Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
qualifier rr :naughty:

kolk ti pa rr zdržijo?

Objavljeno
Kakšno širino dume pa imaš na Z-ju? Kolikor vem je 180. Na Metzelerjevi strani piše, da ponujajo Z3 samo v širini 190.

ja na Zju ma 180,mam pa na fz6s nove Z3,sam kakor vem ma tud fz6s 180,morem prov pogledat za vsak slučaj k pridem dam.

najbrž bom kr qualiferke dala gor,k če bo vse po sreči ne bom glih kej dost km nardila s temle Zjčkom :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Kakšno širino dume pa imaš na Z-ju? Kolikor vem je 180. Na Metzelerjevi strani piše, da ponujajo Z3 samo v širini 190.

Mislim, da je Sanda7 imela manjši lapsus in misli M3. :whistle:

M3

Popravljeno . Popravil KeC
Objavljeno

Kaj nej rečem, meu sm BT020, kar solidne gume, vendar jih ne dam več gor, z mislimi sem že pri bolj športnih.

Objavljeno
kolk ti pa rr zdržijo?

men zadnja po 1000 km se skor ne pozna..pa ne šparam preveč..

na prvo se je treba pa mal navadit..mal drgač kot supercorsa je..

ampak zaenkrat ocena zelo dobro..

Objavljeno
Mislim, da je Sanda7 imela manjši lapsus in misli M3. :whistle:

M3

Če pa je mislila M3 je potem to čisto druga pesem. To pa je guma. :worship: Jo imam sedaj na svoji kobilici in ko bodo enkrat za zamenjat gredo verjetno spet M3 gor.

Objavljeno

ja ja M3 to je to,mam nove na enmu motorju in jih lohk premontiram na svojga Zja

sam je pa res da te gume ne poznam k do zdej sm furala sam dunlop,bridgeston in nekaj malega michellin

tko da informacije o tej gumi zaželjene

predvsem me zanima kolk naj bi zdržale in za kakšno vožnjo so??

Objavljeno
ja ja M3 to je to,mam nove na enmu motorju in jih lohk premontiram na svojga Zja

sam je pa res da te gume ne poznam k do zdej sm furala sam dunlop,bridgeston in nekaj malega michellin

tko da informacije o tej gumi zaželjene

predvsem me zanima kolk naj bi zdržale in za kakšno vožnjo so??

To so sport gume istega ranga, kot qualifier, BT014, Diablo Corsa, Conti Sport Attack, Michelin Pilot Power. Torej so narejene za športno vožnjo.

Sam jih imam na CBR 600 F, prevozil sem cca 6.000 km in še za kakšnih 1.000 km bodo še. Z njimi sem bil 5x na Marofu. Je pa treba vzeti v obzir, da ne sodim med najhitrejše voznike. Z gumami sem zelo zadovoljen in res dobro drži na navadni cesti, na Marofu pa sploh. Sem vozil tudi v dežju in je bila vožnja brez pretresov.

Na Motorrad testu (link nekje na prejšnjih straneh) so jo uvrstili na 1. mesto skupaj z Michelin Pilot Power, na testu hrvaške Motorevije (izvleček tudi nekje v tej temi) pa se je odrezala nekoliko slabše.

Objavljeno
ja ja M3 to je to,mam nove na enmu motorju in jih lohk premontiram na svojga Zja

sam je pa res da te gume ne poznam k do zdej sm furala sam dunlop,bridgeston in nekaj malega michellin

tko da informacije o tej gumi zaželjene

predvsem me zanima kolk naj bi zdržale in za kakšno vožnjo so??

Super gumice so to...jih mam na svojem Zju...do zdaj prevoženih nekaj čez 6000 km in za kakšnih 1000 še bodo, zaenkrat zelo zadovoljen. Ostalo ti pa je že Marko napisal.

Objavljeno
Moderatorka, pa ne zna iskalnika uporabit? O teh gumah je blo napisanih že tolk (lepih) stvari, da že vrabci čivkajo.

Hamdala agar!

Vcasih je morda bolje ponovno pogreti kako staro temo kot brskati po njej dalec nazaj. Verjetno se tudi kvaliteta gum (ali cesa drugega omenjenega na forumu) scasoma spreminja in ni receno, da trditve izpred recimo dveh let se drzijo. Pa tudi se oglasijo se drugi, ki prej niso uporabljali doticnih gum, jih pa sedaj.

Hamdala agar! (upam, da je to pozdrav) :)

Objavljeno

Lepo pozdravljeni,

mene pa zanima ali so sedaj, ko se sezona bliža koncu, gume kaj znižane. Konkretno gre za pnevmatike Pirelli (Diablo) ali Metzler (M3) 120/180. Oziroma me zanima večno vprašanje - kje bi dobil omenjene guma najceneje ? Hvala za odgovore.

LP Peter

Objavljeno (popravljeno)

Kake gume furate na supermoto? So SM gume kaj drugačne od SS gum?

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno

V bistvu so skoraj enake...jst sm na svojem fural to sezono Continental Sport Attack, in je super guma za cestno rabo, pomojem bi se dobro obnesla skoraj vsaka sport guma..glavno je da ne dajat gor sport touring gumo ali pa kako ful supersport ampak ti priporocam neko srednjo sport varianto...sicer pa nekaj znamk dela zdej tud gume ki so prov specializirane za supermoto...trenutno mam doma pripravljene za montazo DUNLOP SPORTMAX MUTANT , ki je guma ustvarjena za supermotarde, profil je podoben kot na pirellijevih MT 60 , se pravi nekako kot dezne supermoto....bom porocal kako se gume obnesejo ko jih zmontiram samo ne vem ce bo to pred pomladjo ker imam trenutno gor slajke in bo najbrz tako nekaj casa ostalo, vsaj se za kak obisk piste...

Objavljeno

Jest sm razmišljal dat spredaj SS gumo->Pilot power/metz M3/qualifier, zadaj pa ST gumo(beri:ne mislim menjavat gume vsake 1000km, poleg tega ne rabim nekega hudega gripa...), recimo metz Z6... Spredaj pa mehka guma zarad stoppijev...

Objavljeno
Lepo pozdravljeni,

mene pa zanima ali so sedaj, ko se sezona bliža koncu, gume kaj znižane. Konkretno gre za pnevmatike Pirelli (Diablo) ali Metzler (M3) 120/180. Oziroma me zanima večno vprašanje - kje bi dobil omenjene guma najceneje ? Hvala za odgovore.

LP Peter

js sem jih glih dobo! ebay.de, 200 eur! :naughty:

Objavljeno
js sem jih glih dobo! ebay.de, 200 eur! :naughty:

koliko pa poštnina v slovenijo?

Objavljeno

imam zadnjo gumo, ki jo je 2x obisk grobnika obrabil predvsem po levi strani. na desni strani je profila se kar dovolj, vsekakor pa precej vec kot na levi.zanima me, ali je mozno,dovoljeno, dopustno, varno... da gumo obrnem in jo uporabim se 1x na Grobniku?glede na to, da je na gumi napisana smer vrtenja me zanima predvsem ali se to sme? (po dezju se ne mislia vozit, ce so problem kanali)

Objavljeno

kanali so samo za spodrivanje vode ja, tako da jo lahko obrneš, ampak če imeš levo stran zelo znucano ne priporočam, ker tudi ko obrneš boš tisto `levo`stran še vedno rabil v desnih ovinkih

Objavljeno
imam zadnjo gumo, ki jo je 2x obisk grobnika obrabil predvsem po levi strani. na desni strani je profila se kar dovolj, vsekakor pa precej vec kot na levi.zanima me, ali je mozno,dovoljeno, dopustno, varno... da gumo obrnem in jo uporabim se 1x na Grobniku?glede na to, da je na gumi napisana smer vrtenja me zanima predvsem ali se to sme? (po dezju se ne mislia vozit, ce so problem kanali)

Ne smes je obrniti! Smer vrtenja gume ni samo zaradi oblike profila in s tem izpodrivanja vode, ampak bolj pomembno zaradi same konstrukcije gume! Ce jo bos obrnil proti smeri vrtenja, se ti bo guma pri vecjih obremenitvah deformirala, ker ni konstruirana za obremetitve v nasprotni smeri vrtenja!

Objavljeno (popravljeno)

Je 100% vse ok če se obrne? Tudi slicki imajo narisano smer vrtenja, pa ni nobenega profila gor.. Pomoje je guma narejena za obremenitve v eno smer.. No sicer ni neke panike, za kakšen Mobikrog pa Raceland vem že za več primerov, ko se je vozilo z obrnjeno gumo brez problema.. Ampak za Grobnik pa ne vem, tam so že zelo velike hitrosti in obremenitve in ne vem kako to vpliva na strukturo gume, če sile delujejo v obratni smeri.

Za pozanimat se je še malo prej..

Vidim, da me je Demon že prehitel :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Je 100% vse ok če se obrne? Tudi slicki imajo narisano smer vrtenja, pa ni nobenega profila gor.. Pomoje je guma narejena za obremenitve v eno smer.. No sicer ni neke panike, za kakšen Mobikrog pa Raceland vem že za več primerov, ko se je vozilo z obrnjeno gumo brez problema.. Ampak za Grobnik pa ne vem, tam so že zelo velike hitrosti in obremenitve in ne vem kako to vpliva na strukturo gume, če sile delujejo v obratni smeri.

Za pozanimat se je še malo prej..

Vidim, da me je Demon že prehitel :)

DeX verjemi, smer gume je zelo pomembna ravno zaradi konstrukcije gume, ki NI izdelana tako, da bo zdrzala obremenitve v nasprotni smeri vrtenja!

Objavljeno (popravljeno)

Hola mojster jemcek,

vem da ne boš zadovoljen z mojim odgovorom (hej, tudi moja denarnica ni!), a šparanje pri gumah se še nikdar nikomur ni obneslo... najmanj kar se zgodi je, da si na pisti živčen, ker veš da imaš slabe gume - in kje je tle fun factor, zaradi katerega to sploh počneš??? seveda pa naredi po svoje, it is your money, your bike, your skin... :whistle:

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Hola mojster jemcek,

vem da ne boš zadovoljen z mojim odgovorom (hej, tudi moja denarnica ni!), a šparanje pri gumah se še nikdar nikomur ni obneslo... najmanj kar se zgodi je, da si na pisti živčen, ker veš da imaš slabe gume - in kje je tle fun factor, zaradi katerega to sploh počneš??? seveda pa naredi po svoje, it is your money, your bike, your skin... :whistle:

in ne samo my bike&skin, posledično tudi your skin!

ajde, ste me prepričal, hvala za odgovore.

Objavljeno
DeX verjemi, smer gume je zelo pomembna ravno zaradi konstrukcije gume, ki NI izdelana tako, da bo zdrzala obremenitve v nasprotni smeri vrtenja!

Guma bo zdržala brez problema, saj je pri razvoju upoštevana tudi možnost, da jo kakšen pametnjakovič po pomoti ali tudi namerno obrne.

Na slickih pa je puščica za rotacijo zato, da pri vrtenju navor ne odpira spoja tekalnega dela plašča.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!