Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Zanima me ,kje najugodneje dobim gume Mischelin Pilot road2,dimenzije 120/60/17 in 160/60/17???

pokliči in povprašaj... ti pa povem, da tam kjer jih nimajo na zalogi, jih dobijo od sredine februarja naprej... sem sama klicala 14 dni nazaj in je bilo povsod isto.

Metzeler res da so malo dražje ampak to so gume 1 A ...

če to primerjaš Z6 z PR2, potem ni povsod tako. odvisno od prodajalca

Popravljeno . Popravil ross|e20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da obvladate gume za cestake.

Kaj mi pa svetujete med temi:

- Metzeler Tourance

- Michelin Anakee

- Dunlop D607

Me zanima katera je boljša za na asfalt. Širnik ima neko akcijo, pa se mi zdi pametno zdaj kupit ko še je poceni. Sedaj sem imel gor Pirelli Scorpion MT90, pa nisn bil glih extra navdušen.

Hvala že v naprej zahvaljujem!

p.s. mam premalo cajta da bi celo temo prebral...služba pritiska :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj menite na to kombinacijo za FZ6?

:unsure:

zadnja guma Michelin Pilot Road 2 (180/55 R17)

prva guma Pilot Power (120/70 R17)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naredila slabih 100 km z novo metzeler z6, pa morem povedat, da je velik bolša koker dunlop d220. se vidi že po prvih kilometrih.

sploh če primerjam na talnih označbah in pa tisto narebrano (razrezano) cesto. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj menite na to kombinacijo za FZ6?

:unsure:

zadnja guma Michelin Pilot Road 2 (180/55 R17)

prva guma Pilot Power (120/70 R17)

Verjetno te skrbi oprijem spredaj.

Načeloma so vsi kompleti narejeni tako, da je sprednja guma mehkejša od zadnje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko naj bi zdržale gume Pilot Power 2CT??

Na mojem prejšnjem motorju (ZZR 250) sem imel obe novi Pilot Road 2 in sem bil z njima po 3-4 tisoč km res zelo zadovoljen in gume so bile videti zelo malo obrabljene. Ko sem si jeseni kupil CBR-ko 600f sem moral kupit novo prvo gumo. Kot prvo me je vulkanizer prepričeval da je Road pretrda in da rabim za pravo vožnjo Power čeprav na prejšnjem motorju ni bil noben probelm it do tačk če je bla potreba in peljal se je odlično. A potem je ugotovil tudi da je Road gum že zmanjkalo in ni bilo druge kot da kupim Power. Z njo sem naredil samo dobrih 1000 km zdaj pa bo potreba še menjava zadnje. No zdaj skoraj ni druge kot da tutdi zadaj kupim Power vseno pa me zanima koliko km lahko pričakujem z Pilot Power in koliko več bi jih naredil z Pilot Road. Obe gume seveda 2ct.

Lp Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navadna Pilot Power je dala od sebe 6000km in to ne umirjene vožnje, pa še ni bila čisto fertik.. Dunlopka (Qualifier) je bila pri enaki vožnji pri 4k na platnu.

To je moja izkušnja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupovat 2CT, po vseh testih se slabše odreže, pa tudi po povedanem od ljudi.

Ne bo ti žal če boš dal powerce gor... Še nobenemu ni blo, ki jih jaz poznam in tudi dlje zdržijo od dunlopk ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj menite na to kombinacijo za FZ6?

:unsure:

zadnja guma Michelin Pilot Road 2 (180/55 R17)

prva guma Pilot Power (120/70 R17)

...zakaj mix...gume so skonstruirane, da najlepše delujejo v paru - se pravi isti proizvajalec in isti model tega proizvajalca...gor daj 2x M PPower ali 2x M PRoad2 ali pa kak drug dvojček...sta ti lepo že StricBurek pa Gixxer napisala...

lp pa dobro obuj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mešanje se tudi meni ne zdi logično.. Razen če je pač ena guma še ok, pa zamenjaš samo eno.. Drugače pa nima smisla dajat spredaj kao bolj športno, ker je kot so že fantje rekli tudi pri istem modelu prednja mehkejša.. Bolj športne prednje tako ne boš izkoristil, če jo boš pa poskusil, pa zadnja ne bo pustila.. Brezveze skratka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če ima tu kdo izkušnje ali pa kakorkoli drugače ve kaj je s Savinimi Invader MC 30 (najbolj cestna savska enduro guma)?

Model je dokaj svež, reklame pa so tudi na uvodnih straneh Motosveta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupovat 2CT, po vseh testih se slabše odreže, pa tudi po povedanem od ljudi.

Ne bo ti žal če boš dal powerce gor... Še nobenemu ni blo, ki jih jaz poznam in tudi dlje zdržijo od dunlopk ..

Slabše po čem. Vzdržljivosti, se slabše drži ...??

Najraje bi dal isto kot je spredaj čeprav pa res med navadno in 2CT ne more bit velik razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabše po čem. Vzdržljivosti, se slabše drži ...??

Najraje bi dal isto kot je spredaj čeprav pa res med navadno in 2CT ne more bit velik razlike.

Bojda oboje, Da naj bi bila nekako preveč mehka, in ko se segreje jo dobesedno poradiraš dol.

Z navadnimi ne boš nič falil. Sem jih imel tudi sam gor in sem bil super zadovoljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupovat 2CT, po vseh testih se slabše odreže, pa tudi po povedanem od ljudi.

Ne preveč na pamet flancat. Naj rajši kdo pove, ki jih je iz prve roke sprobal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mešanje se tudi meni ne zdi logično.. Razen če je pač ena guma še ok, pa zamenjaš samo eno.. Drugače pa nima smisla dajat spredaj kao bolj športno, ker je kot so že fantje rekli tudi pri istem modelu prednja mehkejša.. Bolj športne prednje tako ne boš izkoristil, če jo boš pa poskusil, pa zadnja ne bo pustila.. Brezveze skratka.

dokler nisi res,res hiter in agresiven voznik(beri na meji dirkaške vožnje) verjetno ne boš opazil razlike tudi, če boš imel spredaj in zadaj celo različne proizvajalce(sam sprobal)- dokler so v kolikortoliko istem rangu( ss ali st)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne preveč na pamet flancat. Naj rajši kdo pove, ki jih je iz prve roke sprobal.

Ja to bi blo še najbolš. Za nakupom se mi itak še ne mudi saj bo do sezone še nekako zdržala guma ki je gor. Motor je bil vožn res izletniško in je guma letnik 2004 če ne celo 2003 pa še to Macadam-ka in je zdaj že za vse drugo kot za športno vožnjo. Profila je pa še skoraj pol :naughty: :naughty:

Upam pa da se bo res najdu nekdo ki je probal tako eno kot drugo in bo lahko podal eno pametno oceno.

Pri Pilot Road 2 sem bil zelo zadovoljen tako da mi je res žal da nisem jeseni dobil prve. Bi bilo letos dosti manj dileme. Kaj če dam pa sedaj zadaj Pilot Road 2 ?? Guma je celo rahlo cenejše, zdržala naj bi še nekaj več km, dobra naj bi bila tudi za dež... Moje izkušnje na ZZR-ju so ble super pa res nisem šparal samo nevem pa koliko je razlike in kako bi se obnesla pri težjem motorju. Vozim dokaj športno edino kakšno dirkališče pa dvomim da bom obiskoval, nočem pa menjati gume vsake 4-5 kkm.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to bi blo še najbolš. Za nakupom se mi itak še ne mudi saj bo do sezone še nekako zdržala guma ki je gor. Motor je bil vožn res izletniško in je guma letnik 2004 če ne celo 2003 pa še to Macadam-ka in je zdaj že za vse drugo kot za športno vožnjo. Profila je pa še skoraj pol :naughty: :naughty:

Upam pa da se bo res najdu nekdo ki je probal tako eno kot drugo in bo lahko podal eno pametno oceno.

Pri Pilot Road 2 sem bil zelo zadovoljen tako da mi je res žal da nisem jeseni dobil prve. Bi bilo letos dosti manj dileme. Kaj če dam pa sedaj zadaj Pilot Road 2 ?? Guma je celo rahlo cenejše, zdržala naj bi še nekaj več km, dobra naj bi bila tudi za dež... Moje izkušnje na ZZR-ju so ble super pa res nisem šparal samo nevem pa koliko je razlike in kako bi se obnesla pri težjem motorju. Vozim dokaj športno edino kakšno dirkališče pa dvomim da bom obiskoval, nočem pa menjati gume vsake 4-5 kkm.

Lp

Guma bo zdržala kolkr boš vozu. Če ga boš stiskal bo šla tudi v 3k km.

simonsi:Se mi zdi da je prav forumaš "suzuki" te 2CT mal skurcal... Pa tudi od parih sem slišal da so se navadne bolje obnesle, med temi celo en vulkanizer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2CT sem preizkusil in lahko rečem o njih le dobro.Vzdržale so 4800km(prednja bi peljala vsaj še 1500km) večinoma srednje športne vožnje,cca 1300km s sopotnico in prtljago (Dalmacija) in cca 100 km grobnika,pa ne prav posebno hitro.Z dežjem nimam izkušenj,ker je takrat moped v garaži.Druga muzika so pa Power race(soft+medium) Po cca 2500 km so izgledale še OK ( vsaj še jurja in pol bi morale peljati),pa jih je dobesedno raztrgal grobniški asfalt v le dveh 25-minutnih turnusih.Niti toliko ni ostalo od njih,da sem bil prisiljen kupiti dve rabljeni,da sem se vsaj nekoliko navozil po stezi tega dneSedaj so na mopedu sveže Bridgestone

street,pa bomo videli

Popravljeno . Popravil action man 62
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2CT sem preizkusil in lahko rečem o njih le dobro.Vzdržale so 4800km(prednja bi peljala vsaj še 1500km) večinoma srednje športne vožnje,cca 1300km s sopotnico in prtljago (Dalmacija) in cca 100 km grobnika,pa ne prav posebno hitro.Z dežjem nimam izkušenj,ker je takrat moped v garaži.Druga muzika so pa Power race(soft+medium) Po cca 2500 km so izgledale še OK ( vsaj še jurja in pol bi morale peljati),pa jih je dobesedno raztrgal grobniški asfalt v le dveh 25-minutnih turnusih.Niti toliko ni ostalo od njih,da sem bil prisiljen kupiti dve rabljeni,da sem se vsaj nekoliko navozil po stezi tega dneSedaj so na mopedu sveže Bridgestone 002 street,pa bomo videli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler nisi res,res hiter in agresiven voznik(beri na meji dirkaške vožnje) verjetno ne boš opazil razlike tudi, če boš imel spredaj in zadaj celo različne proizvajalce(sam sprobal)- dokler so v kolikortoliko istem rangu( ss ali st)!

Se strinjam :) Sam nisem pri najbolj počasnih, kolena kar redno pojejo, pa sem tudi imel kombinacije Qualifier/Pirelli Diablo, Qualifier/Pilot Power in se je super obneslo.. Pač mi je bilo škoda metat stran še ok gume.. Je bil pa to isti rang gum, le proizvajalci različni. Moj komentar se je nanašal na to, da če kupuješ nove gume, je nesmiselno namontirat eno gumo bolj športno kot drugo, ker zaradi tiste "navadne" tudi "bolj športne" ne boš mogel izkoristit kakor bi lahko. In ne bo od nje nobenega efekta več, kakor to, da se bo kasneje ogrela in prej izrabila..

Itak je pri vseh setih prva mehkejša kakor zadnja, ker proizvajalci predvidijo tole in nima smisla zadaj vozit ST spredaj pa SS ker ne boš nič profitiral, razen to, da bo guma prej šla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jes bi pa rabu mal pomoči :blush:

Menjavam zadnjo gumo na motorju, pa se nikakor ne morm odločit. Zdej mam gor obe Dunlop Sportmax D208. Način vožnje je pa nekje med turistiko pa športnim(več turistike), se pa veliko vozim tudi s sopotnico. Aja, motor je pa Fazer 1000.

Sicer sem biu s to gumo zadovolen, sam se kar hitro obrabi (po sredini do konca profila-10000km).

Zdej bi pa prosu za kakšen predlog..... :unsure: tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!