Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

hehe pa si izbral pravo gumo, s katero hočeš narediti več kot 5k km :whistle: S supercorso ne boš nikoli naredil 5 tisoč km, kaj šele več :)

Pravzaprav sploh ne mislim, da si se odločil za prave gume (po fotki obrabljenosti prejšnje gume), ker se mi zdi da kot prvo jih ne potrebuješ, drugo se ne segrejejo tako hitro kot kakšne obične gume po cesti, tretje te pa bodo lepo vdarile po žepu brez potrebe :)

So pa odlične kar se tiče gripa, to pa res.

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čak, a ni SC0, SC1, SC2 in SC3? Večja cifra je, trša je guma?

Dajte potem kaj drugega priporočat. U življenju še nisem moto gum kupoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res so različne trdote, ampak še vedno so vse troje racing gume.

Jaz ti svetujem: Dunlop Qualifier, Metzeler M3 sportec, Michelin Pilot Power,...

Se pravi športne gume, ki jih zlahka segreješ in dovoljujejo športno vožnjo (z njimi pa lahko greš tudi na kakšen Raceland, Marof,.. ), res pa niso za preganjanje po Grobniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne nameravaš it na Grobnik Dragon Supercorse Pro ne rabiš, neglede na trdoto :) Sploh pa ne bo držala 5k km ali več. Poleg tega pa jo ob normalni vožnji na cesti ne boš spravil na delovno temperaturo in to ne bo to..

Jaz ti priporočam podobno kot Čamac, torej Metzeler M3, Dunlop Qualifier oziroma bolj športno sestro Qualifier RR, ali pa Pilot Power. Pilot Power se po mojih izkušnjah slabše in dlje segreva od Qualifierc, zato bi jaz raje Dunlop..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej so sedaj v ožjem izboru:

Metzeler Sportec M3 180/55 ZR17 TL 73W za 169,20€

Dunlop Sportmax Qualifier RR 180/55 ZR17 TL 73W za za 148,20€

Pri gumah res ne mislim šparat, bo raje akrapovič počakal kot pa dobre gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh kaj ga vsi odvračate od nakupa supercors...........imperator ti kar kupi, ko boš pa po sredini znucal tko ko si tole, pa povej, jih kupim jaz za 50€ :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej so sedaj v ožjem izboru:

Metzeler Sportec M3 180/55 ZR17 TL 73W za 169,20€

Dunlop Sportmax Qualifier RR 180/55 ZR17 TL 73W za za 148,20€

Pri gumah res ne mislim šparat, bo raje akrapovič počakal kot pa dobre gume.

Pa ne boš menda dajal za Qualifier RR zadnjo 148,20!!

TU <-- klik, jo imaš za 115,00 EUR :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res so različne trdote, ampak še vedno so vse troje racing gume.

Jaz ti svetujem: Dunlop Qualifier, Metzeler M3 sportec, Michelin Pilot Power,...

Se pravi športne gume, ki jih zlahka segreješ in dovoljujejo športno vožnjo (z njimi pa lahko greš tudi na kakšen Raceland, Marof,.. ), res pa niso za preganjanje po Grobniku.

Zakaj M3 niso primerne za na Grobnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaradi pregrobe piste.. pregrevat se začnejo, tako kot vse ostale gume (razen racing seveda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3200 kilometrov sem naredil z njimi. Prejšnja lastnica mi je zapustila skoraj nove, profila je bilo miljavžnt. Poleg tega so mi vsi govorili, da so to ene touring gume. Hudiča, bom pol z mehkimi gumami odpeljal 1500 km? Aja, naj omenim, da je sprednja guma kot nova.

Hm, zakaj torej takšna razlika v ceni. 115€ za dunlop proti 170€ za m3, rekli ste pa da so primerljive.

Popravljeno . Popravil lmperator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah če zaganjaš pa zaviraš non stop agresivno po ravnini, prow dolgo ne bojo zdržale...ampak mislem de bi ti qualifier rr morala zdržat ene 5k km ob normalni vožnji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3200 kilometrov sem naredil z njimi. Prejšnja lastnica mi je zapustila skoraj nove, profila je bilo miljavžnt. Poleg tega so mi vsi govorili, da so to ene touring gume. Hudiča, bom pol z mehkimi gumami odpeljal 1500 km? Aja, naj omenim, da je sprednja guma kot nova.

Hm, zakaj torej takšna razlika v ceni. 115€ za dunlop proti 170€ za m3, rekli ste pa da so primerljive.

če se ne motim si imel oz še imaš metzrler m1 - to je supersport guma (predhodnica m3)

sam dunlopa qualifier še nisem imal ampak vsi so do sedaj potrdili da gumo zelo požira..

mogoče bi ti dlje držala pilot power, sigurno pirelli diablo, mogoče celo conti sport atack.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha tale kombinacija pa mi zdaj sploh ni jasna ko sem prebral da bi menjal samo eno gumo in bi potem imel spredaj M1 zadaj pa supercorso :P To verjetno nima noben :D

Pa če že praviš da na gumah ne šparaš, daj spredaj in zadaj enake gume :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma supercorsa odpade. Nisem vedel da gre za racing gumo. Predvideval sem pač, da gre za dobro road gumo (glede na ceno).

Ne šparati != metati denar stran. Dobre sprednje gume ne mislim vreči stran. Verjetno bom vzel te dunlopke in se zapeljal do bistrice, da mi jih še zmontira. Hvala za pomoč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3200 kilometrov sem naredil z njimi. Prejšnja lastnica mi je zapustila skoraj nove, profila je bilo miljavžnt. Poleg tega so mi vsi govorili, da so to ene touring gume. Hudiča, bom pol z mehkimi gumami odpeljal 1500 km? Aja, naj omenim, da je sprednja guma kot nova.

Hm, zakaj torej takšna razlika v ceni. 115€ za dunlop proti 170€ za m3, rekli ste pa da so primerljive.

Razlika v polni ceni je celo v korist Metzelerke.. Uradna polna cena za tole Dunlop Qualifier RR je 221 EUR, za Metzeler pa 200 EUR. Tako, da je Dunlopka še dražja in če mene uprašaš tudi boljša, je pa res, da bi verjetno M3 zdržala kakšen km več.

Je pa splošno znano, da se pri Dunlopu skorajn noben prodajalec ne drži cen iz cenika, ampak se jih že po defaultu ponuja okoli 20-30% ceneje, nekje pa tudi do 45% (kot omenjen primer), ker Dunlop ima res velike rabate.

Jaz sem na Qualifier RR nadvse zadovoljen, na cesti res super drži, tudi ob bolj hladnih dnevih je super držala, poleg tega pa se je odlično obnesla tudi na Racelandu in Novem Marofu :)

Sicer je res, da Dunlopke malce prej pobere kot ostale, ampak če prekalkuliraš koliko ceneje jih lahko dobiš, si še vedno v plusu, ali pa cenovno vsaj na istem kot s konkurenco, v zameno imaš pa gumo, ki je zelo vodljiva, se hitro segreje, se na cesti ne more nikoli pregret in nudi odličen oprijem :) Torej še vedno plus.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdele je na grobniku še kokr tok hladno, moj mehanik je npr. prejšen teden naredu z d208 na rsv mille 20 krogov brez problema. Tako da tud za m3 ne bi smel bit problem. Jest bom vozil grobnik spredaj gp racer, zadaj d208. Po potrebi če bo kaj narobe bomo gor vrgli bt002pro zadaj, je že vse zmenjeno :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Imperator. Svetujem ti M3. Glede na izkušnje ostalih je guma, ki za cestno uporabo drži odlično ponuja pa tudi relativno dolgo življensko dobo. Ali pa nekaj v rangu tele Metzelerke.

Pa še za biker77. Svoje izkušnje sem opisal že kar nekajkrat pa svoje mnenje tudi. Tokrat ga podajam še s svežimi vtisi z Marofa. Vozil z Z6 na relativno težkem motorju z obilico navora. Guma je držala odlično. Brez kakršnega koli oddrsavanja. Stil vožnje pa je bil zelo aktivn ampak ne pretirano agresiven (razen mogoče v zadnjih krogih). Guma se je hitro ogrela ni pa prihajalo do pregrevanja. Sem imel občutek, da mi jo je brez težal uspevalo držati na delovni temperaturi ki zagotavlja zelo dober oprijem. Konec maja bom montiral M3 in potem podal izkušnjo še s temi gumami. Moje mnenje je pač da za cestno uporabo ni potrebno imeti (oz. je celo nevarno) najbolj športnih gum, ki so še dovoljene za cestno uporabo. Zelo redki so tisti, ki bi jim na naših cestah uspelo takšno gumo zagreti na delovno temperaturo in jo potem tako zagreto tudi obdržati. Neogreta super športna guma pa je nevarnejša od ogrete sport turing. In samo za to, ker nekdo vozi SS motor še ne pomeni, da ga vozi tako "dobro" da bi potreboval super športne gume. Za tiste pa, ki se podajajo na grobnik pa se mi zdi veliko bolj varno imeti dva kompleta gum, enega za cestno uporabo in enega za Grobnik. Razlike med cesto in Grobnikom so tako velike, da imo ni gume, ki bi na obeh površinah nudila vsaj približno optimalne lastnosti.

@ Brdavs, si magnezijeve drsnike že preizkusil? Meni jih je uspelo včeraj in moram reči, da sem navdušen. So obvezen nakup za Alpinestarsove špotne škornje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3200 kilometrov sem naredil z njimi. Prejšnja lastnica mi je zapustila skoraj nove, profila je bilo miljavžnt. Poleg tega so mi vsi govorili, da so to ene touring gume. Hudiča, bom pol z mehkimi gumami odpeljal 1500 km? Aja, naj omenim, da je sprednja guma kot nova.

Hm, zakaj torej takšna razlika v ceni. 115€ za dunlop proti 170€ za m3, rekli ste pa da so primerljive.

Jaz mam navadne dunlop qualifier gor, pa trenutno 3200km in mam še za dobrih 1000km.Res pa je da je pobrano po celi površini. Na ravninah ne odperam gasa agresivno, bolj z ovinka ven odperam gas in potem počas pospešujem ko sem zravnan na motorju. Govorim primer če sm na cesti (ne dirkališču).

Popravljeno . Popravil Tony
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz ti priporočam M3. Imame eno ugodno ponudbo (pošlji mi zs). Pa zamenjaj obe, ne bodi škrt. Če se pa voziš bolj po ravninah si pa kupi kako 2ct gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdele je na grobniku še kokr tok hladno, moj mehanik je npr. prejšen teden naredu z d208 na rsv mille 20 krogov brez problema. Tako da tud za m3 ne bi smel bit problem. Jest bom vozil grobnik spredaj gp racer, zadaj d208. Po potrebi če bo kaj narobe bomo gor vrgli bt002pro zadaj, je že vse zmenjeno :worship:

Ej ne ga srat z navadnimi gumami na Grobniku!! Gp racer je pravi izbor, ampak navadna d208?? V moji delavnici je še vedno fazer, ki je šel po tleh po 9 krogih zaradi pregrete Pilot Power. Sem videl na lastne oči, ker sem peljal 10m zadaj in skoraj še jaz priletel v drseči motor. Guma je spustila pri ne posebej agresivnem pospeševanju iz Reškega zavoja. Namreč jaz sem odprl na polno in se že približeval, pa mi ni motor niti trznil, tam je pa guma samo naenkrat spustila in je blil highsider pri drobrih 120km/h. Kasneje smo jo malce bolj podrobno ogledali in je bila pošteno vijolčna in očitno pregreta.

Ni vredno tvegat padca zaradi neprimerne gume gor.. Na motori.hr imaš en kup člankov, tudi nasveti ob prvem obisku Grobnika in glede izbire gum in povsod so cestne gume močno odsvetovane za več kot par zmernih krogov, ker se pregrevajo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej ne ga srat z navadnimi gumami na Grobniku!! Gp racer je pravi izbor, ampak navadna d208?? V moji delavnici je še vedno fazer, ki je šel po tleh po 9 krogih zaradi pregrete Pilot Power. Sem videl na lastne oči, ker sem peljal 10m zadaj in skoraj še jaz priletel v drseči motor. Guma je spustila pri ne posebej agresivnem pospeševanju iz Reškega zavoja. Namreč jaz sem odprl na polno in se že približeval, pa mi ni motor niti trznil, tam je pa guma samo naenkrat spustila in je blil highsider pri drobrih 120km/h. Kasneje smo jo malce bolj podrobno ogledali in je bila pošteno vijolčna in očitno pregreta.

Ni vredno tvegat padca zaradi neprimerne gume gor.. Na motori.hr imaš en kup člankov, tudi nasveti ob prvem obisku Grobnika in glede izbire gum in povsod so cestne gume močno odsvetovane za več kot par zmernih krogov, ker se pregrevajo!

na grobniku se lahko s pilotpower pelješ cca 6-8 krogov naenkrat pri času med 1.50- 2.00!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam jih še nisem vozil na Grobniku, ampak vem, da je bil pri kolegu 9. krog za te gume preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!