Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Hola helmut,

zaenkrat mi je uspelo izvedeti le da so 211 naslednice 209tk, in da so ~50€ dražje :(

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma dobr tok občutljive spet niso te gume kot eni napihujejo...sigurno jim ne nuca da se hladijo in segrevajo ampak lih takoj pa niso zanič...tko k si ti napisal delajo bl profiji, za nas amaterje se pa tud drugač da...(je pa precej bl fajn če maš grelce) Pa mislm (oz.vem) da več k dva dni zdržijo...

Ma če se grete že ta šport, si pa še ene grelce nabavte :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Godyu moram pa oporekat, ker po mojih izkušnjah se guma zadovoljivo segreje tudi brez grelcev. Lani sem na grobniku vozil tekmovalne Dunlop KR in sem šel 2-3 kroge malo bolj previdno, potem pa napolno in so držale kot prilimane. Časi pa niso bili veliko slabši od Godyevih (enak motor), tako da iz tega primera iz prakse lahko upravičenop zaključim, da se da tudi brez grelcev gumo ogret na zadovoljiv grip :D

Kakor za koga.

Ko so se meni na Panoniji gume ohladile pri čakanju na dirko sem rabil 3 kroge, da je bi lobčutek spet vsaj približno zanesljiv. Prvi krog je bil pa tako kot po ledu.

Tako, da vsak pač pove svoje izkušnje. Ne pa se preveč ozirat na grobnik, tam drži marsikaj na kolesih, kar drugje tudi pod razno ne bi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi D209gp.. Je pa 1.2 - 1.3 verjetno cold pressure, hot je 1.5-1,6. Gre pa za NTEC gume, ne navadne. Tako sem zasledil na internetu, pa tudi povedali so mi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha.. No bom probal s 190/60 pa bomo videli kako se bo motor obnašal.. Sranje je samo to, ker imam zadnjo karbonsko strehco prilimano na nihajko in jo bom moral verjetno trgat stran, da bo šla ta guma spodaj, ker gre še pri 180 na tesno.. Ampak bo že :)

jst mam gor 190/60..dunlop gp racer(al neki tazga :whistle: )..v ovink mi motor lepš pade kt prej,se je pa pojavlo d mi pr večjih hitrostih motor postane nemirn,oz.mi začne otresat balance,vsaka lukna na cest mi dela pizdarije..n vem al je to zarad tega k je spremenjen kot na prednjih vilcah...nimam pojma..,pa še eno stvar sn opazu..prej sn mu gor metzeler racetek k2..nisn čutu nobenih stikov asvalta,oz.se je motor pelu čist lepo..zdej me kr prestavla..očitn mam tud preveč napumpano,kt berem tle,naj bi mela,sam 1.5 bara..al kk???je pa naprem metzelerk guma debela za popizdit..mislem ma mesa gor kar ga hočeš..

pa še ena stvar se mi dopade pr tej gumi..vsako drsenje motorja čutiš..(vsaj jst) točn veš kva dogaja..k metzelerka mi ni niti enkrat pustila,d bi motor mal zdrsnu...tle se mi pa pojav en problemčič,k men postavla še kr težko dilemo...in sicer..a hudič res tolk drži metzelar,al pride do tega,d k enkrat zdrsne si po domač povedan u ku**u..sam drži pa kot klop...

tk d še zdej n vem kj bi dal gor..vem sam to,d bom šu nazaj na 180/55,k tole opletanje mi gre pošten na živce..

no zdej sn pa tolk naložu,d lahk za en tedn sklopn net.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni očitn ne ločijo gum za na cesto in pisto, ter pritisk za na cesto in pisto.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari: ne primerjat Metke z Dunlop-am .) Sicer sm ti pa že povedal, kaka guma je Metzeler :grim

BTW: a si ti kej pogledal svoje vzmetenje? Spredaj, zadaj, SAG, rebound,....... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni očitn ne ločijo gum za na cesto in pisto, ter pritisk za na cesto in pisto.....

zato pa prašam..če mi nben ni povedu..kk nj pol vem..drugič bom tebe prašal k vse veš.. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari: ne primerjat Metke z Dunlop-am .) Sicer sm ti pa že povedal, kaka guma je Metzeler :grim

BTW: a si ti kej pogledal svoje vzmetenje? Spredaj, zadaj, SAG, rebound,....... ?

ma ja sn ja..sn neki štelal..prej je blo vse ok..pol sn menu gumo(je pač mal višja),se je pa vse podrl..vrjetn ma pa tud to mal upliva d mam zdj 20 kil manj kt sn mu prej..bom prletu d tebe en dan..pa bova mal popedenala..če pa nama nau ratal,mi lahk daš pa svojo hondo.. :P :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja sn ja..sn neki štelal..prej je blo vse ok..pol sn menu gumo(je pač mal višja),se je pa vse podrl..vrjetn ma pa tud to mal upliva d mam zdj 20 kil manj kt sn mu prej..bom prletu d tebe en dan..pa bova mal popedenala..če pa nama nau ratal,mi lahk daš pa svojo hondo.. :P :whistle:

Hehe... bova mal pomerla in pogledala. Mam strokovno literaturo pripravljeno :grim: Svoje ti pa ne dam post-2606-1208422617.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja sn ja..sn neki štelal..prej je blo vse ok..pol sn menu gumo(je pač mal višja),se je pa vse podrl..vrjetn ma pa tud to mal upliva d mam zdj 20 kil manj kt sn mu prej..bom prletu d tebe en dan..pa bova mal popedenala..če pa nama nau ratal,mi lahk daš pa svojo hondo.. :P :whistle:

stari, brez zamere, a lahko po slovensko govoriš!? vsaj približno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stari, brez zamere, a lahko po slovensko govoriš!? vsaj približno!

se oproščam ker sem pisal po domače( žirovščina)

ma ja,sem ja.. nekaj sem nastavljal..prej je blo vse dobro..potem sem pa menjal zadnjo pnevmatiko(je malo višja-presek),se je pa podrla ciklistika motocikla..vrjetno ima pa tudi to malo vpliva da imam zdaj 20 kilogramov manj kot sem jih imel prej.se bom oglasil pri tebi en dan,da bova malo nastavila vzmetenje,če nama ne uspe,mi lahko odstopiš svojo hondo.. tongue.gif whistle.gif

bo ok? :topic:

Popravljeno . Popravil bivol
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarad mene nebi blo treba pisat prevoda... znam tut original prebrat. Če ma pa kdo probleme z branjem, je pa njegov problem .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se oproščam ker sem pisal po domače( žirovščina)

ma ja,sem ja.. nekaj sem nastavljal..prej je blo vse dobro..potem sem pa menjal zadnjo pnevmatiko(je malo višja-presek),se je pa podrla ciklistika motocikla..vrjetno ima pa tudi to malo vpliva da imam zdaj 20 kilogramov manj kot sem jih imel prej.se bom oglasil pri tebi en dan,da bova malo nastavila vzmetenje,če nama ne uspe,mi lahko odstopiš svojo hondo.. tongue.gif whistle.gif

bo ok? :topic:

liga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mnenja da se da z vzmetenjem VELIKO popravt. KTMa mi je majstr naštimal, profesionalno in ti povem da je čist drug motor. Ko zaviram nimam več filinga da se mi bo zaprl pod motor. Tudi ostalo je bolje. Je pa res da sem imel popolnoma narobe naštimano. Spredaj premehko, zadaj pretrdo, s tem da je bil rebound spredaj čist narobe... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma če se grete že ta šport, si pa še ene grelce nabavte :whistle:

Kdo pa prav da jih nebomo..., sicer pa mam še prostor na plastikah tko da si lahko ti moj sponzor...... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojstri kaj pravite na zamenjavo iz 190/50 (original) na 190/55? 190/55 bi naj imela obliko in handling kot 180 in grip od 190? Drži?

drži :yes:

ko boš probal 190/55 ne boš hotel več nazaj B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist ena mimo hoda, iščem samo mnenje, če se da spredaj mehkejše zasnove guma,

zadaj pa malo trše (seveda enakega proizvajalca/znamke), ali je s tem kaj narobe? Razlog: ker zadnjo precej hitr po papca :unsure: kot sprednjo. Seveda, zgolj samo za cestno uporabo, pa kkšn Marof :grim .

Npr. (znamka gum in model še ni definiran)

front: race Attack

rear: sport Attack

ali

front: sport Attack

rear: road Attack

thx

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist ena mimo hoda, iščem samo mnenje, če se da spredaj mehkejše zasnove guma,

zadaj pa malo trše (seveda enakega proizvajalca/znamke), ali je s tem kaj narobe? Razlog: ker zadnjo precej hitr po papca :unsure: kot sprednjo. Seveda, zgolj samo za cestno uporabo, pa kkšn Marof :grim .

Npr. (znamka gum in model še ni definiran)

front: race Attack

rear: sport Attack

ali

front: sport Attack

rear: road Attack

thx

.)

zakaj pa ne...sej tud pr istih vrstah pnevmatike je prednja mehkejša že po defaultu. Tko de dokler daš prvo še mehkejšo, ne bo nič narobe...saj ponavad je itaq kritičn zdrs takrat ko prva zdrsne. Edino upoštevat boš pa moral čas ugrevanja gum, ki bo različen.

Se pa bojim de boš moral potem prvo gumo prej menjat kot zadnjo, razen če si pristaš grobega pospeševanja na ravninah.

Sam osebno sm moj komplet bt014 porabil tako prvo kot zadnjo do indikatroja hkrati. Prva je šla po robu kjer je indikator skoraj do indikatorja, na sredini je še kot nova, zadnja pa je po celi površini enakomerno obrabljena skoraj do indikatorja...Mam pa zdej 2200km z njima, samo jih bom probu še kakih 500 nardit... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist ena mimo hoda, iščem samo mnenje, če se da spredaj mehkejše zasnove guma,

zadaj pa malo trše (seveda enakega proizvajalca/znamke), ali je s tem kaj narobe? Razlog: ker zadnjo precej hitr po papca :unsure: kot sprednjo. Seveda, zgolj samo za cestno uporabo, pa kkšn Marof :grim .

Npr. (znamka gum in model še ni definiran)

front: race Attack

rear: sport Attack

ali

front: sport Attack

rear: road Attack

thx

.)

Brez težav vozil D207 in D220...oziroma se je obneslo fajn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!