Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

0.1 do 0.2 bara manj kot bi jih sicer........bolj kot je guma spuščena, večje je trenje z asfaltom in guma bo prej segreta

Objavljeno
ja upajmo ane :D sej ti mojo vožnjo poznaš, tko da lohk ti precenš kok športna je hehe

Fantje pamet v roke, da ne bo prepozn.

Objavljeno

Zelo zadovoljen s qualifier serijo spredaj in D220 serijo zadaj, za moj način vožnje

Objavljeno
Alo mojstri,

imam problem, in sicer pred kakšnim mescom sem dal na motor nove gume Michelin PR2, motr je Suzuki bandit 1200s.

Nafilial so mi jih 2.9 zadaj in 2.6 spredaj, ker se tudi večinoma časa vozim v dvoje. No potem smo šli v Toskano in naredili cca 2500km in vse je bilo vredu. Nato sem se pa včeraj šel peljati sam in se opazil, da mi sprednji del trese non stop, tak občutek je kot da je spredni del premalo težak. Balnaco in vse spredaj kar trese in trese, če se voziva v dvoje je vse lepo in prav. Tega pri prejšnjih gumah ni bilo ko sem se sam vozil.

Ima kdo kakšno idejo kaj naj naredim?

Lp,

Matevž

Tudi jaz imam pri svojih PR2 podoben občutek pri vožnji skozi ovinke, vsaj na začetku vožnje. Ko pa se nekaj časa vozim se mi pa zdi, da ta občutek zgine, ali se pa navadim nanj ... :hmm: Prevoženih pa imam s temi gumami okrog 6.000 km.

Objavljeno
Zelo zadovoljen s qualifier serijo spredaj in D220 serijo zadaj, za moj način vožnje

Jaz imam pa zadaj enako D220 spredaj pa Roadsmart. Zaenkrat zadovoljen, sicer se pa še uvajam. Vsak dan gre nižje (upam, da ne bo šlo prenizko).

Lp

Johnny

Objavljeno
Tudi jaz imam pri svojih PR2 podoben občutek pri vožnji skozi ovinke, vsaj na začetku vožnje. Ko pa se nekaj časa vozim se mi pa zdi, da ta občutek zgine, ali se pa navadim nanj ... :hmm: Prevoženih pa imam s temi gumami okrog 6.000 km.

Meni ne zgine sploh ta občutek, samo je pa fora, ko sem se peljal taprvič od vulkanizerja je bilo vse kul in normalno, ni nč treslo.

Potem pa ko sem naredil čez 2k kilometrov v dvoje je bilo tut vse kul. Zanč sm se pa sam pelu in je tresl ko s ...

Res nevem kaj bi to bilo ... :hmm:

Objavljeno
Meni ne zgine sploh ta občutek, samo je pa fora, ko sem se peljal taprvič od vulkanizerja je bilo vse kul in normalno, ni nč treslo.

Potem pa ko sem naredil čez 2k kilometrov v dvoje je bilo tut vse kul. Zanč sm se pa sam pelu in je tresl ko s ...

Res nevem kaj bi to bilo ... :hmm:

Ja pejd vulkanizerju. Mi ti ne moremo pomagat. Mogoče si gviht zgubu??

Objavljeno
Ja pejd vulkanizerju. Mi ti ne moremo pomagat. Mogoče si gviht zgubu??

Ja to grem itak jutr ja, sam tko sem prašal vmes če kdo kej ve. Uteži nisem izgubil, to sem preveril. Čudno je to da se to dogaja samo kadar se sam vozim...

Tenks

Objavljeno
Ja to grem itak jutr ja, sam tko sem prašal vmes če kdo kej ve. Uteži nisem izgubil, to sem preveril. Čudno je to da se to dogaja samo kadar se sam vozim...

Tenks

Dej Kufr dol, pa probaj še enkrat.

LP

Objavljeno
Alo mojstri,

imam problem, in sicer pred kakšnim mescom sem dal na motor nove gume Michelin PR2, motr je Suzuki bandit 1200s.

Nafilial so mi jih 2.9 zadaj in 2.6 spredaj, ker se tudi večinoma časa vozim v dvoje. No potem smo šli v Toskano in naredili cca 2500km in vse je bilo vredu. Nato sem se pa včeraj šel peljati sam in se opazil, da mi sprednji del trese non stop, tak občutek je kot da je spredni del premalo težak. Balnaco in vse spredaj kar trese in trese, če se voziva v dvoje je vse lepo in prav. Tega pri prejšnjih gumah ni bilo ko sem se sam vozil.

Ima kdo kakšno idejo kaj naj naredim?

Lp,

Matevž

probaj prednjo spustit na 2.5, vsaj ponavadi je tovarniško prednja 2.5 za na cesto in 2.9 zadnja

Objavljeno

Jaz imam tovarniško 2.3 spredaj, 2.5 zadaj in pri Hyosungu je bilo isto :)

Objavljeno
Dej Kufr dol, pa probaj še enkrat.

LP

Sem probal, brez kufra še bolj trese kot z kufrom ... :headbang:

@dex

a potem je pri tebi bilo isto? in kaj si naredil ...

Objavljeno

Nene, napisal sem akkšen tlak imam priporočen pri Suzukiju, pa dopisal, da je bil pri Hyosungu isti :)

Drugače pa sem šel pogledat še v users manual in piše pa 2.5 spredaj 2.9 zadaj, tako da se opravičujem za dezinformacijo

LP

Objavljeno (popravljeno)
0.1 do 0.2 bara manj kot bi jih sicer........bolj kot je guma spuščena, večje je trenje z asfaltom in guma bo prej segreta

Ni čist tko..točkovno trenje je večje pri bolj napumpani gumi zato se prej segreva bolj napumpana... Jih pa velik misl tko k si ti napisal...

Popravljeno . Popravil Fabo
Objavljeno

Hmm, ampak, da se manj napumpana guma bolj segreva piše tudi v tistem magisteriju od Gustinčiča.. Saj ne da bi bilo tisto nevem kaj, ampak verjetno so vseeno preverili informacije preden so zapisali tja noter :hmm:

Objavljeno

Jest sm kupu hondo prejšnji tedn so ble obe gumi na 3.0, sm mislu da me bo z avtoceste vrglo tok je treslo...ma polej sm dal na 2,2 zdej je OK :worship:

Objavljeno

glede segrevanja gum...poskusi se peljati z skoraj prazno gumo 2km al pa z napumpano pa mi potem povej katera bo bolj segreta...

vsekakor prazna ;)

Objavljeno

vseh teh problemov se rešiš če ne kupuješ gume kot da si valentino rossi ampak že v osnovi kupiš pravo gumo :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Problem nastane, ko hočeš ponajt nek kompromis med cesto in občasnimi obiski dirkališča, da ni treba vsako rundo 2x gum premontirat, ob tem, da je guma relativno varna na cesti in se ne pregreva prehitro na pisti.

Sam sem že polovično rešil to zadrego ker se mi je ponudila res ugodna varianta nabavit dodatno zadnje platišče z diskom, zobnikom :OK: Še prvo feltno nekje najdem pa sem zmagal :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Kupil sem si gume Bridgestone BT 016 (motor Yamaha R6). Moram reči, da so gume res odlične, držijo, kot je treba pa še po sredini jih ne pobira hitro (veliko vožnje naravnost). Po kolenu pa se motor pelje enkratno, z res dobrim občutkom. Priporočam!

Lp, Jure

Objavljeno

... veliko komentarjev na račun gum pa izredno malo uporabnih ...

... podatek je bistveno bolj uporaben, če bi kdo navedel koliko km je prevozil s katero gumo, preden je podal oceno, primerjavo z drugo gumo, ki jo tudi sam vozil in seveda, kje ter pod kakšnimi pogoji ter koliko km ima za seboj na istovrstnem motociklu ...

(podatekdadobrodržinepoveničpress)

Objavljeno

Skoraj prišel čas za menjat gume,pa sem zasledil Dunlop Roadsmart...a ima kdo izkušnje s tole gumo? Kaj pa Avonke? Ne vozim na koleno,rad bi pa,da guma vsaj nekaj časa zdrži...zdaj so gor Metzeler M1 spredaj in M3 zadaj-sej dobra guma,ma jo mal preveč hitro pobira

Objavljeno

če ne voziš na koleno je vsaka guma dovolj dobra, še posebej zadnja generacija potovalnih gum ala Roadsmart, Pilot Road 2, te povečini zdržijo od 12000 - 15000 km tudi v dvoje, če ne voziš in zaviraš na nož

Objavljeno
Ni čist tko..točkovno trenje je večje pri bolj napumpani gumi zato se prej segreva bolj napumpana... Jih pa velik misl tko k si ti napisal...

Bolj prazna guma se prej segreje ker ima večno stično površino s podlago...več trenja...in ut pobera več energije,sj k bremzaš gumo rahlo "splošči" ane...mislm da...

tk da ma dex pa axilon prou :yes:

Objavljeno
če ne voziš na koleno je vsaka guma dovolj dobra, še posebej zadnja generacija potovalnih gum ala Roadsmart, Pilot Road 2, te povečini zdržijo od 12000 - 15000 km tudi v dvoje, če ne voziš in zaviraš na nož

za to se pa strinjam...na 600ccm SS motorju Pilot Road zdržala 12k km s tem da je bla tudi na mobi krogu in na race landu...guma 1A za bolj turistične

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!