ftp Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Jaz bi rekel, da je premalo napumpana. Meni se tako zdi ko pade tlak.
hajoktejn Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Dvomim, da je premalo napumpana, ker redno preverjam tlak (pri hladni gumi seveda in s svojim manometrom). Zakaj potem spremeni barvo? Ko se peljem gor (in tudi sicer nimam tega občutka) se mi to ne dogaja; le ko se peljem nazaj :unsure: .
ftp Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Bolj kot je guma prazna, bolj se greje. Jaz tourance gume pumpam malo več kot je napisano in mi tako odgovarja. (res se vozim večinoma v dvoje in s precej prtljage tlak pa 3 - 3,1) Če po cesti voziš v eno in drugo smer, ni nujno da imaš iste občutke v vožnji, pač konfiguracija ovinkov drugačna
hajoktejn Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Bolj kot je guma prazna, bolj se greje. Jaz tourance gume pumpam malo več kot je napisano in mi tako odgovarja. (res se vozim večinoma v dvoje in s precej prtljage tlak pa 3 - 3,1) Če po cesti voziš v eno in drugo smer, ni nujno da imaš iste občutke v vožnji, pač konfiguracija ovinkov drugačna Tolk jo pumpaš? Na katerem motorju pa? Jaz imam sprednjo 2.5, zadnjo 2.9, pa se tudi jaz precej prevozim v dvoje in s prtljago. Nikjer drugje nisem tega občutil, pa se ne štejem med počasne voznike.
ftp Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 (popravljeno) GS 1150 Da ne bo nesporazuma. zadnjo od 3 do 3,1 prednjo 2,5 Popravljeno Avgust 21, 2007. Popravil ftp
hajoktejn Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 (popravljeno) mmm; kaj pa vem, bo že. Dokler samo z Rakitne, bom že pretrpel. Bom pa za foro enkrat počasneje gor peljal, pa normalno dol, če bo kakšna razlika. A :) . Mi je blo čudno, da bi pumpal prednjo na 3 bare. Popravljeno Avgust 21, 2007. Popravil hajoktejn
gody01 Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 mmm; kaj pa vem, bo že. Dokler samo z Rakitne, bom že pretrpel. Bom pa za foro enkrat počasneje gor peljal, pa normalno dol, če bo kakšna razlika. A :) . Mi je blo čudno, da bi pumpal prednjo na 3 bare. Normalno gor pelji pa tam kake pol urce pocakaj. V tem casu bi se morale dovolj ohladiti, se posebej ker je sorazmerno kratka pot do gor. Ce imas pa koga za sabo, pa naj pospega, ce puiscas kaj crne sledi na cesti. To je zanesljiv znak, da je guma pregreta.
hajoktejn Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Normalno gor pelji pa tam kake pol urce pocakaj.V tem casu bi se morale dovolj ohladiti, se posebej ker je sorazmerno kratka pot do gor. Ce imas pa koga za sabo, pa naj pospega, ce puiscas kaj crne sledi na cesti. To je zanesljiv znak, da je guma pregreta. THX; če je že kdo za mano, je ponavadi precej daleč :) gsxf750 1
uuu Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Hola! moje izkušnje: vzemi Pirellijevo Corso III, odlična guma za tvoj (in moj) stil vožnje, pa še dolgo zdrži :OK: Sem že na začetku imel njo namen namontirat gor, pa jo skoraj noben vulkanizer nima na zalogi, je potrebno čakati (7-14dni-ni definirana čakalna doba) tako, da sem vzel eno alternativo, ki me bo služila do spomladi, seveda SS pneumatico! Takrat si pa priskrbim omenjeno gumo :OK: Thx :worship:
AndiGS Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 Na Motorrad-ovem testu enduro gum(Tourance,Anakee,....),ki so ji preizkušali na Hondi Varadero se je najbolje obnesla Michelin Pilot Road(Zraven preizkusno).Jaz sem z njo na 1100 GS naredil 14600 km brez vsakih problemov.Dopušča nagibe do tačk!Trenutno vozim Roadtec Z6,tudi odlično,užitek je ko zahrustajo tačke v asfalt na Marija.......Jih je pa bolje napumpati malo več,kot predpisuje tovarna.Jaz sem za Dolomite(solo) napolnil 2.4 in 2.7.Odlično.
norc 16 Objavljeno Avgust 25, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2007 zdravo imam eno vprašanje. pred kratkim sem bil z motorjem na pisti. in mi je robe gum fajn natopilo najhujše na sprednji in me zdaj zanima če se je še varno furat z tako gumo okrog. na sliki se bolj bogo vidi vglavnem 4-5mm gume na robu ima nanešen sloj gume gor.
Stric Burek Objavljeno Avgust 25, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2007 zdravo imam eno vprašanje. pred kratkim sem bil z motorjem na pisti. in mi je robe gum fajn natopilo najhujše na sprednji in me zdaj zanima če se je še varno furat z tako gumo okrog. na sliki se bolj bogo vidi vglavnem 4-5mm gume na robu ima nanešen sloj gume gor. Kolikor vem, recimo Supercorsa iz piste(na hudih motorjih, par krogov) kljub profilu ne drži kej dost... Kako je pa pri taki gumi in verjetno mal manj napiljeni vožnji, pa nebi vedu... Raje počakaj na mnenje kakega majstra, kot se kje usipaš
Original-One Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 zdravo imam eno vprašanje. pred kratkim sem bil z motorjem na pisti. in mi je robe gum fajn natopilo najhujše na sprednji in me zdaj zanima če se je še varno furat z tako gumo okrog. na sliki se bolj bogo vidi vglavnem 4-5mm gume na robu ima nanešen sloj gume gor. Lahko se voziš bp. Sam prve kilometre bo malce čuden feedback, toliko, da zvoziš gumo.
NejcZ Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Js pa iščem sprednjo za mojega tomosa.. originalna je 100/70-17. Iščem eno tako da bi bila čim mehkejša, ker ta rada drsi.. In kaj je lahko narobe če dam centimeter širšo gumo gor? LP
Stric Burek Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Če boš dal širšo gumo od predpisane bo guma bolj špičasta in verjetno ne bo držala do tam kjer original dimenzija še drži. Vsekakor ti tega en bo noben priporočal... Jaz sem imel na NSR Dunlop Sportmax, držala odlično, poglej pa še za Pirreli(?) Sportdemon
norc 16 Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Lahko se voziš bp. Sam prve kilometre bo malce čuden feedback, toliko, da zvoziš gumo. sem vzel tapetni noček pa lepo odstranil dol toto nanešeno gumo. ker je motor spodnašalo pa ful nemiren je bil v ovinku
Original-One Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 sem vzel tapetni noček pa lepo odstranil dol toto nanešeno gumo. ker je motor spodnašalo pa ful nemiren je bil v ovinku Po želji. Jaz sem zvozil, je pa res da je malce nemiren prvih par kilometrov ( po robovih :) )
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Zdaj pa tako majstri, prodaja kdo kake rabljene gume nej me kontaktira na PM Rabim dimenzijo standardno za cestne motorje. Se pravi 180/55/17 in 120/70/17. Ali dunlop GP ali pa supercorsa..... Hvala
Aless Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 sem vzel tapetni noček pa lepo odstranil dol toto nanešeno gumo. ker je motor spodnašalo pa ful nemiren je bil v ovinku pri meni je bla lepsa resitev mobikrog :P....guma ko nova,samo par mm profila na robu pac fali.... me pa zanima kaj pomenjo tri crtice na Pirelli diablo gumi,ko so cisto na robu,na eni strani so 3 al 4x....?ker glih tolko da se jih se vidi?
Stric Burek Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Zdaj pa tako majstri, prodaja kdo kake rabljene gume nej me kontaktira na PM Rabim dimenzijo standardno za cestne motorje. Se pravi 180/55/17 in 120/70/17. Ali dunlop GP ali pa supercorsa..... Hvala ??? Zakaj pa kupuješ rabljene gume?
k0ci Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 on kupuje tiste gume, ki jih uporabijo dirkači na enem treningu in imajo še dosti profila, dobi se pa ponavadi tak komplet gum za kakih 100€, treba je samo pazit da niso bile pregrete
Aless Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 jaz bi tud rabo eno rableno....z nekaj malega profila se .... 150/60/17
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se