vuk76 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 kar pa ni nujno res. z dinamično vožnjo in hitrim odpiranjem plina iz ovinkov( kar ni nujno agresivno) lahko st guma zdrži celo manj kot ss, saj je delovna temperatura( oz. optimalni pogoji delovanja) ss gume višja kot st gume in se potem st guma bolj rabi! tudi sam imam tako izkušnjo! sicer pa je to povedal že marsikdo pred mano. TO definitivno drži;sprobano na lastni koži z Z750S...Metzeler M3 zdržale več kot Z6.
no_name Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Ali ima še kdo izkužnjo Z6 vs. M3 pa na katerem motorju?
gvucko Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 kar pa ni nujno res. z dinamično vožnjo in hitrim odpiranjem plina iz ovinkov( kar ni nujno agresivno) lahko st guma zdrži celo manj kot ss, saj je delovna temperatura( oz. optimalni pogoji delovanja) ss gume višja kot st gume in se potem st guma bolj rabi! tudi sam imam tako izkušnjo! sicer pa je to povedal že marsikdo pred mano. TO definitivno drži;sprobano na lastni koži z Z750S...Metzeler M3 zdržale več kot Z6. Dajte no pazljivo prebrat kaj sem napisal. VSE je odvisno od načina uporabe. Ker bom tudi jaz začel pisati buče v smislu, da Sport turing guma omogoča boljše čase na grobniku, recimo v hladnejšem, deževnem obdobju (kar je verjetno res). Sport TOURING guma je narejena, da zdrži več kilometrov kot SS, s tem da tudi omogoča vmesne občasne SS manevre. Če pa Z6 greš na grobnik pa je ja jasno, da se ti pregreje v dveh hitrih krogih in da je potem obraba enaka, kot bi imel karkaso oblečeno v plastelin. Torej vsaka je boljša na svojem segmentu, torej tistem za kar je narejena (btw, GP 209 zdrži več kilometrov kot M3.... če jo nabijaš do konca na grobniku). lp,
kađiva Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 no jz sem se kr odloču, da vzamem Z6 metzelerko, pa bomo vidli kaj bo...se mi zdi, da glede na to da se bova večino dva vozila na motorju in da kakšnih hitrostnih rekordov ne mislim podirat, me ne bojo razočarale sicer mam eno ugodno ceno za Dunlopke Roadsmart, ampak ker sem do sedaj skoz vozil Dunlop, hočem probat še kaj drugega ;) (bolšega :krneki: ) hvala vsem za info. lp
simonsi Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Če pa Z6 greš na grobnik pa je ja jasno, da se ti pregreje v dveh hitrih krogih in da je potem obraba enaka, kot bi imel karkaso oblečeno v plastelin. Mene bolj skrbi, da bi guma s pregrevanjem hitreje oz. nenadoma zdrsnila. :hmm:
hirabbit Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Ali ima še kdo izkužnjo Z6 vs. M3 pa na katerem motorju? Imel najprej Z6 potem pa M3. Z M3 sem dosti bolj zadovoljen, ker ima mehkejše robove, pa tudi več se lahko nagneš (Z6 je na trenutke zmanjkalo ali pa je izgubila oprijem na robu). Nasploh imaš z M3 dosti boljši filing pri bolj športni vožnji (boljša lega in zelo kontrolirano oddrsavanje zadnjega kolesa pri izhodu z ovinka, celo zame, ki ne znam vozit :unsure: ). Cenovno ni velike razlike, mogoče par EUR, kar se tiče obrabe pa tudi (z obemi sem naredil okoli 6 - 7 tisoč kilometrov). Edino, kar me moti pri M3 je, da je po mokri cesti filing dosti slabši kot z Z6. Motor pa je BMW R1100S. Tako da, priporočam M3. Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil hirabbit
vuk76 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Dajte no pazljivo prebrat kaj sem napisal. VSE je odvisno od načina uporabe. Ker bom tudi jaz začel pisati buče v smislu, da Sport turing guma omogoča boljše čase na grobniku, recimo v hladnejšem, deževnem obdobju (kar je verjetno res). Sport TOURING guma je narejena, da zdrži več kilometrov kot SS, s tem da tudi omogoča vmesne občasne SS manevre. Če pa Z6 greš na grobnik pa je ja jasno, da se ti pregreje v dveh hitrih krogih in da je potem obraba enaka, kot bi imel karkaso oblečeno v plastelin. Torej vsaka je boljša na svojem segmentu, torej tistem za kar je narejena (btw, GP 209 zdrži več kilometrov kot M3.... če jo nabijaš do konca na grobniku). lp, Ti bom dal buče...'normalna vožnja po cesti...tu sem primerjal Z6 in M3...obe sem zvozil v enem letu oz. v eni sezoni in mislim,da lahko konkretno primerjam obe gumi med seboj, ker je način uporabe ISTI. Razumeš?? Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil vuk76
gvucko Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Ti bom dal buče...'normalna vožnja po cesti...tu sem primerjal Z6 in M3...obe sem zvozil v enem letu oz. v eni sezoni in mislim,da lahko konkretno primerjam obe gumi med seboj, ker je način uporabe ISTI. Razumeš?? Tvoje izkušenje so splet okoliščin. Ali si vozil drugače, hitreje, bolj dinamično zaradi večjih izkušenj (splošnih ali sezonskih; na začetku sezone vozimo veliko bolj zakrčeno kot sredi vročega poletja), mogoče si imel Z6 in M3 različnih letnikov (da, tudi guma iste oznake se izboljšuje), drugačni vremenski pogoji, nepravilno skladiščenje ene izmed gum, drugačne nastavitve vzmetenja.... Kaj praviš? Spet buče? Sicer pa vsakemu svoje. Pač po pameti.
vuk76 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Tvoje izkušenje so splet okoliščin. Ali si vozil drugače, hitreje, bolj dinamično zaradi večjih izkušenj (splošnih ali sezonskih; na začetku sezone vozimo veliko bolj zakrčeno kot sredi vročega poletja), mogoče si imel Z6 in M3 različnih letnikov (da, tudi guma iste oznake se izboljšuje), drugačni vremenski pogoji, nepravilno skladiščenje ene izmed gum, drugačne nastavitve vzmetenja.... Kaj praviš? Spet buče? Sicer pa vsakemu svoje. Pač po pameti. Teoretik pač... :whistle: Jaz mam pač svoje izkušnje, ti pa pač svoje... :slap: Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil vuk76
Frips Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Ok tako, za svojo kravo sem gledal Pilot Power (navadno) 120/70/17 - 116€ 190/50/17 - 163€ Ceno za M3 mi ni uspelo dobiti. Ima kdo ugodnejšo varianto? :hmm:
3nity Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 (popravljeno) M3 (120/70/17, 160/60/17) = 260€ Popravljeno Februar 14, 2008. Popravil BolhA^
marko55 Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Ok tako, za svojo kravo sem gledal Pilot Power (navadno) 120/70/17 - 116€ 190/50/17 - 163€ Ceno za M3 mi ni uspelo dobiti. Ima kdo ugodnejšo varianto? :hmm: Za dimenzijo 120/70/17 in 180/55/17 je 255 EUR + 5 EUR poštnina. Gor na štajerskem pod Golico...
marko55 Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 (popravljeno) Tvoje izkušenje so splet okoliščin. Ali si vozil drugače, hitreje, bolj dinamično zaradi večjih izkušenj (splošnih ali sezonskih; na začetku sezone vozimo veliko bolj zakrčeno kot sredi vročega poletja), mogoče si imel Z6 in M3 različnih letnikov (da, tudi guma iste oznake se izboljšuje), drugačni vremenski pogoji, nepravilno skladiščenje ene izmed gum, drugačne nastavitve vzmetenja.... Kaj praviš? Spet buče? Sicer pa vsakemu svoje. Pač po pameti. Pa si ti mogoče vozil OBE gumi na ISTEM motorju da si tako suveren? Na FZ6 sem imel Z6 in sem jo hitreje obrabil (naredil manj kilometrov) kot na M3 na CBR 600 F, s tem da sem bil s CBR-ko večkrat na Marofu. O primerjavi Z6 - M3 smo se večrat pogovarjali in vsakdo katerega stil vožnje je bolj dinamičen ni z Z6 naredil prav nič več KM kot z M3 na ISTEM motorju z ISTIM voznikom. Nihče pa ni trdil, da to pomeni da je Z6 zanič. Zelo dobro drži in se da z njo peljati suvereno do tačk/roba gume na ST motorju. Sam osebno pa nebi nikoli namontiral Z6 na mojo CBR-ko. Popravljeno Februar 14, 2008. Popravil marko55
DRmare Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 cena za set je 238eu možnost dostave Je bil odgovor s koroške! Jutri dobim po DOR TO DOR dostavi + 5 eur stroški dostave! Gre se pa seveda za Z6, ki bodo zamenjale M1! Motor je FJR! Meni Z6 zdržijo 10 TKM, po pameti seveda. Glede na kazni pa bo letos zdržala 15 TKM! Pa še link DOBAVITELJA! Poglavje o gumah se zame s tem zaključuje, do naslednje menjave! LP
gvucko Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Pa si ti mogoče vozil OBE gumi na ISTEM motorju da si tako suveren? Na FZ6 sem imel Z6 in sem jo hitreje obrabil (naredil manj kilometrov) kot na M3 na CBR 600 F, s tem da sem bil s CBR-ko večkrat na Marofu. O primerjavi Z6 - M3 smo se večrat pogovarjali in vsakdo katerega stil vožnje je bolj dinamičen ni z Z6 naredil prav nič več KM kot z M3 na ISTEM motorju z ISTIM voznikom. Nihče pa ni trdil, da to pomeni da je Z6 zanič. Zelo dobro drži in se da z njo peljati suvereno do tačk/roba gume na ST motorju. Sam osebno pa nebi nikoli namontiral Z6 na mojo CBR-ko. hehehe Torej, ali sem vozil obe gumi na istem motorju, na enak način, v istih pogojih skupaj s kontolnim testom? Ne. Pa tudi močno dvomim, da je kdo od vas. Sem pa prebiral različne teste strokovnih organizacij, ki zadeve lepo empirično testirajo in od tu moji sklepi. Sem pa naredil z motorji okoli 100.000 kilometrov in pri tem zamenjal lepo število gum, tako da moje sklepanje ne temelji le na teoriji. Zavedam pa se, da ima vsako "dejstvo" svojo toleranco in, da obstajajo primeri, ki delajo izjeme tako na + kot - strani. Po domače, če želite. Stereotip je, da imajo črnci večje tiče kot belci, v povprečju za 5 cm. Pa recimo, da je res. Ampak to ne pomeni, da ne obstaja belec, ki nima tiča še za 10 cm večjega kot črnci (vem, ker me pri hoji bolijo kolena, vsak korak druga noga, pa nisem črn ;) ). Deduktivno sklepanje na način "meni se je pa to zgodilo ergo to je splošna resnica" je lahko zavajujoče. Mojemu bratu je pred leti crkoval nov Mercedes. Ali to pomeni, da Mercedes dela jajca? Če kdo naredi z M3 več kilometrov, dobrih kilometrov kot z Z6 mu jaz samo privoščim, nič drugega. Nikdar nisem dejal, da taka stvar ni verjetna, da je to nemogoče ali kaj podobnega. Samo vem, da sem jaz s svojim načinom vožnje iz SS gum delal kvadrate in, da mi ST guma bolj ustreza (pa sem vozil motorje težke od 180kg do 250 kg). Vsak po svoje pa vsakem svoje. Pa brez zamere.
gody01 Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Deduktivno sklepanje na način "meni se je pa to zgodilo ergo to je splošna resnica" je lahko zavajujoče. Mojemu bratu je pred leti crkoval nov Mercedes. Ali to pomeni, da Mercedes dela jajca? Bolj ali manj splošno znano dejstvo :) In to še hudo draga jajca Če kdo naredi z M3 več kilometrov, dobrih kilometrov kot z Z6 mu jaz samo privoščim, nič drugega. Nikdar nisem dejal, da taka stvar ni verjetna, da je to nemogoče ali kaj podobnega. Hkrati pa je res, da se to zgodi zelo dosti ljudem v nekem obdobju, ko "prerastejo" ST gume. Samo vem, da sem jaz s svojim načinom vožnje iz SS gum delal kvadrate in, da mi ST guma bolj ustreza (pa sem vozil motorje težke od 180kg do 250 kg). Oh, saj tu se samo pišejo izkušnje z gumami/pnevmatikami. To kako ti voziš je relativno nepomembno. Kar je pomembno za marsikoga, ki mu ST gumo začenja prekmalu žreti in prebira to temo je, da se splača poskusiti z bolj šprotno varianto (enaka vzdržljivost + 2x spass faktor). In izkušnje kar precej ljudi pri prehodu iz Z6 na M3 so zelo podobne (ja tudi v tem, da je M3 slabša za v dežju).
kuntakinte Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 (popravljeno) Ogromno je odvisno od načina vožnje-pa s tem ne mislim hitrosti ampak, kako je kdo navajen. Sam mam dost boljši feeling na SS kot pa na ST gumah. In v večini primerov oblika gume drugačna in mi sede nagibanje z SS-nekak bolj enakomerno in men osebno ljubše. Popravljeno Februar 14, 2008. Popravil kuntakinte
_ales_ Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 a se dunlop road smart že prodaja? a je bila že testirana, kakšni so kaj rezultati? pa kakšne so kaj cene... mogoče kdo kaj ve?
siks Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 hehehe Torej, ali sem vozil obe gumi na istem motorju, na enak način, v istih pogojih skupaj s kontolnim testom? Ne. Pa tudi močno dvomim, da je kdo od vas. Sem pa prebiral različne teste strokovnih organizacij, ki zadeve lepo empirično testirajo in od tu moji sklepi. Sem pa naredil z motorji okoli 100.000 kilometrov in pri tem zamenjal lepo število gum, tako da moje sklepanje ne temelji le na teoriji. Zavedam pa se, da ima vsako "dejstvo" svojo toleranco in, da obstajajo primeri, ki delajo izjeme tako na + kot - strani. Po domače, če želite. Stereotip je, da imajo črnci večje tiče kot belci, v povprečju za 5 cm. Pa recimo, da je res. Ampak to ne pomeni, da ne obstaja belec, ki nima tiča še za 10 cm večjega kot črnci (vem, ker me pri hoji bolijo kolena, vsak korak druga noga, pa nisem črn ;) ). Deduktivno sklepanje na način "meni se je pa to zgodilo ergo to je splošna resnica" je lahko zavajujoče. Mojemu bratu je pred leti crkoval nov Mercedes. Ali to pomeni, da Mercedes dela jajca? Če kdo naredi z M3 več kilometrov, dobrih kilometrov kot z Z6 mu jaz samo privoščim, nič drugega. Nikdar nisem dejal, da taka stvar ni verjetna, da je to nemogoče ali kaj podobnega. Samo vem, da sem jaz s svojim načinom vožnje iz SS gum delal kvadrate in, da mi ST guma bolj ustreza (pa sem vozil motorje težke od 180kg do 250 kg). Vsak po svoje pa vsakem svoje. Pa brez zamere. stari, a maš preveč časa? si povedal svoje mnenje, drugi imamo malo ali bolj drugačne izkušnje, pa kaj! važno je, da se pelješ in pri tem uživaš! tudi sam sem od začetka bil mnenja, da je st guma povse dovolj tudi za kolenčkanje, nakar sem ugotovil, da ga ni čez občutek mirnosti, zanesljivosti, suverenosti pa četudi na račun krajše življenske dobe! nekateri pač s svojim načinom vožnje(ali iz kakšnega drugega razloga) ne pridejo do tega spoznanja(kar pa ni nič slabega) pa brez zamere stari!
Port Folio Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 Ne vem kako lahko primerjate ST gumo z SS, ker z mojega pogleda izkušenj, sem z ST gumo dobil povsem drugačne izkušnje kot z SS.
gvucko Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 stari, a maš preveč časa? si povedal svoje mnenje, drugi imamo malo ali bolj drugačne izkušnje, pa kaj! važno je, da se pelješ in pri tem uživaš! tudi sam sem od začetka bil mnenja, da je st guma povse dovolj tudi za kolenčkanje, nakar sem ugotovil, da ga ni čez občutek mirnosti, zanesljivosti, suverenosti pa četudi na račun krajše življenske dobe! nekateri pač s svojim načinom vožnje(ali iz kakšnega drugega razloga) ne pridejo do tega spoznanja(kar pa ni nič slabega)pa brez zamere stari! Ne zamerim. Spoštujem mnjenje vsakega posameznika, če imam pa na izbiro mnenje "navadnih" motoristov in profičev, se bom bolj zanesel na slednjega (čeprav to ne pomeni, da bom imel prav: just better odds). Časa imam, ker trenutno potujem in mi je dolgcajt. Tudi, ko je časa manj si ga vzamem dovolj, da preberem vse napisano preden kaj komentiram. Če niste opazili se na zadnjih dveh straneh prerekamo, če je zebra črno bela ali belo črna. Za tiste, ki jih pričkanje ne zanima, želijo pa vedeti zakaj JAZ (kot jaz osebno) preferiram ST preko SS pa prilagam dobro napisan članek z naslovom CHOOSING THE RIGHT TIRE: http://www.canyonchasers.net/shop/generic/tires.php Če se kdo z napisanim ne strinja lahko odgovori avtorju članka (Dave), njegov email najdete zraven njegovih referenc pod "about us". lp,
Fazer03 Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 a se dunlop road smart že prodaja? a je bila že testirana, kakšni so kaj rezultati? pa kakšne so kaj cene... mogoče kdo kaj ve? Probaj pregledat še temo o Dunlopu - je že kar nekaj znanega o Roadsmart :whistle: Drugače pa so imeli v jeseni 2007 prezentacijo in test vožnje za novinarje v Franciji na nekem moto poligonu (simulirali so tudi vožnjo po mokrem asfaltu); kot sem bral v parih revijah, so jih nataknili na GSX 600 R, pa na Z 750, VFR 800 in na nekega potovalnega BMW-ja (nekaj v stilu RT-ja); za primerjavo pa so imeli prav tako motorje z gumami Michelin Pilotroad in Bridgestone BT 021 - vse te gume so narejene po novi tehnologiji - nad novo Dunlopko ni bilo nobenih kritik in nekatri testniki so jo postavili (njihovo subjektivno mnenje) na prvo mesto med temi tremi sport turing pneumatikami; tudi sam sem se odločil letošnjo sezono Fazerja preobut v te gume (trenutno samo iščem najugodnejšo ponudbo); cenik menda že obstaja, le Sava Tyres jih mora začet dobavljat prodajalcem .... LP
simonsi Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 (popravljeno) a se dunlop road smart že prodaja? a je bila že testirana, kakšni so kaj rezultati? pa kakšne so kaj cene... mogoče kdo kaj ve? Na e.u.m.o.t.o pod tehnika imaš test Road Smart Popravljeno Februar 15, 2008. Popravil simonsi
DRmare Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 cena za set je 238eumožnost dostave Je bil odgovor s koroške! Jutri dobim po DOR TO DOR dostavi + 5 eur stroški dostave! Gre se pa seveda za Z6, ki bodo zamenjale M1! Motor je FJR! Meni Z6 zdržijo 10 TKM, po pameti seveda. Glede na kazni pa bo letos zdržala 15 TKM! Pa še link DOBAVITELJA! Poglavje o gumah se zame s tem zaključuje, do naslednje menjave! LP Gume so že v garaži, z dostavo na dom sem odštel 244€! dobil sem jih pa dan po naročilu! Grega me je povabil na kavo, če se bom v Radljah ob Dravi kaj potikal.......... :worship: :worship: Danes menjam prvo gumo, ker je že popolnoma nelegalna! LP Mare
DRmare Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 Danes menjam prvo gumo, ker je že popolnoma nelegalna! LP Mare Zamenjano, spucano, zrihtano! Po kosilu, grem na furo testirat, če gre do roba (malo morgen a ne) :whistle: ! LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se