Tony Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 heeh, kolenčkam glih še ne no, stil vožnje je pa zaenkrat še sport-touring. Verjetno bo kar roadsmart padla gor. Lp Če te bo zamikal učit se kolenčkat, ti priporočam qualifier ;)
johnny21 Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 (popravljeno) Zamikal kolenčkat.......hm.... Kaj pa vem no, sem čisto svež v tem svetu in velikokrat se peljeva z punco, kar sem pa sam si pa mogoče privoščim malo več, samo to še zdelač ni do kolenčkanja. Sicer pa tudi če bi bila kaka sila oziroma želja po kolenčku (za kar me je po pravici povedano še malo strah toliko se nagnit :krneki: da bi kolenčkal - dvomi o stabilnosti, čistosti asfalta, samokontroli itd. - raje lepo počasi), ni vrag da za tisto enkrat ali dvakrat Roadsmart-ka nebi zdržala (govorim za primer zdrsa). Če pa govorimo o obrabi in radiranju gume, bom pa sedaj ko bom prvič menjal gume dobil občutek kako in koliko časa zdrži tale zadeva. Ne vem, tale roadsmartka se mi kar dopade. Srednja trdota, po sredini trda, ob straneh mehka, po dežju solidna, ... itd. Lp Johnny Popravljeno Maj 5, 2008. Popravil johnny21
Frips Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Če te bo zamikal učit se kolenčkat, ti priporočam qualifier ;) Zakaj?
biker77 Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Zamikal kolenčkat.......hm.... Kaj pa vem no, sem čisto svež v tem svetu in velikokrat se peljeva z punco, kar sem pa sam si pa mogoče privoščim malo več, samo to še zdelač ni do kolenčkanja. Sicer pa tudi če bi bila kaka sila oziroma želja po kolenčku (za kar me je po pravici povedano še malo strah toliko se nagnit :krneki: da bi kolenčkal - dvomi o stabilnosti, čistosti asfalta, samokontroli itd. - raje lepo počasi), ni vrag da za tisto enkrat ali dvakrat Roadsmart-ka nebi zdržala (govorim za primer zdrsa). Če pa govorimo o obrabi in radiranju gume, bom pa sedaj ko bom prvič menjal gume dobil občutek kako in koliko časa zdrži tale zadeva. Ne vem, tale roadsmartka se mi kar dopade. Srednja trdota, po sredini trda, ob straneh mehka, po dežju solidna, ... itd. Lp Johnny ti kar vzami roadsmart..ti bo dobro služila glede na to kar si napisal. če ne celo najbolje. imaš pa tudi bridgestone bt 016 če si bolj rossi ali stoner fan :naughty:
DAN Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Zamikal kolenčkat.......hm.... Kaj pa vem no, sem čisto svež v tem svetu in velikokrat se peljeva z punco, kar sem pa sam si pa mogoče privoščim malo več, samo to še zdelač ni do kolenčkanja. Sicer pa tudi če bi bila kaka sila oziroma želja po kolenčku (za kar me je po pravici povedano še malo strah toliko se nagnit :krneki: da bi kolenčkal - dvomi o stabilnosti, čistosti asfalta, samokontroli itd. - raje lepo počasi), ni vrag da za tisto enkrat ali dvakrat Roadsmart-ka nebi zdržala (govorim za primer zdrsa). Če pa govorimo o obrabi in radiranju gume, bom pa sedaj ko bom prvič menjal gume dobil občutek kako in koliko časa zdrži tale zadeva. Ne vem, tale roadsmartka se mi kar dopade. Srednja trdota, po sredini trda, ob straneh mehka, po dežju solidna, ... itd. Lp Johnny Tudi z Roadsmartom se prav lepo kolenčkat,saj ravno zaradi oprijema je mehkejša na robovih,kolk bo zdržala bomo pa videli...
lmperator Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Jaz sem kupil motor, na katerem so Qualifierke, s katerimi je prejšnji lastnik bil na Grobniku. Bile so konkretno posvaljkane in sem pač zvozil dol do konca, zdaj ni več nikjer nobenih svaljkov ali karkoli... In meni se zdi, da guma na navadni cesti dobro drži, glede na to, da še ni nikjer zdrsnila pa sem do roba pobral dol svaljke :unsure: Pa tudi najnovejše niso (sprednja 2005, zadnja 2006). Kako je s tem? Ali bi jih moral raje menjati? :blink: Z njimi imam namen v kratkem še obiskati Novi Marof... Stare gume po sredini zelo hitro pobira. Trše so in hitreje zdrsujejo. Meni je 3 leta stare gume (metzeller M1) pobralo po 4kkm. Pri naglem pospeševanju so zdrsavale in pravtako pri naglem zaviranju s šaltanjem navzdol. Zato jih je takoj pobralo po sredini, robovi so bili pa še celi. Mehak del gume (rob) je postal trd in ga je na ovinku slabo pobiralo. Sedaj vozim qualifier rr in jih lepo pobira po celi površini. Da o oprijemu ne govorim :worship: Namesto da v prvi pri polnem plinu zdsuje, mi ga meče na zadnjo.
ramsi Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Pozdravljeni Zanima me če kdo od vas ve kakšne gume bi se splačalo dati na mojga BMW-ja R65 lp.
m@dness Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 hja, ker sem malo pobrskal po cenah in ugotovil precejšnjo razliko med spodnjima modeloma bi vprašal poznavalce.. razlika med qualifier rr in supercorso
k0ci Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 supercorsa je že bolj racing guma, v rangu gp racer
ramsi Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 Ja sem mal pobrskal sem nisem niker zasledil 18 col sam 17 ker zaj mam gore spredaj:3.25-18/52 zadaj: 4.00-18/64 zaj 18 col morajo biti širine tud najraje nebi spreminjal ta številka 52 in 64 pa ne vem točno kako igra vlogo.Mogoče bi lahko dal malo širše kaj mislite? pa za koliko?
Jure Objavljeno Maj 5, 2008 Opozori Objavljeno Maj 5, 2008 hja, ker sem malo pobrskal po cenah in ugotovil precejšnjo razliko med spodnjima modeloma bi vprašal poznavalce..razlika med qualifier rr in supercorso Dragon supercorsa pro je primerna tudi za Grobnik in seveda ostale piste, medtem ko bi Qualifier RR na Grobniku verjetno hitro pregrel. Je pa čisto ok za kakšen Marof in seveda po mojem mnejnju za na cesto precej boljša od supercorse zaradi precej krajšega ogrevalnega časa in lažjega ohranjanja na delovno temperaturi.
KeC Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 ker mislim v bližnji prihodnosti vozit tudi grobnik me zanima..ali je bolje montirat m3 za na casto in jih vozit tudi na grobniku (treningi so po 30 min..) ali je bolje montirat supercorso za na grobnik in jo tudi vozit po cesti.. ? LP Glej če misliš vozit grobnik kupi dva kompleta gum, enega za cesto, enega za pisto. Supercorso boš na cesti težko ogrel in spravil na delovno temperaturo. Hladna pa grabi manj kot kakšna sport turing guma. Po moje še vedno bolje leteti ven na grobniku z M3 v izletno cono kot pa s supercorso v ograjo ob cesti. Ampak kosti so tvoje, tako da se kar lepo sam odloči. M3 na grobniku nima kaj počet, ker boš v par krogih pregrel. Veliko boljša je druga varianta :) :headbang: :headbang: :headbang:
NejcZ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Qualifier za 125-ko? (120-150) Ali je kaj boljšega? Ni važno če se hitr znuca, sam da drži dokler je :whistle:
Jure Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 :headbang: :headbang: :headbang: Ti se kar butaj, jaz pa pač poznam veliko folka, ki supercorso po cesti vozijo in so z njo in gripom zadovoljni in tudi po par letih in več tisoč km celi. Je pač odvisno od stila vožnje, kaj komu ustreza. Jaz osebno supercorse za po cesti ne bi imel, ker vem da je ne bi ohranjal na temperaturi. Nekomu pa mogoče ustreza, sicer je potem že vprašljivo če taka vožnja sodi na cesto, da maš supercorso skozi vročo, ampak to je pa že predmet druge debate.. Se pa strinjam v delu, da je pač potrebno imet za na cesto ene in za na Grobnik druge gume, če se že greš dirkanje. Drugače pa eni vozijo na cesti D209GP, ki so sicer dirkalne gume, ampak naj bi se dobro obnesle tudi tako. Naj bi se relativno hitro ogrele na zadovoljiv in primerljiv grip z ostalimi cestnimi gumami. Ampak jaz nisem probal, tako da ne govorim iz izkušenj, samo povem kar sem slišal.
KeC Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) Ja seveda se butam, če pa nekomu, ki še ni bil na grobniku in po profilu sodeč ni star in izkušen maček svetuješ ,da naj da gor raje supercorso kot pa m3. Dečko bo šel parkrat na grobnik (ok to bomo še videli) večinoma pa se bo vozil po cestah. Kilometrina bo v najboljšem primeru 95-5% v prid ceste. Vsekakor bi mu jaz raje svetoval (če že), da si omisli M3 in bo imel večjo verjetnost, da vsipa na grobniku kot pa na cesti. A je potrebno vprašanje, da če se to že zgodi, kje bi ti raje vsipal? Seveda se supercorsa dobro obnese. Dober kolega jo vozi in je z njo zelo zadovoljen. Ima pa za sabo kar hudo veliko let tako ceste kot grobnika. To kar tukaj folk tretira kot športno vožno je za te, ki so zadovoljeni s supercorsami po mojem mnenju bolj turistična vožnja. In še vedno trdim, da je za cesto uporabo bolje ogreta sport turing guma kot pa hladna superšportna. Pa toliko za info supercorse na recimo marički (ki ima kar nekaj ovinkov več kot recimo ride) ne ogreješ na delovno temperaturo po dveh vožnjah gor in dol. Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil KeC
KeC Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 P.S. Obstaja še cel nabor gum, ki padejo med recimo Z6 (kot sport turing) in pa supercorso (kot superšport) gumo.
KeC Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 P.P.S. Lani nas je bilo 15 oktobra kar nekaj na Novem Marofu. Temperature primerljive trenutnim , mogoče kakšna stopinja manj. Vozili so fantje (in dekleta), ki vedo kako se tej stvari streže in so na novem marofu imeli težave držati gume ogrete na delovno temperaturo (pred odhodom na pisto ogrete z grelci). Med temi gumami so bile tudi supercorsa.
Jure Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Ja seveda se butam, če pa nekomu, ki še ni bil na grobniku in po profilu sodeč ni star in izkušen maček svetuješ ,da naj da gor raje supercorso kot pa m3. Dečko bo šel parkrat na grobnik (ok to bomo še videli) večinoma pa se bo vozil po cestah. Kilometrina bo v najboljšem primeru 95-5% v prid ceste. Vsekakor bi mu jaz raje svetoval (če že), da si omisli M3 in bo imel večjo verjetnost, da vsipa na grobniku kot pa na cesti. A je potrebno vprašanje, da če se to že zgodi, kje bi ti raje vsipal? Seveda se supercorsa dobro obnese. Dober kolega jo vozi in je z njo zelo zadovoljen. Ima pa za sabo kar hudo veliko let tako ceste kot grobnika. To kar tukaj folk tretira kot športno vožno je za te, ki so zadovoljeni s supercorsami po mojem mnenju bolj turistična vožnja. In še vedno trdim, da je za cesto uporabo bolje ogreta sport turing guma kot pa hladna superšportna. Pa toliko za info supercorse na recimo marički (ki ima kar nekaj ovinkov več kot recimo ride) ne ogreješ na delovno temperaturo po dveh vožnjah gor in dol. Se nisem poglabljal koliko izkušen maček je, upošteval sem zgolj dejstvo, da želi vozit na Grobniku in da je motocikel GSXR 750 s 150km in na podlagi tega pač menim, da je bolj primerna Supercorsa, ker M3 bo takoj pregreta. Glede kilometrine s supercorso pa močno dvomim v 95-5, ker jo bo ob celodnevnem treningu itak šlo pol na Grobniku. M3 na Grobniku (razen par krogov) nima kaj počet, še vedno mi je bolj logično zmontirat SC saj je konec koncev homologorana za cesto, kot zavestno it vozit na Grobnik z M3. Vendar to ne pomeni, da priporočam SC, za moje pojme je Qualifier RR super guma za cesto, pa še kakšen Raceland, Marof sploh ni panike. Za Grobnik si pa nabaviš set rabljenih 209 ali 211GP pa je.
KeC Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 M3 na grobniku nima kaj počet, ker boš v par krogih pregrel. Veliko boljša je druga varianta :) Ja ne vem a si mu tuki svetoval sc ali nisi. :hmm: Kar pa se tiče poglablanja v to kakšen voznik je, pa bi se verjetno mogel, ker izbira gume ni toliko odvisna od motorja, kot pa od voznika in načina vožnje.
Jure Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Sem, ker je izpostavil, da namerava it v bližnji prihodnosti na Grobnik in tam z M3 nima kaj počet več kot par krogov. In še vedno ostajam pri tem, če že ne pride v poštev varianta, ki se mi zdi daleč najbolj pametna in smiselna in sicer ene gume za cesto in druge za Grobnik.
KeC Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Jaooo, pa napisal je tudi za na cesto. Matr pravniki :evilgrin: V glavnem glej, mislim, da se strinjava, da če ima dečko kolikor toliko soli v glavi si bo omislil različne gume. Ene za na Grobnik in ene za na cesto. Za na grobnik menim, da je sc zelo dobra guma. Če pa je dečko še relativno novinc pa mu bo takšna guma na cesti hudo nevarna in naj se raje ozira za kakšno Pireli Corso ali Rosso ali nekaj v tem rangu
Jure Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 (popravljeno) Jaz sem mu pač samo odgovoril, oziroma povedal moje mnenje, na konkretno vprašanje, ki je bilo M3 vs SC v povezavi z bližnjim obiskom Grobnika :) Drugače pa ja, sicer se kar strinjava. In kot praviš, obstajajo tudi druge gume, ki so "kompromis", poleg omenjenih mogoče tudi BT002 Street, ki je verjetno ok za Grobnik, pa tudi na cesti naj bi se grela bolj, lažje in prej kot SC, potem je tu GP Racer, ki tudi na cesti menda ni tako problematičen, kot naj bi bila SC, itd.. Ampak kot sva že rekla, daleč najbolje je za na cesto ene in za na pisto druge, vsake svojemu namenu primerne gume. :) Popravljeno Maj 6, 2008. Popravil DeX
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se