Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz lahko o dunlopu rečem samo to, da je d208 veliko boljša guma kot qualifier, preizkušeno !! Qualifier gume ne vzamem nikoli več, ker slabo drži in malo kilometrov. Nenazadnje sem še padel z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

M3!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz lahko o dunlopu rečem samo to, da je d208 veliko boljša guma kot qualifier, preizkušeno !! Qualifier gume ne vzamem nikoli več, ker slabo drži in malo kilometrov. Nenazadnje sem še padel z njo.

mislim da qualifier rr ne bi smela biti slabša do d208rr...dosedaj so qualifier rr še vsi pohvalili kot zelo dobro gumo tko de ne vidim razloga de nebi bla dobra...

vrjamem pa da tvoja izkušnja pove nekaj...mogoče je bla pa navadna qualifier?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejavu je imel navadno Qualifier, ki je sicer naslednica d208 in je načeloma bila na testih boljša od predhodnice. Lani sem zvozil 2 kompleta navadnih qualifierk in je bilo kar precej kolenčkanja vmes, tako da je zmeraj bil rob fertik veliko pred sredino, pa ni nikoli niti malo zdrsnila. Skratka zelo zadovoljen tudi z navadnimi, rr so pa itak tudi zakon :)

Verjamem pa, da je imel lahko kdo tudi drugačno izkušnjo, je pri vseh gumah vedno tako, da ne ustrezajo vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mel sem navadno qualifierko. Rabi mal dlje da se ogreje kot pa d208, zato me je tud zajebala. Od dunlopa mam res za pohvalit d207, d207rr in d208, to so bile vse odlične gume ki so držale do roba tudi na mrzlem asfaltu, odlične tudi na mokri cesti (čeprav tam nisem pretiraval) :worship: d208rr pa mora bit tud odlična pomojem, to bom pa še sprobal, čeprav mam še en komplet bt14 in continental attack za spušit .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

Za nežno žensko ročico .... Continental Conti Race Attack Competition (soft spredaj, medium zadaj) ali pa malo dražja različica Pirelli Supercorsa PRO .. meni osebno se zdijo Kontice še malo mehkejše kot Supercorsa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlopko 208 RR sem imel js na Futuri. Lepo drži, hitro se ogreje, enakomerno zdrsava... Edina slabost je bila obraba... v 3000km :whistle:

Zdej mam pa Dunlop RoadSmart (ta nova sport-touring). Zaenkrat zadovoljen čeprav naredu komaj 250 "turističnih" kilometrov. Bolj kot oprijem me muči trajanje gume. Upam na ene 8000km :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim da so mnenja podobna, vsekakor hvala za nasvete :D nekako mi diši še najbolj ta michelinka, sprobat pa je!

Popravljeno . Popravil Lara!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lansko leto sem zvozil 2 kompleta Michelnk Pilot Power in sem bil z njimi zelo zadovoljen. Tudi v dezju se zelo dobro obnesejo Sem pa zelel poskusit se kaj drugega, tako sem zdaj zmontiral komplet novih Bridgestonk BT016, ki so prednostno namenjene cestni rabi, zaenkrat jih lahko po cca 600km po jadranski magistrali samo pohvalim. Segrejejo se hitreje kot PP in tudi na delovni temperaturi jih je po mojem mnenju lazje drzati. Na pogled delujejo mehkeje kot PP.

Zanima me kako dolgo bodo zdrzale, in kako se bodo obnesle na mokrem, s PP sem delal cca. 6000km in tudi na mokrem pa so vlivale veliko zaupanja. Vozim samo po cesti, zato za pisto mnenja nemorem podati.

lp

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zmontiral komplet novih Bridgestonk BT016

Če ni skrivnost, lahko tudi na PM, koliko so te prišle BT016 in kje si jih dobil?

thx v naprej

PF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te gume katere naštevate so zihr vse dobre in držijo!!! če gre kdo potleh je pa kriva desna roka in ne slabe gume!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z gumami na cbr600rr, namreč imam gor bt015 ki po mojem mnenju niti slučajno niso vredne tega denarja in nisem zadovoljna z njimi. Katere gume bi bile za večinoma cestno normalno vožnjo pa tu pa tam kakšen marof, brez kakšnega hudega nažiganja? Da je mehkejša, se hitro segreje, se obnese tudi na mokrem..Če ima kdo kakšen nasvet da se mu je obneslo kot dobra guma na cbr600 bom hvaležna za nasvet :)

Jest sm tud mu bt015 gor pa so za en k**** gume, sm zmetov dol po 1000km, zej mam pa gor Continental SportAttack in so :worship: :worship: ko dan in noc, hitr se segrejejo, mehke so, drzijo dobr za mokro ti pa ne vem povedat ker me se ni dz dobu :)

pa dobr nakup ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Prosil bi za en nasvet. Kupiti moram nove gume, pa se ne morem odločiti ali naj vzamem Qualifier ali Roadsmart?

Kaj pravite? Aja motor je pa Fazerka 600 in temu tudi primerna vožnja (športno - turistična).

Lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Prosil bi za en nasvet. Kupiti moram nove gume, pa se ne morem odločiti ali naj vzamem Qualifier ali Roadsmart?

Kaj pravite? Aja motor je pa Fazerka 600 in temu tudi primerna vožnja (športno - turistična).

Lp

Johnny

roadsmart

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, se nagibam k Roadsmart-u. Sem malo bral TESTE pa to in zgleda precej zanimiva, sicer pa sem zasledil da naj bi bila naslednica D220.

LP

Johnny

Popravljeno . Popravil johnny21
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh kaj ga vsi odvračate od nakupa supercors...........imperator ti kar kupi, ko boš pa po sredini znucal tko ko si tole, pa povej, jih kupim jaz za 50€ :whistle:

s tako gumo nimaš kaj počet, ker ne bo hotla lepo past v ovinek.

...

Razlike med cesto in Grobnikom so tako velike, da imo ni gume, ki bi na obeh površinah nudila vsaj približno optimalne lastnosti.

...

Bt 002 pro (pa še kakšne, mogoče)

ampak ne za po tanovih zakonih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker mislim v bližnji prihodnosti vozit tudi grobnik me zanima..

ali je bolje montirat m3 za na casto in jih vozit tudi na grobniku (treningi so po 30 min..)

ali je bolje montirat supercorso za na grobnik in jo tudi vozit po cesti.. ?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz lahko o dunlopu rečem samo to, da je d208 veliko boljša guma kot qualifier, preizkušeno !! Qualifier gume ne vzamem nikoli več, ker slabo drži in malo kilometrov. Nenazadnje sem še padel z njo.

ma daj, qualifier guma nič ne drži slabo, če pa ti greš s hladno gumo, ko že nekaj časa stojiš, na polno polagat ovinek, pa je tvoj problem, ni tu guma kriva... :nono:

ker mislim v bližnji prihodnosti vozit tudi grobnik me zanima..

ali je bolje montirat m3 za na casto in jih vozit tudi na grobniku (treningi so po 30 min..)

ali je bolje montirat supercorso za na grobnik in jo tudi vozit po cesti.. ?

LP

jaz bi izbral drugo opcijo, res pa je da boš na cesti supercorse malo težje ogrel...ampak ni panike, dosti ljudi poznam, ko se s supercorsami ali njim podobnimi gumami vozijo po cesti...samo druga finta pa je, da grobnik baje ful požira gume, tak da če boš šou na grobnik in vozil konkretno cel dan, pomoje neo več kaj dost ostalo od gume...mogoče tak malo za na izi ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

M3 na grobniku nima kaj počet, ker boš v par krogih pregrel. Veliko boljša je druga varianta :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brezveze

Glede na to, da se vozi po skupinah, greš gor, nardiš 4 kroge, greš dol, potem imaš "pavzo" da se gume shladijo in je že konec treninga za tvojo skupino. In spet čakaš, da prideš na vrsto. Na koncu dneva pa vidiš, da si vozil 5x po 3-4 kroge od tega si moral usakič še ogret gume.. Brezveze. Če se že greš Grobnik, imaš denar za trening, za prevoz, si boš pa ja še gume omislil taprave, da se boš dol lepo brezskrbno vozil in skoristil dan, ter pripeljal motor nazaj cel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ker ste se ravno toliko razpisali, pa prosim napišite še kaj je bolše Qualifier ali Roadsmart?

lp

Johnny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tu ne moreš rečt kaj je boljše.. Ena je boljša za en tip vožnje, druga pa za drug tip. Če se misliš po kolenu vozit je ziher boljša Qualifierca, če si pa bolj sport touring usmerjen in bi rad da guma drži več kot 4-5k km je pa boljša Roadsmart.

Zame in za GSXRja mi je pač boljša Qualifier :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heeh, kolenčkam glih še ne no, stil vožnje je pa zaenkrat še sport-touring. Verjetno bo kar roadsmart padla gor.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!