Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Tnx, potem sta obe gumi enaki, ql :) Mogoce ves se kako se da ugotovit ali je guma soft, medium, hard? So kje kake stevilke gor?
Port Folio Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 čelava guma :whistle: ali slick tire/tyre !!! Pa da ne bota doktorirala na izgovorjavah P.S.toporišičukuglovbticoZlevonogovstalpress
marko55 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Tnx, potem sta obe gumi enaki, ql :) Mogoce ves se kako se da ugotovit ali je guma soft, medium, hard? So kje kake stevilke gor? Dex, če smem samo eno pripombo... Sem se pogovarjal z Gody-jem o slick gumah. Te gume, ko niso ogrete, drsijo baje ko hudič. Če ne boš imel grelcev s sabo na Grobniku je po mojem potrebno v začetku zelo zelo paziti...
biker77 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Dex, če smem samo eno pripombo... Sem se pogovarjal z Gody-jem o slick gumah. Te gume, ko niso ogrete, drsijo baje ko hudič. Če ne boš imel grelcev s sabo na Grobniku je po mojem potrebno v začetku zelo zelo paziti... ah glih čist tko ni a ne.. 3 kroge pa je.. nč preveč panike delat.. sm se tut po cest že peljal z njo..pa ni nikol drsela..
gody01 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Dex, če smem samo eno pripombo... Sem se pogovarjal z Gody-jem o slick gumah. Te gume, ko niso ogrete, drsijo baje ko hudič. Če ne boš imel grelcev s sabo na Grobniku je po mojem potrebno v začetku zelo zelo paziti... Če ne bo imel grelcev s sabo jih ne bo ogrel pika. Vožnja bo pa ko po ledu. Pa saj si bo zrihtal kake grelce. Če ne pa si jih bo tam sposodil. Če bo dovolj zgodenj, mu jih še jaz posodim, pol se bo pač po parkirišču po kolenu metal, da jih bo tople obdržal :)
Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Hvala za opozorilo.. Mi je tudi M1ha od katerega sem dobil gume svetoval, naj grem prve 3 kroge bolj previdno.. Mogoce bom pa celo komu od nasih tahitrih sunil grelce, ker smo itak v razlicnih skupinah :whistle: :D
Port Folio Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Mogoce ves se kako se da ugotovit ali je guma soft, medium, hard? So kje kake stevilke gor? Če se bo dalo pripeti je to to od številk, mislim pa da odločajo kratice na gumah, ki določijo soft/medium/hard trdoto! Compounds_2007.pdf
KeC Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 (popravljeno) Tnx, potem sta obe gumi enaki, ql :) Mogoce ves se kako se da ugotovit ali je guma soft, medium, hard? So kje kake stevilke gor? Da se. Številke so različne glede na dimenzijo gum. :whistle: Aha je že v prejšnjem postu v PDF navedeno. Popravljeno September 11, 2007. Popravil KeC
danci1973 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 A ima kdo viška kšne rabljene slick gume(za razumno ceno)?110 17 pa 160 17? :whistle: Kar na PM. :blush: Pravkar bomo sneli 2x 120/70-17, 1x 160/60-17 in 1x 180/55-17 Pirelli Superbike SC2 (slick) - gume še niso zrabljene do konca (indikatorji - luknjice so še). Tako da če kdo rabi -> PM (pri osebnem prevzemu v MB 10€/kos). D.
danci1973 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 ah glih čist tko ni a ne..3 kroge pa je.. nč preveč panike delat.. Delovna temperatura slick gum je cca. 80°C in tudi pri vožnji na dirkališču ni ravno enostavno te temperature obdržat, kaj šele doseč. Na cesti - nemogoče (ali pa smrtno nevarno). Včeraj, na Pannonia Ringu, v prvih dveh rundah, ko sva se še ogrevala, sva gume s proge pripeljala hladnejše kot so bile na začetku (ogrete z grelci). Šele kasneje, ko se je zrak - pa verjetno tudi asfalt - malce segrel, midva pa sva vozila precej bolj pogumno, sva za silo obdržala temperaturo gum na nivoju. Upoštevati je treba tudi, da ima Hyosung samo 70 konjev, kar za zadnjo gumo pomeni precej manj ogrevanja ob pospeševanjih - pri razmeroma hitro speljani progi (kot je Grobnik) pa tudi obremenitve pri zaviranju in v zavojih niso takšne, kot pri močnejših / hitrejših motorjih - kar spet pomeni manj ogrevanja za prednjo gumo. sm se tut po cest že peljal z njo..pa ni nikol drsela.. Ali voziš prepočasi pa motorja sploh ne nagibaš - ali pa voziš absolutno prehitro in imaš veliko sreče. O zdrsovanju slick / dirkalnih gum na navadni cesti ti lahko še kdo drug kaj pove - iz prve roke. D.
canine Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Pravkar bomo sneli 2x 120/70-17, 1x 160/60-17 in 1x 180/55-17 Pirelli Superbike SC2 (slick) - gume še niso zrabljene do konca (indikatorji - luknjice so še). Tako da če kdo rabi -> PM (pri osebnem prevzemu v MB 10€/kos). D. Mikavno. Sam kaj ko je MB predaleč, časa pa ni več veliko. Mogoče drugič.
Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Pravkar bomo sneli 2x 120/70-17, 1x 160/60-17 in 1x 180/55-17 Pirelli Superbike SC2 (slick) - gume še niso zrabljene do konca (indikatorji - luknjice so še). Tako da če kdo rabi -> PM (pri osebnem prevzemu v MB 10€/kos). D. kaksen presek sta furala spredaj na Hyosungu??
2384nsdf83 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Veliko je besed, ki smo jih posvojili od tujcev, predvsem nemskih zaradi WW2, katerih izgovorjava se glede na narecja zelo razlikuje, v vsakem primeru pa npr sploh ni podobna originalu. Pa kaj, mene ne moti. Slajk je pac popacena izgovorjava slick in pri nas na kmetih v Cerknici in okolici je vsem jasno kaj hoce clovek povedat s to besedo in je za nas dovolj dobra :winkiss: a dej ne nakladaj .... Sploh ni res. Upam si trdit, da je moja anglescina zelo dobra in tudi pravilno izgovorjavo vem brez skrbi, pa se vedno uporabljam izraz slajk, kot se mnogo drugih, to pa po domace povedano zato, ker se tu pri nas tako govori. Si lahko razgalas kakor hoces. :) BTW, ravno vceraj me je kolega, ki je eden bolj poznanih istruktorjev ang jezika tu okoli vprasal ce sem ze dobil "slajke" :rolleyes: In zdaj se boš še hvalil z zaplankanostjo (tebe in tvojga kolega)? :whistle:
biker77 Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 O zdrsovanju slick / dirkalnih gum na navadni cesti ti lahko še kdo drug kaj pove - iz prve roke. D. seveda..in ko ne bi kar nekaj ljudi predvsem z gorenjskega konca vozilo narezanih slick gum po cesti bi se še strinjal s tabo.. sicer pa jest nisem neke razlike opazil med supercorso sc2 in dragon superbike sc2.. pol je kot kaže bila sreča..
Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 a dej ne nakladaj ....In zdaj se boš še hvalil z zaplankanostjo (tebe in tvojga kolega)? :whistle: Zaplankan si ti, ker ne sprejmes, da se ponekod pac uporablja kaksen izraz drugace kot bi ti zelel, oziroma se ga drugace izgovarja in je to cisto nekaj splosnega za dolocen kraj in nima nobene zveze s poznavanje tujih jezikov. Pri nas vsi, ki jih poznam uporabljajo besedo slajka. Tako tisti brez koncane OS, kakor diplomiranci, ki verjetno znajo anglesko. Al je pa kar cela notranjska zaplankana pa neizobrazena.. To bo verjetno.. In drugic, ce nimas nic za povedat v zvezi z gumami se v tej temi ni treba oglasat.
moto_freak Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Tudi mene zanima, če ima mogoče kdo kake rabljene gume za prodat. Take, ki bodo uporabne na Grobniku seveda :naughty: Ponudbe na PM.
Jure Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Se eno vprasanje.. Danes sem naredil par km z Dunlopovimi slick gumami in obcutno bolj drsijo in slabse drzijo od Pilot Power. Zadaj je KR108 letnica 44/04 spredaj pa KR106 iz 2002. Gume imajo drugace se dovolj mesa, na otip so mehke.. Je tako drsenje zgolj posledica gum, ki niso na delovni temperaturi, ali je kaj narobe z njimi? Tnx, DeX
simonsi Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 Ene desetkrat ti piše, kako se slajkice obnesejo na navadni cesti. :rolleyes:
Jure Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Se eno vprasanje.. Danes sem naredil par km z Dunlopovimi slick gumami in obcutno bolj drsijo in slabse drzijo od Pilot Power. Zadaj je KR108 letnica 44/04 spredaj pa KR106 iz 2002. Gume imajo drugace se dovolj mesa, na otip so mehke.. Je tako drsenje zgolj posledica gum, ki niso na delovni temperaturi, ali je kaj narobe z njimi? Tnx, DeX Zdaj mi ni pa cisto nic jasno.. Vceraj sem namrec probaval samo prvo gumo, ker sem zadaj imel se PP gor.. Danes sem pa sel se enkrat probat, ker me je zanimalo kako pa zadnja drsi. In na veliko presenecenje guma ze mrzla drzi ko prasica. Sem se malo igral, da bi jo zavrtel v prazno, ni sans. Res fulll drzi.. Prednja pa ravno kontra, pa drsi za popizdit. Ko sem malo segrel, je bilo malenkost boljse, ampak ne veliko.. Sedaj pa ne vem.. Ali je taka razlika v oprijemu ker je mogoce ena lahko npr. mehka in druga mogoce trsa ali je dejansko prva guma v pizdi, ker je 02 letnik :? Ceprav zgleda cisto ok, tudi trda ni..
simonsi Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Če je bila v uporabi od 02 oz. ni bila pravilno skladiščena je samo še za v kanto. Kaj je pa powercam falil, za prvič na grobnik pa res ne rabiš starih dirkalnih slajkic, sploh sedaj ko ni več toliko vroče. IMHO bi bil s powercami dosti na boljšem.
Brihta Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Ene desetkrat ti piše, kako se slajkice obnesejo na navadni cesti. :rolleyes: Ja on mora pa zato 20x napisat da je dubu slajke pa da bo šel jutr na grobnik :rolleyes:
Brihta Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Če je bila v uporabi od 02 oz. ni bila pravilno skladiščena je samo še za v kanto. Kaj je pa powercam falil, za prvič na grobnik pa res ne rabiš starih dirkalnih slajkic, sploh sedaj ko ni več toliko vroče. IMHO bi bil s powercami dosti na boljšem. Jst sem z Z6 kar solidno vozu. Z powercami bi naredu čas pod 1:50 :grim
2384nsdf83 Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 starih dirkalnih slajkic, sploh sedaj ko ni več toliko vroče. IMHO bi bil s powercami dosti na boljšem. pismo, 5 let staro gumo namontira pa sprašuje, če je "mogoče" kaj narobe z njo ok, predam se
Jure Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 Če je bila v uporabi od 02 oz. ni bila pravilno skladiščena je samo še za v kanto. Kaj je pa powercam falil, za prvič na grobnik pa res ne rabiš starih dirkalnih slajkic, sploh sedaj ko ni več toliko vroče. IMHO bi bil s powercami dosti na boljšem. Powercam fali to, da so obrabljene ze cez polovico in ker ravno prodajam motor, rabim met gor vsaj ene priblizno solidne gume, ker drugace folk se bolj zbija ceno kot sicer. In ce se mam sanso za nekaj eur dobit dirkalne gume, ki so za na pisto mnogo bolj primerne kot tiste za na cesto, zakaj pa ne. Ce ne drugega, mi ne bo treba iskat drugih gum, da bom lahko sploh prodal ze itak nezazeljen motor. pismo, 5 let staro gumo namontira pa sprašuje, če je "mogoče" kaj narobe z njo ok, predam se Pismo, gumo sem dobil od nekoga, ki dirka ze vec let, je reden obiskovalec Grobnika, se pelje 1,36 in mu verjamem, da ce pravi da je guma ok, je ok. Bolj kot npr tebi. Je pa zame prvic, da uporabljam slajke in imam pac veliko vprasanj. Bega me to, ker ena drzi ze hladna in ena ne. Itak vsi pravite, da nobena slajka ne drzi hladna, tako, da je po tej logiki prej kaj narobe z zadnjo kot s sprednjo..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se