Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

No ja... tko kot pri šlosariji: če brusiš trd material, more bit mehka šajba in obratno.

Jest sm bolj za SS gumo mislu, ne slick (rang Qualifier, Corsa, M3 i slićno). Ni druge kot da se proba :blush: :whistle:

probej d209 gp racer

pomojem da za tako ceno težko dobiš boljšo pnevmatiko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem v sredo videl, kaj naredi z super soft gumo na Marofu.......razcefra,pregreje.......kaj bi šele na grobniku naredl...kake 5 krogov pr 35stopinjah bi pa mrbit res naredil :evilgrin:

Ampak to ne nardi z vsako mehkoksegretčigumi gumo :grrr ....k za tist v sredo sm bla jz kriva,k preveč "na muč" vozm baje :krneki: , ja sj za samo škodo sm :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet me neki zanima, ktero obutev nj zberem za mojga GigSrčka k je ostal po 5kkm bos: na izbiro mam BT002 (k bo baje po napovedih šla v franže dokaj kmal je reku master S), BT016 (cvikam, ker je cifra sumljivo bliz BT015 k so podn od podna podn :headbang: , tko d če ma kdo to zadevo gor prosm nj pove, če delajo vsaj zadovoljivo), za pirelli corso se pa še poizveduje (če se za tak dnar najde vzamem skor zihr to, ker drži kt treba, vsaj mene je lani). Anybody? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SN: jest mam trenutno navadno Corso... Za moj filing boljša kot SuperCorsa (verjetno zaradi vročine, k zdej pripeka). Razen tega, da sm povozu en pofukan hudičeu šrauf, nimam nobenih pripomb. Segreje se prej kot SC, v ovinku drži, ne trese... uglavnem OK.

Upam, da mi uspe letos še en par M3 pokurit, da bom lahko primerjal :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak navadnih cors ne delajo več v širini 180 ampak samo še v 190 (podatek od širnika)

corsa3 je pa draga ko hudič.

jaz sem trenutno na m3 in sem kr zadovoljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oklevam med

M3

Conti sport atack

pirelli SC

kdo kaksen pameten predlog. eni grajo conti da motor kr pade v ovinke?? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cenovno gledano je conti najcenejši corsa pa najdražja.

conti sam pada v ovinek?

prvič slišim, prej bi oboje rekel za m3 in corso ker imata bolj špičasto oblikovan profil..

kolega je vozil sport atack in jo je kr pohvalil sam vozim m3 in jo tud hvalim, vsi pa tud hvalijo corso..

zdaj se pa odloči :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Aja, še nekaj: Sm slišal od enga modela, da je (spet BAJE, ne me za jezik držat) bolš imet mehko gumo za vroče dni na stezi. Men se to zdi mal nelogično, jest bi sigurno ubesu hadr, ampak vseen vprašam :blush:

Hola mojster,

moja izkušnja (na katero zgoraj namiguje cb1300): na Seven of Nine (ki jo voziva oba s SN :winkiss: ) je bla spredaj Dunlop KR 106 (465 - soft) in se je prejšnjo sredo pri 30+ Celzijih v 20 krogih na obeh straneh do konca scefrala (na Marofu!!), zadnja Dunlop GP Racer slick E (Hard) pa je bla čist normalna, tko kot mora guma bit in je tud držala ko pes ježa... prejšnja KR 106 (758 - medium soft) pa mi je zdržala (kot sem drugje že napisal) 61 krogov Panonije, 140 krogov Brna in dobrih 250 krogov Marofa... zdej bodimo pa pametni :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

Ja sej, to je tista peesdarija, ker ne veš, kako se obračat. OK: Grobnik je smrt za gumo, po mojem ti scefra tko hard, kot soft. Zdej če bi še napisal, kake tempetature so ble tisti dan (zrak in steza), ko si se preganjal po stezi, bi blo že v veliko pomoč.

Kokr sm že napisal: treba bo probat, pa mal zapisat vse skupaj. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej, to je tista peesdarija, ker ne veš, kako se obračat. OK: Grobnik je smrt za gumo, po mojem ti scefra tko hard, kot soft. Zdej če bi še napisal, kake tempetature so ble tisti dan (zrak in steza), ko si se preganjal po stezi, bi blo že v veliko pomoč.

Kokr sm že napisal: treba bo probat, pa mal zapisat vse skupaj. :yes:

lahko sicer odkrivate toplo vodo..lahko pa vprašaš ali čarmana ali pa kateregakoli dirkača kako je s temi stvarmi..

sicer pa..za nekih 1.50 na grobniku maš lahko tudi v najbolj vročih dnevih trdo mešanico gume pa se boš lih tko fural okol..za boljše čase dosegat je pa že treba mal "nelogično" razmišljat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ne vem, mogoče je to že kdo napisal oz spraševal, samo me zanima na koliko pumpate gume za na pisto v dežju in če je razlika med pumpanjem slik in navadne gume?

jaz za gokart vem, da se v suhem vremenu pumpa tam nekje okoli 0.8, v dežju pa kar do 4.0 bare, tako da ne vem ali je pri motorjih tudi taka razlika???

Popravljeno . Popravil fastgirl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko sicer odkrivate toplo vodo..lahko pa vprašaš ali čarmana ali pa kateregakoli dirkača kako je s temi stvarmi..

sicer pa..za nekih 1.50 na grobniku maš lahko tudi v najbolj vročih dnevih trdo mešanico gume pa se boš lih tko fural okol..za boljše čase dosegat je pa že treba mal "nelogično" razmišljat..

Čarman ma deu :whistle:

Kdo se pa fura 1:50... stari fotri :lol: Govorimo za čase 1:40 and below :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj ne vem, mogoče je to že kdo napisal oz spraševal, samo me zanima na koliko pumpate gume za na pisto v dežju in če je razlika med pumpanjem slik in navadne gume?

jaz za gokart vem, da se v suhem vremenu pumpa tam nekje okoli 0.8, v dežju pa kar do 4.0 bare, tako da ne vem ali je pri motorjih tudi taka razlika???

:hmm: kaj samo v lepem vremenu vozite po pistah????

kaj noben ne ve :eek:

:hmm: potem, bom mogla pa nekje drugje vprašat :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še takrat bolj poredko :D

Če bi vedu, bi napisal .)

:hmm: zanimivo

in kaj ste potem pisali v vseh teh postih? no saj razumem, je veliko za obdelati, samo da pa za dežne gume ne veste nič povedati oz vsaj to kar sprašujem, mi pa ni ravno najbolj jasno. ja no, kot pravim, se bom pač durgje pozanimala

hvala za odkritost ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odkritost ;)

Kar se tiče dežnih gum za na pisto ti znam samo to povedat, da obstajajo :blush: Pa še kakšen profil imajo, vem približno. Vse ostalo pa žal ne. Res pa je, da se po dežju ne vozim rad, tko da se rajš kam parkiram in počakam, da neha dežvat (JBG, s cukra sm :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi se sploh vozu po dežju po pisti? A je tak užitek to res?

Svaka čast :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi se sploh vozu po dežju po pisti? A je tak užitek to res?

Svaka čast :worship:

če je že tako, potem je dobro, da se v vsaki situaciji znajdeš, pa še občutek dobiš za gas, premzanje,...

ne vem, meni je dobro, mi kar paše, pa še vroče :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa se vožnje po pisti po dežju raje izognem.. Sicer vem, da je pista poleg u žitkov namenjena tudi nabiranju izkušenj in odkrivanju svojih meja in meja vozila, kar ti lahko prav pride tudi v navadnem prometu, ampak jaz se praktično nikoli ne vozim po dežju.. Kakšnih velikih tur ne delam, če me pa že dobi kakšna nevihta, pa kje parkiram in počakam, da se izlije.. Tako, da mene dež dobi mogoče 3x letno, takrat grem pa itak tako po jajcih, da ne rabim nekih posebnih mejnih sposobnosti, da bi jih moral trenirat in izpopolnjevat na pisti po mokrem..

Kar se pa same mokre piste tiče, pa znajo vsi dirkači povedati, da je načeloma tudi takrat oprijem s pravimi gumami precej dober in se da tudi lepo peljat in uživat, vendar nimaš tistega pravega filinga, ko guma popušča in čutiš kdaj je dovolj.. Drži, drži in ko spusti je prepozno, to je tudi Antony West zadnjič pred GP dirko razlagal.. Torej glede na to, da vožnje po dežju ne prakticiram, dirkač nisem, da bi rabil to znat, se temu raje izognem, ker po dežju svojo napako hitreje plačaš kot po suhem in enostavno nimam denarja za po nepotrebnem rihtat motor :)

Če bi mi pa bila takšna vožnja v veselje, potem bi pa pa tudi to prakticiral, ampak tako pa raje ne :) Vprašaj na kakšnem tujem forumu, ali pa kontaktiraj kakšnega od Motosvetovih dirkačev, gorgh ti bo gozovo znal svetovati :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa se vožnje po pisti po dežju raje izognem.. Sicer vem, da je pista poleg u žitkov namenjena tudi nabiranju izkušenj in odkrivanju svojih meja in meja vozila, kar ti lahko prav pride tudi v navadnem prometu, ampak jaz se praktično nikoli ne vozim po dežju.. Kakšnih velikih tur ne delam, če me pa že dobi kakšna nevihta, pa kje parkiram in počakam, da se izlije.. Tako, da mene dež dobi mogoče 3x letno, takrat grem pa itak tako po jajcih, da ne rabim nekih posebnih mejnih sposobnosti, da bi jih moral trenirat in izpopolnjevat na pisti po mokrem..

Kar se pa same mokre piste tiče, pa znajo vsi dirkači povedati, da je načeloma tudi takrat oprijem s pravimi gumami precej dober in se da tudi lepo peljat in uživat, vendar nimaš tistega pravega filinga, ko guma popušča in čutiš kdaj je dovolj.. Drži, drži in ko spusti je prepozno, to je tudi Antony West zadnjič pred GP dirko razlagal.. Torej glede na to, da vožnje po dežju ne prakticiram, dirkač nisem, da bi rabil to znat, se temu raje izognem, ker po dežju svojo napako hitreje plačaš kot po suhem in enostavno nimam denarja za po nepotrebnem rihtat motor :)

Če bi mi pa bila takšna vožnja v veselje, potem bi pa pa tudi to prakticiral, ampak tako pa raje ne :) Vprašaj na kakšnem tujem forumu, ali pa kontaktiraj kakšnega od Motosvetovih dirkačev, gorgh ti bo gozovo znal svetovati :)

citiram tebe

pussy :evilgrin:

softič :evilgrin:

malo te hecam :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dans mi je qualifirko začelo svaljkat na navadni cesti, pa ni neke ekstra grob asfalt...ali je res taka vročina zunaj al kaj, to se mi še namreč nikol ni zgodlo na cesti, pa sn tak pelal kot vedno pač malo bolj dinamično hehe :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

navadna qualifier je bolj puter od gume, kar se obrabe tiče.

:grim

Samo ne okol govort :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

navadna qualifier je bolj puter od gume, kar se obrabe tiče.

zanimivo meni je 7000 km vzdrzala :whistle: aja pa po ravninah v obrate od tega enih 1000 avtoceste.

za primerjavo kolegu na kawasakiju z750 4500 pa je bilo platno zunaj. tako da :unsure:

no jaz je nebi vec kupil zaradi vseh drugih faktorjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!