rosse20 Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 (popravljeno) Sicer s sport touring gumami nimam izkušenj, lahko pa povem kaj sem že večkrat slišal.. Bi se kar pridružil Stricu bureku, da d220 ni najbolj pohvaljena guma, medtek ko sem o Z6 slišal same pozitivne stvari. sama sem vozila zadaj D220 eno sezono (začetnica). letos sem kupila Z6 in sem s to gumo naredila okoli 100km. že zdaj lahko povem, da je razlika očitna, čeprav sem jo vozila čisto malo. že same pobarvane površine so čisto nekaj drugega za prevozit. tako da... jaz ne dam več D220 gor Popravljeno Februar 12, 2008. Popravil ross|e20
dive Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Dolenska je kr velik pojem... Jaz kupujem vse gume pri Kovačiču iz Vrhpolja pri Šentjerneju. Zaenkrat zelo zadovoljen in po cenikih ki jih vidim drugje nisem še nobene gume preplačal. Zadnji primer ki se ga spomnim je lansko leto septembra. Cena za Pilot Rower 2CT prva za CBR-ko 110-120 eur (ne vem čisto točno). Ko gledam cene danes je to ugodno. Če gume nima pa jo dobi v nekaj dneh. Fotr pri njemu vzel Bridžstonke, brat Dunlop-ke...... SKARATKA PRIPOROČAM Poznam možakarja, tudi jaz sem že kupoval gume tam, sprašujem zato, če kdo ve za mogoče kako boljšo varjanto....drgač sem pa tud jaz iz Vrhpola vedno odšel zadovoljen. :OK:
trojan Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 OK pol dunlop sportmax 220 ne bo šla gor, se bom kar držal vaših nasvetov glede z6 pa še mal vulkanizerje povprašal... Zanima me pa še, kje v LJ se najbolj ugodno dobi pnevmatike (če so kakšni popusti slučajno). Pa kaj mislite o tejle strani: www.moto-gume.si Hvala!!
Andro82 Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 OK pol dunlop sportmax 220 ne bo šla gor, se bom kar držal vaših nasvetov glede z6 pa še mal vulkanizerje povprašal... Zanima me pa še, kje v LJ se najbolj ugodno dobi pnevmatike (če so kakšni popusti slučajno). Pa kaj mislite o tejle strani: www.moto-gume.siHvala!! Da ti malo pomagam, če si zgrešil eno stran nazaj, sm ponudil eno stran s testi gum http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_ne..._Test_2007.html Tko da tuki si lahko ogledaš razliko med dunlopko in metzelerco. Sam sem že nabavu Metzeler Roadtech Z6, samo še sprobat jo maram :naughty: , ko bo mal bol toplo. LP
trojan Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Ja sem vidu, žal pa je moja nemščina bol slaba. Drugač sem pa že skor 100% da bo kar z6 uzel, jo vsi tolk hvaljo da ne more bit napačna.
no_name Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Dobr da MOTUL ne dela pnevmatik :krneki:
devilish Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Jaz imam gor Pilot Power (tanavadne, ne 2CT) in so mi ble FUL ok... naredila 8000km, v ovinkih so vedno držale zelo ok, na dežju so držale fenomenalno... ostajala bi na teh.. mogoče bom Z6 kupila samo da probam kaj je tako hvaljenega :) Drugače so mi pa super gume.. :worship:
marko55 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Jaz imam gor Pilot Power (tanavadne, ne 2CT) in so mi ble FUL ok... naredila 8000km, v ovinkih so vedno držale zelo ok, na dežju so držale fenomenalno... ostajala bi na teh.. mogoče bom Z6 kupila samo da probam kaj je tako hvaljenega :) Drugače so mi pa super gume.. :worship: Pilot Power in Z6 je popolnoma drugi rang gume. Prva je športna, druga Sport-Touring. Če ti je bila Powerca OK, ostani na njej, če pa želiš probati še druge gume pa se zgleduj po sport gumah, ker kot kaže ti je bolj važen oprijem kot trajanje gume. Metzeler dela model M3.
siks Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Pilot Power in Z6 je popolnoma drugi rang gume. Prva je športna, druga Sport-Touring. Če ti je bila Powerca OK, ostani na njej, če pa želiš probati še druge gume pa se zgleduj po sport gumah, ker kot kaže ti je bolj važen oprijem kot trajanje gume. Metzeler dela model M3. tut sam sem s powercami zelo zadovoljen v vseh pogledih( pa tudi tako drage niso več kot so bile pred časom), čakajo pa me še m3, pol pa vidim!
gvucko Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Pilot Power in Z6 je popolnoma drugi rang gume. Prva je športna, druga Sport-Touring. Če ti je bila Powerca OK, ostani na njej, če pa želiš probati še druge gume pa se zgleduj po sport gumah, ker kot kaže ti je bolj važen oprijem kot trajanje gume. Metzeler dela model M3. M3 nima prav nič boljšega prijema kot Z6 (beri: Z6 gre tudi do roba in/ali brušenja tačk). Razlika je v pogojih v katerih zahtevamo največji oprijem (dirkališče, hitra vožnja, agresivno pospeševanje, agresivno bremzanje, vožnja po mokrem, pesek na cesti, velik prenos moči na zadnjo gumo,...). Torej, če ni potrebe po agresivni vožnji, kjer moraš zaupati gumi, da ti zdrži dalj časa velikih obremenitev, potem pa le poseži v Sport Turing segment. S temi gumami lahko prav tako kolenčkaš, ko se pelješ preko rid, pa še zdržale ti bodo več. lp,
Dani Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Eno vprašanje: Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume? Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja. Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm:
biker77 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Eno vprašanje:Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume? Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja. Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm: jest sm mel supecorso..proti koncu je bila vedno slabša kar se mi pri dunlopu ni nikoli zgodilo.. je pa res da na pisti bolš drži..na cesti neke hude razlike ni.. za bt002 ne vem ker je še nisem vozil
gvucko Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Eno vprašanje:Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume? Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja. Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm: Na cesti ni šans, da takšne gume tako hitro ogreješ in ohladiš kot recimo na grobniku. Torej, ni vsak cikel cikel. Tudi na "pravo delovno" temperaturo jo veliko težje spraviš na cesti. Če takšno gumo uporabljaš na navadni cesti je menjaš, ko nima več mesa. Logika je podobna kot pri kilometrini na kateri menjamo olje. Pri Hondi je recimo interval na katerega menjamo olje 6000 km. Če bi z motorjem bil samo na dirkališču pa bi menjal na 1 ali 2 obiska oz. na nekaj 100 km (spet odvisno od dejanskih obremenitev). Enako je z ostalimi materiali, ki se obrabljajo (zavorne ploščice, veriga...). lp,
Jure Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 V principu je tako.. Ampak na 1 ali 2 obiska pa vseeno ne bi bilo treba olja menjat, konec koncev se pogovarjamo o serijskih motorjih, ne o MotoGP mašini :) Seveda pa je priporočljiva pogostejša menjava, npr še enkrat vmes, oziroma verjetno še pogosteje pri dirkalnih specialkah, ki so dodatno predelane in navite :)
Jure Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 A je kdo od tistih, ki ste več po pistah že sprobal nove Dunlop GP Racer slick, ter če mogoče kdo ve, kje je glavna razlika napram dunlopovim dirkalnim KR106/108 slick
suzuki Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Eno vprašanje:Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume? Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja. Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm: Hola mojster, na pisti sem vozil Supercorse (SC1 in SC2) pa tudi BT-002 (obe type3), pa jih žal nikoli nisem uspel 10x segret in ohladit, so prej na straneh oplešavile do onemoglosti :rolleyes: sem pa vozil BT-002 (type4 in type3) na 1000 K7 po cesti in pisti, pa so mi ves čas delale brezhibno, a sem oddal motor preden sem jih zvozil čisto do konca; definitivno pa sem jih do takrat segrel več kot 10x (je pa tudi res da se nisem vozil z njimi po AC in/ali Grobniku) IMHO torej SS gume ki je namenjena tudi vožnji po cesti ne uničiš v ~10 ciklih segrevanja/ohajanja, razen morda z daljšim tiščanjem po AC Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil suzuki She in Krejzi 2
gvucko Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 V principu je tako.. Ampak na 1 ali 2 obiska pa vseeno ne bi bilo treba olja menjat, konec koncev se pogovarjamo o serijskih motorjih, ne o MotoGP mašini :) Seveda pa je priporočljiva pogostejša menjava, npr še enkrat vmes, oziroma verjetno še pogosteje pri dirkalnih specialkah, ki so dodatno predelane in navite :) not the point realy... toda če boš grobnik odpeljal par "sešnov" v prvi prestavi boš poleg olja še kaj moral zelo hitro menjat ;). Kot sem omenil, odvisno od uporabe. Osnovni recept pri vsemu pa je: ease in, ease out. Je treba vzet čas za ogrevanje in za ohlajevanje (pa naj gre za sex ali dirkanje) :). Tukaj ni bližnjic. Tud ženska ne bo dolg visela pr teb, če boš hitr dal noter pa kuj špricnu. Saj veš koliko časa rabijo grelci za ogrevanje gume (btw z uporabo grelcev podaljšaš življenje gume). lp,
Jure Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Jaja sem razumel bistvo, ampak sem vseno pokomentiral ker je bla primerjava malo pretirana :) Drugače se pa strinjava.
siks Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 M3 nima prav nič boljšega prijema kot Z6 (beri: Z6 gre tudi do roba in/ali brušenja tačk). Razlika je v pogojih v katerih zahtevamo največji oprijem (dirkališče, hitra vožnja, agresivno pospeševanje, agresivno bremzanje, vožnja po mokrem, pesek na cesti, velik prenos moči na zadnjo gumo,...). Torej, če ni potrebe po agresivni vožnji, kjer moraš zaupati gumi, da ti zdrži dalj časa velikih obremenitev, potem pa le poseži v Sport Turing segment. S temi gumami lahko prav tako kolenčkaš, ko se pelješ preko rid, pa še zdržale ti bodo več. lp, kar pa ni nujno res. z dinamično vožnjo in hitrim odpiranjem plina iz ovinkov( kar ni nujno agresivno) lahko st guma zdrži celo manj kot ss, saj je delovna temperatura( oz. optimalni pogoji delovanja) ss gume višja kot st gume in se potem st guma bolj rabi! tudi sam imam tako izkušnjo! sicer pa je to povedal že marsikdo pred mano.
kađiva Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 a ma kdo od vas kontaktno številko od vulkanizerja s koroške, ne vem točno ker kraj je :rolleyes: no v glavnem pri njemu se na veliko kupuje gume ker je najcenejši,...piše se pa neki na Š...??? v glavnem, a kdo ve o kom govorim,...in če, bi rabu telefonsko prosim :) thnx
biker77 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 a ma kdo od vas kontaktno številko od vulkanizerja s koroške, ne vem točno ker kraj je :rolleyes: no v glavnem pri njemu se na veliko kupuje gume ker je najcenejši,...piše se pa neki na Š...??? v glavnem, a kdo ve o kom govorim,...in če, bi rabu telefonsko prosim :) thnx širnik..najdi.si dela čudeže :naughty:
Dani Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Hola mojster, na pisti sem vozil Supercorse (SC1 in SC2) pa tudi BT-002 (obe type3), pa jih žal nikoli nisem uspel 10x segret in ohladit, so prej na straneh oplešavile do onemoglosti :rolleyes: sem pa vozil BT-002 (type4 in type3) na 1000 K7 po cesti in pisti, pa so mi ves čas delale brezhibno, a sem oddal motor preden sem jih zvozil čisto do konca; definitivno pa sem jih do takrat segrel več kot 10x (je pa tudi res da se nisem vozil z njimi po AC in/ali Grobniku) IMHO torej SS gume ki je namenjena tudi vožnji po cesti ne uničiš v ~10 ciklih segrevanja/ohajanja, razen morda z daljšim tiščanjem po AC Lep pozdrav! :worship: No fajn. Predvsem to sem mislil, da če bi te gume uporabljal na cesti pol pa z 90% profila šel na pisto in nebi več držale. Zgleda da ni te bojazni pa tudi na cesti sem bolj poredko. Suzuki kakšne gume boš pa letos nataknil za na pisto po vseh teh izkušnjah? Če ni plačljiva skrivnost seveda :)
suzuki Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Hola mojster Dani, ma ne, ni skrivnost :) letos bom - zaradi dobrih izkušenj s Supercorso, pa tudi zaradi hvaljenja Dančija in Godyja - nataknil Pirelli Superbike in če bodo res toliko boljši kot Supercorse jih bom vozil celo sezono ko pa bom uredil vzmetenje na 7of 9 pa bom sprobal še Dunlopove GP 209 in slick... ampak Ohlinsi bodo najbrž šele drugo leto... Krejzi in She 2
biker77 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Hola mojster Dani, ma ne, ni skrivnost :) letos bom - zaradi dobrih izkušenj s Supercorso, pa tudi zaradi hvaljenja Dančija in Godyja - nataknil Pirelli Superbike in če bodo res toliko boljši kot Supercorse jih bom vozil celo sezono ko pa bom uredil vzmetenje na 7of 9 pa bom sprobal še Dunlopove GP 209 in slick... ampak Ohlinsi bodo najbrž šele drugo leto... a original vzmetenje ne deluje dobr al zakaj boš to rihtal?
suzuki Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Hola biker77, original vzmetenje je čist OK, ni pa dovolj dobro za tako trde gume kot so Dunlop (trde mislim karkaso gume, ne mešanico) (tako so mi povedali velemojstri, pa sad ako su lagali mene i ja lažem vas... ) Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil suzuki She in Krejzi 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se