SEOI-NAGE Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 K0CI, BRDAUS - TENK JU ! Jutri bom se lotu. Moti me da motor nekako preveč počepne na ovinku. Ko pa dam gas se mi posede zadnji del preveč in sprednjega kar naenkrat dvigne namesto da bi lepo dvignil sprednji del.
siks Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 (popravljeno) pri tako odličnih motorjih, kot jih delajo zadnjih par let lahko rečem, da tisti ki jamra nad serijskim vzmetenjem, če ni res dober pilot, precenjuje samega sebe(bodisi namerno-zavestno ali ne), in naj dela raje na svoji tehniki in treningu in ne na dovršenosti v povprečju tehnično zelo solidnih motorjev. Popravljeno Junij 26, 2008. Popravil siks
zverko Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 Pr men ni klikov :) sj bi kj reku...ma bm raj tih :whistle: :whistle:
Brdaus Objavljeno Junij 26, 2008 Opozori Objavljeno Junij 26, 2008 pri tako odličnih motorjih.... Pri vsakem motorju je treba na začetku zbalansirat šasijo in naštimat SAG. "Preload" in "rebound" pa po potrebi. Jest mam to srečo, da sm kot večina japoncev in je bilo original naštimano vzmetenje že kar OK, samo "preload" spredaj sm zmanjšal .) Seveda se pa lahko zdej vsak po svoje odloča in komentira.... I am off :D
zverca Objavljeno Junij 28, 2008 Opozori Objavljeno Junij 28, 2008 pustimo statistiko in povejmo kaj še o drugih gumah :huh: Nekaj kaj bi bilo najbolje za V-stroma 650 dl
andrejba Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 mene pa zanima nekaj vprašanj glede gum: 1. Katera guma se prej segreje (ob cestni vožnji po predpisih) sportna (recimo M3) ali turing (Z6)? 2. S katero dimenzijo gum prideš prej do roba z 180/50 ZR17 al z 160/60 ZR17? 3. Kako lahko pregreješ gumo? hvala
biker77 Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 mene pa zanima nekaj vprašanj glede gum:1. Katera guma se prej segreje (ob cestni vožnji po predpisih) sportna (recimo M3) ali turing (Z6)? 2. S katero dimenzijo gum prideš prej do roba z 180/50 ZR17 al z 160/60 ZR17? 3. Kako lahko pregreješ gumo? hvala evo ti k si len pa se ti ne da mal pogledat nazaj: 1: cestna vožnja po predpisih je ST guma zakon..jo boš vsaj ogrel..če se že voziš po predpisih 2. na istem motociklu? ne bi rekel..z vsako se takoj pride do roba..in praktično vsak motocikel to zmore..odvisno je od voznika.. 3. gumo na cesti ne boš pregrel..na marofu vpršanje če ti bo uspel tolk hitrih krogov narest da jo boš pregrel (razen če je to ena klump guma kar je pa škoda kupovat)..za grobnik rabiš kar fino gumo že..vsaj D209 gp racer..ali seveda boljše/dražje
FazerMan Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 (popravljeno) Skor ne morem verjet pred 1000km je guma še zgledala kar ok sedaj pa sem šov dvakrat do morja ( KrK ) in gume na robu skoraj več ni, pa tudi na sredini je samo še kakšen milimeter, dva do indikatorja. Guma je Qualifer navadna in je držala dobro, zdržala pa je 4500km. Imel sem še probleme ker je profil na eni strani žrlo na drugi pa izvihavalo kar je baje posledica nepravilnega vzmetenja, ampak guma je kljub temu odlično držala in se todro peljala vsepovsod. Mogoče je pa za to hitro lizanje gume zadnjih 1000km kriv grob asfalt iz Dvora proti Kočevju kjer se prej nisem vozil na morje, al vzrok tiči kje drugje? Popravljeno Junij 29, 2008. Popravil FazerMan
biker77 Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Skor ne morem verjet pred 1000km je guma še zgledala kar ok sedaj pa sem šov dvakrat do morja ( KrK ) in gume na robu skoraj več ni, pa tudi na sredini je samo še kakšen milimeter, dva do indikatorja. Guma je Qualifer navadna in je držala dobro, zdržala pa je 4500km. Imel sem še probnleme ker je profil na eni strani žrlo na drugi pa izvihavalo kar je baje posledica nepravilnega vzmetenja, ampak guma je kljub temu odlično držala in se todro peljala vsepovsod. Mogoče je pa za to hitro lizanje gume zadnjih 1000km kriv grob asfalt iz Dvora proti Kočevju kjer se prej nisem vozil na morje, al vzrok tiči kje drugje? vročina, grob asfalt, več odpiranja, + ko gre guma h koncu gre h koncu hitro.. mislim da je njena življenjska doba pri koncu.. naslednjič vzemi RR, ali pa gp racer, če pa na izi voziš pa roadsmart..če bi še mel dunlop
FazerMan Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Aha, to sem že tudi sam slišal da ko jo začne lizat to pomeni konec, ker se je to prav vidl vsakih 100km kak jo zmanjkuje, sigurno ostanem na Dunlop verjetno bo to Qalifer rr, za moj stil vožnje in moj motor bo verjetno zelo ok. Me pa zanima kako bo ta guma sodelovala z sprednjo navadno Qualifer, je še skor nova za sabo ma 2000km, nekaj postov nazaj se mi zdi da je to kombijnacijo nekdo hvalil, drugače o treba obe menjat.
biker77 Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Aha, to sem že tudi sam slišal da ko jo začne lizat to pomeni konec, ker se je to prav vidl vsakih 100km kak jo zmanjkuje, sigurno ostanem na Dunlop verjetno bo to Qalifer rr, za moj stil vožnje in moj motor bo verjetno zelo ok. Me pa zanima kako bo ta guma sodelovala z sprednjo navadno Qualifer, je še skor nova za sabo ma 2000km, nekaj postov nazaj se mi zdi da je to kombijnacijo nekdo hvalil, drugače o treba obe menjat. mislim da problemov ne boš imel.. moraš pa vedt, da so nove gume vedno boljše kot "stare".. na prvi je najbrž tudi že mali rob narejen ki ga nove nimajo.. ni nek hud problem to..jest v glavnem menjam dve zadnji in eno prvo.. je pa vedno zelo fino ko imaš obe novi..se ti zdi da je motor čist drug..
FazerMan Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 Ja seveda prva že ima rob. Če dobim par dovolj ugodno bom menjal obe dve. Sam pol tud nove je treba pazit da se tist vrhnji sloj sprevi dol. Ve kdo mogoče za kakšno pametno ponudbo za Qualifer rr?
hilton Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 meni je dunlopa qualifaier zdrzala nevrjetnih 7000km. drugim 4500k. tako da ... aja drugace je ne bi nikoli vec kupil pride conti sport atack. pa bomo videli kako bo kaj
FazerMan Objavljeno Junij 29, 2008 Opozori Objavljeno Junij 29, 2008 meni je dunlopa qualifaier zdrzala nevrjetnih 7000km. drugim 4500k. tako da ...aja drugace je ne bi nikoli vec kupil pride conti sport atack. pa bomo videli kako bo kaj V čem je problem da je nibi več kupil zdržala ti je skor pol več kot ostalim, al je bil oprijem ta slab, al maš drug nasčin vožnje in ne potrebuješ takšne gume.
KeC Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 1: cestna vožnja po predpisih je ST guma zakon..jo boš vsaj ogrel..če se že voziš po predpisih Po naših cestah težko. Potem prej kakšno res turing gumo.
antares Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 biker77, :worship: :worship: :worship: ; zelo solidno napisan povzetek glede gum, ki je lahko v pomoč.
no_name Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 ..za grobnik rabiš kar fino gumo že..vsaj D209 gp racer..ali seveda boljše/dražje Katere so to?
biker77 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Katere so to? Dunlop: 209 GP 211 GP KR serija-slick Bridgestone: 002 003 Pirelli: supercorsa pro pa še kej se najde..
Brdaus Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 pa še kej se najde.. :grim Metzeler Racetech .) Aja, sej smo že enkrat mal debatiral, pa nismo potegnil zaključka: kolk se napolni z zrakom cestna guma za dirkališče? Primer: Dunlop Qualifier bi namesto front 2,5 in rear 2.9 napihnil..... kolko? F 1,9, R 2.1 :hmm:
Brdaus Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 (popravljeno) F 2.1 R 1.9 In potem pride na 2.5 in 2.9 ko se segreje? Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush: Popravljeno Junij 30, 2008. Popravil Brdaus
cb1300 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 In potem pride na 2.5 in 2.9 ko se segreje? Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush: Sem v sredo videl, kaj naredi z super soft gumo na Marofu.......razcefra,pregreje.......kaj bi šele na grobniku naredl...kake 5 krogov pr 35stopinjah bi pa mrbit res naredil :evilgrin:
Brdaus Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 Sem v sredo videl, kaj naredi z super soft gumo na Marofu.......razcefra,pregreje.......kaj bi šele na grobniku naredl...kake 5 krogov pr 35stopinjah bi pa mrbit res naredil :evilgrin: No no... sej sm vedu, da moja kmečka logika še nekak dela :D
biker77 Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 (popravljeno) In potem pride na 2.5 in 2.9 ko se segreje? Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush: ne..ne pride na tolk..pride nekako 0.4 bara več.. in ja..prav si slišal.. sem tudi osebno 25.6. preveril to.. torej trda guma je drsela..mehka držala..in nič se ni cefrala.. nelogično mogoče..ampak tako je..seveda govorimo o pnevmatikah za pisto in ne ST pnevmatikah no..če maš neko ultra super mehko gumo tut ni fajn no.. bojo pa lahko uni ki več dirkajo potrdili to z vročino in mehko gumo.. Popravljeno Junij 30, 2008. Popravil biker77
Brdaus Objavljeno Junij 30, 2008 Opozori Objavljeno Junij 30, 2008 ne..ne pride na tolk..pride nekako 0.4 bara več..in ja..prav si slišal.. sem tudi osebno 25.6. preveril to.. torej trda guma je drsela..mehka držala..in nič se ni cefrala.. nelogično mogoče..ampak tako je..seveda govorimo o pnevmatikah za pisto in ne ST pnevmatikah no..če maš neko ultra super mehko gumo tut ni fajn no.. bojo pa lahko uni ki več dirkajo potrdili to z vročino in mehko gumo.. No ja... tko kot pri šlosariji: če brusiš trd material, more bit mehka šajba in obratno. Jest sm bolj za SS gumo mislu, ne slick (rang Qualifier, Corsa, M3 i slićno). Ni druge kot da se proba :blush: :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se