_Nejkooo_ Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 mogoče malo offtopic, ampak nisem vedo kam naj napišem... mam eno vprašanje...dans sn kupo en motul tyre repair, kao zakrpa začasno lukno na gumi, in z njim naj bi se še lahko pelal kakih 100km...torej nardil sem vse tak ko piše v navodilih in kot mi je rekel prodajalec v stupitu... ta šprej sn nastavo v ventilček in napolnil gumo z njim, medtem ko sn jo prej že napumpal na pol, potem sem tudi vrtel kolo tak ko piše v navodilih, in ta pena ki je šla noter v pnevmatiko bi naj čez čas strdela in zafilala luknjo, in to bi naj držalo...no temu seveda ni bilo tako, saj je po nekaj cajta vun iz lukne začelo tečt in se je tista pena spremnila v tekočino namesto da bi strdela (podobno bi naj strdela kot purpen)... in ko sem gumo ponovno nafilal z luftom je spet tak kot ponavadi z istim šusom spuščalo iz one lukne...zaj pa nevem kaj naj nardim, 12 eurov sn itak fukno bek ker to ne deluje, ve kdo morda če sn kaj narobe naredo, al pa če ma kdo kake izkušnje s tem....al pa povejte bilokako idejo kaj naj nardim da bo ta lukna vsaj začasno držala tolk da naredim burnout do konca hehe
DAN Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Zgleda,da je luknja prevelika :? Boljša varianta flikanja je z inekcijo,za silo je pa kniping rešitev,do vulkanizerja jasno :krneki:
Pervy Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 OK ne morem, res ne morem da nebi nekaj vprašal ker sem sicer totalno neuk na tem področju imam pa sposobnost memoriranja pogovorov in razlag z tipi kot so recimo kalšek, pa božič, gašparič in seveda dolanc (na MS je Ike), ki se žal nič več ne oglaša tu gor pa še kak bi se našel. a slick ne rabi visoke delovne temperature in posledično grelcev če se hočeš normalno peljat, pa tudi potem vožnjo na polno ne pa kruzanje, drugače je ena serijska bolj primerna? a ena serijska SS guma ni za amaterje (se pravi vsak ki nima pod 1.33 recimo ambicije prit) dovolj? a je grobnik res tako grozen da se nebi mogel solidno peljat z enim normalnim kompletom? kaj je narobe z različnimi gumami pod pogojem da je spredaj mehkejša kot zadaj? zakaj skoraj vsi kupujejo top RRRRRRRRRRRRRR modele gum če se potem vozijo pretežno po naših hladnih in zlizanih cestah? no pa še kaj bi se našlo ampak bo menda zaenkrat dovolj vprašanj?
Pervy Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 mogoče malo offtopic, ampak nisem vedo kam naj napišem... mam eno vprašanje...dans sn kupo en motul tyre repair, ....... je zgleda luknja prevelika. sem imel isti problem, stisnil noter celo tubo, delal po navodilih, NISEM odstranil cca 3 cm velikega kosa pleha ki je predrl gumo pa nič. po pol ure sem že iskal vulkanizerja ker ni delovalo. :headbang:
Jure Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 a slick ne rabi visoke delovne temperature in posledično grelcev, če se hočeš normalno peljat, pa tudi potem vožnjo na polno ne pa kruzanje, drugače je ena serijska bolj primerna?a ena serijska SS guma ni za amaterje (se pravi vsak ki nima pod 1.33 recimo ambicije prit) dovolj? Sicer bo bolje, da pocakas na odgovor nekoga, ki ima na tem podrocju malo vec pojma, ti pa lahko odgovorim na podlagi danasnjega obiska Grobnika. Moje slick gume so se danes obnesle zelo dobro, niti enkrat niso niti nakazale zdrsovanja, ampak so res dobro drzale. Na pisto sem sel 4x, dvakrat z grelci in dvakrat brez. Ko sem sel brez, se mi je na otip po 3 krogih (smo morali u boks zaradi padca) guma zdela ravno tako vroca kot takrat ko je prisla izpod grelcev.. Je pa to zelo subjektivna ocena, vem. Je pa dejstvo, da so se gume kljub ne rekordnim casom obnesle fenomenalno, pomoje bolje kot bi se cestne.. Ibcutek v oprijem je bil res dober. Medtem ko sem v pogovoru z ostalimi danasnjimi udelezenci zasledil, da so jim cestne gume (konkretno Pilot Power) po cca 6,7 krogih zacenjale drset.. Pomoje so se zacele pregrevat, ne vem.. Bo se kdo povedal svoje vtise.
gody01 Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 a slick ne rabi visoke delovne temperature in posledično grelcev če se hočeš normalno peljat, pa tudi potem vožnjo na polno ne pa kruzanje, drugače je ena serijska bolj primerna? Po mojem je odgovor JA. a ena serijska SS guma ni za amaterje (se pravi vsak ki nima pod 1.33 recimo ambicije prit) dovolj? Glede oprijema je slick tudi za amaterje en drug svet, ne glede na koledarske čase. Poleg tega, pa se lahko s slick gumo pelješ 22 krogov zapored, pa se ne spušča. a je grobnik res tako grozen da se nebi mogel solidno peljat z enim normalnim kompletom? Seveda ne, so z navadnimi gumami odlično peljali. Samo s slicki je gušt precej večji. kaj je narobe z različnimi gumami pod pogojem da je spredaj mehkejša kot zadaj? Moram preskočit, ker nimam pojma. zakaj skoraj vsi kupujejo top RRRRRRRRRRRRRR modele gum če se potem vozijo pretežno po naših hladnih in zlizanih cestah? Tudi nimam pojma.
danci1973 Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Sicer nisem ekspert, a mnenje bom vseeno napisal. :P a slick ne rabi visoke delovne temperature in posledično grelcev če se hočeš normalno peljat, pa tudi potem vožnjo na polno ne pa kruzanje, drugače je ena serijska bolj primerna? Prvi del vsekakor drži, drugi del pa pogojno - je pa pri tem mnogo odvisno tudi od drugih faktorjev - podlaga, temperatura le-te, temperatura zraka, ... Na Grobniku recimo brez problema vzdržujem temperaturo slick gum, medtem ko sem na Pannonia Ring-u v prvem treningu gumo s proge pripeljal ohlajeno. Prav tako je z ogrevanjem slick gume (brez grelcev) dosti manj težav na Grobniku kot na Pannonia Ring-u (da N. Marofa sploh ne omenjam). a ena serijska SS guma ni za amaterje (se pravi vsak ki nima pod 1.33 recimo ambicije prit) dovolj? Ne, ker se po par krogih pregreje in postane nevarna. Za D208RR je to bilo 5 krogov ob času cca. 1:55, za M3 pa 8 krogov s časi okrog oz. nekaj pod 1:50 - ne vem pa, kako vroč je bil asfalt tiste dni. Cestne gume imajo bi naj imele nižjo delovno temperaturo in se lažje ogrejele. a je grobnik res tako grozen da se nebi mogel solidno peljat z enim normalnim kompletom? Da, ima zelo grob asfalt, zaradi katerega se cestne gume hitro pregrejejo tudi ob ne-rekordnih časih. Je pa res, da do pregretja gume (tudi cestne) držijo zelo dobro. kaj je narobe z različnimi gumami pod pogojem da je spredaj mehkejša kot zadaj? PMSM nič, če so vsaj v osnovi 'podobne' (torej obe SS ali obe touring ali obe ...). Po moje je glavna težava v obliki preseka gume, kjer verjetno ni velikih razlik med različnimi modeli SS gum in različnimi modeli touring gum - je pa večja (velika?) razlika med SS in touring gumami. zakaj skoraj vsi kupujejo top RRRRRRRRRRRRRR modele gum če se potem vozijo pretežno po naših hladnih in zlizanih cestah? Ravno zato - cestne gume (in ne kakšne posebne ne-homologirane variante) se relativno hitro ogrejejo na delovno temperaturo TUDI na naših hladnih in zlizanih cestah. Touring gume se ogrejejo še lažje in še hitreje, pa njihova delovna temperatura je še nižja - se pa zato ob bolj ostri vožnji lahko pregrejejo. D.
Pervy Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) OK priznam da sem zgornje vprašanje napisal provokativno ampak ne morem mimo vtisa da se nekateri pretirano posvečate gumam in tehniki kot pa sami vožnji. zakaj imam tak vtis? ker sem vozil grobnik in mugello, vse na seriskih pireli gumah (to je bilo tam leta 2000 do 2003 ko so bile gume še slabše kot danes) pa nisem nikoli imel občutka da bi guma sploh prišla blizu svojega limita, prej jaz ko sem vozil neoptimalne linije in imel strah pred sposojenim motorjem, ki ga nisem hotel razbit. enkrat sem bil v luknji blizu high-siderja pa še to se nebi ravno na gumo zgovarjal. edina guma ki sem jo v življenju pregrel je bila zadnja D205 (ja trda 205) na marofu pri 33 stopinjah zraka, sprednja M1 (ja 2 totalno različni gumi) je držala čisto OK. vsi ki jih poznam in so vozili čase 1.35 in manj so vozili serijske gume pa niso jamrali. vem tudi za določene osebke ki so se z sliksi razbili ker jih enostavno niso vozili tako kot bi se morali. skratka zdi se mi da malo komplicirate, guma pa lahko zdrsuje tudi zaradi napačnega ali pregrobega stila vožnje, tam pa ti super ultra GP slick ne pomaga nujno. uživajte še naprej! PS: ko bo kdo vprašal za moj čas - ročno merjeno tam 1.50-52 kot rečeno pri varni turistični vožnji z nepoznanim motorjem. torej, da ni šlo hitreje sem se zavestno odločil jaz, gume niso imele nič pri tem. Popravljeno September 14, 2007. Popravil PERVY
danci1973 Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 vsi ki jih poznam in so vozili čase 1.35 in manj so vozili serijske gume pa niso jamrali. vem tudi za določene osebke ki so se z sliksi razbili ker jih enostavno niso vozili tako kot bi se morali. :lol1: Al si zelo naiven pa verjameš vsakemu nakladanju ali pa si se ravnkar zbudu... PS: ko bo kdo vprašal za moj čas - ročno merjeno tam 1.50-52 kot rečeno pri varni turistični vožnji z nepoznanim motorjem. torej, da ni šlo hitreje sem se zavestno odločil jaz, gume niso imele nič pri tem. Pametna odločitev - je vsaj motor ostal cel. D.
Pervy Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) :lol1: Al si zelo naiven pa verjameš vsakemu nakladanju ali pa si se ravnkar zbudu... hmmm čaki da premislim - buden sem od 7.30 tako da to ni. verjamem nakladanju če je prepričljivo, ampak sem bil zraven in videl gume ki so bile na motorju. če se ne motim potem če ima proifil ni slicks :naughty: ampak ne se sekirat, zato pa so ti pubeci zmagovali v DP superstock in supersport :whistle: PS: gume na sliki niso slicks, samo zgleda zaradi hitrosti. Popravljeno September 14, 2007. Popravil PERVY
misty Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Jerman je 3 leta nazaj vozil serijsko r1 na dunlop 208RR s časi okoli 1.36 Vendar to je Jerman in njemu podobnih je malo. Govorim o dirkačih ki so sposobni nizat konstantne čase krogov, peljat enake linije iz kroga v krog in to XX krogov skupaj. Amaterji vedno potrebujemo za odtenek boljšo gumo, da guma včasih požre kakšno našo napako, prehitro odpiranje gasa iz ovinka, ... največji pa je seveda psihološki efekt.
biker77 Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) Jerman je 3 leta nazaj vozil serijsko r1 na dunlop 208RR s časi okoli 1.36Vendar to je Jerman in njemu podobnih je malo. Govorim o dirkačih ki so sposobni nizat konstantne čase krogov, peljat enake linije iz kroga v krog in to XX krogov skupaj. Amaterji vedno potrebujemo za odtenek boljšo gumo, da guma včasih požre kakšno našo napako, prehitro odpiranje gasa iz ovinka, ... največji pa je seveda psihološki efekt. jest vseen močno dvomim da so tiste gume s katerimi se vozjo 1.34 pa manj čist "navadne".. ker sem govoril z očetom ene dirkačice in je lepo povedal da jim je človek od dunlopa rekel :"kaj pa mate to zaeno sranje" in ko so jim dal druge gume z isto oznako (z izjemo nekaterih dodatnih številk) je šlo takoj 2 sekundi bolje.. samo tisto kar sem jest slišal.. drugače se pa strinjam s tabo misty..bolš da mamo boljše gume k delamo napake pa še motorja ne znamo naštimat.. sam da uživamo :naughty: Popravljeno September 14, 2007. Popravil biker77
Pervy Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 Amaterji vedno potrebujemo za odtenek boljšo gumo, da guma včasih požre kakšno našo napako, prehitro odpiranje gasa iz ovinka, ... največji pa je seveda psihološki efekt. no v tem delu se pa popolnoma strinjam, gume in z njimi povezana psiha so odločilne. če nimaš zaupanja v gume si v riti in vožnja ni užitek.
Pervy Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 jest vseen močno dvomim da so tiste gume s katerimi se vozjo 1.34 pa manj čist "navadne"..ker sem govoril z očetom ene dirkačice in je lepo povedal da jim je človek od dunlopa rekel :"kaj pa mate to zaeno sranje" in ko so jim dal druge gume z isto oznako (z izjemo nekaterih dodatnih številk) je šlo takoj 2 sekundi bolje.. samo tisto kar sem jest slišal.. bom ob priliki vprašal če je šlo za serijske iz trgovine ali "serijske" iz tovarniškega kamiona. sicer pa so tudi serijski slicks en nateg baje. je rekel enkrat eden da je probal na grobniku "uničene" slicks enega italijana in da so bile noro dobre v primerjavi z novimi slicks ki jih lahko dobimo smrtniki.
misty Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 jest vseen močno dvomim da so tiste gume s katerimi se vozjo 1.34 pa manj čist "navadne"..ker sem govoril z očetom ene dirkačice in je lepo povedal da jim je človek od dunlopa rekel :"kaj pa mate to zaeno sranje" in ko so jim dal druge gume z isto oznako (z izjemo nekaterih dodatnih številk) je šlo takoj 2 sekundi bolje.. samo tisto kar sem jest slišal.. drugače se pa strinjam s tabo misty..bolš da mamo boljše gume k delamo napake pa še motorja ne znamo naštimat.. sam da uživamo :naughty: jah, vprašanje kolk sekund bi šlo takrat dol če bi vozil na 208GP (ali sedaj na 209GP). So pa vedno razlike tudi med serijami gum istega proizvajalca in istega tipa. Sam sem porabil že kar nekaj kompletov bt-002 in vem da je razlika med njimi, pa je šlo vedno za načeloma enako gumo z istimi oznakami. Tako tudi verjamem da se za dirkače "pri koritu" vedno dobavi boljša zmes. Povsod, začenši v kraljevskem motoGP razredu.
_Nejkooo_ Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 je zgleda luknja prevelika. sem imel isti problem, stisnil noter celo tubo, delal po navodilih, NISEM odstranil cca 3 cm velikega kosa pleha ki je predrl gumo pa nič. po pol ure sem že iskal vulkanizerja ker ni delovalo. :headbang: aha, zaj me pa še zanima, če zdaj po vsem tem kar sem naredil (iztisnil to sranje noter), če pustim gumo v mirovanju čez zimo, je kaka možnost da potem spomladi ko bom menjaval gume, da bi slučajno to sranje ki je noter kakorkoli škodovalo feltni, ker bo zaj namreč čez zimo stalo noter v pnevmatiki- zaj nevem kak to zgleda ko vzamejo pnevmatiko dol, verjetno jeta pena še v notranjosti pa jo je treba ven spravit ko se centrira nova guma gor al kak je s tem.... v glavnem, zanima me če to škoduje feltni če je dalj časa noter ( da bi razžiralo ali kaj podobnega)???
Fabo Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 sicer pa so tudi serijski slicks en nateg baje. je rekel enkrat eden da je probal na grobniku "uničene" slicks enega italijana in da so bile noro dobre v primerjavi z novimi slicks ki jih lahko dobimo smrtniki. Ma ja sam k se tud za "znucane" gume tok bojijo da bi jih kdo se vozu da jih grejo prerezat... :( :slap:
lakyluk Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) hmmm čaki da premislim - buden sem od 7.30 tako da to ni. verjamem nakladanju če je prepričljivo, ampak sem bil zraven in videl gume ki so bile na motorju. če se ne motim potem če ima proifil ni slicks :naughty: hehe... http://www.dunlopmotorcycle.com/ ... mislim da bi jo lahko rekli kar "slajka" pa tud če ma profil... SPORTMAX GP... Popravljeno September 14, 2007. Popravil lakyluk
siks Objavljeno September 14, 2007 Opozori Objavljeno September 14, 2007 (popravljeno) OK priznam da sem zgornje vprašanje napisal provokativno ampak ne morem mimo vtisa da se nekateri pretirano posvečate gumam in tehniki kot pa sami vožnji.zakaj imam tak vtis? ker sem vozil grobnik in mugello, vse na seriskih pireli gumah (to je bilo tam leta 2000 do 2003 ko so bile gume še slabše kot danes) pa nisem nikoli imel občutka da bi guma sploh prišla blizu svojega limita, prej jaz ko sem vozil neoptimalne linije in imel strah pred sposojenim motorjem, ki ga nisem hotel razbit. enkrat sem bil v luknji blizu high-siderja pa še to se nebi ravno na gumo zgovarjal. edina guma ki sem jo v življenju pregrel je bila zadnja D205 (ja trda 205) na marofu pri 33 stopinjah zraka, sprednja M1 (ja 2 totalno različni gumi) je držala čisto OK. vsi ki jih poznam in so vozili čase 1.35 in manj so vozili serijske gume pa niso jamrali. vem tudi za določene osebke ki so se z sliksi razbili ker jih enostavno niso vozili tako kot bi se morali. skratka zdi se mi da malo komplicirate, guma pa lahko zdrsuje tudi zaradi napačnega ali pregrobega stila vožnje, tam pa ti super ultra GP slick ne pomaga nujno. uživajte še naprej! PS: ko bo kdo vprašal za moj čas - ročno merjeno tam 1.50-52 kot rečeno pri varni turistični vožnji z nepoznanim motorjem. torej, da ni šlo hitreje sem se zavestno odločil jaz, gume niso imele nič pri tem. sem se pogovarjal s dirkačem solopiste(je včasih vozil evropsko prvenstvo) in mi je isto povedal: večina voznikov se preveč ukvarja s konji(beri izpuhi, menjalniki, power commanderji, gumami, itd) in premalo s svojo tehniko vožnje( idealna linija, pravilnemo zaviranje, pospeševanje, konstantnost vožnje,...). sem rekel maš prav, ampak: tehnike vožnje si brez treninga ne morem kupit, boljše gume si pa vsaj približno lahko!!! če mi vsaj malo pomaga obdržati se v sedlu in uživati potem sem dosegel svoje!! lp6 Popravljeno September 14, 2007. Popravil siks
gody01 Objavljeno September 15, 2007 Opozori Objavljeno September 15, 2007 OK priznam da sem zgornje vprašanje napisal provokativno ampak ne morem mimo vtisa da se nekateri pretirano posvečate gumam in tehniki kot pa sami vožnji. Sem malo razmišljal ali naj odgovorim ali ne. No pa vseeno bom. Načeloma se strinjam s tabo, da se veliko Grobnik junakov vse preveč ukvarja s tehniko namesto s tehniko vožnje. Med te štejem tudi vse junake, ki pridejo s sicer serijskimi sportaki, na ravnini odvijejo potem pa v ovinkih delajo za sabo vlakec ... Mislim pa, da si zgrešil poanto glede gum. Gume so kljub vsemu edini stik motocikla s podlago in so s tem daleč najpomembnejši tako fizični kot psihološki faktor za varno izvedeno vožnjo. In kar je mogoče še bolj pomembno, njihov vpliv se pozna posebej v ovinkih in na nekoliko bolj spolzkem asvaltu kot je Grobnik. Rad verjamem, da se da na Grobniku dosegati zelo dobre čase z navadnimi sport gumami, vendar je Grobnik tudi med (vsaj meni poznanimi) dirkališči izjema glede oprijema. Tako da na Grobniku od tehničnih prednosti slickov velja bolja ali manj samo argument ne-pregrevanja. Ker je naspolšno znano, da sem eden izmed tistih, ki predvsem v tehniki iščejo svoje boljše čase, bom še svojo izkušnjo s slicki napisal. Torej, ko smo začeli po dirkališčih se plaziti, sem iz varnostno/škrtaških razlogov nabavil poseben motorin za te namene. Primerno svojemu znanju, ambicijam in škrtosti je to Hyosung GT650R. Po par obiskih dirkališč z normalnimi sport gumami, se je pojavila priložnost, da smo lahko v bolj ali manj prosti prodaji nabavili Pirelli slick gume (Dunlop na svoji spletni strani na primer še vedno omogoča nabavo slick samo licenciranim dirkačem). Predvsem iz radovednosti smo si te gume tudi nabavili. Zanimalo nas je, ali je razlika res takšna, kot so nam o tem pripovedovali drugi (saj veš, lastna izkušnja je le lastna izkušnja). No po prvi probi na Panoniji so bila vsa moja pričakovanja daleč presežena. Razlika med sicer (glede oprijema) zelooo dobrimi gumami Metzeler M3 in Dunlop Qualifier in uporabljenimi slick gumami je neopisljiva. Vsekakor so med opreijemi in delovanjem gume velikostni razredi (na Panoniji, kasneje se je izkazalo podobno tudi na Marofu). Kar je za mene najbolj pomembno je to, da lahko sedaj ovinke vozim do in preko limitov vzmetenja na motorju, kar se je prej zgodilo predvsem pri mojih napakah. Mogoče bodo za koga zanimive izboljšave letošnjih časov glede na lani, pri čemer so razlike samo v gumah in izkušnjah: Panonia: - 12s Marof: -4s Grobnik: -4.5s Tako da če kaj, potem vsakemu priporočam vožnjo s slick gumami, ker res pomenijo veliko razliko tudi za amatarske voznike. Je pa res, da na Grobniku še najmanj. PS: Kar se tiče navajanja časov na Grobniku je pa tako, da če so časi nad 1.50 so po mojem nerelavantni, če ob njih ne napišeš še s kakšnim motorjem si jih dosegel.
Unikat Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Zanima me ali imam lahko na motorju različni gumi, s tem ne mislim eno kros drugo cestno, :rolleyes: pač pa obe cestni gumi vendar z različnim profilom, trenutno imam Dunlop d207, menjal bi samo zadnjo pa dotične gume nove nikjer ne najdem, tako bi dal gor denimo Dunlop qualifier samo zadaj, spredaj pa ostane d207. Se to dela tako ali to ni pametno?
Stric Burek Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Zanima me ali imam lahko na motorju različni gumi, s tem ne mislim eno kros drugo cestno, :rolleyes: pač pa obe cestni gumi vendar z različnim profilom, trenutno imam Dunlop d207, menjal bi samo zadnjo pa dotične gume nove nikjer ne najdem, tako bi dal gor denimo Dunlop qualifier samo zadaj, spredaj pa ostane d207. Se to dela tako ali to ni pametno? Eni tega ne zagovarjajo, ampak kokr jest vem, tisti ki imajo različne gume ni imel noben pripomb. Morš pa tle vedet da 207 ni nevem kaj guma, vsaj ne v primerjavi s qualifier. Tko da jest bi raje menjal komplet, pa se vozil bolj sigurno...
Port Folio Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 trenutno imam Dunlop d207 Stara guma tm cca 3-4 leta imam prou (DOT 03/04) ? Menjava obeh priporočljiva :whistle:
Jure Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Eni tega ne zagovarjajo, ampak kokr jest vem, tisti ki imajo različne gume ni imel noben pripomb. Morš pa tle vedet da 207 ni nevem kaj guma, vsaj ne v primerjavi s qualifier. Tko da jest bi raje menjal komplet, pa se vozil bolj sigurno.. Se strinjam.. Sam se sprobal ze kombinacojo Pirelli/Dunlop, Dunlop/Michelin, pa je vedno bilo brez problemov, motor se je dobro obnasal, itd.. Je pa res, da so bile gume istega ranga in ne ena npr sport, druga pa sport touring, itd.. Bi ti pa tudi jaz priporocal menjavo obeh, ker D207 ze nekaj casa ni, zato predvidevam, da je guma ze itak stara.. Pa se Qualifier so veliko boljse. :) Zamenjaj LP, DeX
Unikat Objavljeno September 18, 2007 Opozori Objavljeno September 18, 2007 Ja, tele gume d207 so že tovarniško na motorju in so stare že 3 leta... Kot kaže bom moral menjati obe gumi. Hvala za odgovore!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se