Jure Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Pošlji PM forumašu: m1ha :) Ni hudič, da se ne bi kaj našlo zate tam ;)
P182 Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 Ima kdo kakšen komplet rabljenih pnevmatik za na grobnik? (continental,dunlop,bridgestone.pirelli, no znamka niti ni važna samo da bodo brezhibne in vsaj še za en dan začetniškega nažiganja) - cena naj bo čimboljugodnejša :) LP za 150eurov ti dam 2 kompleta 209gp, vsak komplet pa ima za sabo približno 30 krogov
Gizmo_ Objavljeno Maj 29, 2008 Opozori Objavljeno Maj 29, 2008 (popravljeno) Ima kdo kakšen komplet rabljenih pnevmatik za na grobnik? (continental,dunlop,bridgestone.pirelli, no znamka niti ni važna samo da bodo brezhibne in vsaj še za en dan začetniškega nažiganja) - cena naj bo čimboljugodnejša :) LP Jst mam en kolmplet Metzlerk Slick, več na PM! (sam so zadi 180 širine... toje najbrž premal za mile ? ) Popravljeno Maj 29, 2008. Popravil Gizmo_
_THUNDER_ Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Danes mi je prišel na obisk znanec iz hrvaške, sam vozi ninjo 10, pa je gledal mojo gumo dunlop qualifer pa jo je zgrajal do konca je rekel kako se upam tako nagibat z takšno plastiko. Pa sploh ni tako velikega nagiba nevem. Sam pa pravi da prisega na dunlop gp. Zdej res nevem eni hvalijo drugi ne, sam zaenkrat nimam pripomb čez gumo. ne poslušaj bučk kvazi profi dirkačev.... qualifierce so najboljša možna izbira za tvoj motor in pripadajoči stil vožnje... držijo v vseh pogojih, poceni so, držijo do konca obrabe, mogoče jih je tudi kar športno voziti (vsekakor na mejh skrajnosti fazerja)... ne razumem pa, kako so lahko nekateri mladci (ki so še lani s frčoti okrog sesali) v enem letu postali vrhunski strokovnjaki za gume in športni motociklizem... :hmm:
Frips Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Zdej res nevem eni hvalijo drugi ne, sam zaenkrat nimam pripomb čez gumo. Torej si zadovoljen z gumo, ne poslušaj drugih ter uživaj raje v vožnji :D
DenisR Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 (popravljeno) Eno vprašanje na hitro ;) Za moj motor je predpisana pnevmatika 120/65/17. Moram jo jutri na hitro zamenjati in lahko dobim samo 70 oz. 60. Torej katero od teh dveh bi mi bolj priporočali? :whistle: Popravljeno Maj 30, 2008. Popravil DenisR
Kawl Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Eno vprašanje na hitro ;)Za moj motor je predpisana pnevmatika 120/65/17. Moram jo jutri na hitro zamenjati in lahko dobim samo 70 oz. 60. Torej katero od teh dveh bi mi bolj priporočali? :whistle: Čist tak lajičen odgovor je 70 - ker se mi zdi da je bolj univerzalna pnevmatika. LP
Pervy Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Eno vprašanje na hitro ;)Za moj motor je predpisana pnevmatika 120/65/17. Moram jo jutri na hitro zamenjati in lahko dobim samo 70 oz. 60. Torej katero od teh dveh bi mi bolj priporočali? :whistle: 60-ka bo verjetno povzročila da bo motor lepše padal v zavoje in bil bolj okreten, bo pa vožnja na limitu verjetno bolj občutljiva se pravi da bo čas med tem ko guma javlja da gre proti koncu in tem ko spusti krajši oziroma manj zaznaven. nevem nič od naštetega ni dobra izbira, sploh če imaš vzmetenje dobro nastavljeno se bo poznalo da to ni to.
k0ci Objavljeno Maj 30, 2008 Opozori Objavljeno Maj 30, 2008 Eno vprašanje na hitro ;)Za moj motor je predpisana pnevmatika 120/65/17. Moram jo jutri na hitro zamenjati in lahko dobim samo 70 oz. 60. Torej katero od teh dveh bi mi bolj priporočali? :whistle: daj 70, ampak potem moraš vilice v križih malo spustiti: 120mm*0,65=78mm 120mm*0,70=84mm 84mm-78mm=6mm vilice spustiš za 6mm pa si na istem kot prej
Jure Objavljeno Maj 31, 2008 Opozori Objavljeno Maj 31, 2008 Za na cesto bi jaz bi vzel 70, več stabilnosti, v križih pa zaenkrat ne bi nič spuščal, ker je od proizvajalca in modela gume odvisno koliko je guma dejansko visoka. Jaz imam doma eno eno Michelinko, ki je pri dimenziji 120/60-17 v dejanskem stanju višja od Pirellija 120/70-17. Tele dimenzije so tako tako, tudi širine niso najbolj ziher, jaz sem npr imel situacijo, ko je bila npr. Dunlop Qualifier 160/60-17 v realnem stanju (namontirana na platišču) 11mm širša od Pirelli Diablo identične dimenzije. In to ni bila posledica samo ukrivljenosti gume, če se prav spomnim je dejansko bilo ene 8mm razlike v loku gume. Ti lepo zmontiraj gumo pa boš videl kako se motor obnaša z njo.. Če kaj ne bo ok, potem pa probaš spustit v križih.
DenisR Objavljeno Maj 31, 2008 Opozori Objavljeno Maj 31, 2008 Hvala vsem za odgovore. Nazadnje sem vzel 70 ker tudi 60-tke ni bilo več tak da nisem imel problemov pri izbiri :P Tako je sedaj spredaj 120/70/17 Qualifier RR. Glede spučanja pa bom še videl, če bo sploh potrebno. Če bo čas bom stestiral jutri na Marofu :)
norc 16 Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 zanima me kaj pravite na d208 rr. sem jo naročil za zadaj
Valetski Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 bom kr tukaj vprašal... kje najugodneje do slick gum? lahko tudi malo rabljene.
k0ci Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 kontaktiraj Gizma metzeler slick dimenzij 120/70 in 180/55, mislim da za 120€, slike imam pa še sam, jih je meni ponujal pa finančno ni šlo čez, če ne bi jih vzel
Jure Objavljeno Junij 2, 2008 Opozori Objavljeno Junij 2, 2008 bom kr tukaj vprašal... kje najugodneje do slick gum? lahko tudi malo rabljene. Ja zelo ugodne so Dunlop GP Racer slick, se jih da dobit že za okoli 220EUR set.. Je pa to guma, ki jo po testih uvrščajo v rang bt002, supercorse, ipd, ni to tekmovalna guma kot so npr Dunlop KR Slick. Imaš pa Gp racer na voljo tudi s profilom, cena in zmes enaka. Omenjene tekmovalne Dunlop KR dobiš pa pri Čarmanu za cca 350 EUR set.
roadbuster Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 (popravljeno) Za mojega konjička mi na gume-direkt priporočajo Dunlop BT020, zanima me pa ali je kakšna primerjava z Qualifier RR ali pa D208? Nisem ravno poznavalec gum, imel sem do sedaj Road2 in Pilot Power spredaj,še prej neke druge Dunlopke na prejšnjem motorju....zdaj so gor Metzeler M1 v kombinaciji z M3 zadaj....zdaj pa ne vem na kakšne gume naj grem...kot sem rekel -na koleno ne vozim, rad bi pa siguren oprijem in mal večjo vzdržljivost gume...gledal sem tudi Metzeler Z4. in Dunlop Smartroad..ampak ne morem se odločiti...mi kdo pomaga? Vozim pa VFR800 VTEC...sej s temi gumami glede oprijema zadovoljen, ampak mal prehitro jih papca...TNX Popravljeno Junij 3, 2008. Popravil roadbuster
Gizmo_ Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Za mojega konjička mi na gume-direkt priporočajo Dunlop BT020, zanima me pa ali je kakšna primerjava z Qualifier RR ali pa D208? Nisem ravno poznavalec gum, imel sem do sedaj Road2 in Pilot Power spredaj,še prej neke druge Dunlopke na prejšnjem motorju....zdaj so gor Metzeler M1 v kombinaciji z M3 zadaj....zdaj pa ne vem na kakšne gume naj grem...kot sem rekel -na koleno ne vozim, rad bi pa siguren oprijem in mal večjo vzdržljivost gume...gledal sem tudi Metzeler Z4. in Dunlop Smartroad..ampak ne morem se odločiti...mi kdo pomaga? Vozim pa VFR800 VTEC...sej s temi gumami glede oprijema zadovoljen, ampak mal prehitro jih papca...TNX Moj Ata ma na VFR-i, Continental sport attack, pa je reku da so precej boljše od vseh, ki jih je prej na tem motorju vozil. Prej je imel MIchelin Road, pa mu niso ble ql, ker so ble pretrde, te pa prav da so uredu. Kolk pa zdržijo pa nevem, ker ma šele enih 2k km prevoženih letos, gume pa zgledajo ko nove:)
m@dness Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Za mojega konjička mi na gume-direkt priporočajo Dunlop BT020, zanima me pa ali je kakšna primerjava z Qualifier RR ali pa D208? Nisem ravno poznavalec gum, imel sem do sedaj Road2 in Pilot Power spredaj,še prej neke druge Dunlopke na prejšnjem motorju....zdaj so gor Metzeler M1 v kombinaciji z M3 zadaj....zdaj pa ne vem na kakšne gume naj grem...kot sem rekel -na koleno ne vozim, rad bi pa siguren oprijem in mal večjo vzdržljivost gume...gledal sem tudi Metzeler Z4. in Dunlop Smartroad..ampak ne morem se odločiti...mi kdo pomaga? Vozim pa VFR800 VTEC...sej s temi gumami glede oprijema zadovoljen, ampak mal prehitro jih papca...TNX BT020 vsekakor ne moreš primerjat z qualifier rr ker prva je povsem turistična, druga pa športna.. nekaj hvalijo bt016 ki tud spada med športne.. v bistvu je vse odvisno od načina vožnje
Gixxer Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 @roadbuster - zelo hvalijo tudi Metzeler Z6, kot ST gumo...tak da probaj tudi to
T-boy Objavljeno Junij 5, 2008 Opozori Objavljeno Junij 5, 2008 Veliki test SS in ST gum na CBR-i 600 RR v Motorradu (st. 12): SS 1. Metzeler Sportec M3 (253 tock; 1. v suhem, 3. v mokrem), 2. Michelin Pilot Power 2CT (252 tock; 5. v suhem, 1. v mokrem), 3. Pirelli Diablo Rosso (250 tock; 4. v suhem, 2. v mokrem), 3. Continental Sport Attack (250 tock; 2. v suhem, 3. v mokrem), 5. Bridgestone BT 016 (240 tock; 3. v suhem, 5. v mokrem), 6. Dunlop Qualifier RR (209 tock; 6. v suhem, 6. v mokrem). ST 1. Michelin Pilot Road 2 2CT (226 tock; 2. v suhem, 1. v mokrem), 2. Dulop Roadsmart (222 tock; 1. v suhem, 2. v mokrem), 3. Metzeler Roadtec Z6 (200 tock; 4. v suhem, 3. v mokrem), 4. Bridgestone BT 021 (195 tock; 3. v suhem, 4. v mokrem). Vec v reviji ali na net-u... :yes:
a79 Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 Verjamem, da je blo ze velik napisanga, pa se mi ne da pregledvat vseh strani...Menjat moram gume na Hornetki in sem v dilemi. Metzeler M3 (take imam zdaj gor), Qualifier, Qualifier RR ali Roadsmart.. Rad bi, da guma zdrzi kake 4000 - 5000km, kolkr imam namen letos se prevozt po cesti. Do roba peljem redko, torej pussy.. :whistle:
Jure Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 4000-5000 ti bodo držale čisto vse ki si jih naštel, Roadsmart pa ziher vsaj še enkrat več :) Če si bolj lagane sorte Roadsmart, drugače pa Qualifier :)
triler Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 Verjamem, da je blo ze velik napisanga, pa se mi ne da pregledvat vseh strani...Menjat moram gume na Hornetki in sem v dilemi. Metzeler M3 (take imam zdaj gor), Qualifier, Qualifier RR ali Roadsmart..Rad bi, da guma zdrzi kake 4000 - 5000km, kolkr imam namen letos se prevozt po cesti. Do roba peljem redko, torej pussy.. :whistle: Ce ne vozis prevec na noz kupi kaksne ST gume rajs, ne pa sport. Roadsmart je menda super (nimam izkusenj ampak po testih je dobra). Pa se zdrzala ti bo 10k in ne 5k tko k sport...
simonsi Objavljeno Junij 7, 2008 Opozori Objavljeno Junij 7, 2008 (popravljeno) drugače pa Qualifier :) Enkrat sem se peljal z banditom, ki ima skoraj nove qualifier, pa se zadnji gumi že pozna obraba po sredini. Pa še dež je bil celo furo. :cry: Upam, da bo roadsmart kaj bolj heavy duty. :hmm: Popravljeno Junij 7, 2008. Popravil simonsi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se