Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
meni prav tako fali en cm na obeh straneh z qualifierko - spredaj pa par mm - sem mislil da so nastavitve vzmetenja, pa sm šponal pa odtegval pa ni razlike... - možno da je res guma tak oblikovana - bom videl kaj bo z novo... se pišemo

Jaz z Dunlopko D208 na SV-ju nikol nisem prišel do roba, ker je guma neke čudne oblike - niti takrat ne, ko sem popolnima nasedel na auspuh in se Marofu "ulegel" na afalt.

Nasplošno mi je D208 najslabša guma, kar sem jih vozil... qualifier je verjetn podobna.

Objavljeno

Hola SiM,

to je pa čudno... na Marofu prit z D208 (zadaj) do roba ne bi smel bit noben problem... najbrž, IMHO seveda, si imel vzmetenje premehko nastavljeno ali morda napačen pritisk :hmm: meni se je zdela D208 čist solidna guma, prav nič čudna, njena RR verzija pa naravnost carska, sem jo z veseljem vozil (tudi po Marofu) dokler nisem prešaltal na Corso III oz BT-002

po mojih izkušnjah so Qualifier slabše gume od D208 - s tem mislim na prevožene kmje, ne na oprijem, ki je bil pri Q malenkost boljši

Objavljeno
to je pa čudno... na Marofu prit z D208 (zadaj) do roba ne bi smel bit noben problem... najbrž, IMHO seveda, si imel vzmetenje premehko nastavljeno ali morda napačen pritisk :hmm: meni se je zdela D208 čist solidna guma, prav nič čudna, njena RR verzija pa naravnost carska, sem jo z veseljem vozil (tudi po Marofu) dokler nisem prešaltal na Corso III oz BT-002

po mojih izkušnjah so Qualifier slabše gume od D208 - s tem mislim na prevožene kmje, ne na oprijem, ki je bil pri Q malenkost boljši

Je še malo odvisno od mopeda, platišča, ....

Na Samsungu ne pridem nikjer niti blizu roba praktično z nobeno gumo. Z različnimi bolj ali manj blizu, z nobeno pa do konca, čeprav šrota že vse možno.

No bomo videli sedaj po dvigu in menjavi vzmetenja.

Objavljeno

Vzmetenje na SV-ju je kakor je, pritisk v gumah je bil cca 0,3bara višji kot po knjigi. Motor je že po naravi mehek in z nastavitvami se ne da pridelati kakšnih čudežev.

Resno govorim zadnja D208R ni šla do roba nikoli - tudi ne, ko je že vse ostalo bruslo po tleh (stopalka, bremza, izpuh..)

Medtem ko z drugimi gumami ni bilo teh problemov (M1, M3, diablo, Z6, ?) - so šle povsem do roba.

Objavljeno
Je še malo odvisno od mopeda, platišča, ....

Na Samsungu ne pridem nikjer niti blizu roba praktično z nobeno gumo. Z različnimi bolj ali manj blizu, z nobeno pa do konca, čeprav šrota že vse možno.

No bomo videli sedaj po dvigu in menjavi vzmetenja.

SAMSUNG????? :whistle:

Objavljeno

Pomojem je večji problem, da prehitro prideš do roba, kot pa da sploh ne,kajti ko si enkrat na robu si v dilemi koliko še gre "čez"

Objavljeno
SAMSUNG????? :whistle:

verjetno misli svojega Hyosunga. :whistle:

Objavljeno
verjetno misli svojega Hyosunga. :whistle:

Saj je isto. Samsung=Hyosung=korejc :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa zanima če je že kdo vozu DUNLOP GP RACER hard trdoto in če jih je res treba ogrevati mnogo dalj časa kot medium trdoto :hmm:

aja pa to govorim za cestno vožnjo, ne za pisto...

Popravljeno . Popravil _N3jC_
Objavljeno

aj jaj jaj

Kaj pa boš s temi gumami na cesti? Čist tko...zanima me.

Objavljeno

mene pa zanima če je že kdo probal continentalove sport attack gume, kako se kaj obnesejo in s katero gume se dajo primerjat..

lp

Objavljeno
mene pa zanima če je že kdo probal continentalove sport attack gume, kako se kaj obnesejo in s katero gume se dajo primerjat..

lp

TUKAJ

Objavljeno
aj jaj jaj

Kaj pa boš s temi gumami na cesti? Čist tko...zanima me.

a to mislš da sm zgrešu z trdoto al da so prehude gume za cesto :hmm:

drugač pa mam namen tud občasno jit na progo, če mislš da jih bom sam po cesti vozu :)

prej k sm pa reku da za cestno vožnjo pa zato, ker za na progo vem da je hard čist uredu...

Objavljeno
a to mislš da sm zgrešu z trdoto al da so prehude gume za cesto :hmm:

drugač pa mam namen tud občasno jit na progo, če mislš da jih bom sam po cesti vozu :)

prej k sm pa reku da za cestno vožnjo pa zato, ker za na progo vem da je hard čist uredu...

Za na cesto prehudo.....

Objavljeno (popravljeno)

Alo mojstri,

imam problem, in sicer pred kakšnim mescom sem dal na motor nove gume Michelin PR2, motr je Suzuki bandit 1200s.

Nafilial so mi jih 2.9 zadaj in 2.6 spredaj, ker se tudi večinoma časa vozim v dvoje. No potem smo šli v Toskano in naredili cca 2500km in vse je bilo vredu. Nato sem se pa včeraj šel peljati sam in se opazil, da mi sprednji del trese non stop, tak občutek je kot da je spredni del premalo težak. Balnaco in vse spredaj kar trese in trese, če se voziva v dvoje je vse lepo in prav. Tega pri prejšnjih gumah ni bilo ko sem se sam vozil.

Ima kdo kakšno idejo kaj naj naredim?

Lp,

Matevž

Popravljeno . Popravil Metju
Objavljeno
Za na cesto prehudo.....

ja drugač glede česa prehudo, a da jih nebi mogu izkoristit al kako...vožnja pa ni glih turistična :)

pa a kkšn ve a je velka razlika med medium pa hard al ni tok :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
Hola SiM,

to je pa čudno... na Marofu prit z D208 (zadaj) do roba ne bi smel bit noben problem... najbrž, IMHO seveda, si imel vzmetenje premehko nastavljeno ali morda napačen pritisk :hmm: meni se je zdela D208 čist solidna guma, prav nič čudna, njena RR verzija pa naravnost carska, sem jo z veseljem vozil (tudi po Marofu) dokler nisem prešaltal na Corso III oz BT-002

po mojih izkušnjah so Qualifier slabše gume od D208 - s tem mislim na prevožene kmje, ne na oprijem, ki je bil pri Q malenkost boljši

SV ma 160 zadnjo gumo. Z 160 prideš težje do roba kot z 180. Dejstvo.

Sam jst sem vseen pršu do roba z SV650. Sam šele pol k sem jo mal zrabu in se je radij zmanjšu.

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno
ja drugač glede česa prehudo, a da jih nebi mogu izkoristit al kako...vožnja pa ni glih turistična :)

pa a kkšn ve a je velka razlika med medium pa hard al ni tok :hmm:

Moje mnenje, da je ne segreješ na cesti tako kot bi moral. Kaj je za tebe ne glih turistična vožnja? ;)

Sej o tem je bilo že veliko tega napisanega....

Vsak ima svoje mnenje...naj ti "rejseri" bolj natančno odgovorijo :D

Objavljeno
Moje mnenje, da je ne segreješ na cesti tako kot bi moral. Kaj je za tebe ne glih turistična vožnja? ;)

Sej o tem je bilo že veliko tega napisanega....

Vsak ima svoje mnenje...naj ti "rejseri" bolj natančno odgovorijo :D

hehe ja ne vem kako ti nej povem to...leti kr, kaj nej rečm, gume pa grejo do roba :) mogl bi se skupi pelat ane...

jah kar je je...bom povedu kako se mi zdi k jih bom dau gor :)

Objavljeno
hehe ja ne vem kako ti nej povem to...leti kr, kaj nej rečm, gume pa grejo do roba :) mogl bi se skupi pelat ane...

jah kar je je...bom povedu kako se mi zdi k jih bom dau gor :)

Boš jih segrel no :) sej vidš, kolk se men segrejejo, pa so race attack :) kao čist skor pista :)

Objavljeno
Boš jih segrel no :) sej vidš, kolk se men segrejejo, pa so race attack :) kao čist skor pista :)

ja upajmo ane :D sej ti mojo vožnjo poznaš, tko da lohk ti precenš kok športna je hehe

Objavljeno

Previdno..

Jaz imam v planu GP Racer medium zad in soft spredaj, pa še cincam, ker se bojim, da na cesti ne bo držalo ok.. Tako da s hard res previdno!

Objavljeno
Previdno..

Jaz imam v planu GP Racer medium zad in soft spredaj, pa še cincam, ker se bojim, da na cesti ne bo držalo ok.. Tako da s hard res previdno!

Ma sej sm res mal zajebu, ker sem uzeu to kombinacijo...sm hotu, da bi uzadi čim dlje zdržala .) sej če se bo dal bom probu zamenjat za medium, drugač pa če kdo koga pozna da zamenja hard za medium naj kar pove :)

ti pa če boš uzeu soft/medium bo pa pomoje kar uredu :)

Objavljeno

malo manj jih napumpaj pa bo lih tko v redu

Objavljeno
malo manj jih napumpaj pa bo lih tko v redu

na kok jih nej pa napumpam?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!