Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Spredi 1,8, zadi 2.0. Moralo bi ti to tudi v manualu pisat? Je pa standard.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Moj motorčič potrebuje nove gume: gre za GPZ 500S in sicer dimenzije: 110 / 70-17 in 130 / 70-17. Gledal sem Michelin Pilot Activ pa me zanima, če ima kdo kakšno izkušnje z njimi, pa kaj si mislite o ceni - prednja: 71,04 €, zadnja: 81,97€.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za tako vožno ne rabiš motorja ampak je 50ccm 4T skuter ali 4T 125-ka čisto dovolj, bo še manj pilo, pa še manj stroškov, če pač tolko na te stroške gledaš...motor je luksuz, ni za vsakega ološa!!!! eni tega očitno ne morte doumet, zato pa se mi meša pol na cesti ko mam kake jajcarje pred sabo, pa se še niti umaknit nočejo prav :D

pa pusti človeka, da se vozi po svoje. sej ga lahko vedno prehitiš, če si tolko hitrejši. a zdej je pa vsak, ki se ne vozi kot ti "ološ"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Zakaj se mi to naredi na zadnji Z6-ki, vožnja je bila v dvoje+kufer, športno turistična, pritisk v gumi 2.9 bar.

gumazakaj.bmp

Gumo je začelo kar trgat malce stran od sredine, ampak šele, ko je bilo le še pol profila, obraba je pa nenormalno velika. :cry:

Ima kdo kakšno razlago oz. rešitev? Bi moral gumo mogoče pumpat kaj več? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po sredini gume je težko določit, vidim pa po profilu pri strani gume da imaš narobe nastavljeno vzmetenje (začetek kanala požre, drugi rob kanala pa se zaviha) navzven

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po sredini gume je težko določit, vidim pa po profilu pri strani gume da imaš narobe nastavljeno vzmetenje (začetek kanala požre, drugi rob kanala pa se zaviha) navzven

To se mi naredi, če se voziva dva, ja....kaj storim, da stvar izboljšam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po profilu pri strani gume da imaš narobe nastavljeno vzmetenje (začetek kanala požre, drugi rob kanala pa se zaviha) navzven

kako to utemeljuješ ''vzmetenje narobe nastavljeno''? resno sprašujem, ker imam tudi jaz sedaj na Z6 tako gumo, ampak je proti koncu že, pa tudi trpela je zadnje čase pod gasom in obremenitvijo.

@dive: daj še enkrat preveri na koliko se sploh pumpa po navodilih, kolikor se jaz spomnim, ko sem še imel fazerja, je zadnja se pumpala na 2,7 (2,9 imam sedaj na FJR (z ali brez sopotnika), ki je precej težji motor, pa še gume zanj so predpisane z ojačano karkaso).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po navodilih piše takole...pa vseeno, misliš, da bi se to pojavilo zaradi preveč napumpane gume? Med vožnjo se mi je zdelo vse v redu, guma ni nič zdrsavala, tudi ko sva se peljala po slonih. B) Gor sva imela še 52L kufer, vožnja pa je bila kar živahna..... O:-)

Čudno mi je to, ker je gumo začelo hitro pobirati, po okoli 4k km se mi je zdelo, da bo zdržala vsaj še enkrat toliko, do sedaj ima 6k, pa ne bo več za dolgo, če bo šlo tako naprej....kljub temu, da je oprijem dober. Mislim, da bi moral narediti kakšen km več z njo....ali pa se motim? :hmm:

post-13355-1214328979_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda imaš vzmetenje čist narobe nastavljeno, ali pa voziš kot slon. :P

Kaj misliš s tem, oz. kaj bi moral po tvoje spremeniti glede vzmetenja, da bi bila obraba normalna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dive, saj imaš prav, za 2+prtljaga je predpisano 2,9 glede na tvoj scan (očitno sem jaz pumpal nek kompromis med 2,5 in 2,9, ampak sem se v glavnem vozil sam)

da te pomirim, tudi jaz imam tako gumo, kot si ti pokazal na sliki, mogoče malo manj razcefrana na robih profila. Imam pa tudi kar poudarjen tisti efekt, ko naredi na vrezu profila na eni strani rob v gumo, na drugi strani pa rob v luft. Ampak jaz sem mislil, da je to od moje včasih težke roke in moči motorja (yamaha FJR), ne vem pa kaj je koci mislil z napačno nastavljenim vzmetenjem. Moja guma ima trenutno 6,5 k km, od tega večino Korzike in italijanske avtoceste (v eno smer večinoma s polnim gasom), od lanskega konca sezone pa še Dolomiti (v hrib gre itak poln gas). Glede na trenutno obrabo pa računam na še kakih 1,5k km. Lani sem z original 1. vgradnjo (isto metzeler Z6) naredil brez problema 10k km, od tega večinoma BIH (2osebi) in Črne Gore (brez sopotnice), brez kakšnih simptomov na gumi.

Meni se zdi, da bi moral biti minimum vseeno 10k km pri dinamični vožnji. Ampak guma je vseeno zelo dobra, čeprav je vzdržljivost tega kompleta tudi mene malenkost razočarala (recimo za enih 10% :rolleyes: ).

Kje pa kdaj si kupil to gumo? Glede na to, da si z dolenjske (kot jaz), je možnost, da sva kupila pri istem vulkanizerju kako slabšo serijo :whistle: (jaz lani avgusta v vrhpolju)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz ne vem, kaj mislijo s tem, da je vzmetenje narobe nastavljeno... :hmm: No, jaz sem se večinoma vozil v dvoje po regionalnih cestah z dosti prehitevanj, nekaj je bilo vožnje po mestu (10%) in prav toliko AC. Ko pa sem bil na mopedu sam, ga nisem šparal... :blush:

Tudi jaz sem načeloma zadovoljen z gumo, oprijem me je res presenetil,(moj 1. komplet Z6) proti bt020 je dosti boljša, moti me le vzdržljivost, ki naj bi bila po testih in izkušnjah motosvetovcev boljša....

Resno misliš, da bi lahko naletela na švoh serijo? tud jaz sem kupil zadnjo gumo proti koncu poletja v vrhpolju

Razmišljam, da bi probal Bridgestone BT021, ta naj bi bila po sredini trša, prav zato me je pritegnila, mogoče se ne bi toliko poznalo na obrabi vožnja v dvoje, pa še imam eno poceni varianto, kako je kaj s to gumo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ravno tako pobira gumo D220 kot tebi, le da jo ne cefra, zadnje vzmetenje pa imam nastavljeno na 6 od 7. Imam pa Yamaho FZ6S. Zgleda, da je to simptom teh Yamah. Sicer guma bo imela kmalu 5kkm, kar je za to gumo že nekje max. pa je nisem šparal nič. Računam da bo zdržala 7kkm, potem pa Roadsmarta gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Resno misliš, da bi lahko naletela na švoh serijo?

možno, zakaj ne? a pol si nekje iz naših krajev

B 020 je res že povozil čas (imel kot prvo vgradnjo na FZ6), nova 021 pa je že dvokomponentna (ala 2CT) in kakor je slišat, jo tudi zelo hvalijo. Po moje je umetnost najti pravo gumo (po znamki ali tipu) za tvoj motor (mislim na splošno, vrsto motorja). Meni je na FZ6 najbolj ustrezala michelinka pilot power (motor se je najlepše obnašal z njo), ampak je šla zadnja v 5k km. Potem sem prešel še na Pilot Road, ki je bila zelo dobra za dinamično vožnjo (športna vožnja, nikoli ne grem v ekstreme), pa še zdržala je 10k km. Oziroma ostal sem na kombinaciji Pilot Power spredaj, Pilot Road zadaj. Sedaj pa itak michelin ponuja tudi dvokomponentne, tako da je ta izbira (vsaj zame) zelo dobra.

Jaz grem kmalu enkrat Kovačiča vprašat (ga pač imam ful blizu) po koliko ima Dunlopke tanove Roadsmart - po testih jo zelo hvalijo tudi za težje sporttouring motorje, pa še cena je ugodna. Kar bo pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi nekaj vprašal in sicer, če lahko nekdo, ki ima izkušnje s temi gumami, poda svoje mnenje, zanima me pa tudi primerjava z Dunlop Qualifier :) Za odgovore se iskreno zahvaljujem :) Gre pa torej za gume Dunlop Sportmax D208 GP... A so kaj bolj "racing" od Qualifierc? Zadeva je sledeča, kupil sem še eno RS 250 in imam zdaj na eni obute Qualifier, na eni pa D208 GP, zadnjih pa še nisem uspel sprobati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz ne vem, kaj mislijo s tem, da je vzmetenje narobe nastavljeno... :hmm: No, jaz sem se večinoma vozil v dvoje po regionalnih cestah z dosti prehitevanj, nekaj je bilo vožnje po mestu (10%) in prav toliko AC. Ko pa sem bil na mopedu sam, ga nisem šparal... :blush:

Z narobe nastavljenim vzmetenjem je mislil predvsem na nastavitve rebounda. Ce je le ta prepocasen ti vzmet stisne in se ne vrne v obmocje kjer dejansko deluje. To potem pomeni, da funkcijo vzmeti opravlja guma in to je potem poradira na tak nacin. Pravijo da je obraba do 4o% hitrejsa. Sedaj ce nimas moznosti nastavljati rebounda si v kurcu. Lahko samo zamenjas blazilnik ali kaj ustvarjas s tlakom. Jaz bi ti priporocal malo vecji pritisk. Jaz pumpam 3.1 ko se voziva v dvoje.

To je samo teorija. Tale mi deluje malo prevec sesuta da bi bilo tole samo zaradi vzmetenja. Sploh zaradi tega ker je sesuta po sredini. Mogoce da se tudi pregreva po sredini in jo zaradi tega trga. To pa se dogaja zaradi premalo pritiska in prevelike obremenitve. Mogoce pa res samo slaba guma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da je to simptom teh Yamah.

Lej, zelo dvomim v to, res ne vem kaj bi imelo vzmetenje s tem. Imaš en kup znamk motorjev, en kup tipov motorjev, še več pa različnih nastavitev vzmetenja. Jaz ima tako obrabo na FJR, ti na FZ6, moj brat pa jo je imel tudi na XT660X. Jaz mislim, da enostavno še nihče ni o tem govoril, pa tudi mislim, da ni nikakršne skrbi. Skoraj ziher sem, da je fora v tem, da gume ne šparaš, ampak odpiraš gas ko in kolikor ti paše (kar je pa tudi prav). Glede na smer, kje je obraba in kje tisti zavihek, lahko po logiki zaključim le to, da na obrabljenem delu utora (profila) gumo močneje pobira, ker se material nima pod obremenitvijo kam umaknit ali upognit, na zadnjem delu pa ga pod obremenitvijo zaviha v utor in se zato malo manj obrablja in ostaja zavihek. To zame ni nobena napaka.

Sem videl že hujše napake (konkretno na 208 dunlopki, nekaj let nazaj) in to na skoraj novih gumah in istočasno na dveh popolnoma različnih motorjih na istem odseku (NM-dvor-kočevje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi nekaj vprašal in sicer, če lahko nekdo, ki ima izkušnje s temi gumami, poda svoje mnenje, zanima me pa tudi primerjava z Dunlop Qualifier :) Za odgovore se iskreno zahvaljujem :) Gre pa torej za gume Dunlop Sportmax D208 GP... A so kaj bolj "racing" od Qualifierc? Zadeva je sledeča, kupil sem še eno RS 250 in imam zdaj na eni obute Qualifier, na eni pa D208 GP, zadnjih pa še nisem uspel sprobati.

a so 208 GP ali 208 GP Racer? 208 GP je predhodnica 209 GP in je tekmovalna guma, ki s Qualifiercami, oziroma komercialnimi gumami za na cesto nima nič skupnega razen podobno ime.. To je guma za grelce in pisto.. Gp racer je pa tudi guma bolj za track daye, ampak se jo lahko uporablja tudi na cesti, samo gret je treba malo bolj.. Bolj športna verzija D208RR..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so 208 GP ali 208 GP Racer? 208 GP je predhodnica 209 GP in je tekmovalna guma, ki s Qualifiercami, oziroma komercialnimi gumami za na cesto nima nič skupnega razen podobno ime.. To je guma za grelce in pisto.. Gp racer je pa tudi guma bolj za track daye, ampak se jo lahko uporablja tudi na cesti, samo gret je treba malo bolj.. Bolj športna verzija D208RR..

Guma je 208 GP. Super, točno na to sem upal, zdaj pa čimprej na pisto :D Itak ne rabim teh gum za po cesti, imam drugo RS 250 za po cesti, tale bo za pisto. Se mi je zdelo, da je guma bolj racing zadeva, že po obliki je nekoliko bolj špicašta pa tudi na otip bolj "lepi" kot Qualifier na drugem motorju. Dvomil sem pa zato, ker je profil gume se mi zdi da enak kot na tistih navadnih cestnih 208 ali kako so že po imenih...

Najlepša hvala za odgovor, si me razveselil (predvsem zato, ker so gume še skoraj nove, za njimi je nekaj krogov po Grobniku, drugače pa še super :P ) :worship:

Aja, drugače pa nimam grelcev... Mislim pa, da z nekaj (2 ali 3) umirnjenimi krogi ne bi smelo biti problem segreti gume?

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi "Po kolenu" sem se potožil kako nenadoma zdrsnem v vsakem ovinku namesto ,da bi položil, kot mi je čisto dobro uspevalo nekaj dni prej.

Ugotovil sem razlog. Tlak v gumah sem vedno preverjal na najbližji pumpi ( Petrol Barje na ljubljanski obvoznici v smeri Zagreb) Vedno 2,5 spredaj 2,9 zadaj. Včeraj sem dobil za darilo merilec tlaka in vragec na rami mi je šepnil naj ga takoj preiskusim na mojih gumah preden grem kupovat nove Bridgestonke. Rezultat je bil 1,6 in 2,0 . :headbang: :headbang: Petrol motherfu... !!@ mamu jim. $$#@@ grrr.

Kot opozorilo vsem. Rezultat je ,da sem uničil gume. Imajo 5000 Km in pri vožnji čez 140 se pojavijo neverjetne vibracije. Ne govorim samo o prvem kolesu ampak nastane zanimiv stranski efekt tresenja čelade(unbelievable) do te mere ,da postane nevarno.

Skratka jutri v nakup Bridgestone BT021 ali Metzeler z6. Verjetno bom preiskusil druge.

Še vprašanje. Kje je v Ljubljani kak dober vulkanizer, ki ima sprejeljivo ceno za servis brez gum ? Tisti za katere vem, poiskušajo odreti , če sam prineseš gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede vzmetenja bom preveril pri nekomu, ki se res spozna in na jamahe in na grobnik in ki živi od motorjev

se pa nagibam k temu, da je bila tale druga Z6, ki jo imam na FJR, drugačne kvalitete, ker na prvi (prva vgradnja) ni bilo take obrabe pri enaki obremenitvi in stilu vožnje ob enaki nastavitvi vzmetenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšne pa zgledajo BT021 na Zju 750 po 4000km kar dinamične vožnje tudi u dvoje grejo po kolenu brez problema,v dežju sicer ne dovoljuje velikih nagibov ko pa začne zdrsovat se zelo lepo čuti da je na meji

Zadnja

post-17508-1214340352_thumb.jpg

Sprednja

post-17508-1214340392_thumb.jpg

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so 208 GP ali 208 GP Racer? 208 GP je predhodnica 209 GP in je tekmovalna guma, ki s Qualifiercami, oziroma komercialnimi gumami za na cesto nima nič skupnega razen podobno ime.. To je guma za grelce in pisto.. Gp racer je pa tudi guma bolj za track daye, ampak se jo lahko uporablja tudi na cesti, samo gret je treba malo bolj.. Bolj športna verzija D208RR..

Dex, to so ble moje bivše. Po cesti gume niti ne segreješ. Če jih imaš za pisto močno močno priporočam, saj ko jih segreješ držijo ma res do ogledala. Po cesti tako drsijo, ampak res jih nikakor ne moreš segret.

Drugače pa itak, SUPERCORSA je ena in edina. Najboljši kompromis zame, od sedaj naprej pride samo to še v poštev. X,Y,W,Z to sploh niso gume zame. Supercorsa, ko zaupanje dobi vrednost :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z narobe nastavljenim vzmetenjem je mislil predvsem na nastavitve rebounda. Ce je le ta prepocasen ti vzmet stisne in se ne vrne v obmocje kjer dejansko deluje. To potem pomeni, da funkcijo vzmeti opravlja guma in to je potem poradira na tak nacin. Pravijo da je obraba do 4o% hitrejsa. Sedaj ce nimas moznosti nastavljati rebounda si v kurcu. Lahko samo zamenjas blazilnik ali kaj ustvarjas s tlakom. Jaz bi ti priporocal malo vecji pritisk. Jaz pumpam 3.1 ko se voziva v dvoje.

To je samo teorija. Tale mi deluje malo prevec sesuta da bi bilo tole samo zaradi vzmetenja. Sploh zaradi tega ker je sesuta po sredini. Mogoce da se tudi pregreva po sredini in jo zaradi tega trga. To pa se dogaja zaradi premalo pritiska in prevelike obremenitve. Mogoce pa res samo slaba guma...

tako je ja, rebound tear.......večja ko je hitrost motorja, hitrejše postanejo grbine in vzet se mora hitreje stisniti, ker pa imaš noter pregosto olje (ali preveč zaprto rebound nastavitev na blažilcu) pač namesto da se fedr stisne to silo prevzame guma....in voila, imaš tako gumo kot je tretja na slikci:

tire-wear.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zej mam na r1 prednjo gumo 120/70 pa me zanima katere lastnosti vse se spremenijo ce das gor 120/60 a se to sploh da oz je ze kdo to probavu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!