Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
pista in normalna uporaba :winkiss:

sprobana kr dobr..sicer samo na pisti ampak ne na grobniku.

se zelo fino pelje, pregrel je nisem res pa je da ni bilo zelo vroče..

obraba zelo enakomerna..

za grobnik..hmm..mislim da ne no..

za cesto pa zelo fajn..ogrevalni čas zelo kratek

Objavljeno
sprobana kr dobr..sicer samo na pisti ampak ne na grobniku.

se zelo fino pelje, pregrel je nisem res pa je da ni bilo zelo vroče..

obraba zelo enakomerna..

za grobnik..hmm..mislim da ne no..

za cesto pa zelo fajn..ogrevalni čas zelo kratek

tnx

lp miha

Objavljeno
tnx

lp miha

Sam kaj k so tko faking drage... 270EUR za komplet pr B&F. Ne bi hvala ce dobis lah Conti Sport za 60EUR manj. Razn ce kdo pozna kaksno bolj ugodno varjanto, pol pa prosm kar PM :)

lp ales

Objavljeno (popravljeno)
Metzeler Rennsport vs Dunlop Qualifier?

ups

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

EKo, pa smo jih na montirali:

Spredaj Dunlop Roadsmart

Zadaj Dundlop D220 (nisem dobil Roadsmartke)

Naredil ene 100km in občutki so kar dobri, lega OK, oprijemljivost - pa tudi nimam nič za pripoment. Prvih 50km sem pazil in jih lepo ogrel tko da.....

Lp

Jani

Objavljeno
je ze kdo namontiral BT016 ze na moped. čakam komentarje, ker jaz grem v petek menjat, pa ne vem ali conti, al super corsa ali bt016

vozil jih še nisem, jih ima pa kolega na R6 kot prvo vgradnjo......prva guma ima menda 3 plasti, zadnja pa 5!, sem bil lih dans pri njem pa sem videl, da je prva guma zelo zaobljena, rob gume je skoraj pravokotno na cesto, tako da pomoje omogoča kar dobre nagibe

Objavljeno
Sam kaj k so tko faking drage... 270EUR za komplet pr B&F. Ne bi hvala ce dobis lah Conti Sport za 60EUR manj. Razn ce kdo pozna kaksno bolj ugodno varjanto, pol pa prosm kar PM :)

lp ales

To pa ni ravno faking drago, če je guma res tako super kot jo opisujejo.

Objavljeno
To pa ni ravno faking drago, če je guma res tako super kot jo opisujejo.

Ok sori eni smo studentje :P Ne sam velika razlika je med conti sport, ki je po mojih izkusnjah odlicna, da ne omenjam qualifier, ki je se cenejsa. In ce pristejes se montazo si ze skor na 300 EUR.

Samo moje mnenje. Bi pa z veseljem probal bt016, ce bi jo kje dobil po dobri ceni.

lp ales

Objavljeno
vozil jih še nisem, jih ima pa kolega na R6 kot prvo vgradnjo......prva guma ima menda 3 plasti, zadnja pa 5!, sem bil lih dans pri njem pa sem videl, da je prva guma zelo zaobljena, rob gume je skoraj pravokotno na cesto, tako da pomoje omogoča kar dobre nagibe

jaz sem pa vceraj malce sline cedil po r6. pa sem tudi debelo gledal da ma namontirano bt 016

tavelika sestrica da mišelinke :unsure:

no vseeno od ju3 dalje bo bt016 :whistle: čeprav so se moje gube za 3000 ziher. samo ne morem vec dunlopa trpet :krneki:

Objavljeno

a maš qualifier :hmm: jih še rabiš :whistle:

Objavljeno

Eno vprašanje, včer sem opazu, da je zadnja guma pobrana do roba, spredna pa še daleč ne, še kak slab cm fali. A to pomen da lahko še položim :)?

So pa qualifier rr, 190/50, 120/70

Objavljeno

ne, na prednji praviloma vedno ostane nekaj rezerve......in če je zadnja do roba je to to....v primeru da bi pa ti mel zadaj 55 gumo, bi bilo pa manj rezerve spredaj ja

Objavljeno
Eno vprašanje, včer sem opazu, da je zadnja guma pobrana do roba, spredna pa še daleč ne, še kak slab cm fali. A to pomen da lahko še položim :)?

So pa qualifier rr, 190/50, 120/70

lahko, vendar pazi ker si tam že zelo na meji .)

Objavljeno (popravljeno)
Eno vprašanje, včer sem opazu, da je zadnja guma pobrana do roba, spredna pa še daleč ne, še kak slab cm fali. A to pomen da lahko še položim :)?

So pa qualifier rr, 190/50, 120/70

Točno :yes: ko bo še prednja do roba, takrat boš komaj blizu meje nagiba!

Lani sem imel točno te gume in je šlo do konca na prvi gumi (in preko tudi :ninja: )

Popravljeno . Popravil Dani
Objavljeno
a maš qualifier :hmm: jih še rabiš :whistle:

nep ne bom jih rabil :naughty:

Objavljeno
nep ne bom jih rabil :naughty:

kaj to maš navadne qualifier??? čudno da ti niso všeč, kaj te moti pri njih??, men so namreč super...za na cesto so bomba ker se ful hitro segrejejo, na marofu pa tud kar solidno držijo...pa feedback majo ful dober

Objavljeno

jaz sem ravno danes namontiral dunlop qualifier...

Objavljeno
jaz sem ravno danes namontiral dunlop qualifier...

pomoje boš zadovoljen, sploh če se boš večino po cesti vozo

Objavljeno (popravljeno)
je ze kdo namontiral BT016 ze na moped. čakam komentarje, ker jaz grem v petek menjat, pa ne vem ali conti, al super corsa ali bt016

Zdaj jih mam gor slab mesec in lahko rečem, da sem po cca 1800km vožnje po cesti zlo zadovoln. Prej sem mel gor Michelin Pilot Power, in se ni tak hitro ogrela, in tud za vzdrževanje delovne temperature je rabla višji tempo od BT016.

Življenska doba je zaenkrat še neznanka, s PP (zadnjo) sem delal nekje 5000-6000 brez nekih sprememb z oprijemom tudi ko so šle proti koncu, če bo življenjska doba BT016 tu nekje ali boljša pol sigurno še ostanem na njih. Za na cesto so sigurno dobra izbira. :OK:

lp

D.

Popravljeno . Popravil Dante
Objavljeno

neki mi roji po glavi...

zdej recimo de imaš na motorju montirane gume 190/50 ter 120/70, pa je zadnja položena do roba, sprednji pa še kr dost manjka...tko sm vidu že kr na dost motorjih. Namreč pri tej meri ko zadnja pride do roba na prvi še kar nekaj ostane do roba...skoraj 1 cm

pol pa recimo maš gor gume 180/55 ter 120/70, pa je zadnja isto položena do roba, sprednja pa tud do roba...zanimivo de ko pri zadnji prideš do roba gume, je tudi sprednja že dost blizu roba...če še malo poforsiraš si pa še s sprednjo na robu

Se pravi da če vzamemo kot merilo nagiba prvo gumo, je v drugem primeru motor v večjem nagibu saj je prva guma šla do roba...se motim?

Mater sm zakompliciral ampak upam de bo kdo vedu kej sm hotu povedat... :)

Objavljeno

tako je ja :yes:

še bolje pa če daš zadaj (seveda če imaš v originalu 190 gumo) 55 ali 60 višino

Objavljeno

potemtakem bi bli 1000-aki (190/50 serijsko) narjeni za manjše nagibe...saj da bi sprednjo gumo položu do konca kot rečmo s 600ko (180/55) bi mogla zadnja guma pri 1000-ki pošteno preko roba gume iti, kar pa zadaj pomojm že pošteno zdrsuje...ni mi čist jasna ta moja teorija... :unsure:

Objavljeno

ja prednja guma ima v ovinku ter pred ovinkom več dela z zaviranjem in ohranjanjem smeri, zato niti ni namenjena vožnji po robu in inženirji pri načrtovanju pustijo še mal roba za kritične situacije........no vsaj jst si tko razlagam

Objavljeno

nevem kaj je s temi prvimi, vendar sem enkrat videl enega Monstra, ki je imel prvo čisto svalkano po robu, odzadaj pa 2cm nerabljenega roba...

jaz imam 180 zadnjo pa mi na prvi vedno ostane cca 1cm, ko gre zadnja do roba, verjetno bi bilo potrebno še malo nagnit... :? :oops: :evilgrin:

Objavljeno

Lahko ena ali druga guma ni bila prave dimenzije za ta motor, oziroma platišča in je bil lok gume deformiran, tako da je guma prehitro oziroma sploh ni prišla do roba.. Lahko je pa enostavno bila zadnja guma nova in še ni bila zvožena, prva pa je bila od prejšnjega kompleta :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!