Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

glede vzmetenja bom preveril pri nekomu, ki se res spozna in na jamahe in na grobnik in ki živi od motorjev

se pa nagibam k temu, da je bila tale druga Z6, ki jo imam na FJR, drugačne kvalitete, ker na prvi (prva vgradnja) ni bilo take obrabe pri enaki obremenitvi in stilu vožnje ob enaki nastavitvi vzmetenja.

Jah, na fazerju lahko nastavljaš glede vzmetenja le prednapetost vzmeti....s tem pa mislim, da ne bi nič rešil. ali pač? :hmm:

Čedalje bolj se nagibam h temu, da je guma slabše kvalitete, kot bi morala biti, saj bom z njo naredil dobrih 6k, kar se mi zdi premalo glede na izkušnje vseh ostalih, ki so preizkusili Z6. Za tako kilometražo raje kupim SS gumo, saj sem s qualifier naredil 5k, pa sem ravno zato menjal za Z6, da bom naredil kakšen km več..

Sedaj pa se mi pojavlja vprašanje, kako vedeti pred nakupom, da je guma slaba oz. slabša, kot bi morala biti? :? Najbrž nemogoče.... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je ja, rebound tear.......večja ko je hitrost motorja, hitrejše postanejo grbine in vzet se mora hitreje stisniti, ker pa imaš noter pregosto olje (ali preveč zaprto rebound nastavitev na blažilcu) pač namesto da se fedr stisne to silo prevzame guma....in voila, imaš tako gumo kot je tretja na slikci:

tire-wear.jpg

Ce se ne motim.. To je kompresija kar si ti napisal. Rebound ti pove kako hitro se vraca in ne stisne. Ce se prepocasi nima casa se sploh vrnt in stisne vzmet. Potem je ta stisnjena in dela samo guma nemesto vzmetenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale rebound problem sem tud pri sebi opazil na zadnji gumi.. nastavitve pa imam iz neke internetne strani.. sportrider

v tem primeru kot ga imajo tud predhodniki bi torej moral rebound popustiti ali se motim?

..torej da se vzmetenje hitreje odziva?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, to so ble moje bivše. Po cesti gume niti ne segreješ. Če jih imaš za pisto močno močno priporočam, saj ko jih segreješ držijo ma res do ogledala. Po cesti tako drsijo, ampak res jih nikakor ne moreš segret.

Drugače pa itak, SUPERCORSA je ena in edina. Najboljši kompromis zame, od sedaj naprej pride samo to še v poštev. X,Y,W,Z to sploh niso gume zame. Supercorsa, ko zaupanje dobi vrednost :worship:

no sva že dva :worship: ker stroj ti jih pa poganja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se ne motim.. To je kompresija kar si ti napisal. Rebound ti pove kako hitro se vraca in ne stisne. Ce se prepocasi nima casa se sploh vrnt in stisne vzmet. Potem je ta stisnjena in dela samo guma nemesto vzmetenja.

:slap: tako je ja, sem zamešal ta dva pojma :blush:

tale rebound problem sem tud pri sebi opazil na zadnji gumi.. nastavitve pa imam iz neke internetne strani.. sportrider

v tem primeru kot ga imajo tud predhodniki bi torej moral rebound popustiti ali se motim?

..torej da se vzmetenje hitreje odziva?

Lp

ja tudi sam imam nastavitve od sportrider.com, ampak problem tukaj je, da so te nastavitve za na pisto, na cesti pa je veliko več kuclov, neravnin, lukenj in bogve česa še.......tako da tiste nastavitve morajo po mojem na pisti delovati super, ker tam praktično ni neravnin in imaš skos raven asfalt, pri nas pa veš kake so ceste :wacko: tako da za na cesto bodo tovarniške nastavitve kar v redu, ali pa mogoče še bolj popustit rebound, za kak klik oz. četrt obrata (ne vem točno kaj se že meri v klikih oz. obratih vijaka) ker pri nas imamo res slabe ceste

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tudi sam imam nastavitve od sportrider.com, ampak problem tukaj je, da so te nastavitve za na pisto, na cesti pa je veliko več kuclov, neravnin, lukenj in bogve česa še.......tako da tiste nastavitve morajo po mojem na pisti delovati super, ker tam praktično ni neravnin in imaš skos raven asfalt, pri nas pa veš kake so ceste :wacko: tako da za na cesto bodo tovarniške nastavitve kar v redu, ali pa mogoče še bolj popustit rebound, za kak klik oz. četrt obrata (ne vem točno kaj se že meri v klikih oz. obratih vijaka) ker pri nas imamo res slabe ceste

si že bil kdaj na grobniku mogoče? :whistle:

drugače pa ja..za cesto je tovarniška nastavitev čist okej..al pa še malo zmehčat vse skupaj..

sicer je bilo pa že napisano nekaj o točnosti tlakomerov na bencinskih črpalkah..jest vedno doma prečekiram ker vem da bo pravilno..+ hladna pnevmatika..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z narobe nastavljenim vzmetenjem je mislil predvsem na nastavitve rebounda. Ce je le ta prepocasen ti vzmet stisne in se ne vrne v obmocje kjer dejansko deluje. To potem pomeni, da funkcijo vzmeti opravlja guma in to je potem poradira na tak nacin. Pravijo da je obraba do 4o% hitrejsa. Sedaj ce nimas moznosti nastavljati rebounda si v kurcu. Lahko samo zamenjas blazilnik ali kaj ustvarjas s tlakom. Jaz bi ti priporocal malo vecji pritisk. Jaz pumpam 3.1 ko se voziva v dvoje.

To je samo teorija. Tale mi deluje malo prevec sesuta da bi bilo tole samo zaradi vzmetenja. Sploh zaradi tega ker je sesuta po sredini. Mogoce da se tudi pregreva po sredini in jo zaradi tega trga. To pa se dogaja zaradi premalo pritiska in prevelike obremenitve. Mogoce pa res samo slaba guma...

meni je do zdaj čisto vse gume v kanalih tako pobralo, pa ne spreminjam nastavitev vzmezenja. torej je po moje to normalna posledica obrabe(pa mam nizko napumpane gume:2.2-2.4)(razen, če mamo vsi narobe nastavljeno vzmetenje- na večini motorjev sem do sedaj videl takop obrabo)

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu mi te nastavitve od sportrider kr pašejo.. motor se mi ne zdi pretrd, linijo lepo drži, ni nobene

nervoze ali nihanj.. edino zadnji rebound bom malo popustil pa bomo vidli če bo boljše...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po okrog 1000km z mojimi roadsmart gumami se pocutm na motorju presenetljivo varno. Res imam veliko zaupanja v gume, do roba gre enostavneje kot z M3...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je pa tudi, da je rob prej kot pri M3, glede na to, da je M3 SS guma, Roadsmart pa ST :)

Ampak glavno je, da si zadovoljen, Roadsmart bodo skoraj gotovo zdržale dlje, pa še cenejše so :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si že bil kdaj na grobniku mogoče? :whistle:

drugače pa ja..za cesto je tovarniška nastavitev čist okej..al pa še malo zmehčat vse skupaj..

sicer je bilo pa že napisano nekaj o točnosti tlakomerov na bencinskih črpalkah..jest vedno doma prečekiram ker vem da bo pravilno..+ hladna pnevmatika..

bil......na tribuni :whistle:

drgač pa kar sem zapisal je fact, na pisti ziher ne boš našel pokrovov jaškov ki štrlijo 5cm ven iz vodoravne linije asfalta, pa neporavnanih flik in grbin kot so na cesti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi zna kdo povedat kaka je razlika v vožnji recimo BT-021 Sport-Touring in BT-016 (ali 014), ki je Hyper-Sport? Kdaj pride 'bolj dirkaška' guma do izraza? Se kasneje zagreje, vendar potem bolj drži? Ali gre samo za mehkejše materiale (dvomim)?

Sprašujem zato, ker mam prvo vgradnjo BT-56, ki je v razredu hypersport in glede na moje izkušnje, bi naslednjo skor rajši vzel BT-021, ker neki super-športne gume pa (še) ne rabim. In kakor vidim, se BT-021 vrti na precej poskočnih, športnih motorjih tule gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bil......na tribuni :whistle:

drgač pa kar sem zapisal je fact, na pisti ziher ne boš našel pokrovov jaškov ki štrlijo 5cm ven iz vodoravne linije asfalta, pa neporavnanih flik in grbin kot so na cesti

Kaj pa vem, jaz sem vozil enkrat po grobniku, pa mislim da je bolj kuclast in grbinast kakor veliko cest.. Se mi zdi, da tam vzmetenje res dela na polno, ker ko si enkrat gor je to čisto drugače čutit, kakor je videt "ravno" vozišče iz tribune :)

A mi zna kdo povedat kaka je razlika v vožnji recimo BT-021 Sport-Touring in BT-016 (ali 014), ki je Hyper-Sport? Kdaj pride 'bolj dirkaška' guma do izraza? Se kasneje zagreje, vendar potem bolj drži? Ali gre samo za mehkejše materiale (dvomim)?

BT014 ne vem če je neki Hypersport, pravjo da je bolj klump :) 016 naj bi bla pa dobra.

Drugače pa kot si rekel, športna guma na delovni temperaturi bolj drži, ampak pa dlje časa traja, da jo segreješ, oziroma jo težje segreješ.. Torej če nimaš ravno agresivnega in hitrega načina vožnje, zna športna guma, ki ni dovolj ogreta držat enako ali slabše kot ena ST, s tem, da jo boš veliko prej obrabil.

Če nisi ravno tišač vzemi nekaj iz ST ranga, te gume so čisto dovolj dobre za normalno dinamično vožnjo po cestah, pa še obraba je bolj človeška.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupovanje športnih gum za na cesto-ker se manj obrabi- je glede varnosti take vožnje povsem primerljivo s pet starimi pnevmatikami na avtomobilu; tudi slednje se ne obrabijo (to da ob prvem vlažnem vozišču konča voznik kot obcestni reklamni plakat je pa povsem druga zgodba).

Proizvajalci delajo za vsak način vožnje-namen svojo gumo; gotovo ne brez razloga ali zato, da bodo imeli bolj obsežen katalog. Dokazovanje tistih, ki gume uporabljajo nenamensko, torej da cel razvojno inženirski oddelek tovarn ve manj kot en popoldanski motorist, je vera v lastne dogme.

Guma ki drži asfalt se obrablja; drugače ne more biti.

kar se tiče vzmetenja pa je večinoma tako, da se vedno nekaj zateguje, namesto da bi se zamenjalo amortizer s tistim, ki je projektiran za določeno težo motorista. Velika skupina motoristov namreč presega zmogljivost serijskih vzmeti za 20kg.

Zategovanje samo povzroči, da se vzmet kasneje odzove; konstrukcija vzemti pa določa njen način delovanja na težo, za katero je bila vzmet IZDELANA.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupovanje športnih gum za na cesto-ker se manj obrabi- je glede varnosti take vožnje povsem primerljivo s pet starimi pnevmatikami na avtomobilu; tudi slednje se ne obrabijo (to da ob prvem vlažnem vozišču konča voznik kot obcestni reklamni plakat je pa povsem druga zgodba).

kar se tiče vzmetenja pa je večinoma tako, da se vedno nekaj zateguje, namesto da bi se zamenjalo amortizer s tistim, ki je projektiran za določeno težo motorista. Velika skupina motoristov namreč presega zmogljivost serijskih vzmeti za 20kg.

Zategovanje samo povzroči, da se vzmet kasneje odzove; konstrukcija vzemti pa določa njen način delovanja na težo, za katero je bila vzmet IZDELANA.

Antares

Jaz ne poznam nobenega, ki bi kupoval športne gume zato ker se manj obrabljajo. Večinoma vsi stokamo, da je obraba teh gum prevelika, kar je seveda normalno, glede na to, da načeloma (pri pravilni in namenski uporabi) nudijo boljši oprijem od kakšnih sport touring..

Glede vzmetenja pa tudi ni tako kritično, današnji motocikli spet niso tako slabi, da mi moral serijsko vzmet kar takoj menjat za boljšo.. Za po cesti je serisjko vzmetenje čisto ok, če je nastavljivo probaš še malo nastavit, če ne pa tudi ok.. Prav hudič, če guma zdrži 500km manj, kakor bi z kakšim boljšim in seveda veliko dražjim aftermarket vzmetenjem. Ajde, za na pisto je pri tahitrih dobro vzmetenje zelo pomembno, ampak pri povprečnemu motoristu, ki ni ravno prekomerno težek, ki se povprečno vozi po cesti s povprečnim motorjem je pa tudi serijsko v večino primerih več kot zadovoljivo. Prav tako pri SS motorjih na pisti, tiste ki nismo Rossiji se lahko tudi s serijskim čisto ok peljemo :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.sportrider.com/tech/146_suspens...ngs/index8.html

Ko smo že pri vzmetenju, povejte kaj pomeni določena vrednost in kje se jo nastavi.....

Hola,

vse imaš zelo lepo opisano in narisano v servisni knjižici; če je slučajno nimaš, si jo potegni dol z Neta :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.sportrider.com/tech/146_suspens...ngs/index8.html

Ko smo že pri vzmetenju, povejte kaj pomeni določena vrednost in kje se jo nastavi.....

GSX-R600 ('04)

front preload: 4 lines showing

front rebound: 0.75 turn out

front compresion: 1.75 turns out

rear preload: 9mm thread showing

rear rebound: 1.25 turns out

rear compresion:1.5 turns out

note: set fork tube height to 5mm showing above triple clamp

in greš:

front preload: 4 oznake(vrstice) na palici se morajo videt zunaj, to je tisto kjer štimaš z 17 ali 19 (al kok že je) ključem na vrhu vsakega kraka vilic

front rebound:čisto na vrhu vsakega kraka vilic imaš vijaka (za navaden šraufenciger), tisto dvoje zašraufaj čisto noter, in potem odvij za 0,75 obrata ven

front rebund: je nekje spodaj na vsakem kraku vilic, zopet zašraufaš do konca noter in potem odviješ za 1.75 obrata ven

rear preload: tisti dve nazobčani matici na zadnjem fedru.....zgoraj nad maticama mora biti vidnega 9 mm navoja na blažilcu

rear rebound: na spodnjem vpetju blažilca...zopet zašraufaš in za 1.25 obrata ven

rear compresion: zgoraj nekje pri kartuši za plin na nadnjem blažilcu.....zašraufaš in za 1.5 obrata ven

trenutne nastavitve si zapiši na en list, da boš lahko nastavitve vrnil v zdajšnje stanje, če ti tiste ne bodo všeč!!!

tistih šraufov za nastavitev, ko jih zašraufuješ ne smeš zategnit noter na silo, saj lahko poškoduješ sistem, zašraufaj z občutkom, ko se ustavi ne poskušaj še bolj zategovat!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX-R600 ('04)

front preload: 4 lines showing

front rebound: 0.75 turn out

front compresion: 1.75 turns out

rear preload: 9mm thread showing

rear rebound: 1.25 turns out

rear compresion:1.5 turns out

note: set fork tube height to 5mm showing above triple clamp

in greš:

front preload: 4 oznake(vrstice) na palici se morajo videt zunaj, to je tisto kjer štimaš z 17 ali 19 (al kok že je) ključem na vrhu vsakega kraka vilic

front rebound:čisto na vrhu vsakega kraka vilic imaš vijaka (za navaden šraufenciger), tisto dvoje zašraufaj čisto noter, in potem odvij za 0,75 obrata ven

front compresion: je nekje spodaj na vsakem kraku vilic, zopet zašraufaš do konca noter in potem odviješ za 1.75 obrata ven

rear preload: tisti dve nazobčani matici na zadnjem fedru.....zgoraj nad maticama mora biti vidnega 9 mm navoja na blažilcu

rear rebound: na spodnjem vpetju blažilca...zopet zašraufaš in za 1.25 obrata ven

rear compresion: zgoraj nekje pri kartuši za plin na nadnjem blažilcu.....zašraufaš in za 1.5 obrata ven

trenutne nastavitve si zapiši na en list, da boš lahko nastavitve vrnil v zdajšnje stanje, če ti tiste ne bodo všeč!!!

tistih šraufov za nastavitev, ko jih zašraufuješ ne smeš zategnit noter na silo, saj lahko poškoduješ sistem, zašraufaj z občutkom, ko se ustavi ne poskušaj še bolj zategovat!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal :topic: tole lahko prestavte v temo o vzmetenju... Kris, tebi pa priporočam, da pogledaš filme od Dave Moss-a... lepo razloži .)

On topic: Today back to business... gumica zamenjana. Zdej pa če spet kej povozim, tožim cestarje :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX-R600 ('04)

front preload: 4 lines showing

front rebound: 0.75 turn out

front compresion: 1.75 turns out

rear preload: 9mm thread showing

rear rebound: 1.25 turns out

rear compresion:1.5 turns out

note: set fork tube height to 5mm showing above triple clamp

in greš:

front preload: 4 oznake(vrstice) na palici se morajo videt zunaj, to je tisto kjer štimaš z 17 ali 19 (al kok že je) ključem na vrhu vsakega kraka vilic

front rebound:čisto na vrhu vsakega kraka vilic imaš vijaka (za navaden šraufenciger), tisto dvoje zašraufaj čisto noter, in potem odvij za 0,75 obrata ven

front rebund: je nekje spodaj na vsakem kraku vilic, zopet zašraufaš do konca noter in potem odviješ za 1.75 obrata ven

rear preload: tisti dve nazobčani matici na zadnjem fedru.....zgoraj nad maticama mora biti vidnega 9 mm navoja na blažilcu

rear rebound: na spodnjem vpetju blažilca...zopet zašraufaš in za 1.25 obrata ven

rear compresion: zgoraj nekje pri kartuši za plin na nadnjem blažilcu.....zašraufaš in za 1.5 obrata ven

trenutne nastavitve si zapiši na en list, da boš lahko nastavitve vrnil v zdajšnje stanje, če ti tiste ne bodo všeč!!!

tistih šraufov za nastavitev, ko jih zašraufuješ ne smeš zategnit noter na silo, saj lahko poškoduješ sistem, zašraufaj z občutkom, ko se ustavi ne poskušaj še bolj zategovat!!!

1 obrat je obrnjen šrauf za 180 stopinj (tako da spet pride na zarazo)?, ali je to mišljen poln obrat vijaka, torej 360°?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 obrat je obrnjen šrauf za 180 stopinj (tako da spet pride na zarazo)?, ali je to mišljen poln obrat vijaka, torej 360°?

360°...če oz.4 kliki...vsak klik je 90°..1.25 obrata vn...pet klikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!