Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

K0CI, BRDAUS - TENK JU ! Jutri bom se lotu. Moti me da motor nekako preveč počepne na ovinku.

Ko pa dam gas se mi posede zadnji del preveč in sprednjega kar naenkrat dvigne namesto da bi lepo dvignil sprednji del.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri tako odličnih motorjih, kot jih delajo zadnjih par let lahko rečem, da tisti ki jamra nad serijskim vzmetenjem, če ni res dober pilot, precenjuje samega sebe(bodisi namerno-zavestno ali ne), in naj dela raje na svoji tehniki in treningu in ne na dovršenosti v povprečju tehnično zelo solidnih motorjev.

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri tako odličnih motorjih....

Pri vsakem motorju je treba na začetku zbalansirat šasijo in naštimat SAG. "Preload" in "rebound" pa po potrebi. Jest mam to srečo, da sm kot večina japoncev in je bilo original naštimano vzmetenje že kar OK, samo "preload" spredaj sm zmanjšal .)

Seveda se pa lahko zdej vsak po svoje odloča in komentira.... I am off :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima nekaj vprašanj glede gum:

1. Katera guma se prej segreje (ob cestni vožnji po predpisih) sportna (recimo M3) ali turing (Z6)?

2. S katero dimenzijo gum prideš prej do roba z 180/50 ZR17 al z 160/60 ZR17?

3. Kako lahko pregreješ gumo?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima nekaj vprašanj glede gum:

1. Katera guma se prej segreje (ob cestni vožnji po predpisih) sportna (recimo M3) ali turing (Z6)?

2. S katero dimenzijo gum prideš prej do roba z 180/50 ZR17 al z 160/60 ZR17?

3. Kako lahko pregreješ gumo?

hvala

evo ti k si len pa se ti ne da mal pogledat nazaj:

1: cestna vožnja po predpisih je ST guma zakon..jo boš vsaj ogrel..če se že voziš po predpisih

2. na istem motociklu? ne bi rekel..z vsako se takoj pride do roba..in praktično vsak motocikel to zmore..odvisno je od voznika..

3. gumo na cesti ne boš pregrel..na marofu vpršanje če ti bo uspel tolk hitrih krogov narest da jo boš pregrel (razen če je to ena klump guma kar je pa škoda kupovat)..za grobnik rabiš kar fino gumo že..vsaj D209 gp racer..ali seveda boljše/dražje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skor ne morem verjet pred 1000km je guma še zgledala kar ok sedaj pa sem šov dvakrat do morja ( KrK ) in gume na robu skoraj več ni, pa tudi na sredini je samo še kakšen milimeter, dva do indikatorja. Guma je Qualifer navadna in je držala dobro, zdržala pa je 4500km. Imel sem še probleme ker je profil na eni strani žrlo na drugi pa izvihavalo kar je baje posledica nepravilnega vzmetenja, ampak guma je kljub temu odlično držala in se todro peljala vsepovsod. Mogoče je pa za to hitro lizanje gume zadnjih 1000km kriv grob asfalt iz Dvora proti Kočevju kjer se prej nisem vozil na morje, al vzrok tiči kje drugje?

Popravljeno . Popravil FazerMan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skor ne morem verjet pred 1000km je guma še zgledala kar ok sedaj pa sem šov dvakrat do morja ( KrK ) in gume na robu skoraj več ni, pa tudi na sredini je samo še kakšen milimeter, dva do indikatorja. Guma je Qualifer navadna in je držala dobro, zdržala pa je 4500km. Imel sem še probnleme ker je profil na eni strani žrlo na drugi pa izvihavalo kar je baje posledica nepravilnega vzmetenja, ampak guma je kljub temu odlično držala in se todro peljala vsepovsod. Mogoče je pa za to hitro lizanje gume zadnjih 1000km kriv grob asfalt iz Dvora proti Kočevju kjer se prej nisem vozil na morje, al vzrok tiči kje drugje?

vročina, grob asfalt, več odpiranja, + ko gre guma h koncu gre h koncu hitro..

mislim da je njena življenjska doba pri koncu..

naslednjič vzemi RR, ali pa gp racer, če pa na izi voziš pa roadsmart..če bi še mel dunlop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, to sem že tudi sam slišal da ko jo začne lizat to pomeni konec, ker se je to prav vidl vsakih 100km kak jo zmanjkuje, sigurno ostanem na Dunlop verjetno bo to Qalifer rr, za moj stil vožnje in moj motor bo verjetno zelo ok. Me pa zanima kako bo ta guma sodelovala z sprednjo navadno Qualifer, je še skor nova za sabo ma 2000km, nekaj postov nazaj se mi zdi da je to kombijnacijo nekdo hvalil, drugače o treba obe menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, to sem že tudi sam slišal da ko jo začne lizat to pomeni konec, ker se je to prav vidl vsakih 100km kak jo zmanjkuje, sigurno ostanem na Dunlop verjetno bo to Qalifer rr, za moj stil vožnje in moj motor bo verjetno zelo ok. Me pa zanima kako bo ta guma sodelovala z sprednjo navadno Qualifer, je še skor nova za sabo ma 2000km, nekaj postov nazaj se mi zdi da je to kombijnacijo nekdo hvalil, drugače o treba obe menjat.

mislim da problemov ne boš imel..

moraš pa vedt, da so nove gume vedno boljše kot "stare"..

na prvi je najbrž tudi že mali rob narejen ki ga nove nimajo..

ni nek hud problem to..jest v glavnem menjam dve zadnji in eno prvo..

je pa vedno zelo fino ko imaš obe novi..se ti zdi da je motor čist drug..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda prva že ima rob. Če dobim par dovolj ugodno bom menjal obe dve. Sam pol tud nove je treba pazit da se tist vrhnji sloj sprevi dol. Ve kdo mogoče za kakšno pametno ponudbo za Qualifer rr?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je dunlopa qualifaier zdrzala nevrjetnih 7000km. drugim 4500k. tako da ...

aja drugace je ne bi nikoli vec kupil

pride conti sport atack. pa bomo videli kako bo kaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je dunlopa qualifaier zdrzala nevrjetnih 7000km. drugim 4500k. tako da ...

aja drugace je ne bi nikoli vec kupil

pride conti sport atack. pa bomo videli kako bo kaj

V čem je problem da je nibi več kupil zdržala ti je skor pol več kot ostalim, al je bil oprijem ta slab, al maš drug nasčin vožnje in ne potrebuješ takšne gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1: cestna vožnja po predpisih je ST guma zakon..jo boš vsaj ogrel..če se že voziš po predpisih

Po naših cestah težko. Potem prej kakšno res turing gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere so to?

Dunlop:

209 GP

211 GP

KR serija-slick

Bridgestone:

002

003

Pirelli:

supercorsa pro

pa še kej se najde..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še kej se najde..

:grim

Metzeler Racetech .)

Aja, sej smo že enkrat mal debatiral, pa nismo potegnil zaključka: kolk se napolni z zrakom cestna guma za dirkališče?

Primer: Dunlop Qualifier bi namesto front 2,5 in rear 2.9 napihnil..... kolko? F 1,9, R 2.1 :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

F 2.1 R 1.9

In potem pride na 2.5 in 2.9 ko se segreje?

Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush:

Popravljeno . Popravil Brdaus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem pride na 2.5 in 2.9 ko se segreje?

Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush:

Sem v sredo videl, kaj naredi z super soft gumo na Marofu.......razcefra,pregreje.......kaj bi šele na grobniku naredl...kake 5 krogov pr 35stopinjah bi pa mrbit res naredil :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem v sredo videl, kaj naredi z super soft gumo na Marofu.......razcefra,pregreje.......kaj bi šele na grobniku naredl...kake 5 krogov pr 35stopinjah bi pa mrbit res naredil :evilgrin:

No no... sej sm vedu, da moja kmečka logika še nekak dela :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem pride na 2.5 in 2.9 ko se segreje?

Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush:

ne..ne pride na tolk..pride nekako 0.4 bara več..

in ja..prav si slišal..

sem tudi osebno 25.6. preveril to..

torej trda guma je drsela..mehka držala..in nič se ni cefrala..

nelogično mogoče..ampak tako je..seveda govorimo o pnevmatikah za pisto in ne ST pnevmatikah

no..če maš neko ultra super mehko gumo tut ni fajn no..

bojo pa lahko uni ki več dirkajo potrdili to z vročino in mehko gumo..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne..ne pride na tolk..pride nekako 0.4 bara več..

in ja..prav si slišal..

sem tudi osebno 25.6. preveril to..

torej trda guma je drsela..mehka držala..in nič se ni cefrala..

nelogično mogoče..ampak tako je..seveda govorimo o pnevmatikah za pisto in ne ST pnevmatikah

no..če maš neko ultra super mehko gumo tut ni fajn no..

bojo pa lahko uni ki več dirkajo potrdili to z vročino in mehko gumo..

No ja... tko kot pri šlosariji: če brusiš trd material, more bit mehka šajba in obratno.

Jest sm bolj za SS gumo mislu, ne slick (rang Qualifier, Corsa, M3 i slićno). Ni druge kot da se proba :blush: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!