casper7 Objavljeno Januar 7, 2008 Opozori Objavljeno Januar 7, 2008 :worship: Tenkju, ga morm kr takoj PM-jat ti pa hitr zbris tole da se mi gdo ne ustul :evilgrin: :whistle:
KeC Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 @ casper, za tvoj motor probaj Z6, bi znala bit ravno pravšnja.
Demon Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 @ casper, za tvoj motor probaj Z6, bi znala bit ravno pravšnja. Kaj pa Michelin pilot power??
KeC Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Mislim, da je power mehkejša, da je road v istem razredu kot Z6, ne vem pa ali tudi po kvaliteti.
gvucko Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 (popravljeno) @ casper, za tvoj motor probaj Z6, bi znala bit ravno pravšnja. Jaz bi glede na teste priporočal Michelin Pilot Road 2. Guma je po "značaju" sport-turing, na Hornetki zdrži krepko čez 10.000 km in ima zelo dober oprijem. Ko so jo testirali na dirkališču je med konkurenco šestih športnih gum zasedla četrto mesto po času (se pa verjetno veliko hitreje pregreje in kot taka ni primerna za dirkališče, vseeno pa nekaj pove o njeni oprijemljivosti in zmogljivosti). Sicer pa po osebnih izkušnjah ZELO priporočam Pirelli Diablo Strada za Hornetko (predvsem zaradi odlične odzivnosti in zaupanja, ki mi daje v slabih vremenskih pogojih). Just my 5 cent of worth.... lp, Popravljeno Januar 8, 2008. Popravil gvucko
Jure Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Kaj pa Michelin pilot power?? Z6 in Pilot Power nista primerljivi, Pilot Power je že čisto športna guma. Rang Z6 je Pilot Road v segmentu sport touring. Polot Power zdrži pol manj km, je pa zato oprijem boljši, pa žal tudi čas segrevanja daljši. Skratka, kdor je pristaš športne vožnje in drsanja kolen bi priporočal vsaj Pilot Power :)
Demon Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Z6 in Pilot Power nista primerljivi, Pilot Power je že čisto športna guma. Rang Z6 je Pilot Road v segmentu sport touring. Polot Power zdrži pol manj km, je pa zato oprijem boljši, pa žal tudi čas segrevanja daljši. Skratka, kdor je pristaš športne vožnje in drsanja kolen bi priporočal vsaj Pilot Power :) Saj nisem zelel primerjati, se na pnevmatike se vednopremalo spoznam, sam vozim Pilot Power, dejansko je to prva guma ki jo vozim, ker sem lani komaj kupil svoj prvi motor. Zaenkrat sem z njo zadovoljen, ceprav sigurno se blizu meje gume nisem prisel. :rolleyes:
Jure Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Jaz sem vozil en komplet Pilot Power in moram reči, da so se kar obnesle.. Vozil sem jih tudi na Racelandu in Mobikrogu, pa so držale kot prilimane, je pa res, da se na kakšnem Grobniku kakor sem videl pri drugih začnejo pregrevat. Ampak itak se ne pogovarjamo o gumah za na pisto, kar PP zagotovo niso, debatiramo o gumah za na cesto in tu so pomoje zelo OK. Edini minus je malce daljši čas ogrevanja, kot pri nekaterih drugih istega ranga (npr. qualifier, d208rr) ter za moje pojme ne preveč zihre filing na mokrem cestišču. Jih pa odlikuje daljša življenska doba, kakor npr. pri Dunlopovih pnevmatikah, so pa po drugi strani tudi dražje zato. Skratka moj zaključek po enem kompletu je, da gume niso slabe, bom pa vseeno raje šel nazaj na Dunlop. Na novem motorju imam sedaj še skoraj nove Qualifier RR, pa bomo videli kako se to obnese. Glede na to, da sem bil z oprejemom navadnih Qualifier na cesti čisto zadovoljen, mislim da bom tudi s temi :D
Demon Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Jaz sem vozil en komplet Pilot Power in moram reči, da so se kar obnesle.. Vozil sem jih tudi na Racelandu in Mobikrogu, pa so držale kot prilimane, je pa res, da se na kakšnem Grobniku kakor sem videl pri drugih začnejo pregrevat. Ampak itak se ne pogovarjamo o gumah za na pisto, kar PP zagotovo niso, debatiramo o gumah za na cesto in tu so pomoje zelo OK. Edini minus je malce daljši čas ogrevanja, kot pri nekaterih drugih istega ranga (npr. qualifier, d208rr) ter za moje pojme ne preveč zihre filing na mokrem cestišču. Jih pa odlikuje daljša življenska doba, kakor npr. pri Dunlopovih pnevmatikah, so pa po drugi strani tudi dražje zato. Skratka moj zaključek po enem kompletu je, da gume niso slabe, bom pa vseeno raje šel nazaj na Dunlop. Na novem motorju imam sedaj še skoraj nove Qualifier RR, pa bomo videli kako se to obnese. Glede na to, da sem bil z oprejemom navadnih Qualifier na cesti čisto zadovoljen, mislim da bom tudi s temi :D Hvala za odgovor! Torej, slabe niso, zame ziher odlicne! :worship:
Jure Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Brez skrbi :) Samo prvih par km malce bolj previdno, da ogreješ, potem pa mora limat :evilgrin:
Demon Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Brez skrbi :) Samo prvih par km malce bolj previdno, da ogreješ, potem pa mora limat :evilgrin: Saj to je najvecji problem, premalo imam izkusenj in ne vem kdaj so gume ogrete. Ne vem kako naj cutim razliko... :unsure:
Jure Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Čutiš.. Mrzla guma drsi, oziroma bolje je da ne čutiš in se enostavno držiš tega, da pred bolj športno vožnjo in večjimi nagibi prej narediš par km. Drugače ni take panike, da bi se moral sedaj pa navpično vozit z mrzlo gumo, pri zmerni vožnji ne bo problema.. Ni pa priporočljivo takoj po gasu. Se enostavno držiš tega, da prvih 5-10km pelješ bolj zmerno in ne pelješ ravno na koleno prvi ovinek po štartu, pa bo vse ok :)
Demon Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Čutiš.. Mrzla guma drsi, oziroma bolje je da ne čutiš in se enostavno držiš tega, da pred bolj športno vožnjo in večjimi nagibi prej narediš par km. Drugače ni take panike, da bi se moral sedaj pa navpično vozit z mrzlo gumo, pri zmerni vožnji ne bo problema.. Ni pa priporočljivo takoj po gasu. Se enostavno držiš tega, da prvih 5-10km pelješ bolj zmerno in ne pelješ ravno na koleno prvi ovinek po štartu, pa bo vse ok :) He, he, ja, saj tega me je strah da ko bom zacutil, da dsri, bom zdrsnil v jarek... Hja, bo treba lepo po pameti zaceti resne kilometre nabirat in si ta obcutek pridobiti. Sem pa do sedaj vedno vsaj 15 km pazil, pa do kolena se tudi nisem prisel. Na zadji gumi imam na robu se slab centimeter gume nedotaknjen... :wacko: Upam, da mi bo letos uspelo preiskusiti celo tekalno povrsino gume! Pri tem pa seveda brez zdrsa! :rolleyes:
KeC Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Glede na to, da si napisal, da imaš še cm gume na voljo, ti resno svetujem, da pogledaš med sport turing gumami. Pilot road, Z6, Diablo Strada. Držijo veliko dlje, pa še delovna temperatura je bolj optimalna pri tvojem načinu vožnje. Z Z6 gre brez težav po kolenu, tački ipd.
KeC Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Dokler nimaš stila vožnje, kje bi pri izhodu iz ovinka zelo agresivno odpiral gas, ter agresivno zaviral globoko v zavoj so po mojem mnenju sport turing gume optimalna izbira glede na zmogljivosti in trpežnost.
gvucko Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Dokler nimaš stila vožnje, kje bi pri izhodu iz ovinka zelo agresivno odpiral gas, ter agresivno zaviral globoko v zavoj so po mojem mnenju sport turing gume optimalna izbira glede na zmogljivosti in trpežnost. word
rosse20 Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 KeC... in kaj misliš, da je boljša izbira... Michelin Pilot Road 2 ali Metzeler Z6?
T-boy Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 ... in kaj misliš, da je boljša izbira... Michelin Pilot Road 2 ali Metzeler Z6? Rozi, moje skromno mnenje :trance_33_sleep: : če se ne misliš preveč voziti po dežju, potem definitivno Z6. Tudi cenovno. :grim PR 2 se na testu (MO) v suhem ni preveč izkazala, najboljši sta bili BT-021 in Z6, v mokrem pa PR 2 kar niso mogli prehvalit.
KeC Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Osebno bi ti vsekakor priporočal Z6. Meni se je odlično obnesla tako na Z750 kot tudi sedaj na Sprintu. Tudi Micheling je zelo dobra guma. Z6 naj bi bila boljša na suhem Pilotka pa v mokrem. Verjetno z nobeno ne boš zgrešila. Pri minimalni razliki v ceni pa se osebno bolj nagibam k Z6.
rosse20 Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 hvala po mokrem vozim samo takrat, ko me nepričakovano dobi dež :rolleyes: cena je podobna, michelin par € manj. pa mogoče veste, kje bi imeli Metzeler zdaj kaj na zalogi? Oz. če kmalu dobijo robo.
Gixxer Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 (popravljeno) hvala po mokrem vozim samo takrat, ko me nepričakovano dobi dež :rolleyes: cena je podobna, michelin par € manj. pa mogoče veste, kje bi imeli Metzeler zdaj kaj na zalogi? Oz. če kmalu dobijo robo. naredi eno turco do Radelj ob Dravi k Širniku, bos pomojem najboljse dobla :) http://www.sirnik.net/ Popravljeno Januar 8, 2008. Popravil Gixxer
gvucko Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 naredi eno turco do Radelj ob Dravi k Širniku, bos pomojem najboljse dobla :) http://www.sirnik.net/ word Ima tudi Pirelli Diablo Strada, ki je zelo podobna Z6. Z6 naj bi malenkost več zdržala kilometrov, Strada pa naj bi imela boljši oprijem. So pa razlike za nas neRossije zanemarljive.
simonsi Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Saj to je najvecji problem, premalo imam izkusenj in ne vem kdaj so gume ogrete. Ne vem kako naj cutim razliko... :unsure: Z zadnjo zavoro, če že ne drugače.
gvucko Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Z zadnjo zavoro, če že ne drugače. jp, se zelo hitro naučiš "brati" gumo. Glede sprednje se pa ne sekiraj, ker se ogreje hitreje kot zadnja (če seveda ni prestara ali poškodovana). Tako da, ko veš da je zadnja okay, bi morala biti tudi sprednja. Bremzanje z zadnjo je tudi zelo dober način spoznavanja s cesto, razlikami med različnimi asvalti, tako da odkriješ lastnosti določenih odsekov na furcah in jih kasneje bolj dinamično odpelješ. lp,
Demon Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 jp, se zelo hitro naučiš "brati" gumo. Glede sprednje se pa ne sekiraj, ker se ogreje hitreje kot zadnja (če seveda ni prestara ali poškodovana). Tako da, ko veš da je zadnja okay, bi morala biti tudi sprednja. Bremzanje z zadnjo je tudi zelo dober način spoznavanja s cesto, razlikami med različnimi asvalti, tako da odkriješ lastnosti določenih odsekov na furcah in jih kasneje bolj dinamično odpelješ. lp, No, bom poskusil! Čeprav bo spet treba nekako skapirati zadevo, ker imam CBS z ABS, tako da ko stisnem zadnjo bremzo, zavira tudi spredaj, do zdrsa pa ga bom z ABS-om težko spravil, v bistvu ga ne bom. Sicer sem že poskušal, pa četudi sem res grobo pohodil zadnjo bremzo, se nikoli ni ABS niti vklopil, pojemek je pa bil zelo močan, ker je seveda zraven zavirala sprednja...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se