Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Dvomim, da je premalo napumpana, ker redno preverjam tlak (pri hladni gumi seveda in s svojim manometrom).

Zakaj potem spremeni barvo?

Ko se peljem gor (in tudi sicer nimam tega občutka) se mi to ne dogaja; le ko se peljem nazaj :unsure: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot je guma prazna, bolj se greje. Jaz tourance gume pumpam malo več kot je napisano in mi tako odgovarja. (res se vozim večinoma v dvoje in s precej prtljage tlak pa 3 - 3,1)

Če po cesti voziš v eno in drugo smer, ni nujno da imaš iste občutke v vožnji, pač konfiguracija ovinkov drugačna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot je guma prazna, bolj se greje. Jaz tourance gume pumpam malo več kot je napisano in mi tako odgovarja. (res se vozim večinoma v dvoje in s precej prtljage tlak pa 3 - 3,1)

Če po cesti voziš v eno in drugo smer, ni nujno da imaš iste občutke v vožnji, pač konfiguracija ovinkov drugačna

Tolk jo pumpaš? Na katerem motorju pa?

Jaz imam sprednjo 2.5, zadnjo 2.9, pa se tudi jaz precej prevozim v dvoje in s prtljago.

Nikjer drugje nisem tega občutil, pa se ne štejem med počasne voznike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS 1150

Da ne bo nesporazuma. zadnjo od 3 do 3,1 prednjo 2,5

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mmm; kaj pa vem, bo že. Dokler samo z Rakitne, bom že pretrpel.

Bom pa za foro enkrat počasneje gor peljal, pa normalno dol, če bo kakšna razlika.

A :) . Mi je blo čudno, da bi pumpal prednjo na 3 bare.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mmm; kaj pa vem, bo že. Dokler samo z Rakitne, bom že pretrpel.

Bom pa za foro enkrat počasneje gor peljal, pa normalno dol, če bo kakšna razlika.

A :) . Mi je blo čudno, da bi pumpal prednjo na 3 bare.

Normalno gor pelji pa tam kake pol urce pocakaj.

V tem casu bi se morale dovolj ohladiti, se posebej ker je sorazmerno kratka pot do gor.

Ce imas pa koga za sabo, pa naj pospega, ce puiscas kaj crne sledi na cesti. To je zanesljiv znak, da je guma pregreta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno gor pelji pa tam kake pol urce pocakaj.

V tem casu bi se morale dovolj ohladiti, se posebej ker je sorazmerno kratka pot do gor.

Ce imas pa koga za sabo, pa naj pospega, ce puiscas kaj crne sledi na cesti. To je zanesljiv znak, da je guma pregreta.

THX; če je že kdo za mano, je ponavadi precej daleč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

moje izkušnje: vzemi Pirellijevo Corso III, odlična guma za tvoj (in moj) stil vožnje, pa še dolgo zdrži :OK:

Sem že na začetku imel njo namen namontirat gor, pa jo skoraj noben vulkanizer nima na zalogi,

je potrebno čakati (7-14dni-ni definirana čakalna doba) tako, da sem vzel eno alternativo, ki me

bo služila do spomladi, seveda SS pneumatico!

Takrat si pa priskrbim omenjeno gumo :OK:

Thx :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Motorrad-ovem testu enduro gum(Tourance,Anakee,....),ki so ji preizkušali na Hondi Varadero se je najbolje obnesla Michelin Pilot Road(Zraven preizkusno).Jaz sem z njo na 1100 GS naredil 14600 km brez vsakih problemov.Dopušča nagibe do tačk!Trenutno vozim Roadtec Z6,tudi odlično,užitek je ko zahrustajo tačke v asfalt na Marija.......Jih je pa bolje napumpati malo več,kot predpisuje tovarna.Jaz sem za Dolomite(solo) napolnil 2.4 in 2.7.Odlično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

imam eno vprašanje.

pred kratkim sem bil z motorjem na pisti. in mi je robe gum fajn natopilo najhujše na sprednji in me zdaj zanima če se je še varno furat z tako gumo okrog.

na sliki se bolj bogo vidi vglavnem 4-5mm gume na robu ima nanešen sloj gume gor.

post-4575-1188045454_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

imam eno vprašanje.

pred kratkim sem bil z motorjem na pisti. in mi je robe gum fajn natopilo najhujše na sprednji in me zdaj zanima če se je še varno furat z tako gumo okrog.

na sliki se bolj bogo vidi vglavnem 4-5mm gume na robu ima nanešen sloj gume gor.

Kolikor vem, recimo Supercorsa iz piste(na hudih motorjih, par krogov) kljub profilu ne drži kej dost... Kako je pa pri taki gumi in verjetno mal manj napiljeni vožnji, pa nebi vedu... Raje počakaj na mnenje kakega majstra, kot se kje usipaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

imam eno vprašanje.

pred kratkim sem bil z motorjem na pisti. in mi je robe gum fajn natopilo najhujše na sprednji in me zdaj zanima če se je še varno furat z tako gumo okrog.

na sliki se bolj bogo vidi vglavnem 4-5mm gume na robu ima nanešen sloj gume gor.

Lahko se voziš bp. Sam prve kilometre bo malce čuden feedback, toliko, da zvoziš gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js pa iščem sprednjo za mojega tomosa.. originalna je 100/70-17. Iščem eno tako da bi bila čim mehkejša, ker ta rada drsi.. In kaj je lahko narobe če dam centimeter širšo gumo gor?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dal širšo gumo od predpisane bo guma bolj špičasta in verjetno ne bo držala do tam kjer original dimenzija še drži. Vsekakor ti tega en bo noben priporočal...

Jaz sem imel na NSR Dunlop Sportmax, držala odlično, poglej pa še za Pirreli(?) Sportdemon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko se voziš bp. Sam prve kilometre bo malce čuden feedback, toliko, da zvoziš gumo.

sem vzel tapetni noček pa lepo odstranil dol toto nanešeno gumo. ker je motor spodnašalo pa ful nemiren je bil v ovinku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem vzel tapetni noček pa lepo odstranil dol toto nanešeno gumo. ker je motor spodnašalo pa ful nemiren je bil v ovinku

Po želji.

Jaz sem zvozil, je pa res da je malce nemiren prvih par kilometrov ( po robovih :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa tako majstri, prodaja kdo kake rabljene gume nej me kontaktira na PM

Rabim dimenzijo standardno za cestne motorje. Se pravi 180/55/17 in 120/70/17.

Ali dunlop GP ali pa supercorsa.....

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem vzel tapetni noček pa lepo odstranil dol toto nanešeno gumo. ker je motor spodnašalo pa ful nemiren je bil v ovinku

pri meni je bla lepsa resitev mobikrog :P....guma ko nova,samo par mm profila na robu pac fali....

me pa zanima kaj pomenjo tri crtice na Pirelli diablo gumi,ko so cisto na robu,na eni strani so 3 al 4x....?ker glih tolko da se jih se vidi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa tako majstri, prodaja kdo kake rabljene gume nej me kontaktira na PM

Rabim dimenzijo standardno za cestne motorje. Se pravi 180/55/17 in 120/70/17.

Ali dunlop GP ali pa supercorsa.....

Hvala

???

Zakaj pa kupuješ rabljene gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

on kupuje tiste gume, ki jih uporabijo dirkači na enem treningu in imajo še dosti profila, dobi se pa ponavadi tak komplet gum za kakih 100€, treba je samo pazit da niso bile pregrete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!