Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz slick gum do sedaj tudi nisem obračal, vendar je vulkanizer, ki ima delavnico na Grobniku in tudi sam vozi, večkrat rekel, da jih on obrača... V nedeljo bom prvič vozil prva dva treninga z obrnjenimi. Če preživim, sporočim, kako je. Prav gotovo je treba biti previden, ker je zadnjič (ko so bile prav obrnjene) rinilo gumo preko karkase v drugo smer, kot jo bo sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe kakšne se greste ..........na dirkališče kjer je material ma max pa neke poskuse delat (obraćat gume)......nekdo je dobr pripomnu "saj je vaša koža" :headbang:

ok mi je pa tudi hecn poslušat ko omenjate (ne vsi) spredaj mam tako gumo zadaj imam tako gumo.......halo gume je najbolje da so zadaj in spredaj iste isti letnik ker le tako bo motocikl držal smer itd itd..........

pa še to VSE GUME DRSIJO NA OZNAKAH CESTIŠČA

me pa zanima kako vozite športne motorje, da vam gume zdržijo omenjeno kilometrino , namreč vozim r6 in imam gor 208rr pa imam sedaj na njih 3500 km in so že kr dobr načete pa še niso videle grobnika in sumim da bojo držale več kot 4500 pa nism ne vem kakšen kamikaza.....

poizkusil sem že pilotke metzeler in dunlop pa lahko samo rečem da je za moj stil vožnje dunlop najustrežnejši (neverjetno dobro primejo na robu =pogoj= dobro ogreta guma) , je pa res da je v malo bolj hladnih dneh (13-15 stopinj celzija) potrebno majčken zadrževat se pri bolj gladkem asfaltu pri pospeševanjih iz ovinka

pa srečno pod 45 stopinjami :krneki:

Popravljeno . Popravil CrnHudicek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Moja guma na motorju je fuč in je treba kupit novo...

Vozim SV650S, letnik 2000.

Kolegi so mi nekako priporočali Metzeler Z6, prodajalec v trgovini Bridgestone BT014, ki pa ke Z6 in D220 skritiziral do konca. Sedaj imam Dunlop D220.

Ko sem motor kupila, je bila zadnja guma obrabljena nekje na polovico, jaz pa sem naredila še 8000 km (začetnica, s komaj narejenim izpitom).

Kaj vi najbolj priporočate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Moja guma na motorju je fuč in je treba kupit novo...

Vozim SV650S, letnik 2000.

Kolegi so mi nekako priporočali Metzeler Z6, prodajalec v trgovini Bridgestone BT014, ki pa ke Z6 in D220 skritiziral do konca. Sedaj imam Dunlop D220.

Ko sem motor kupila, je bila zadnja guma obrabljena nekje na polovico, jaz pa sem naredila še 8000 km (začetnica, s komaj narejenim izpitom).

Kaj vi najbolj priporočate?

Najbrž se boš drugo leto vozila hitreje kot letos , zato ti priporočam Dunlop D-208 ,ker bolj drži kot D-220 . Pa še dost ugodno bi jih lahko dobila na Yamaha servisu na Viču . ( Primec Jure )

Pa srečno vožnjo in povne gume !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Moja guma na motorju je fuč in je treba kupit novo...

Vozim SV650S, letnik 2000.

Kolegi so mi nekako priporočali Metzeler Z6, prodajalec v trgovini Bridgestone BT014, ki pa ke Z6 in D220 skritiziral do konca. Sedaj imam Dunlop D220.

Ko sem motor kupila, je bila zadnja guma obrabljena nekje na polovico, jaz pa sem naredila še 8000 km (začetnica, s komaj narejenim izpitom).

Kaj vi najbolj priporočate?

O tem sem že pisal. Imel sem D220 in Z6 na FZ6. D220 nebi več nataknil na noben motor. Zdržala mi je 8.000 km, bil sem začetnik, večino vožnje je bilo pozimi.

Z6 je bila po mojem prepričanju veliko boljša guma. Bolj je držala pa lepše je "padala" v ovinek. Bi pa zdržala manj kot 8.000 km, saj je bila po 4.000 km, ko sem prodal motor, kar konkretno obrabljena (bila je še za cca 2.500 - 3.000 km na uč). Seveda pa je kot kaže vse odvisno od motorja in vožnje, saj je KeC poročal o prevoženih 15.000 km na Z6 z Z-750.

Zato se moraš predvsem odločiti, kateri segment gum kupuješ in vse skupaj preceniti glede na motor in lastne vozne zahteve. V splošnem naj bi veljalo, da pri primerjavi gum ST vs. SS vs Race velja, da se od ST proti Race višajo performanse gum ter niža trajanje gum.

Vsekakor pa ne moreš primerjati BT014 in D220 oziroma Z6, saj je to drugi rang gum. To veliko ljudi mede, zato sem zbral nekaj modelov gum glede na zasnovo.

Obstajajo ST (sport touring) gume:

- Dunlop D220 (naslednje leto naj bi prišla RoadSmart)

- Bridgestone BT 021 (prej BT 020)

- Metzeler Z6

- Continental Road Attack

- Michelin Pilot Road 2 (prej Pilot Road)

- Pirelli Diablo Strada

Potem so SS (sport) gume:

- Dunlop Qualifier

- Bridgestone BT 015 (prej BT014)

- Metzeler M3

- Continental Sport Attack

- Michelin Pilot Power (obstaja še verzija Pilot Power 2CT)

- Pirelli Diablo Corsa III (prej diablo corsa)

Potem so še Racing gume (nekatere homologirane tudi za cesto, nekatere pa ne)

- Dunlop Sportmax GP

- Bridgestone BT002

- Metzeler Rennsport

- Continental Race Attack

- Michelin Power Race

- Pirelli Dragon Supercorsa PRO

Viri:

- Dunlop

- Bridgestone

- Metzeler

- Continental

- Michelin

- Pirelli

Potem obstajajo še strogo namenske gume samo za na pisto, pa enduro gume, pa gume za cruiserje itd. Teh se nisem dotikal.

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja vožnja večina je do 130 km/h, ker se večino vozimo z več motorji, med njimi tudi enduro.

rada pa bi gumo, ki bi mi zdržala recimo eno sezono - kakšnih 10.000 km. nekako še nismo neki hudi motoristi, ki zadevo obvladamo na 100%, ker smo vendarle začetniki.

ta d220 mi je zdržala 8000 km, pa je bila prej obrabljena že več kot do polovice...

torej bi rada nekaj takega, da bom 1x na sezono menjala gumo, vsaj dokler zadeve še ne obvladam.

sem slišala, da je z6 po sredini trša kot na strani... kaj pa ostale?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pilot power, ki velja za superšportno gumo zdržala celih 9000km, s tem da je bla na robovih še za pobrat. Mel sem pa blokiran motor na 25KW in veliko relacij. Na koncu kariere s Gixxerjem, nekaj več SS vožnje.

Tako da če boš kupla Z6 bo skor 100% zdržala dlje, če praviš da bolj uizi voziš.

Če bi jaz vedel da bom veliko relacijskih fur delal bi nabavu vsaj zadaj Z6. na bodočem supermoto motorju bom pa najverjetneje dal zadaj Z6. Enostavno so me fantje tukaj prepričali da je dovolj dobra guma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pilot power, ki velja za superšportno gumo zdržala celih 9000km, s tem da je bla na robovih še za pobrat. Mel sem pa blokiran motor na 25KW in veliko relacij. Na koncu kariere s Gixxerjem, nekaj več SS vožnje.

Tako da če boš kupla Z6 bo skor 100% zdržala dlje, če praviš da bolj uizi voziš.

Če bi jaz vedel da bom veliko relacijskih fur delal bi nabavu vsaj zadaj Z6. na bodočem supermoto motorju bom pa najverjetneje dal zadaj Z6. Enostavno so me fantje tukaj prepričali da je dovolj dobra guma

Ne Z6 gor dajat...sej mogoce je v redu za ksn motor...sam men se na KTM-u ni dobro obnesla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja vožnja večina je do 130 km/h, ker se večino vozimo z več motorji, med njimi tudi enduro.

rada pa bi gumo, ki bi mi zdržala recimo eno sezono - kakšnih 10.000 km. nekako še nismo neki hudi motoristi, ki zadevo obvladamo na 100%, ker smo vendarle začetniki.

ta d220 mi je zdržala 8000 km, pa je bila prej obrabljena že več kot do polovice...

torej bi rada nekaj takega, da bom 1x na sezono menjala gumo, vsaj dokler zadeve še ne obvladam.

sem slišala, da je z6 po sredini trša kot na strani... kaj pa ostale?

Mislim, da z gumo Michelin Pilot Road 2 nimas kaj zgresiti! Tudi ta guma je trsa na sredini in mehkejsa na robovih! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja vožnja večina je do 130 km/h, ker se večino vozimo z več motorji, med njimi tudi enduro.

rada pa bi gumo, ki bi mi zdržala recimo eno sezono - kakšnih 10.000 km. nekako še nismo neki hudi motoristi, ki zadevo obvladamo na 100%, ker smo vendarle začetniki.

ta d220 mi je zdržala 8000 km, pa je bila prej obrabljena že več kot do polovice...

torej bi rada nekaj takega, da bom 1x na sezono menjala gumo, vsaj dokler zadeve še ne obvladam.

sem slišala, da je z6 po sredini trša kot na strani... kaj pa ostale?

Pri gumah je skoraj enako kot pri motorjih; vsak svojega konja hvali. :D Glede na vse napisano (tukaj na forumu, testi) in tvojimi zahtevami bi jaz na tvojem mestu vzel Michelin Pilot Road 2. Če pa te zaradi cene mika Metzeler pa tudi z Z6 ne boš dosti falila, veliko pohval pa je bila deležna tudi BT 021. Če želiš prevoziti vsaj 10.000 km z enim kompletom se vsekakor ne oziraj po SS gumah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slajke narezat pa gor dat :evilgrin:

ma mate probleme s tem gumam..vse so čist dobre..

drgač ma pa kolegica pirelli diablo na sv-ju pa je zlo zadovoljna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj vi najbolj priporočate?

Zamenjaj obe gumi, ker sprednja je verjetno že čisto trda in kvadratna. ;)

Natakneš lahko katerokoli ST gumo, glede na tvoj stil vožnje, boš z vsako zadovoljna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm z BT020 naredu cca 12.000km, sam je nism šparou

Popravljeno . Popravil condor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne Z6 gor dajat...sej mogoce je v redu za ksn motor...sam men se na KTM-u ni dobro obnesla...

Explain...

Drgač meni se gre da mam spredej dobr grip(stoppieji in pa tudi zarad ovinkov) zadaj pa ne tako dobro gumo, ker nebi rad menjaval vsake 1000km, poleg tega ne bom neki rejsal tko da ne rabim lih slajkic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ti predlagam iz izkušen tole Dunlop D220 (naslednje leto naj bi prišla RoadSmart)

za tvojo vožnjo kot jo opisuješ bo v redu pa tud krepko čez 10.000km bi ti mogla zdržat,in tudi če ti gdaj zapaše hitra vožnja še zmeri drži.

Poleg vsega tega pa si na to gumo že vajena vozit,ker je še ena prednost,sama sem osebno vozila že skorajda vse znamke gum in še vedno me je najbolj prepričal dunlop :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem sem že pisal. Imel sem D220 in Z6 na FZ6. D220 nebi več nataknil na noben motor. Zdržala mi je 8.000 km, bil sem začetnik, večino vožnje je bilo pozimi.

Z6 je bila po mojem prepričanju veliko boljša guma. Bolj je držala pa lepše je "padala" v ovinek. Bi pa zdržala manj kot 8.000 km, saj je bila po 4.000 km, ko sem prodal motor, kar konkretno obrabljena (bila je še za cca 2.500 - 3.000 km na uč). Seveda pa je kot kaže vse odvisno od motorja in vožnje, saj je KeC poročal o prevoženih 15.000 km na Z6 z Z-750.

Zato se moraš predvsem odločiti, kateri segment gum kupuješ in vse skupaj preceniti glede na motor in lastne vozne zahteve. V splošnem naj bi veljalo, da pri primerjavi gum ST vs. SS vs Race velja, da se od ST proti Race višajo performanse gum ter niža trajanje gum.

Vsekakor pa ne moreš primerjati BT014 in D220 oziroma Z6, saj je to drugi rang gum. To veliko ljudi mede, zato sem zbral nekaj modelov gum glede na zasnovo.

Obstajajo ST (sport touring) gume:

- Dunlop D220 (naslednje leto naj bi prišla RoadSmart)

- Bridgestone BT 021 (prej BT 020)

- Metzeler Z6

- Continental Road Attack

- Michelin Pilot Road 2 (prej Pilot Road)

- Pirelli Diablo Strada

Potem so SS (sport) gume:

- Dunlop Qualifier

- Bridgestone BT 015 (prej BT014)

- Metzeler M3

- Continental Sport Attack

- Michelin Pilot Power (obstaja še verzija Pilot Power 2CT)

- Pirelli Diablo Corsa III (prej diablo corsa)

Potem so še Racing gume (nekatere homologirane tudi za cesto, nekatere pa ne)

- Dunlop Sportmax GP

- Bridgestone BT002

- Metzeler Rennsport

- Continental Race Attack

- Michelin Power Race

- Pirelli Dragon Supercorsa PRO

Viri:

- Dunlop

- Bridgestone

- Metzeler

- Continental

- Michelin

- Pirelli

Potem obstajajo še strogo namenske gume samo za na pisto, pa enduro gume, pa gume za cruiserje itd. Teh se nisem dotikal.

sam majhen popravek :) Continetal Race Attack je SS guma, Continetal Race Attack Competition pa je "Racing" guma (a la Supercorsa PRO)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima kdo gor te conti race attack? kako ste kaj zadovoljni? samo zanima me, ker bom jih najbrž kupil naslednje (čeprav še ne tako hitro, ker v soboto ravno dobim nove metzeler m3, o conti race attack pa razmišljam za v bodoče po metzelerkah, za katere upam da se bodo dobro obnesle, vsaj pohval sem že toliko slišal da imam dober občutek :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Explain...

Drgač meni se gre da mam spredej dobr grip(stoppieji in pa tudi zarad ovinkov) zadaj pa ne tako dobro gumo, ker nebi rad menjaval vsake 1000km, poleg tega ne bom neki rejsal tko da ne rabim lih slajkic

Rabis tud zadaj dober grip...sej brez skrbi...ce hoces bo motor vseen sel pocez...rajsi glej nekaj v sport rangu ni treba da je supersport, sport pa kar naj bo...gumo itak ne bos menjaval vsakih 1000km...men so recimo continentalke sport attack zdrzale ksnih 5000km...oz zadnja je sprednja je bla se uredu... Ce kupujes supermotarda mors vedt da je to kr dost potraten motor glede materiala in tud ni nrjen za veliko kilometrine nabirat...(tud menjavanje verige in zobnikov je bolj pogosto...oljni servisi... ) ...Ko sem jaz dobil motor je imel lih mesane gume spred pilot sport zadaj pa Z6...sprednja je se nekako solidno drzala, zadnja je pa prehitro silila pocez...

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabis tud zadaj dober grip...sej brez skrbi...ce hoces bo motor vseen sel pocez...rajsi glej nekaj v sport rangu ni treba da je supersport, sport pa kar naj bo...gumo itak ne bos menjaval vsakih 1000km...men so recimo continentalke sport attack zdrzale ksnih 5000km...oz zadnja je sprednja je bla se uredu... Ce kupujes supermotarda mors vedt da je to kr dost potraten motor glede materiala in tud ni nrjen za veliko kilometrine nabirat...(tud menjavanje verige in zobnikov je bolj pogosto...oljni servisi... ) ...Ko sem jaz dobil motor je imel lih mesane gume spred pilot sport zadaj pa Z6...sprednja je se nekako solidno drzala, zadnja je pa prehitro silila pocez...

Hja, sam jest ne bom mel motorja sam za se vozit. Bo tudi dost stuntanja, tko da nevem... Bomo vidli, treba prej kupt :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo... takole...

hvala vsem za pomoč

pozanimala sem se pri enem od vulkanizerjev in mi je dal takšnele cene:

guma / spredaj = 120/60-17 / zadaj = 160/60 -17

michelin pilot road 2 / 98,17€ / 141,51€

metzeler z6 / 102,40€ / 139,86€

dunlop d220 / 82,60€ / 110,60€

dunlop d208 / 82,60€ / 117,25€ --> te naj ne bi bilo več, nadomesti se s spodnjo:

dunlop qualifier / 85,75€ / 120,75€

kaj pravite? so vredu cene ali so drage? aja... to je brez montaže!

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj pa me nekaj zanima... ko so posezonske razprodaje gum itd.. in recimo lahko dobim metzeler m3 komplet za 240 €, so pa letnik 2006... gor jih bom malo pred pomladjo (se pravi 2008) a se to še šteje kot nove gume ali je lahko kaj narobe? pomoje še ne bi smelo bit z gumami letnika 2006 nič narobe... saj so še nove in imajo enake lastnosti kot popolnoma nove naprimer jesen 2007?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pravite? so vredu cene ali so drage? aja... to je brez montaže!

Pred približno tremi meseci sem plačal za Z6 120 + 150 z montažo 270 EUR.

Pred 14 dnevi pa sem za isto ceno dobil PilotRoad-2 120 + 180 ravno tako z montažo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa še meni povejte, zadnja dunlop d252 gre proti koncu, sprednja še bo za eno rundo. Kaj nataknit gor? Ostat na d252? Z njo ni bilo nobenih zdrsov ali kakršnih koli problemov...

Alternative?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!