Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ej ne ga srat z navadnimi gumami na Grobniku!! Gp racer je pravi izbor, ampak navadna d208?? V moji delavnici je še vedno fazer, ki je šel po tleh po 9 krogih zaradi pregrete Pilot Power. Sem videl na lastne oči, ker sem peljal 10m zadaj in skoraj še jaz priletel v drseči motor. Guma je spustila pri ne posebej agresivnem pospeševanju iz Reškega zavoja. Namreč jaz sem odprl na polno in se že približeval, pa mi ni motor niti trznil, tam je pa guma samo naenkrat spustila in je blil highsider pri drobrih 120km/h. Kasneje smo jo malce bolj podrobno ogledali in je bila pošteno vijolčna in očitno pregreta.

Ni vredno tvegat padca zaradi neprimerne gume gor.. Na motori.hr imaš en kup člankov, tudi nasveti ob prvem obisku Grobnika in glede izbire gum in povsod so cestne gume močno odsvetovane za več kot par zmernih krogov, ker se pregrevajo!

Jest se strinjam s tabo. Doma imam bt-002, ki jo bom če bo treba na grobniku tud dal gor. Drugač pa je moj mehanik rekel, da so 2 tedna nazaj vozili rsv-mille po 20 krogov naenkret z d208 (še stari model gume) brez problema, čas okoli 1:45. Mille pa je kar močan motor za izhode iz ovinkov. V bistvu je bil kar jezen ko sem rekel da d208 ni dobra, ker je on včasih vozil 25 dirk na leto in dobro pozna situacijo. Rekel je, da so včasih na grobniku vozili z še dosti slabšimi gumami. Jest sm se odločil da bom peljal treninge z 208ko, ne več kot 5-6 krogov naenkreat, za dirko pa bom dal gor bt-002. Nameravam pa priti pod 1:50, mogoče tudi pod 1:45.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se strinjam s tabo. Doma imam bt-002, ki jo bom če bo treba na grobniku tud dal gor. Drugač pa je moj mehanik rekel, da so 2 tedna nazaj vozili rsv-mille po 20 krogov naenkret z d208 (še stari model gume) brez problema, čas okoli 1:45. Mille pa je kar močan motor za izhode iz ovinkov. V bistvu je bil kar jezen ko sem rekel da d208 ni dobra, ker je on včasih vozil 25 dirk na leto in dobro pozna situacijo. Rekel je, da so včasih na grobniku vozili z še dosti slabšimi gumami. Jest sm se odločil da bom peljal treninge z 208ko, ne več kot 5-6 krogov naenkreat, za dirko pa bom dal gor bt-002. Nameravam pa priti pod 1:50, mogoče tudi pod 1:45.

kako že če je motor pokašljal? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se strinjam s tabo. Doma imam bt-002, ki jo bom če bo treba na grobniku tud dal gor. Drugač pa je moj mehanik rekel, da so 2 tedna nazaj vozili rsv-mille po 20 krogov naenkret z d208 (še stari model gume) brez problema, čas okoli 1:45. Mille pa je kar močan motor za izhode iz ovinkov. V bistvu je bil kar jezen ko sem rekel da d208 ni dobra, ker je on včasih vozil 25 dirk na leto in dobro pozna situacijo. Rekel je, da so včasih na grobniku vozili z še dosti slabšimi gumami. Jest sm se odločil da bom peljal treninge z 208ko, ne več kot 5-6 krogov naenkreat, za dirko pa bom dal gor bt-002. Nameravam pa priti pod 1:50, mogoče tudi pod 1:45.

....je rekel..., je rekla.... je čula...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Folk, ne se hecat z navadnimi gumami na Grobniku.. Ajde saj par krogov ni problema, sam ko si napisti te hitro potegne, da je še kakšen krog več kot par krogov in ravno takrat se lahko razletiš.

Na motori.hr je kar nekaj napisanega na to tematiko, mogoče pa ni napačno vzet nasvete tistih, ki imajo že nekaj izkušenj, kar pisci člankov tam verjetno imajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo rabi imam še 2 kos D209 GP , rabljene za prodat, sprednje so žal pošle.

Kot pravi DEX, cestna guma je samo za 5-7 krogov, odvisno od pilota. Bolje 150 € za rabljene ali 350 € za nove guma, kot pa moped v pesek , ograjo, salto..... :?

Popravljeno . Popravil salsa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

navadne Dunlopke, ni važno ker model gume spustijo po ca.6-7 krogih pri časih okol 1:50 :rolleyes: preverjeno!! 207F, 207RR, 208RR in tud Pirelli Dragon evo pregreje se in pol misliš da si na rodeu :D

v glavnem jz sem se po treh skorajda padcih zarad navadnih gum odloču, da dokler ne bom imel motorja primernega za na stezo in komplet novih race gum ne grem več vozit Grobnik :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

znamka in model pnevmatike :bridgestone bt014

- honda hornet cb600f 207

- Prevoženi kilometri 3000

-- način vožnje: 70%agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna,

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 95%, mesto%, avto cesta 5%

-oprijem na suhem:odličen oprijem na suhem, nagajajo ji bele črte, medtem ko jo črvi (zalivki) ne delajo pretiranih problemov

oprijem na mokrem: zelo malo vozil, vendar ni tudi takrat dajal nekih dobrih povratnih info

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 9

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10

-način obrabe: celotna površina

- 10% km s sopotnico

-CENA z montažo:210E

-komentar: Guma drži kot prilepljena, ugreje se zelo hitro. Edino kar mi ne paše pri tej gumi je vzdržljivost (3k km) ter sama oblika gume, saj moraš motor za velike nagibe kar precej dol pritiskat...drugače pa drži cesto. Sedanja Dunlopka 208rr mi recimo v globljih nagibih daje boljši občutek ter tudi lažje pade v ovinek...je pa bila bt014 zelo enostavna za prekladanje, medtem ko pri 208rr moraš vložiti več moči da preložiš motor iz enega ovinka v drugi ovinek. Vglavenm kot kaže na bridgestone pri motorjih ne grem več zlahka, me bojo morali fajn prepričat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v glavnem jz sem se po treh skorajda padcih zarad navadnih gum odloču, da dokler ne bom imel motorja primernega za na stezo in komplet novih race gum ne grem več vozit Grobnik :krneki:

Tako je. Vsaka cestna guma se na Grobniku po 4-5-ih krogih pregreje. In potem tudi za javne ceste ne drži več tako kot prej.

Za pisto so slick - le začeti je treba zmerno (če nimamo grelcev) prva dva kroga.

Popravljeno . Popravil savo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je. Vsaka cestna guma se na Grobniku po 4-5-ih krogih pregreje. In potem tudi za javne ceste ne drži več tako kot prej.

Za pisto so slick - le začeti je treba zmerno (če nimamo grelcev) prva dva kroga.

Jaz sem kupil motor, na katerem so Qualifierke, s katerimi je prejšnji lastnik bil na Grobniku. Bile so konkretno posvaljkane in sem pač zvozil dol do konca, zdaj ni več nikjer nobenih svaljkov ali karkoli... In meni se zdi, da guma na navadni cesti dobro drži, glede na to, da še ni nikjer zdrsnila pa sem do roba pobral dol svaljke :unsure: Pa tudi najnovejše niso (sprednja 2005, zadnja 2006). Kako je s tem? Ali bi jih moral raje menjati? :blink: Z njimi imam namen v kratkem še obiskati Novi Marof...

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

navadne Dunlopke, ni važno ker model gume spustijo po ca.6-7 krogih pri časih okol 1:50 :rolleyes: preverjeno!! 207F, 207RR, 208RR in tud Pirelli Dragon evo pregreje se in pol misliš da si na rodeu :D

v glavnem jz sem se po treh skorajda padcih zarad navadnih gum odloču, da dokler ne bom imel motorja primernega za na stezo in komplet novih race gum ne grem več vozit Grobnik :krneki:

Koliko pa so bile gume napumpane?

Poznam človeka, ki je z D207RR na CBR600 vozil 1.42 pa ni nič pojamral, da bi po par krogih guma spustila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

če ne voziš dirkaško in tudi kdaj v slabšem vremenu bi ti priporočal pilot power - guma je športna se dokaj hitro segreje, drži

do roba in je tudi zelo dobra na mokri podlagi.. občutljiva pa je na črte

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam tale mochelin pilot power 180/55/17 pa je tko tko no letos jih mam 3400 km pa jo je čist mal še ostal :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

600rr ali ne 600rr, Dunlopke so zakon :) Qualifier RR se na cesti in na Marofu obnesejo odlično, pa še drage niso. Je pa res, da zdržijo malo manj kot kakšne Powerce ali M3..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600rr ali ne 600rr, Dunlopke so zakon :) Qualifier RR se na cesti in na Marofu obnesejo odlično, pa še drage niso. Je pa res, da zdržijo malo manj kot kakšne Powerce ali M3..

:hmm: Zdej pa že tako reklamo delaš za te gume.....a te gdo plačuje za to :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Zdej pa že tako reklamo delaš za te gume.....a te gdo plačuje za to :naughty:

:D sem že sam mislo vprašat če ni sličajno uvoznik za dunlop :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

Za sedaj Z6, konc leta pa M3 ;)

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kak se kaj m3 obnesejo v dežju.. kot naslednje jih bom montiral pa me malo zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Zdej pa že tako reklamo delaš za te gume.....a te gdo plačuje za to :naughty:

:D sem že sam mislo vprašat če ni sličajno uvoznik za dunlop :D

Ne bi bilo slabo, zadnja je že precej fertik, bo treba najt kakšno ugodno varianto za novo :D

Drugače pa sem že od 125ccm časov več ali manj skozi na Dunlopu in več kot zadovoljen, zato tudi rad pohvalim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam sem prešaltal zdej iz bridgestona bt014 na dunlop d208rr. Mislem ta guma je v primerjavi z bridgestonko špica...sicer držali sta obe tud ko s štapami po tleh drsaš, ampak kolko lepše se obnaša dunlopka v globokih nagibih je pa težko opisat...prav mirna je!

Tko de qualifier rr je pa sam še boljša po mojem mnenju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam jaz en komplet slick 120 in 190 še ful profila! če koga zanima naj pokliče na 031724025

zelo ugodno! lahko drugega tudi dol prinesem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!