Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaooo, pa napisal je tudi za na cesto. Matr pravniki :evilgrin:

V glavnem glej, mislim, da se strinjava, da če ima dečko kolikor toliko soli v glavi si bo omislil različne gume. Ene za na Grobnik in ene za na cesto.

Za na grobnik menim, da je sc zelo dobra guma. Če pa je dečko še relativno novinc pa mu bo takšna guma na cesti hudo nevarna in naj se raje ozira za kakšno Pireli Corso ali Rosso ali nekaj v tem rangu

po enem dnevu na grobniku ne verjamem da bo kaj dosti ostalo od supercorse ali pa od m3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po enem dnevu na grobniku ne verjamem da bo kaj dosti ostalo od supercorse ali pa od m3

jaz ko bom šou na grobnik bom kupo ene rabljene slicke, vožene parkrat na kakem treningu pa je to to...naslednje gume za normalno uporabo (cesta in kakšen marof) pa bodo qualifier RR, čeprav so mi tud navadne qualifier zaenkrat čist dost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mu pač samo odgovoril, oziroma povedal moje mnenje, na konkretno vprašanje, ki je bilo M3 vs SC v povezavi z bližnjim obiskom Grobnika :)

Drugače pa ja, sicer se kar strinjava. In kot praviš, obstajajo tudi druge gume, ki so "kompromis", poleg omenjenih mogoče tudi BT002 Street, ki je verjetno ok za Grobnik, pa tudi na cesti naj bi se grela bolj, lažje in prej kot SC, potem je tu GP Racer, ki tudi na cesti menda ni tako problematičen, kot naj bi bila SC, itd..

Ampak kot sva že rekla, daleč najbolje je za na cesto ene in za na pisto druge, vsake svojemu namenu primerne gume. :)

se strinjam in tudi sam razmišljam v tej smeri, glede na to, da so gp racer dokaj poceni(???), druga varijanta pa je tudi kakšna malo rabljena, ki bi me zdržala za moja dva letna obiska grobnika, samo pol je pa tu še premontaža gor pa potem dol je pa to spet 40-50 eur. pa če to 2x narediš, je to cca 100 eur (razen, če to lahko narediš sam, beri: če maš orodje, pa če znaš), pol pa že lahko razmišljam o bt 002, ki so dokaj dober kompromis za pisto pa za cesto, samo so pa drage. pol je pa tu še vprašanje grelcev: a moraš met za gp racer grelce ali jih lahko v 1-2 krogih segreješ na delovno temp.? oz. a jih je sploh možno segret pri cestni vožnji do te mere, da niso nevarne?

btw: s pilot power lahko prevoziš 6-8 krogov grobnika, pa pol 10min hladiš pa spet! lahko pelješ dokaj solidno, je pa res, da (po izjavah pilotov, ki jih vozijo) imaš z dirkalnimi gumami veliko boljši občutek (predvsem kar se tiče varnosti-zanesljivosti- ne vem, sam teh izkušenj še nimam.

tk, da, če kdo menja al pa kupi mam popolnoma nove m3 dot07 pravilno skladiščene, za gp racer- nove!!

ajd lp

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse tukaj napisano ima svojo težo in vsekakor imata oba prav glede dejstva da je eno gumo težko

postavit paralelno z cesto in grobnikom.. sam se zelo dobro zavedam da bi potreboval v mojem primeru

2 različna para gum..

glede izkušenj morem priznat da jih nimam veliko.. cca 12k km prevoženih na športnem motorju,

ampak diablo rosso je pa vseeno prešibka guma za moj način vožnje, po drugi strani pa bi

supercorsa res znala bit premočna..

al se bom odrekel grobniku, al pa bom vseeno vozil z gumami m3 recimo 5 krogov, pol pa ohlajanje..

rabljene gume.. kaj pa vem, nekaj sem gledal ampak dimenzije 180 nisem našel... so večina 190.

a pridejo vseeno v poštev in kakšno razliko naredi to na geometrijo motorja če bi že montiral?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse tukaj napisano ima svojo težo in vsekakor imata oba prav glede dejstva da je eno gumo težko

postavit paralelno z cesto in grobnikom.. sam se zelo dobro zavedam da bi potreboval v mojem primeru

2 različna para gum..

glede izkušenj morem priznat da jih nimam veliko.. cca 12k km prevoženih na športnem motorju,

ampak diablo rosso je pa vseeno prešibka guma za moj način vožnje, po drugi strani pa bi

supercorsa res znala bit premočna..

al se bom odrekel grobniku, al pa bom vseeno vozil z gumami m3 recimo 5 krogov, pol pa ohlajanje..

rabljene gume.. kaj pa vem, nekaj sem gledal ampak dimenzije 180 nisem našel... so večina 190.

a pridejo vseeno v poštev in kakšno razliko naredi to na geometrijo motorja če bi že montiral?

Lp

grejo 190 komot gor ja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabljene gume.. kaj pa vem, nekaj sem gledal ampak dimenzije 180 nisem našel... so večina 190.

a pridejo vseeno v poštev in kakšno razliko naredi to na geometrijo motorja če bi že montiral?

Lp

Doma imam komplet 209GP z zadnjo 190/60 in mislim v kratkem sprobat na Marofu, bom poročal kako se obnese. S serijsko dimenzijo 180/55 sem Marof že sprobal, tako da bom lahko malo primerjal. Je pa res, da bo lahko morebitna nastala razlika bolj posledica druge gume kakor druge dimenzije, 180 so bile namreč Qualifier RR ne GP. No kakorkoli že, bomo videli kako se bo motor peljal s 190 :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse tukaj napisano ima svojo težo in vsekakor imata oba prav glede dejstva da je eno gumo težko

postavit paralelno z cesto in grobnikom.. sam se zelo dobro zavedam da bi potreboval v mojem primeru

2 različna para gum..

glede izkušenj morem priznat da jih nimam veliko.. cca 12k km prevoženih na športnem motorju,

ampak diablo rosso je pa vseeno prešibka guma za moj način vožnje, po drugi strani pa bi

supercorsa res znala bit premočna..

al se bom odrekel grobniku, al pa bom vseeno vozil z gumami m3 recimo 5 krogov, pol pa ohlajanje..

rabljene gume.. kaj pa vem, nekaj sem gledal ampak dimenzije 180 nisem našel... so večina 190.

a pridejo vseeno v poštev in kakšno razliko naredi to na geometrijo motorja če bi že montiral?

Lp

Za prva dva obiska Grobnika maš tudi conti race dovol,pa še za cesto malo ostane!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Prebiral sem forum, pa nikjer nisem našel odgovora, zato se opravičujem, če sprašujem nekaj na kar ste že odgovarjali.

Sem precej nov voznik, doma imam poskočno VFR 800 s staro gumo. Rad bi zamenjal, pa se mi kar vrti od različnih firm in od ''pametnih'' nasvetov samooklicanih profesionalcev. Kot sem že omenil, sem precej nov, rabim gume za na cesto (avtocesta 30%, regionalna cesta 70%), divjati ne mislim, ker nimam potrebnega znanja. Rad bi, da je guma dobra, varna pa ne predraga. kaj predlagate?

najlepša hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Prebiral sem forum, pa nikjer nisem našel odgovora, zato se opravičujem, če sprašujem nekaj na kar ste že odgovarjali.

Sem precej nov voznik, doma imam poskočno VFR 800 s staro gumo. Rad bi zamenjal, pa se mi kar vrti od različnih firm in od ''pametnih'' nasvetov samooklicanih profesionalcev. Kot sem že omenil, sem precej nov, rabim gume za na cesto (avtocesta 30%, regionalna cesta 70%), divjati ne mislim, ker nimam potrebnega znanja. Rad bi, da je guma dobra, varna pa ne predraga. kaj predlagate?

najlepša hvala za odgovore.

Metzeler Z6 ali Dunlop Roadsmart (zadnja je frišna in po testih, ki sem jih prebiral boljša od Z6 z mogoče malo manjšo življensko dobo). Jaz bom kot naslednjo gumo najverjetneje vzel Dunlop Roadsmart. V kolikor se bom pa odločil za bolj športno gumo bom pa vzel Michelin Pilot Power ali Metzeler M3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Prebiral sem forum, pa nikjer nisem našel odgovora, zato se opravičujem, če sprašujem nekaj na kar ste že odgovarjali.

Sem precej nov voznik, doma imam poskočno VFR 800 s staro gumo. Rad bi zamenjal, pa se mi kar vrti od različnih firm in od ''pametnih'' nasvetov samooklicanih profesionalcev. Kot sem že omenil, sem precej nov, rabim gume za na cesto (avtocesta 30%, regionalna cesta 70%), divjati ne mislim, ker nimam potrebnega znanja. Rad bi, da je guma dobra, varna pa ne predraga. kaj predlagate?

najlepša hvala za odgovore.

Brez pametovanja: Michelin Pilot Road 2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po testih sodeč bi tebi ustrezala Dunlop Roadsmart :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predraga, toliko boljša od ostalih pa tudi ni.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu je zmagala conti sport atack če greš brat komentar spodaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu je zmagala conti sport atack če greš brat komentar spodaj

v bistvu sem test prebral ves ja. ampak malo so ji odsetli zaradi obnasanja v hladnem stanju. tako da obe sta top :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predraga, toliko boljša od ostalih pa tudi ni.

hja očitno boljsa :whistle:

aja kaj vsi šparate na gumah??? saj pa vsi vemo da imajo marze nabite do konca. da se jo zelo ugodno dobit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni govora o šparanju......najdražja guma ni zmeraj najbolša oz. katera mogoče malo cenejša prav tako zadovolji mojim potrebam.

Sem pa dokaj zahteven :whistle:

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu sem test prebral ves ja. ampak malo so ji odsetli zaradi obnasanja v hladnem stanju. tako da obe sta top :rolleyes:

v bistvu si zelo slabo prebral..

že prvi stavek pove "Ganz knapp am Testsieg vorbei" da ni zmagala ta guma

aja.. pa komentar pri sport atack na koncu: "Ein Testsieger" :whistle:

Popravljeno . Popravil m@dness
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu si zelo slabo prebral..

že prvi stavek pove "Ganz knapp am Testsieg vorbei" da ni zmagala ta guma

aja.. pa komentar pri sport atack na koncu: "Ein Testsieger" :whistle:

danke für deine antwort :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma večina ljudi sploh ne bi opazla razlike, ne glede katero od teh gum iz testa jim namontiraš.

Veliko vlogo igra na psiho človeka, če je njegova guma zmagala na testu. Zdaj pa, če je to zanj res najboljša guma(glede na stil vožnje) je pa spet vprašanje.

Če gumo pravilno ogreješ, maš pravilno napumpano, ni izrabljena do konca, ni prestara in ne reagiraš panično če te situacija na cesti preseneti....je lahko 95% folka zadovoljna s katerokoli od testnih pnevmatik(najbrž še celo bolj s tisto iz zadnjega dela testne lestvice).

Je pa tko, da vsak svojga konja hvali....in da če slučajno padeš je vse drugo krivo sam tisti ko pade ne(ponavad je guma dežurni krivec)....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma večina ljudi sploh ne bi opazla razlike, ne glede katero od teh gum iz testa jim namontiraš.

Veliko vlogo igra na psiho človeka, če je njegova guma zmagala na testu. Zdaj pa, če je to zanj res najboljša guma(glede na stil vožnje) je pa spet vprašanje.

Če gumo pravilno ogreješ, maš pravilno napumpano, ni izrabljena do konca, ni prestara in ne reagiraš panično če te situacija na cesti preseneti....je lahko 95% folka zadovoljna s katerokoli od testnih pnevmatik(najbrž še celo bolj s tisto iz zadnjega dela testne lestvice).

Je pa tko, da vsak svojga konja hvali....in da če slučajno padeš je vse drugo krivo sam tisti ko pade ne(ponavad je guma dežurni krivec)....

se strinjam z napisanim :worship:

no meni dunlop qualif rr ni vsec. ker se mi zdi da rabi neskončno dolgo da se ogreje. vzdrzljivost je res dobra. ampak povrante infos so slabe :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Prebiral sem forum, pa nikjer nisem našel odgovora, zato se opravičujem, če sprašujem nekaj na kar ste že odgovarjali.

Sem precej nov voznik, doma imam poskočno VFR 800 s staro gumo. Rad bi zamenjal, pa se mi kar vrti od različnih firm in od ''pametnih'' nasvetov samooklicanih profesionalcev. Kot sem že omenil, sem precej nov, rabim gume za na cesto (avtocesta 30%, regionalna cesta 70%), divjati ne mislim, ker nimam potrebnega znanja. Rad bi, da je guma dobra, varna pa ne predraga. kaj predlagate?

najlepša hvala za odgovore.

Gume, ki so prikazane v PDF-ju vsekakor niso zate (če boš imel tako vožnjo kot si napisal) in verjetno tudi zame ne, ker jih boš po sredini kmalu uničil, pri strani pa bodo cele. Vzemi Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road2 2CT, Metzeler Roadtec Z6 in Pireli Diablo Strada. Nekak tak vrstni red bi jaz vzel. Vse te gume so sport-touring gume s katerimi se da peljati tudi hitro preko ovinkov. Niso pa za na pisto. Z njimi lahko tudi po ravnini malo nažigaš, kar boš pri bolj športnih gumah pozabil, oz. boš kmalu pri vulkanizerju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Prebiral sem forum, pa nikjer nisem našel odgovora, zato se opravičujem, če sprašujem nekaj na kar ste že odgovarjali.

Sem precej nov voznik, doma imam poskočno VFR 800 s staro gumo. Rad bi zamenjal, pa se mi kar vrti od različnih firm in od ''pametnih'' nasvetov samooklicanih profesionalcev. Kot sem že omenil, sem precej nov, rabim gume za na cesto (avtocesta 30%, regionalna cesta 70%), divjati ne mislim, ker nimam potrebnega znanja. Rad bi, da je guma dobra, varna pa ne predraga. kaj predlagate?

najlepša hvala za odgovore.

Jaz sem zelo zadovoljen z Metzeler Z6, prej imel Bridgestone BT020, pa je z6 dosti boljša. Vozil pa sem tudi qualifier, pa je ne dam več gor, zdrži ravno polovico km, kot z6. Pa se z z6 tudi da peljati do tačk... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!