Čamac Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 400€ kar pomeni 260€ za komplet + zastonj montaža in centriranje ;) torej je to ugodnejša ponudba od najine in bi prišla ceneje skozi ;)
Gixxer Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 zaj tak je kaj je...10€ bi ap prisparala ja...zdaj pa upam, da me te M3 nebojo razocarale...
Kawl Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 (popravljeno) Kupujem gume.Sedaj sem imel Pirelli Supercorso.Gledam qualifire in sem videl da je en kup oznak. Torej ker ima moj motor kar neki navora bi imel zadaj tršo gumo, spredaj pa mehkejšo. Kakšne oznake gum moram kupiti da bo to to. Malo sem gledal tudi pirelli.In je en cel kup supercors - katere so najbolj dirkalne? in kakšen setup priporočate. Gre za aprilio rsv. LP Rok Popravljeno Oktober 25, 2007. Popravil Kawl
rosse20 Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 dragi so ja... cena s popustom je ravno takšna kot pri vulkanizerju tu pri nas, pa ni treba ne vem kam se vozit.
biker77 Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Kupujem gume.Sedaj sem imel Pirelli Supercorso.Gledam qualifire in sem videl da je en kup oznak.Torej ker ima moj motor kar neki navora bi imel zadaj tršo gumo, spredaj pa mehkejšo. Kakšne oznake gum moram kupiti da bo to to. Malo sem gledal tudi pirelli.In je en cel kup supercors - katere so najbolj dirkalne? in kakšen setup priporočate. Gre za aprilio rsv. LP Rok jest sm supercorso dokaj hitro znucal. mel sem pa sc2 trdoto.. sedaj imam qualifier RR in je v začetku kr razlika kako gre motor v ovinek, nato se privadiš. zgleda pa da bojo zdržale dosti dlje kot supercorsa. če pa rabiš tut za na pisto pa ti priporočam ali 209 gp, ali pa še bolje motor na prikolico in slick gume. za setup pa najbolje da se pozanimaš na kakem nemškem aprilia forumu..vseeno je rsv mille motorjev pri nas dokaj malo..
Port Folio Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 motor na prikolico in slick gume. Sej ne glede na izbiro, prikolica mu ne uide, saj išče dirkalne gume, čelave ali ne :whistle: Dunlop-ke 209 gp se priporoča s strani ostalih virov, za katerikoli motor z dosti navora za na dirkališče :evilgrin:
Schultz Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 (popravljeno) - znamka in model pnevmatike: metzeler roadtec Z6 120/70-17 in 180/55-17(standardna trdota karkase) - model motorja: Kawasaki Z 750 S - prevoženi kilometri: do sedaj cca 8100 (zadnja je na robu legalnosti, prednje jo je še nekaj...za cca. 4000 km) - način vožnje: 30% agresivna-športna, 70% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 85%, mesto 10%, avto cesta 5% -oprijem na mokrem: ocena 8 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 9 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10+ -način obrabe: bolj po sredini profila, ob straneh jo je malo več(zadnja), enakomerno po celi površini(prva). - 10% km s sopotnico -CENA z montažo+centriranje: 268 € komplet( cenik 12. 4. 2007) -komentar: v primerjavi s prejšnjimi gumami(BT 020, BT 014, BT 012), Z6 najbolj izniči shimmy efekt, motor je okreten ko bicikl in stabilen v zavoju. Guma se hitro ogreje na delovno temperaturo, glede na to, da je ST guma. Skratka najboljša guma, kar sem jih kdaj namontiral na motor. Naslednji komplet bo spet Z6. Popravljeno Oktober 29, 2007. Popravil Schultz
Kawl Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 No prišel sem da zaključka da ostanem na supercorsi. Nisem pa čist pa prepričan če si prav razlagam oznake teh gum. V mislih imam supercorso PRO SC1 SC2 ali SC3 - in me zanima katera od teh oznak je trša in katera mehkejša? Hvala LP ROk
Fabo Objavljeno November 2, 2007 Opozori Objavljeno November 2, 2007 No prišel sem da zaključka da ostanem na supercorsi.Nisem pa čist pa prepričan če si prav razlagam oznake teh gum. V mislih imam supercorso PRO SC1 SC2 ali SC3 - in me zanima katera od teh oznak je trša in katera mehkejša? Hvala LP ROk SC 1 je najmehkejsa izmed nastetih....visja je stevilka trsa je... ;)
Darko U2nc Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 zivijo jaz sem imel na transalpi metzeler turance gor in mi je tam od 100km/h treslo balanco tak da ni bilo opcije spustit jo zdaj imam pa gor michelin anakee pa ni problem tudi pri 150 km/h lahko vozim brez drzanja balanca je cist mirna sprobal vceraj ko sem sel na rakitno na kavo
Dani Objavljeno November 3, 2007 Opozori Objavljeno November 3, 2007 zivijo jaz sem imel na transalpi metzeler turance gor in mi je tam od 100km/h treslo balanco tak da ni bilo opcije spustit jo zdaj imam pa gor michelin anakee pa ni problem tudi pri 150 km/h lahko vozim brez drzanja balanca je cist mirna sprobal vceraj ko sem sel na rakitno na kavo Verjetno slabo nacentrirana guma
dive Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 To se pri prvi gumi orenk pozna (če ni nacentrirana). Nisi šel nazaj k vulkanizerju preverit?
Marko239 Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 - znamka in model pnevmatike:BRIDGESTONE BW-501(SPREDAJ) IN BW502 (ZADAJ) - model motorja:HONDA VRADERO - prevoženi kilometri:10.000 - način vožnje: 50% agresivna-športna (no ja - zelo dinamična), 50% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 80%, mesto 10%, avto cesta 10% -oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 - ??-7 (niti nisem preveč testiral. Na AC v kar precejšnjem nalivu cca 50km tudi pri 140 ni trznila) - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 - 9 (lani sem vozil celo zimo in zgodaj spomladi, ravno včeraj cca 500km: Sleme-Črna-Villach-Nassfeld (prelaz in nazaj ker je cesta zaprta)-Korensko sedlo-Kranj-Kamnik-Črnivec-Velenje) BREZ PROBLEMOV ČEPRAV JE BILO ZJUTRAJ OKROG NIČLE. - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 - NAJBRŽ 10. 2 na motorju, poln zadnji kufer pa do fusrasterja po Črnem kalu - KO PO TRAČNICAH -način obrabe: po sredini - DO KONCA, po robovih 70% .... indikatorjev ŽE 1 MESEC NI VEČ .... - 30-40% km s sopotnico -CENA BREZ montaže: CCA. 220 ALI 230 € za obe -komentar: ....... Ma niti ne vem kako naj komentiram, ker je to moj 1.motor (2 leti). 1. komplet Bridgestone TrailWing je držal 15k km (prednja več) vendar sem se šele učil. Po vseh vaših komentarjih sodeč je čisto OK guma, tudi zdrži kar zadovoljivo št. km (med drugim tudi 2k km Dolomitov v 3 dneh....).... Mislim da bom zopet dal gor to gumo, čeprav je zadnja četrtina zginila cak....
mamkabozja Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 - Michelin Anakee - model motorja: Triumph Tiger - prevoženi kilometri: 11000 - način vožnje: umirjena-potovalna, - vrsta ceste: lokalne-magistralne%, mesto%, avto cesta% -oprijem na mokrem: ocena 10 dobro - oprijem izven sezone: (12°-18°C) 10 dobro - oprijem v "sezoni" 20°C <dobro 10 -način obrabe: po sredini - 90% km s sopotnico -CENA z montažo: malo pod 200€ na www.Gume direkt -Gume bodo vzdrzale se enkrat toliko kilometrov. Slabost gum je da dajejo zelo malo informacij kaj se dogaja z motorjem ( v primerjavi z Turance). Za ta tip motorja so boljsa izbira Metzeler Turance. Boljsi obcutek na belanci ce odmislim rahlo potresavanje motorja na sprednjem kolesu pri zaviranju v niski hitrosti. Mamkabozja
Greyhound Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Kratko vprašanje: ali lahko na motor, ki ima platišča za gume z zračnico (špice!), montiram tubeless gume z zračnico? GH
Demon Objavljeno November 14, 2007 Opozori Objavljeno November 14, 2007 Kratko vprašanje: ali lahko na motor, ki ima platišča za gume z zračnico (špice!), montiram tubeless gume z zračnico? GH Seveda lahko, zakaj pa ne!
bna Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 :grrr Seveda lahko, zakaj pa ne! :grrr ne moreš
Demon Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 :grrr :grrr ne moreš In zakaj nebi mogel dati zračnice v tubeles pnevmatiko?? To prvič slišim.
Stric Burek Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 A nimajo vsi SM(vsaj tisti na špice) gume s zračnicami? Pa sem videl že Pilot Power, katere sem jaz imel na gixxerju brez zračnice...
Demon Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 A nimajo vsi SM(vsaj tisti na špice) gume s zračnicami? Pa sem videl že Pilot Power, katere sem jaz imel na gixxerju brez zračnice... In kako si bil zadovoljen s Pilot Power?
k0ci Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 In zakaj nebi mogel dati zračnice v tubeles pnevmatiko?? To prvič slišim. še enkrat preberi vprašanje: on je vprašal če lahko da na tube type platišče tubeless gumo..........kolikor vem se to ne da ker tube type platišče ni neprodušno zaprto možno pa je če daš zračnico pod tubeless gumo :yes:
bna Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 In zakaj nebi mogel dati zračnice v tubeles pnevmatiko?? To prvič slišim. ali si že sploh videl kako je odznotraj narejena felga z spicami felga ima luknje skozi katere so speljane spice in takšna felga nemore držati zraka
Demon Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 še enkrat preberi vprašanje: on je vprašal če lahko da na tube type platišče tubeless gumo..........kolikor vem se to ne da ker tube type platišče ni neprodušno zaprto možno pa je če daš zračnico pod tubeless gumo :yes: Ti še enkrat preberi vprašanje! "Kratko vprašanje: ali lahko na motor, ki ima platišča za gume z zračnico (špice!), montiram tubeless gume z zračnico? GH A ni vprašal, če lahko montira tubeless gume Z ZRAČNICO??
Demon Objavljeno November 15, 2007 Opozori Objavljeno November 15, 2007 ali si že sploh videl kako je odznotraj narejena felga z spicami felga ima luknje skozi katere so speljane spice in takšna felga nemore držati zraka Seveda sem videl, zato pa je preko špic na notranji strani gumijasti trak, ki prepreči, da bi špice poškodovale zračnico... Ali?? Sicer pa je vprašal, če lahko uporabi tubeless gume Z ZRAČNICO... :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se