar sem s časom spremenil mnenje...se je pregrela ?? in ne drži tako kot bi morala! Torej sedaj iščem gumo (160/60) od katerega drugega proizvajalca, in da je po voznih lastnostih vsaj toliko dobra kot naprimer qualifier michelin - ? continental - ? pirelli - ? metzler - ? ...?? torej kater model je primerljiv in približna cena ter obraba? Hvala vsem PS: prosim če pišete tisti, ki imate iskušnje in ne le na podlagi nečesa kar ste slišali od kolega, do njegove stare mame .... hvala! Jaz vozim 160/60 na Cometu 650.. Zaenkrat sem imel 1 komplet Pirelli Diablo, 2 kompleta Dunlop Qualifier in 1 komplet Michelin Pilot Power S Pirelli Diablo sem bil kar zadovoljen. Sicer so bile to prva vgradnja na motorju in sem se tudi motorja se privajal, zato je bila tudi voznja manj agresivna, vsaj po ovinkih.. Oprijem se mi je zdel takrat zelo dober, je pa res, da se niti do tac nisem se vozil takrat tako, da ne morem reci kako se guma obnasa pri vecjih nagibih. Zdrzala je cca 6k km, ko je po sredini pogledalo ven platno. Roba je bilo se precej, ampak kot sem rekel, to je bila posledica takega stila voznje. Potem sem motor obul v Dunlop Qualifier. Scasoma sem tudi stopnjeval hitrost voznje cez zavoje in globino nagiba, tako da sem zacel drsati s tacami in kmalu sem moral stran pobrat tiste distancnike na koncu tac, da je slo lahko se bolj v nagib. S prvim kompletom sem prevozil cca 5500km in guma je bila precej enakomerno obrabljena po celi povrsini. Z oprimemom zelo zadovoljen, voznja je bila precej bolj agresivna napram prej in nikoli dozivel kaksnih vecjijh zdrsov, razen enkrat ko sem imel zadaj precej prenapumpano se neogreto gumo, v mesecu aprilu, ko je bilo itak se mraz.. No potem sem namontiral drugi komplet Qualifierk in pred tem naredil se par modifikacij na motorju.. Strsal vzmetenje, da se vse skup manj poseda, dal gor distancnike za dvig tac, pobrusil par stvari, da ni vec grablo, ipd.. Nagibi so postali ze precej resni, veliko sem se prevozil po kolenu, tako da sem Qualifierko po levem robu v 3500km zradiral do platna. Po sredini je bilo pa se cca 2mm profila. Oprijem se vedno cista desetka. Guma je drzala tudi v najbolj ekstremnih nagibih, edin minus je bil ta, da jo je kar cufalo stran pri strani. Se mi zdi da ni narejena za taksno voznjo.. Pregrevanja nisem opazil, je pa res, da z njo nisem nikoli bil na pisti. No potem sem se pa odlocil probat Michelin Pilot Power. Zaenkrat z njimi naredil cca 1500km, mogoce celo 2000, stil voznje enak kot prej pri zadnjem setu Qualifierk in guma zaenkrat zgleda se kot nova. Mislim, da bom z njo pri enaki voznji in enako dobrem, mogoce se bolj zaupanja vlivajocem oprijemu prevozil vsaj 2k km vec kakor s Qualifierkami. Imajo pa Powerce en minus.. Ko so hladnje precej drsijo, obcutno bolj kot Qualifierke. Tudi ogrejejo se pocasneje.. Ampak ko je pa enkrat guma topla pa drzi :) Skratka ne vem sicer kako je pri tebi s Qualifierco, ampak jaz sem jo res gnal do svojih mej ter mej motorja in je zelo dobro drzala. Je pa res, da je po cca 2500, 3000km, ko se je rob blizal platnu zacela zdrsavat in sem pri izstopu iz ovinkov ob bolj odptrem plinu veckrat zaznal manjse zdrse gume.. Mislim, da je to predvsem zato, ker je bilo takrat ze malo mesa na robu in se je tista tanka plast verjetno res pregrevala.. Ne vem.. Skratka ce imas bolj sporten stil voznje in bi rad probal se kaj drugega, obuj motor v Pilot Power ali pa celo v Dunlop GP Racer. S Pilot Power bos pomoje zadovoljen, GP racer pa nisem sprobal, ampak jih kolega zelo pohvali :)
Original-One Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Na cesti pregreješ Z6 :blink: Kaj delaš burnout pred vsako oštarijo ? Tudi pilot power se pregreje na cesti.
Port Folio Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Moja sprednja strada je zelo občutljiva na pritisk. Če je 2.3 bara namesto 2.5 se zelo pozna. Preverjaj pa s kvalitetnim manometrom, ker uni na črpalkah so premalo natančni.. THX Bom probal, če se je tlak vmešaval v moje občutke na cesti :unsure:
Frips Objavljeno Avgust 6, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2007 Torej sedaj iščem gumo (160/60) od katerega drugega proizvajalca, in da je po voznih lastnostih vsaj toliko dobra kot naprimer qualifier continental - ? Več TUKAJ
KeC Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Evo Metzelerka Z6 na Sprintu gre počasi proti koncu. Kot kaže jih bo doživela približno 10.000. Je pa res, da je bila, kar lepo preganjana (tudi nekaj malega novega marofa). Vožnja bolj športna kot šport turing. V primeru lepe vožnje in pa daljših turc računam, da bi mogoče zdržala 12.000km (na Z750 je bilo tega 15.000km). Se pozna razlika v navoru in pa tudi načinu vožnje. :whistle:
siks Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Evo Metzelerka Z6 na Sprintu gre počasi proti koncu. Kot kaže jih bo doživela približno 10.000. Je pa res, da je bila, kar lepo preganjana (tudi nekaj malega novega marofa). Vožnja bolj športna kot šport turing. V primeru lepe vožnje in pa daljših turc računam, da bi mogoče zdržala 12.000km (na Z750 je bilo tega 15.000km). Se pozna razlika v navoru in pa tudi načinu vožnje. :whistle: ni mi jasno kk! :worship: lp6
ZdenkoK Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Ej KeC to pa je kilometrina z Z6 :worship: ! Men je zdržala "samo" 7.000 , res pa se v 95% voziva dva in motor kar precej obremeniva (skoraj 190kg - večji del prispevam jaz :whistle: ) . Drugače pa gumi samo pohvale. Sedaj sem dal gor Pireli diablo strada - po besedah in testih enaka kot Z6 bomo videli kako in kaj ...prvih cca. 200 km ni čutiti razlike. Lp, Z
Poljachina Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Men se je pa na zadnji gumi nardila kakih pou cm velka razpoka... globoka ene 3 do 4 mm. Verjetn sm povozu kako glažuno al pa kj. Je kdo že meu kj podobnga? Bojim se predusem da bi mi spustila...Sam če do zdj ni(ene 300 km sm naredu od kar sm to opazu). Pol tud zj nov a kko? Evo še slika:
KeC Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 ni mi jasno kk! :worship: lp6 Ne samo golica :naughty:
Port Folio Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Sedaj sem dal gor Pireli diablo strada - po besedah in testih enaka kot Z6 bomo videli kako in kaj ...prvih cca. 200 km ni čutiti razlike. Lp, Z Dej poročaj, po 3-4t km prevoženih, če ti bo kaj zdrsavala :unsure: Meni se dogaja pa mesa je še preveš, pa tudi, če sem mal spustil oz. napumpal tlak v gumah :whistle:
jegrmajstr Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 no pa sm naletel ko sm zadnjič hvalil kolegu kako pilot activ držijo :headbang: na ovinku, ki sem ga prevozil že neštetokrat tako kot danes, previdno, ker je na izhodu navadno pesek, sem enostavno se ulegel in oddrsel do roba ceste. predno sem zakapiral za kaj se gre sem se že ustavil. zadnja guma spustila grif in se zavrtela v prazno brez kakršnegakoli očitnega razloga: hitrost nekje 30km/h, gasa nisem dodal preveč, cesta topla, guma ogreta, na cesti ni bilo olja ali kakršnekoli druge packarije, tudi peska ni bilo, asfalt pa tudi 'normalno' grob, ne gladek :blink: . na srečo so edino škodo utrpele wintex hlače in jakna, oboje bo potrebno nesti zakrpati. tako da mi je ostala ena velika uganka, zakaj sem končal na tleh, mogoče sem kakšen razlog spregledal, ali pa je bilo tole dans samo 'freak accident' :wacko:
bmwslo Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 (mogoče) zanimiv link o gumah nasplošno
Ni3ous Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Noročil zadnjo gumo Bridgestone BT 020, za Bandita 1200, za 140 evrov. Nisem drugje preverjal, tko da nisem ziher o konkurenčnosti ponudbe, mi je pa tip do sedaj rihtal Dunlopke najceneje. Na koliko pa naj napolnim gume na Banditu? Na motorju piše naj obe polnim na 2,5 bar.
suhi Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 - znamka in model pnevmatike: DUNLOP trailmax d607 - model motorja: BMW r1150gs - prevoženi kilometri: 11000km - način vožnje: 20%športna(težko rečem športna - ampak fejst dinamična), 70% dinamično-potovalna, 10%potovalna - vrsta ceste: lokalne-magistralne 85%, mesto 13%, avto cesta 2% -oprijem na mokrem: ocena 6 (nism preveč probavu v ovinkih - na ravnini ni aquaplaninga,lepo se pelje) - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 8 (zadnje 2000km (profila nekje še 1mm nad indikatorjem) mi je nekajkrat odnesl zadek pri nagibu in malček odprtem gasu-precej neprijetno s tako kobilo) -način obrabe: zadnja po sredini bolj po robu 1/2 manj , prva enakomerno - 35% km s sopotnico -CENA z motnažo: ne vem -komentar: menjam jih drugi teden - najbrž ne kupim več ker menim (in kolegi motosvetovci), da metzelerka(tourance) ali michelinka(anakee) precej boljša za moj način vožnje - je pa dobra dokler ni obrabljena (še 2-3mm)- ker se hitro segreje in z dobrim profilom drži z dvema in 450kg povsem do roba :worship: - samo pravočasno jo je treba menjati.
Rizla Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Mene pa zanima ke naj dobim gumo DUNLOP SPORTMAX QUALIFIER F mere: 110/70 17 ker pri Sitarju jih nimajo. Lep pozdrav!
DAN Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 (popravljeno) Noročil zadnjo gumo Bridgestone BT 020, za Bandita 1200, za 140 evrov. Nisem drugje preverjal, tko da nisem ziher o konkurenčnosti ponudbe, mi je pa tip do sedaj rihtal Dunlopke najceneje. Na koliko pa naj napolnim gume na Banditu? Na motorju piše naj obe polnim na 2,5 bar. Prva 2,5 zadnja ne več kot 2,6 če nočeš ravno slajdat! Pri meni so to verjetno prve in zadnje bridgestonke. Popravljeno Avgust 9, 2007. Popravil DAN
Ni3ous Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Očitno nisi zadovoljen s to gumo... Lahko kaj več poveš? Upam, da mi ne bo žal :unsure:
DAN Objavljeno Avgust 10, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2007 Očitno nisi zadovoljen s to gumo... Lahko kaj več poveš?Upam, da mi ne bo žal :unsure: Če boš pompal do 2,6 bo ok,oziroma nebi smelo bit problemov,trpi samo obraba gume.Zadnjo imam pobrano do roba,sam problem je ker je prva tudi(drugačen profil) in mi ne vliva preveč zaupanja.Jaz imam rad,da je na zlati gumi mal rezerve! Na začetku sem imel napumpano F 2,5 in R 2,9 in se ni obneslo,zdaj imam R 2,6 pa kr gre ali sem pa jaz malo preveč pričakoval od bridgestona :?
PeterK Objavljeno Avgust 12, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2007 - znamka in model pnevmatike: Dunlop D208 120/60 160/60 - model motorja: SV650 - prevoženi kilometri: 3800km - način vožnje: 50%agresivna-športna, 50% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 75%, mesto 10%, avto cesta 15% ( obvoznica ) -oprijem na mokrem: ocena 7 - oprijem na suhi cesti 10 -način obrabe: zadaj po sredini do platna, roba še dovolj( sem bolj nežen v ovinkih ). Prva zgleda kot nova - 100km s sopotnikom -CENA z montažo:lani 52kSIT, komplet z montažo -komentar: Drzi kr v redu, je pa 3800km cist prehitr za gumo menjat
uuu Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Ker nisem vsega prebiral bi pa vas samo malo povprašal za mnenje, katero pneumatiko dati na konjička (VTR F), če bi imeli možnost izbora naslednjih modelov (stil vožnje je malo mešan SS in ST, kdaj pa kdaj tudi v dvoje): - Dunlop/Qualifire (imel 207 bilo OK :trance_33_sleep: ) - Metzeler/M1 (M3 ni vlivala zaupanja :unsure: ) - Bridgestone/BT 014 Battlax (mi nekako najbolje diši :krneki: ) - Pirelli/Diablo Corsa ( :? ) - Michelin/Pilot Power ( :? )
suzuki Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Hola! moje izkušnje: vzemi Pirellijevo Corso III, odlična guma za tvoj (in moj) stil vožnje, pa še dolgo zdrži :OK: She in Krejzi 2
aco Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 znamka in model pnevmatike: michelin road2 - model motorja: BT 1100 - prevoženi kilometri: ca.5000km - način vožnje: 30%agresivna-športna, 70% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 10%, avto cesta 20% -oprijem na mokrem: ocena 6 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 3 v dolomitih pri 12 °C dvakrat zdrs sprednje - oprijem v "sezoni" 20°C ocena 6 -način obrabe: celotna površina , do indikatorjev - 0% km s sopotnico -CENA z montažo: 270€ sprednja in zadnja -komentar: guma trša po sredini in mehkejša ob straneh (sport turing), naj bi bila izboljšana verzija pilot road vendar tudi pri 20°C dobro segreta parkrat nenapovedano zdrsnila prednja guma????? -Od takrat dalje ji ne zaupam več in komaj čakam na zamenjavo. -Sem pa gume pumpal 2.4 spredaj in 2.7 zadaj. Za zadnjo gumo nimam pripomb. - Doslej najslabša sprednja guma!
hajoktejn Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 ammm; kako izgleda pregreta guma? kakšen je oprijem pri pregreti gumi? kadarkoli se zapeljem na Rakitno, če takoj obrnem in se peljem nazaj guma zdrsava :unsure: (povečini zadnja, čeprav tudi sprednja ne vliva zaupanja), ob podrobnem pregledu ( :) ) pa je rob precej modre barve.
aco Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 (popravljeno) POPRAVEK: vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 10%, avto cesta 0% Popravljeno Avgust 21, 2007. Popravil aco
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se