Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

ma kdo DUNLOP GP RACER SLICK za prodat? =)

Hola mojster,

če ne boš dobil Dunlopk majo na Panoniji Bridgestone slicke po 280 € komplet, IMHO primerljivo fajn gumice, pa ne dost dražje :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dirkači mam eno vprašanje.Kak bi se slick guma obnašala če jo zmontiram kontra smeri vrtenja? Je na eni strani več profila ostalo! Bi jo še na kakem treningu ponuco!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dirkači mam eno vprašanje.Kak bi se slick guma obnašala če jo zmontiram kontra smeri vrtenja? Je na eni strani več profila ostalo! Bi jo še na kakem treningu ponuco!

na marofu sem mel tako..in ni bilo problema..za hitrejše piste se pa ne bi šel tega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi "Po kolenu" sem se potožil kako nenadoma zdrsnem v vsakem ovinku namesto ,da bi položil, kot mi je čisto dobro uspevalo nekaj dni prej.

Ugotovil sem razlog. Tlak v gumah sem vedno preverjal na najbližji pumpi ( Petrol Barje na ljubljanski obvoznici v smeri Zagreb) Vedno 2,5 spredaj 2,9 zadaj. Včeraj sem dobil za darilo merilec tlaka in vragec na rami mi je šepnil naj ga takoj preiskusim na mojih gumah preden grem kupovat nove Bridgestonke. Rezultat je bil 1,6 in 2,0 . :headbang: :headbang: Petrol motherfu... !!@ mamu jim. $$#@@ grrr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Gem4,

ne bi zdej lajnal o Previdnosti kot materi Modrosti (ker če bi bla res previdna ne bi bla mati, kajne!?!?)... je pa tole zagotovo še en zlo lep dokaz da je natančen pritiskometer obvezna varnostna oprema vsakega motorista :yes: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To verjetno sprašuješ za GP Racer, ker se mi zdi, da so samo pri teh trdote označene s črkami.. Pri tekmovalnih Dunlopovih pnevmatikah pa je zmes navadno označena s številkami in moraš ponajt tabelco, da veš kaj številke pomenijo in za katero zmes gre.

Pri Gp racer je pa čisto logično, S = Soft, M = Medium, E = Endurance (hard)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poročaj prosim kako je vozit z njimi in kako se obnesejo...razmišljam o nakupu RoadSmart kompleta,pa se ne morem odločiti...nihče pa še ni dal posta na te gume...

Jaz mam namontirane Roadsmartke pa morem rečt da so mi res super! Pri prejšnjih gumah sem imel probleme da so se mi prehitro obrabile po sredini! Te pa so trše po sredini, ob strani pa so mehkejše!

Prej sem imel nameščene Pirelli Strada

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To verjetno sprašuješ za GP Racer, ker se mi zdi, da so samo pri teh trdote označene s črkami.. Pri tekmovalnih Dunlopovih pnevmatikah pa je zmes navadno označena s številkami in moraš ponajt tabelco, da veš kaj številke pomenijo in za katero zmes gre.

Pri Gp racer je pa čisto logično, S = Soft, M = Medium, E = Endurance (hard)

najlepša hvala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravek glede gum. Spremenil mnenje.

Continental RoadAttack, v 1500km, pobral ma sigurno slabo polovico gume. Saj to ni več normalno. Pred 2 tedni sem dal gume gor, sedaj pa je še malček ostalo.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi prej menjam pnevmatike, tokrat pa me je zaradi premalo časa malo neslo.

Torej potrebujem nasvet. Na zadnji turi mi je na sredini pnevmatike pogledalo ven par trakcev samo na enem mestu. Zanima me ali se lahko s takšno pnevmatiko peljem iz Celja v Maribor in nazaj, skupaj cca 120km, (brez AC, razen obvoznica), brez strahu, da bi bilo karkoli narobe.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko 100%, vendar obremenitve gume naj bodo čimmanjše. Čim bolj milo pospeševanje, zaviranje.

Sam sem imel, celo sredino na platnu. Bele črte, pa sem se vozil še okol, seveda s prilagojeno hitrostjo.

Ko pa imaš možnost, čimprej zamenjaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem dunlopove slick gume, če ma kdo "nenaterane cene" =)

je kje kaj v bližini maribora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa GP racer slick dobiš skoraj na vsakem vogalu, pa tudi cene niso tako grozne, skoraj vsak da vsaj -30% na uradno ceno, tako, da pride set okoli 220EUR..

KR so pa malo dražje, pa tudi držijo jih ne vsi, samo tisti s koncesijo za dirkalne pnevmatike, mislim, da boš težko dobil pod kakšnih 340EUR za set..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej moraš ločit GP pa GP racer.. GP imaš 209 in 211, ki sta obe tako kot KR tekmovalni pnevmatiki, so pa to gume s profilom ne slick.

Potem imaš pa GP Racer 209 in GP Racer Slick, ki so po zmesi enake, le da imajo Gp Racer 209 profil in so street legal. So pa oboje track day gume, Dunlopova tabelca Gp Racerju 209 namenja cca 15% ceste in 85% dirkališča.. So pa to komercialne gume, ker jih lahko dobiš povsod kjer držijo Dunlop, zato se jih da tudi bolj ugodno dobit, medtem ko so GP in KR tekmovalne pnevmatike in se jih da dobit samo pri prodajalcih s koncesijo za te gume, npr. Čarman in so seveda tudi precej dražje..

Primerjave med Gp Racer, GP, in KR ti žal ne morem podat, ker sem bistveno premalo izkušen, da bi sploh lahko kaj komentiral.. Verjetno so za nas začetnike GP Racer čisto dovolj dobre. Prav tako jih imaš kot pri dirkalnih na voljo v več trdotah in sicer lahko izbiraš pri prvi med soft in medium zmesjo in pri zadnji med medium in endurance..

Jaz sem ravno zmontiral zadaj novo GP Racer 209 medium (s profilom), spredaj pa 209 GP soft.. Za začetek nameravam sprobat na Racelandu in Marofu, pa bomo videli kako se obnese. Pomoje so to zame in za mojo vožnjo še predobre gume :D

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni forumaši!

Imam Yamaho FZ6S l.04 in na njej namontirane gume Dunlop Qualifier spredaj in zadaj. Ker je sprednja guma že na indikatorjih bi jo rad zamenjal - zadnja guma pa ima še več kot polovico profila in jo nameravam zamenjati naslednje leto.

1. Ker nisem ravno ekstremen voznik, sem oko vrgel tudi na model Roadsmart. Ampak to je ST guma in sem malo skeptičen glede obnašanja motorja (spredaj ST, zadaj SS guma). Priporočate al ne?

No, v tem primeru bi naslednje leto nabavil še Roadsmart zadnjo gumo, da bo komplet.

2. Druga opcija je, da kupim Qualifier sprednjo gumo in naslednje leto Roadsmart zadnjo gumo. Tako bo sprednja mehkejša, zadnja bo pa malo dlje trajala. Priporočate al ne?

3. Tretja možnost pa je, da ostanem komplet na Qualifier. To niti ni slabo, ampak sem bolj ST voznik.

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima na koliko barov/ Psi/ ... naj bodo napumpane moje gume: Conti Twist SM Sport

za mojga CH Racing WSM 125 (SM).

P.S. Na gumah piše: Max load 240kg at 33Psi (2.2Bar). A pol dam na 2.2bar al kako?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, če se sam voziš mora bit 1,8.

Tako malo? Spredi in zadi isto? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!