Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Sicer s sport touring gumami nimam izkušenj, lahko pa povem kaj sem že večkrat slišal.. Bi se kar pridružil Stricu bureku, da d220 ni najbolj pohvaljena guma, medtek ko sem o Z6 slišal same pozitivne stvari.

sama sem vozila zadaj D220 eno sezono (začetnica). letos sem kupila Z6 in sem s to gumo naredila okoli 100km. že zdaj lahko povem, da je razlika očitna, čeprav sem jo vozila čisto malo. že same pobarvane površine so čisto nekaj drugega za prevozit.

tako da... jaz ne dam več D220 gor

Popravljeno . Popravil ross|e20
Objavljeno
Dolenska je kr velik pojem...

Jaz kupujem vse gume pri Kovačiču iz Vrhpolja pri Šentjerneju. Zaenkrat zelo zadovoljen in po cenikih ki jih vidim drugje nisem še nobene gume preplačal. Zadnji primer ki se ga spomnim je lansko leto septembra. Cena za Pilot Rower 2CT prva za CBR-ko 110-120 eur (ne vem čisto točno). Ko gledam cene danes je to ugodno. Če gume nima pa jo dobi v nekaj dneh. Fotr pri njemu vzel Bridžstonke, brat Dunlop-ke......

SKARATKA PRIPOROČAM

Poznam možakarja, tudi jaz sem že kupoval gume tam, sprašujem zato, če kdo ve za mogoče kako boljšo varjanto....drgač sem pa tud jaz iz Vrhpola vedno odšel zadovoljen. :OK:

Objavljeno

OK pol dunlop sportmax 220 ne bo šla gor, se bom kar držal vaših nasvetov glede z6 pa še mal vulkanizerje povprašal... Zanima me pa še, kje v LJ se najbolj ugodno dobi pnevmatike (če so kakšni popusti slučajno). Pa kaj mislite o tejle strani: www.moto-gume.si

Hvala!!

Objavljeno
OK pol dunlop sportmax 220 ne bo šla gor, se bom kar držal vaših nasvetov glede z6 pa še mal vulkanizerje povprašal... Zanima me pa še, kje v LJ se najbolj ugodno dobi pnevmatike (če so kakšni popusti slučajno). Pa kaj mislite o tejle strani: www.moto-gume.si

Hvala!!

Da ti malo pomagam, če si zgrešil eno stran nazaj, sm ponudil eno stran s testi gum http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_ne..._Test_2007.html

Tko da tuki si lahko ogledaš razliko med dunlopko in metzelerco.

Sam sem že nabavu Metzeler Roadtech Z6, samo še sprobat jo maram :naughty: , ko bo mal bol toplo.

LP

Objavljeno

Ja sem vidu, žal pa je moja nemščina bol slaba. Drugač sem pa že skor 100% da bo kar z6 uzel, jo vsi tolk hvaljo da ne more bit napačna.

Objavljeno

Jaz imam gor Pilot Power (tanavadne, ne 2CT) in so mi ble FUL ok... naredila 8000km, v ovinkih so vedno držale zelo ok, na dežju so držale fenomenalno... ostajala bi na teh.. mogoče bom Z6 kupila samo da probam kaj je tako hvaljenega :) Drugače so mi pa super gume.. :worship:

Objavljeno
Jaz imam gor Pilot Power (tanavadne, ne 2CT) in so mi ble FUL ok... naredila 8000km, v ovinkih so vedno držale zelo ok, na dežju so držale fenomenalno... ostajala bi na teh.. mogoče bom Z6 kupila samo da probam kaj je tako hvaljenega :) Drugače so mi pa super gume.. :worship:

Pilot Power in Z6 je popolnoma drugi rang gume. Prva je športna, druga Sport-Touring. Če ti je bila Powerca OK, ostani na njej, če pa želiš probati še druge gume pa se zgleduj po sport gumah, ker kot kaže ti je bolj važen oprijem kot trajanje gume. Metzeler dela model M3.

Objavljeno
Pilot Power in Z6 je popolnoma drugi rang gume. Prva je športna, druga Sport-Touring. Če ti je bila Powerca OK, ostani na njej, če pa želiš probati še druge gume pa se zgleduj po sport gumah, ker kot kaže ti je bolj važen oprijem kot trajanje gume. Metzeler dela model M3.

tut sam sem s powercami zelo zadovoljen v vseh pogledih( pa tudi tako drage niso več kot so bile pred časom), čakajo pa me še m3, pol pa vidim!

Objavljeno
Pilot Power in Z6 je popolnoma drugi rang gume. Prva je športna, druga Sport-Touring. Če ti je bila Powerca OK, ostani na njej, če pa želiš probati še druge gume pa se zgleduj po sport gumah, ker kot kaže ti je bolj važen oprijem kot trajanje gume. Metzeler dela model M3.

M3 nima prav nič boljšega prijema kot Z6 (beri: Z6 gre tudi do roba in/ali brušenja tačk). Razlika je v pogojih v katerih zahtevamo največji oprijem (dirkališče, hitra vožnja, agresivno pospeševanje, agresivno bremzanje, vožnja po mokrem, pesek na cesti, velik prenos moči na zadnjo gumo,...).

Torej, če ni potrebe po agresivni vožnji, kjer moraš zaupati gumi, da ti zdrži dalj časa velikih obremenitev, potem pa le poseži v Sport Turing segment. S temi gumami lahko prav tako kolenčkaš, ko se pelješ preko rid, pa še zdržale ti bodo več.

lp,

Objavljeno

Eno vprašanje:

Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume?

Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja.

Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm:

Objavljeno
Eno vprašanje:

Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume?

Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja.

Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm:

jest sm mel supecorso..proti koncu je bila vedno slabša kar se mi pri dunlopu ni nikoli zgodilo..

je pa res da na pisti bolš drži..na cesti neke hude razlike ni..

za bt002 ne vem ker je še nisem vozil

Objavljeno
Eno vprašanje:

Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume?

Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja.

Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm:

Na cesti ni šans, da takšne gume tako hitro ogreješ in ohladiš kot recimo na grobniku. Torej, ni vsak cikel cikel. Tudi na "pravo delovno" temperaturo jo veliko težje spraviš na cesti. Če takšno gumo uporabljaš na navadni cesti je menjaš, ko nima več mesa.

Logika je podobna kot pri kilometrini na kateri menjamo olje. Pri Hondi je recimo interval na katerega menjamo olje 6000 km. Če bi z motorjem bil samo na dirkališču pa bi menjal na 1 ali 2 obiska oz. na nekaj 100 km (spet odvisno od dejanskih obremenitev). Enako je z ostalimi materiali, ki se obrabljajo (zavorne ploščice, veriga...).

lp,

Objavljeno

V principu je tako.. Ampak na 1 ali 2 obiska pa vseeno ne bi bilo treba olja menjat, konec koncev se pogovarjamo o serijskih motorjih, ne o MotoGP mašini :)

Seveda pa je priporočljiva pogostejša menjava, npr še enkrat vmes, oziroma verjetno še pogosteje pri dirkalnih specialkah, ki so dodatno predelane in navite :)

Objavljeno

A je kdo od tistih, ki ste več po pistah že sprobal nove Dunlop GP Racer slick, ter če mogoče kdo ve, kje je glavna razlika napram dunlopovim dirkalnim KR106/108 slick

Objavljeno (popravljeno)
Eno vprašanje:

Gume kot so Supercorsa pro in BT 002 (oz. cestne gume namenjene za pisto) imajo zmes gume verjetno podobno kot slick gume?

Za slick gume pa je znano, da prenesejo okrog 10 al pa še manj ciklov segrevanja/ohlajevanja.

Torej ali se taka guma po desetih vožnjah po cesti uniči (sestava gume)? :hmm:

Hola mojster,

na pisti sem vozil Supercorse (SC1 in SC2) pa tudi BT-002 (obe type3), pa jih žal nikoli nisem uspel 10x segret in ohladit, so prej na straneh oplešavile do onemoglosti :rolleyes:

sem pa vozil BT-002 (type4 in type3) na 1000 K7 po cesti in pisti, pa so mi ves čas delale brezhibno, a sem oddal motor preden sem jih zvozil čisto do konca; definitivno pa sem jih do takrat segrel več kot 10x (je pa tudi res da se nisem vozil z njimi po AC in/ali Grobniku)

IMHO torej SS gume ki je namenjena tudi vožnji po cesti ne uničiš v ~10 ciklih segrevanja/ohajanja, razen morda z daljšim tiščanjem po AC

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
V principu je tako.. Ampak na 1 ali 2 obiska pa vseeno ne bi bilo treba olja menjat, konec koncev se pogovarjamo o serijskih motorjih, ne o MotoGP mašini :)

Seveda pa je priporočljiva pogostejša menjava, npr še enkrat vmes, oziroma verjetno še pogosteje pri dirkalnih specialkah, ki so dodatno predelane in navite :)

not the point realy... toda če boš grobnik odpeljal par "sešnov" v prvi prestavi boš poleg olja še kaj moral zelo hitro menjat ;). Kot sem omenil, odvisno od uporabe.

Osnovni recept pri vsemu pa je: ease in, ease out. Je treba vzet čas za ogrevanje in za ohlajevanje (pa naj gre za sex ali dirkanje) :). Tukaj ni bližnjic. Tud ženska ne bo dolg visela pr teb, če boš hitr dal noter pa kuj špricnu. Saj veš koliko časa rabijo grelci za ogrevanje gume (btw z uporabo grelcev podaljšaš življenje gume).

lp,

Objavljeno

Jaja sem razumel bistvo, ampak sem vseno pokomentiral ker je bla primerjava malo pretirana :) Drugače se pa strinjava.

Objavljeno
M3 nima prav nič boljšega prijema kot Z6 (beri: Z6 gre tudi do roba in/ali brušenja tačk). Razlika je v pogojih v katerih zahtevamo največji oprijem (dirkališče, hitra vožnja, agresivno pospeševanje, agresivno bremzanje, vožnja po mokrem, pesek na cesti, velik prenos moči na zadnjo gumo,...).

Torej, če ni potrebe po agresivni vožnji, kjer moraš zaupati gumi, da ti zdrži dalj časa velikih obremenitev, potem pa le poseži v Sport Turing segment. S temi gumami lahko prav tako kolenčkaš, ko se pelješ preko rid, pa še zdržale ti bodo več.

lp,

kar pa ni nujno res. z dinamično vožnjo in hitrim odpiranjem plina iz ovinkov( kar ni nujno agresivno) lahko st guma zdrži celo manj kot ss, saj je delovna temperatura( oz. optimalni pogoji delovanja) ss gume višja kot st gume in se potem st guma bolj rabi! tudi sam imam tako izkušnjo! sicer pa je to povedal že marsikdo pred mano.

Objavljeno

a ma kdo od vas kontaktno številko od vulkanizerja s koroške, ne vem točno ker kraj je :rolleyes: no v glavnem pri njemu se na veliko kupuje gume ker je najcenejši,...piše se pa neki na Š...???

v glavnem, a kdo ve o kom govorim,...in če, bi rabu telefonsko prosim :)

thnx

Objavljeno
a ma kdo od vas kontaktno številko od vulkanizerja s koroške, ne vem točno ker kraj je :rolleyes: no v glavnem pri njemu se na veliko kupuje gume ker je najcenejši,...piše se pa neki na Š...???

v glavnem, a kdo ve o kom govorim,...in če, bi rabu telefonsko prosim :)

thnx

širnik..najdi.si dela čudeže :naughty:

Objavljeno
Hola mojster,

na pisti sem vozil Supercorse (SC1 in SC2) pa tudi BT-002 (obe type3), pa jih žal nikoli nisem uspel 10x segret in ohladit, so prej na straneh oplešavile do onemoglosti :rolleyes:

sem pa vozil BT-002 (type4 in type3) na 1000 K7 po cesti in pisti, pa so mi ves čas delale brezhibno, a sem oddal motor preden sem jih zvozil čisto do konca; definitivno pa sem jih do takrat segrel več kot 10x (je pa tudi res da se nisem vozil z njimi po AC in/ali Grobniku)

IMHO torej SS gume ki je namenjena tudi vožnji po cesti ne uničiš v ~10 ciklih segrevanja/ohajanja, razen morda z daljšim tiščanjem po AC

Lep pozdrav! :worship:

No fajn. Predvsem to sem mislil, da če bi te gume uporabljal na cesti pol pa z 90% profila šel na pisto in nebi več držale. Zgleda da ni te bojazni pa tudi na cesti sem bolj poredko.

Suzuki kakšne gume boš pa letos nataknil za na pisto po vseh teh izkušnjah? Če ni plačljiva skrivnost seveda :)

Objavljeno

Hola mojster Dani,

ma ne, ni skrivnost :) letos bom - zaradi dobrih izkušenj s Supercorso, pa tudi zaradi hvaljenja Dančija in Godyja - nataknil Pirelli Superbike in če bodo res toliko boljši kot Supercorse jih bom vozil celo sezono

ko pa bom uredil vzmetenje na 7of 9 pa bom sprobal še Dunlopove GP 209 in slick... ampak Ohlinsi bodo najbrž šele drugo leto...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Hola mojster Dani,

ma ne, ni skrivnost :) letos bom - zaradi dobrih izkušenj s Supercorso, pa tudi zaradi hvaljenja Dančija in Godyja - nataknil Pirelli Superbike in če bodo res toliko boljši kot Supercorse jih bom vozil celo sezono

ko pa bom uredil vzmetenje na 7of 9 pa bom sprobal še Dunlopove GP 209 in slick... ampak Ohlinsi bodo najbrž šele drugo leto...

a original vzmetenje ne deluje dobr al zakaj boš to rihtal?

Objavljeno (popravljeno)

Hola biker77,

original vzmetenje je čist OK, ni pa dovolj dobro za tako trde gume kot so Dunlop (trde mislim karkaso gume, ne mešanico)

(tako so mi povedali velemojstri, pa sad ako su lagali mene i ja lažem vas... )

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!