Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Metju:

Kje ti meri hitrost? Na kolesu spredi, zadi? Na menjalniku?

Ker, če ti meri spredej, ti bo z gumo 120/70 drugače kazalo(premalo)

Hm ....

Ja to pa nevem kje mi meri hitrost ??

Samo jaz sem imel takšno gumo 120/70 še serijsko gor, ko je bil motor nov, samo v homologaciji je pač 120/60

Mislim da bi moralo to biti vredu in nebi smelo odstopati.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomojm sem skori prepričan kolkor tolko zihr de ti mer hitrost na menjalniku in ne na gumah...tko de 99% lahko rečem de to neb smelo bit panike :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomojm sem skori prepričan kolkor tolko zihr de ti mer hitrost na menjalniku in ne na gumah...tko de 99% lahko rečem de to neb smelo bit panike :D

A si siguren? :whistle:

Btw, med višino 60/70 ne gre toliko zaradi hitrosti, kot se gre za ciklistiko motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah če meri slučajno na gumi, bi mogu met na axi polžka ter zajlo od števca...kar pa že dolgo ni več na sceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima imam za prodat še dobre gume Dunlop D208F 120/70/17 in D208 150/60/17 po zelo ugodni ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje:

na feltno širine 5.5 palcev (original za 180 gumo) imam namen dat gumo 190/55 za na pisto (nekaj v stilu dunlop GP)...sicer sem bral razne tuje forume, pa pravijo da je kombinacija 5.5 inch feltna ter 190/55 guma dobra za na pisto, saj omogoča več plina pri pospeševanju iz ovinka pri nagibu, saj ima večjo stično površino s tlemi, naj pa bi bila mankost bolj zašiljena na vrhu... kot posledico preširoke gume na feltni pa omenjajo tudi težje prekladanje motorja iz ovinka v ovinek, vendar naj bi bila guma bolj stabilna v ovinku pri polnem nagibu.....kakšne je vaše mnenje o tem, mogoče kake izkušnje :?

PS... predaj bo namesto 120/65---->120/70

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje:

na feltno širine 5.5 palcev (original za 180 gumo) imam namen dat gumo 190/55 za na pisto (nekaj v stilu dunlop GP)...sicer sem bral razne tuje forume, pa pravijo da je kombinacija 5.5 inch feltna ter 190/55 guma dobra za na pisto, saj omogoča več plina pri pospeševanju iz ovinka pri nagibu, saj ima večjo stično površino s tlemi, naj pa bi bila mankost bolj zašiljena na vrhu... kot posledico preširoke gume na feltni pa omenjajo tudi težje prekladanje motorja iz ovinka v ovinek, vendar naj bi bila guma bolj stabilna v ovinku pri polnem nagibu.....kakšne je vaše mnenje o tem, mogoče kake izkušnje :?

PS... predaj bo namesto 120/65---->120/70

pa si ziher da si maksimum predlagane (originalne) dimenzije dosegel al zakaj razmišljaš o takih spremembah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja na prvem mestu so finance....od kolega dobim tudi za kakih 100€ komplet dunlop GP gum dimenzij 120/70 in 190/55 z 3/4 profila, uporabljene le enkrat za trening....in tudi neke izbire minimalno rabljenih ni v dimenziji 180

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kero gumo bi vi stavl v primerjavi Dunlop D 205 ali Avon Azzaro? Imam probleme z izbiro gum za moj motor...Dimenzije so 110/80/17 predna in 140/80/17. Gor sm meu tud že dimenzije 110/70/17 in 150/70/17, D207 , ki pa mi niso ustrezale, ker je motor prehitr padu v ovink.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja na prvem mestu so finance....od kolega dobim tudi za kakih 100€ komplet dunlop GP gum dimenzij 120/70 in 190/55 z 3/4 profila, uporabljene le enkrat za trening....in tudi neke izbire minimalno rabljenih ni v dimenziji 180

Hola mojster,

za na pisto bo to zihr čist OK, misli le na to, da je Dunlop 209 GP ZELO trda guma (karkasa, ne zmes) in boš rabil zelo pošlihtano vzmetenje da te ne bo razmetavalo po slabem asfaltu... premisli... svetujem ti da pri gumah ne šparaš, zdrs je VELIKO dražji od nekaj kompletov novih gum...

sicer pa ulaufavam Bridgestone BT-015ke na lubici, pa moram priznat da so me kar prijetno presenetile, se dost lepo pelejo, držijo tud že skoraj do roba, tud dokaj hitro se da spreminjat smer, tko da zgleda da bodo kar fajn za po cesti, zaenkrat sem zadovoljen... upam le da ne bodo z izrabljanjem profila izgubile tudi oprijem :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprašanje:

na feltno širine 5.5 palcev (original za 180 gumo) imam namen dat gumo 190/55 za na pisto (nekaj v stilu dunlop GP)...sicer sem bral razne tuje forume, pa pravijo da je kombinacija 5.5 inch feltna ter 190/55 guma dobra za na pisto, saj omogoča več plina pri pospeševanju iz ovinka pri nagibu, saj ima večjo stično površino s tlemi, naj pa bi bila mankost bolj zašiljena na vrhu... kot posledico preširoke gume na feltni pa omenjajo tudi težje prekladanje motorja iz ovinka v ovinek, vendar naj bi bila guma bolj stabilna v ovinku pri polnem nagibu.....kakšne je vaše mnenje o tem, mogoče kake izkušnje :?

PS... predaj bo namesto 120/65---->120/70

k0ci, se strinjam s tvojimi ugotovitvami in nimam slabih izkušenj z 190 na 5.5 feltni.

Je bila kriza najt lani 180-ko zadaj, zato sem vzel set Bridgestonovih Battlax Racing 120/600-17 in 190/645-17 za Grobnik in bil navdušen...okretnost, vodljivost presenetljiva, oprijem in stabilnost pa nad mojimi pričakovanji :worship: ... takšne bi si privoščil brez predsodkov še enkrat (glede na to, da steze neizkušeni vozniki od gume pričakujemo preveč ali pa več kot hitri - mislim na mirno vožnjo brez razmetavanja, cukanja ipd.)

Tudi Pannonio sva s ta malo oddelala na istem paru brez problema, eno samo uživanje je bilo.

Žal pa ne morem podat primerjave s širino 180, je sigurno še lepšejše :rolleyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej bi teoretično Dunlop D209GP 190/60 na 5.5 feltni mogla špilat? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v glavnem je problem pri 190 gumi na 5.5 feltni pri preveč zašiljeni gumi na vrhu, tako da moraš dat čim višjo gumo pa bo v redu.....višja kot je, bolj se približaš obliki 180 gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v glavnem je problem pri 190 gumi na 5.5 feltni pri preveč zašiljeni gumi na vrhu, tako da moraš dat čim višjo gumo pa bo v redu.....višja kot je, bolj se približaš obliki 180 gume

70 ane če kej prov vem :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v glavnem je problem pri 190 gumi na 5.5 feltni pri preveč zašiljeni gumi na vrhu, tako da moraš dat čim višjo gumo pa bo v redu.....višja kot je, bolj se približaš obliki 180 gume

Aha.. No bom probal s 190/60 pa bomo videli kako se bo motor obnašal.. Sranje je samo to, ker imam zadnjo karbonsko strehco prilimano na nihajko in jo bom moral verjetno trgat stran, da bo šla ta guma spodaj, ker gre še pri 180 na tesno.. Ampak bo že :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

računaj tudi na to da se guma pri višji hitrosti malenkost "raztegne". Če je že na mestu na knap, bo zelo verjetno pri višji hitrosti drsala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SLICK GUME :?

:hmm:

A za slajke nujno rabš grelce gum,

Al jih lahko hitr ogreješ na pisti, recimo na marofu al pa na grobniku,

Zdj k je zuni samo cca 20stopinj ?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ogreješ jih v parih krogih ja samo problem je ker se take gume lahko samo parkrat ohladijo in nazaj segrejejo, potem so zanič (večji pomen imajo grelci da ti grejejo gume med postanki), res pa je da če nisi nek pussy rider jih za več kot 2 dneva nimaš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SLICK GUME :?

:hmm:

A za slajke nujno rabš grelce gum,

Al jih lahko hitr ogreješ na pisti, recimo na marofu al pa na grobniku,

Zdj k je zuni samo cca 20stopinj ?? :hmm:

Ja, rabiš.

Ne, ne ogreješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se bolj strinjam s kocijevo razlago, da so grelci zaohranjanje gum, ker cikli segrevanja in ohlajanja dirkalnim gumam škodujejo, z grelci pa imaš v celem dnevu samo en cikel. Poleg tegam pa se guma, če je hladna in jo greješ na pisti bolj obrablja, kakor če greš s segreto gor in so grelci iz tega vidika tudi za daljšanje življenske dobe..

Godyu moram pa oporekat, ker po mojih izkušnjah se guma zadovoljivo segreje tudi brez grelcev. Lani sem na grobniku vozil tekmovalne Dunlop KR in sem šel 2-3 kroge malo bolj previdno, potem pa napolno in so držale kot prilimane. Časi pa niso bili veliko slabši od Godyevih (enak motor), tako da iz tega primera iz prakse lahko upravičenop zaključim, da se da tudi brez grelcev gumo ogret na zadovoljiv grip :D

Tudi na Racelandu sem jih vozil brez grelcev in peljal 54.0, kar ni počasi za motor, ki ni supermoto.

Je pa vsekakor proporočljivo imet grelce, tu ni dvoma :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ogreješ jih v parih krogih ja samo problem je ker se take gume lahko samo parkrat ohladijo in nazaj segrejejo, potem so zanič (večji pomen imajo grelci da ti grejejo gume med postanki), res pa je da če nisi nek pussy rider jih za več kot 2 dneva nimaš :D

Ma dobr tok občutljive spet niso te gume kot eni napihujejo...sigurno jim ne nuca da se hladijo in segrevajo ampak lih takoj pa niso zanič...tko k si ti napisal delajo bl profiji, za nas amaterje se pa tud drugač da...(je pa precej bl fajn če maš grelce) Pa mislm (oz.vem) da več k dva dni zdržijo...

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!