tusi Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Ima kdo kakšen link od testov gum za motocikle? Evo mal posurfal pa našel: http://www.motorradonline.de/d/259372?&ref_id=259364
Demon Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Pozdravljeni! Imam eno vprasanje! Na mojem mopedu vozim Michelin Pilot Power gume, ki so original gor. Imam pramalo izkusenj, da bi lahko komentiral, ali je to slaba guma, ali dobra, dejstvo je, da nekako ne upam v globoke nagibe. Imam se cca 10 mm nedotaknjene gume na robu. Bojim se, da ce mi bo zdrsnila, se bom pobiral nekje v jarku. Prebral sem, da ta guma zahteva dolgo segrevanje, da potem prime tako kot mora. Sedaj pa k vprasanju, kako dolgo segrevanje, kako naj vem, da je guma res dobro segreta?
biker77 Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 To je res zanimivo. Tu je link do motorradovega testa, kjer je bila recimo M3 bolje ocenjena kot Qualifier. Kot kaže je potrebno vzeti v obzir tudi testni motor. Pri motoreviji je to bila R1, pri motorradu pa GSX-R 1000 K6. maš tut Qualifier RR :naughty:
k0ci Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Pozdravljeni! Imam eno vprasanje! Na mojem mopedu vozim Michelin Pilot Power gume, ki so original gor. Imam pramalo izkusenj, da bi lahko komentiral, ali je to slaba guma, ali dobra, dejstvo je, da nekako ne upam v globoke nagibe. Imam se cca 10 mm nedotaknjene gume na robu. Bojim se, da ce mi bo zdrsnila, se bom pobiral nekje v jarku. Prebral sem, da ta guma zahteva dolgo segrevanje, da potem prime tako kot mora. Sedaj pa k vprasanju, kako dolgo segrevanje, kako naj vem, da je guma res dobro segreta? po 10 km vožnje (ampak vožnje, in ne megla mode) bo pomojem že čist dovolj segreta
Erik Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 po 10 km vožnje (ampak vožnje, in ne megla mode) bo pomojem že čist dovolj segreta že prej :rolleyes:
Jure Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 po 10 km vožnje (ampak vožnje, in ne megla mode) bo pomojem že čist dovolj segreta Tudi 5km je dovolj, ampak mora bit voznja dinamicna in ne prepocasna, seveda primerna neogreti gumi ampak kot je k0ci napisal, ne megla mode :D Je pa precej odvisno tudi od temperature asfalta, poleti se veliko hitreje in bolj segreje kot sedaj.. Sedaj raje kaksen km vec pred ekstremnimi nagibi in tiscanjem na polno :D
Stric Burek Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Moje izkušnje-par km 3-5km srednje hitre vožnje, potem pa postopoma v nagibe... Ni treba glih prvega ovinka na polno zajahat... Itak pa če maš kak poligon je pametno iti prvič bolj počasi(pesek, olje, drevesa, avioni in nilski konji na cesti), za nazaj pa gas :whistle:
biker77 Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 ene 17-ič že premlevanje o temle segrevanju gum..
siks Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 Pozdravljeni! Imam eno vprasanje! Na mojem mopedu vozim Michelin Pilot Power gume, ki so original gor. Imam pramalo izkusenj, da bi lahko komentiral, ali je to slaba guma, ali dobra, dejstvo je, da nekako ne upam v globoke nagibe. Imam se cca 10 mm nedotaknjene gume na robu. Bojim se, da ce mi bo zdrsnila, se bom pobiral nekje v jarku. Prebral sem, da ta guma zahteva dolgo segrevanje, da potem prime tako kot mora. Sedaj pa k vprasanju, kako dolgo segrevanje, kako naj vem, da je guma res dobro segreta? zaupaj občutku in postopoma povečuj nagib. za to pa si izberi raje bolj počasne, zaprte ovinke, kjer hitrosti niso tako velike, da ne bi blo kaj narobe! ne pa motorja silit v ovinek, če nimaš dovolj hitrosti! tudi jaz vozim to gumo in moram rečt, da sem zelo zadovoljen! so tudi boljše ss gume, ampak menim, da imajo dobro razmerje med oprijemom iin življensko dobo!(pa tudi drage niso več tako kot nekoč-razen 2ct) mislim, da ne potrebujejo dolgega ogrevanja,<kar pa ne pomeni, da lahko že iz garaže založiš na polno!
k0ci Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 že prej :rolleyes: vem da so že prej, ampak sem napisal da bo sigurno da ne bo potem kakih plastik rabil drgač pa jst sm na mobiju ogreval čisto hladne gume tri kroge (6km) in potem na polno v četrtem krogu
frankie Objavljeno September 27, 2007 Opozori Objavljeno September 27, 2007 a so pirelli diablo corsa ok za te dni brez dezja? ali so ze prevec racing? enakovredne so pilot power?in dunlop qualifier rr? hvala
Demon Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 (popravljeno) zaupaj občutku in postopoma povečuj nagib. za to pa si izberi raje bolj počasne, zaprte ovinke, kjer hitrosti niso tako velike, da ne bi blo kaj narobe! ne pa motorja silit v ovinek, če nimaš dovolj hitrosti! tudi jaz vozim to gumo in moram rečt, da sem zelo zadovoljen! so tudi boljše ss gume, ampak menim, da imajo dobro razmerje med oprijemom iin življensko dobo!(pa tudi drage niso več tako kot nekoč-razen 2ct)mislim, da ne potrebujejo dolgega ogrevanja,<kar pa ne pomeni, da lahko že iz garaže založiš na polno! Hvala za odgovor! Bom poskusil, ampak letos bom verjetno moral se bolj paziti, ker je tudi asfalt ze mrzel... Sem pa preprican, da kljub temu, da vozim naked bike, mora it do roba gume brez nekih tezav! :evilgrin: Popravljeno September 28, 2007. Popravil Demon
biker77 Objavljeno September 28, 2007 Opozori Objavljeno September 28, 2007 a so pirelli diablo corsa ok za te dni brez dezja? ali so ze prevec racing? enakovredne so pilot power?in dunlop qualifier rr?hvala qualifier rr so en razred višje..bolj športne..
Cartman Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 (popravljeno) Hvala za odgovor! Bom poskusil, ampak letos bom verjetno moral se bolj paziti, ker je tudi asfalt ze mrzel... Sem pa preprican, da kljub temu, da vozim naked bike, mora it do roba gume brez nekih tezav! :evilgrin: Slab občutek v nagibu daje tudi neenakomerno obrabljena guma. kadar gume ne rabiš od roba do roba, se po nekaj tisoč km, na gumi naredi zob. meni je ta zob vzel vse veselje, ko je mela guma cca 5000km. z novim kompletom je blo use drugače. Popravljeno Oktober 2, 2007. Popravil Cartman
tusi Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Evo v ožji izbor sem sedaj dobil gume Dunlop D220, za 190€ (OBE) in Metzeler Z6 za cca 260€. Po testih je Dunlopka precej slabša, sam cena je pa precej boljša...kaj bi vzel vi:)
Frips Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Keri pač sam bolj zaupaš, če ne drugače po nazivu :D Fejst se lahko voziš z eno ali z drugo. Enim je Dunlopka OK, drugim je boljša Z6.
marko55 Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Evo v ožji izbor sem sedaj dobil gumeDunlop D220, za 190€ (OBE) in Metzeler Z6 za cca 260€. Po testih je Dunlopka precej slabša, sam cena je pa precej boljša...kaj bi vzel vi:) Imel obe na FZ6. Dunlop D220 nebi dal gor nikdar več, Z6 pa :worship: Ampak to so samo moje osebne izkušnje.
maus Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Včeraj zamenjal gume ... dol dal Conti RaceAttack in zamenjal z Conti SportAttack. Gume so mi zdržale cca. 9000 km in bi še kakšen kilometer. Oprijem je bil odličen v vseh vremenskih pogojih .. vožnja pa LS po vseh cestah, predvsem pa po glavnih cestah (90 %). Tudi dolgo vožnjo v dvoje je zdržala brez problemov. Bomo videli, kako se bo SportAttack obnesla, če bo vsaj približno držala kot RaceAttack, sem za nekaj časa našel svojo znamko.
tusi Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 - znamka in model pnevmatike: Bridgestone BT020 - model motorja: Yamaha Fazer Fz6 S2 - prevoženi kilometri: 10500km - način vožnje: 50% agresivna-športna, 50% umirjena-potovalna - vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 15%, avto cesta 15% -oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 ->3 (res sem imel slab filing) - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 ->7 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 ->7 -način obrabe: totalno se mi je obrabila po sredini, predvsem zaradi načina in vrste vožnje (vožnja v službo, precej avtocest, ravnin in pač sunkovitega pospeševanja (zaradi prehitevanja)) - 5% km s sopotnico -CENA z montažo: original na motorju -komentar: z gumo sem bil povprečno zadovoljen, a je ne dam več gor. Problem se mi je pojavil na koncu, ko je bila zrabljena skoraj do konca, ko pa sem naredil še eno furco, pa sem domov prišel na dratih, pa sem bil prepričan da bo dovolj še za kakšneih 100km Grem vrjetn na Z6.
Sanda7 Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 kakšne pa so kej tele Z3? a bi blo to za mojga zja al nej dam raj qualiferke
KeC Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 Raje Z6. Na Z750 se obnesejo odlično.
Sanda7 Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 mam imam glih možnost da premontiram dol nove Z3 pa za rd sm dobila qualiferke še najraj pa bi dala gor d208 tko da kak predlog za kaj nej se odločim
marko55 Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 mam imam glih možnost da premontiram dol nove Z3 pa za rd sm dobila qualiferke še najraj pa bi dala gor d208tko da kak predlog za kaj nej se odločim Kakšno širino dume pa imaš na Z-ju? Kolikor vem je 180. Na Metzelerjevi strani piše, da ponujajo Z3 samo v širini 190.
biker77 Objavljeno Oktober 2, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2007 mam imam glih možnost da premontiram dol nove Z3 pa za rd sm dobila qualiferke še najraj pa bi dala gor d208tko da kak predlog za kaj nej se odločim qualifier rr :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se