Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Tkole, dons smo GigSrčku :wub: nataknil čist ganz nove čeveljčke BT002 (tanajtabolš gume, Corse, je žal zmankal :headbang: ....ostal bo le spomin, sm so ble pa zakon :worship: , tanove so pa mal preveč zasoljene), pa da vidmo kaj bo oz. za kok časa bo, k dons sm se bl po jajcih pa pokonc domov pelala (neulaufane pa še mokro je blo po cesti.....kok ne maram met novih gum :whistle: ).. Po napovedih nj bi čez prbližn 3000km spet ostal bos......sam d bo do takrat držal kt treba pa smo zmagal :OK: . Drgač pa še poslovilni govor BT014-kam.....zdržale 5100km, držale pa nkol niso nč prida, prva vgradnja pač k je vsak klump dober zgleda :angry: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo meni je 7000 km vzdrzala :whistle: aja pa po ravninah v obrate od tega enih 1000 avtoceste.

za primerjavo kolegu na kawasakiju z750 4500 pa je bilo platno zunaj. tako da :unsure:

no jaz je nebi vec kupil zaradi vseh drugih faktorjev

ja tebi ko se po ravninah naganjaš pa ti maš RR te pa so trše po sredini in dalje zdržijo...jaz mam na mojih qualifier prevoženih 2500 km, zdržale pa bodo še kakih 600-700 največ, če pa grem na marof z njimi pa so v enem dnevu hin

drugač pa naslednja guma bo definitivno bt 002 pro, ker te qualifir so kuj neke, še za cesto mi niso več vredi

Popravljeno . Popravil chunga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res mi ni jasno kako se vi vozite po cestah, da vam Qualifier niso dovolj.. Ajde, jaz tudi ne dam več navadnih gor ker so mi držale manj kot RR, ampakne pri enih ne pri drugih nisem nikoli imel težav z oprijemom, stabilnostjo, pa sem zvozil dva kompleta navadnih in en komplet RR, precej predrsal po kolenih (velikokrat je kar preveč šlo) in komot držal tempo z ostalimi na raznih supercorsah in bt002..

No vsakemu svoje, vsak naj vozi tisto gumo, ki mu pač vliva zaupanje, ampak res mi pa ni jasno kako je lahko za nekatere Qualifier za cestno uporabo preslaba :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res mi ni jasno kako se vi vozite po cestah, da vam Qualifier niso dovolj.. Ajde, jaz tudi ne dam več navadnih gor ker so mi držale manj kot RR, ampakne pri enih ne pri drugih nisem nikoli imel težav z oprijemom, stabilnostjo, pa sem zvozil dva kompleta navadnih in en komplet RR, precej predrsal po kolenih (velikokrat je kar preveč šlo) in komot držal tempo z ostalimi na raznih supercorsah in bt002..

No vsakemu svoje, vsak naj vozi tisto gumo, ki mu pač vliva zaupanje, ampak res mi pa ni jasno kako je lahko za nekatere Qualifier za cestno uporabo preslaba :)

Mogoče pa vozijo na komolcih. Tam pa že rabiš boljš gumo :fredy: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res mi ni jasno kako se vi vozite po cestah, da vam Qualifier niso dovolj.. Ajde, jaz tudi ne dam več navadnih gor ker so mi držale manj kot RR, ampakne pri enih ne pri drugih nisem nikoli imel težav z oprijemom, stabilnostjo, pa sem zvozil dva kompleta navadnih in en komplet RR, precej predrsal po kolenih (velikokrat je kar preveč šlo) in komot držal tempo z ostalimi na raznih supercorsah in bt002..

No vsakemu svoje, vsak naj vozi tisto gumo, ki mu pač vliva zaupanje, ampak res mi pa ni jasno kako je lahko za nekatere Qualifier za cestno uporabo preslaba :)

Taki se verjetno ne vozijo ampak grejo ob nedeljah na en odsek žgat. Pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res mi ni jasno kako se vi vozite po cestah, da vam Qualifier niso dovolj.. Ajde, jaz tudi ne dam več navadnih gor ker so mi držale manj kot RR, ampakne pri enih ne pri drugih nisem nikoli imel težav z oprijemom, stabilnostjo, pa sem zvozil dva kompleta navadnih in en komplet RR, precej predrsal po kolenih (velikokrat je kar preveč šlo) in komot držal tempo z ostalimi na raznih supercorsah in bt002..

No vsakemu svoje, vsak naj vozi tisto gumo, ki mu pač vliva zaupanje, ampak res mi pa ni jasno kako je lahko za nekatere Qualifier za cestno uporabo preslaba :)

ja sej maš prav, to zaupanje v gumo je važno meni jo je parkrat to qualifier grdo odneslo v pospeševanjih iz ovinka in od takrat dalje več niam zaupanja v to gumo, pa še pregrel sn jo enkrat tak da ni več taka kot bi mogla bit...qualifier je vrei guma za na cesto če je zunaj tam nekje 17-20 stopinj, pol ko je pa bolj vroče pa je boga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole, dons smo GigSrčku :wub: nataknil čist ganz nove čeveljčke BT002 pa da vidmo kaj bo oz. za kok časa bo ???

Začela boš komolčkat :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej maš prav, to zaupanje v gumo je važno meni jo je parkrat to qualifier grdo odneslo v pospeševanjih iz ovinka in od takrat dalje več niam zaupanja v to gumo, pa še pregrel sn jo enkrat tak da ni več taka kot bi mogla bit...qualifier je vrei guma za na cesto če je zunaj tam nekje 17-20 stopinj, pol ko je pa bolj vroče pa je boga

ne pravim da si ti tak..

ampak sva z dexom 2 dni nazaj opazovala enga modela na ridah..

ene trikrat je gas zapru in odpru v ovinku..

ma je ni gume ki bi to zdržala..in ga ni vzmetenja ki bi to prenesel..

če maš pa malenkost občutka v roki je pa stvar čist drugačna..

tko da-gume so že fajn..mi ali pa vi smo ali pa ste bedaki, ker se ganjate ali pa ganjamo na cesti na polno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začela boš komolčkat :naughty: .

ejga mojster, na motori.hr so jo obtožili da to že počenja :naughty: ampak v resnici še mičkenmal manjka :whistle:

ampak BT002 so res fajn gumice :worship:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne pravim da si ti tak..

ampak sva z dexom 2 dni nazaj opazovala enga modela na ridah..

ene trikrat je gas zapru in odpru v ovinku..

ma je ni gume ki bi to zdržala..in ga ni vzmetenja ki bi to prenesel..

če maš pa malenkost občutka v roki je pa stvar čist drugačna..

tko da-gume so že fajn..mi ali pa vi smo ali pa ste bedaki, ker se ganjate ali pa ganjamo na cesti na polno..

no tega jaz ne delam, jaz pač odprem iz ovinka al pa nekje na sredi že začnem bolj odpirat, sploh na totih mojih cestah ko poznam, drugač tam ko ne poznam itak nea neke tišim...drugač pa ja sej na cesti more vedno bit rezerva, mam jo jaz tud :yes:...sn si pa pred kratkim še nastavil vzmetenje malo bolj trdo, in je razlika ful sto pa ena, prej me je metalo sem pa tja, zaj pa je motor dost bolj stabiln

Popravljeno . Popravil chunga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ejga mojster, na motori.hr so jo obtožili da to že počenja :naughty: ampak v resnici še mičkenmal manjka :whistle:

ampak BT002 so res fajn gumice :worship:

He he he :lol1:

bo treba drsnike začet nabavlat za komolce :hmm: .

Glede BT-002 ti pa verjamem. (Jst jih še na delovno temp. ne spravim na cesti) .) .

lp

PF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, šekar nihče nič o dežnih gumah noče povedati :unsure:

ups samo malo naglas razmišljam :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he he :lol1:

bo treba drsnike začet nabavlat za komolce :hmm: .

Glede BT-002 ti pa verjamem. (Jst jih še na delovno temp. ne spravim na cesti) .) .

lp

PF

hja, pravzaprav bo treba najprej nabavit tiste za izpuh, net na kapici je že skoraj predrsan :slap:

glede BT002: ena najbolj imenitnih lastnosti te gume - poleg tega da drži ko pes ježa - je prav ta, da se zelo hitro segreje: po 5 kmjih drži do roba (večkrat preizkušeno :whistle: )

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, pravzaprav bo treba najprej nabavit tiste za izpuh, net na kapici je že skoraj predrsan :slap:

glede BT002: ena najbolj imenitnih lastnosti te gume - poleg tega da drži ko pes ježa - je prav ta, da se zelo hitro segreje: po 5 kmjih drži do roba (večkrat preizkušeno :whistle: )

no to pa je res super, hvala da si povedal :worship: ...sem se odločal malo med supercorso ter bt002, ampak kolk vem rabi sc ful dosti predenj se ogreje, če pa tak kot praviš bt002 se tak hitreo ogreje pol pa sploh ni dileme...komaj čakam da jo navabim :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začela boš komolčkat :naughty: .

ejga mojster, na motori.hr so jo obtožili da to že počenja :naughty: ampak v resnici še mičkenmal manjka :whistle:

ampak BT002 so res fajn gumice :worship:

He he he :lol1:

bo treba drsnike začet nabavlat za komolce :hmm: .

Glede BT-002 ti pa verjamem. (Jst jih še na delovno temp. ne spravim na cesti) .) .

lp

PF

hja, pravzaprav bo treba najprej nabavit tiste za izpuh, net na kapici je že skoraj predrsan :slap:

glede BT002: ena najbolj imenitnih lastnosti te gume - poleg tega da drži ko pes ježa - je prav ta, da se zelo hitro segreje: po 5 kmjih drži do roba (večkrat preizkušeno :whistle: )

Zdj pa tkole vidva tercjalca, nehita me obirat drugač bo :fight1: , mislm pol dneva me ni pa tkole, ni čudn d skoz dž pada :slap: , sploh sta pa skor čist :topic: . Pa d ne bom kj dolžna ostala, to d praska auspuh po tleh nism kriva jz O:-) , pa bipustu serijskega gor ne pa nekga Akrapota kse lukna nardi prec k mal nagneš dddd :krneki: .

Drgač pa lohk d se da z BT002 marskej počet (kolenčkat, komolčkat, ušeskat... :whistle: ), sm ne bom nkol zvedla, ker tega ne mislm izvajat po cesti, ker nism tak divjak kt sevekdo :krneki: in se vozm kulturno pokonc, piste pa :wub: ne bo gledal od bliz, k mu lohk kj nardim :unsure: . Drugač pa mi dons niso vzbujale nekega hudega zaupanja, čeprav so tko zlo hvaljene :unsure: , je ene parkrat mal poplesalo zadaj. Zgleda d jih čez Corso res ni :closedeyes: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdj pa tkole vidva tercjalca, nehita me obirat drugač bo :fight1: , mislm pol dneva me ni pa tkole, ni čudn d skoz dž pada :slap: , sploh sta pa skor čist :topic: . Pa d ne bom kj dolžna ostala, to d praska auspuh po tleh nism kriva jz O:-) , pa bipustu serijskega gor ne pa nekga Akrapota kse lukna nardi prec k mal nagneš dddd :krneki: .

Drgač pa lohk d se da z BT002 marskej počet (kolenčkat, komolčkat, ušeskat... :whistle: ), sm ne bom nkol zvedla, ker tega ne mislm izvajat po cesti, ker nism tak divjak kt sevekdo :krneki: in se vozm kulturno pokonc, piste pa :wub: ne bo gledal od bliz, k mu lohk kj nardim :unsure: . Drugač pa mi dons niso vzbujale nekega hudega zaupanja, čeprav so tko zlo hvaljene :unsure: , je ene parkrat mal poplesalo zadaj. Zgleda d jih čez Corso res ni :closedeyes: .

mal se pomiri no :004 če pada dež si že ti neki ušpičila, tle je skoz sonce :)

BT002 so res fajn gumice, kar bi vedela če bi jih mela na GigSrčku ko sva se drajsala za prvomajske praznike po Sardiniji; grem stavit da bi z njimi peljala Mores pod 1 minuto, in to brez tistega "skoraj hi-siderja" - tolk o tem kako ne boš šla z Njim nikol na pisto :naughty: verjamem pa da niti BT002 niso dovolj čudežne da bi absolutno držale na tistem razsulu ki mu vi na Dolenjskem pravite ceste :rolleyes:

za normalne cestne razmere pa imajo te gume (po mojih izkušnjah) več kot odličen grip, so zelo vodljive, niso preveč občutljive na zaviranje (na prednjo) v ovinku, nudijo odličen feedback, se hitro segrejejo, skratka same dobre lastnosti, razen seveda v dežju, ker imajo zelo malo profila, pa trajnosti, saj ima predvsem zadnja že nova manj "mesa" kot npr ST, pa tudi manj kot kakšna druga SS guma... nobody is perfect, pravijo, ampak meni dobre strani odtehtajo ti dve slabosti B)

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjamem pa da niti BT002 niso dovolj čudežne da bi absolutno držale na tistem razsulu ki mu vi na Dolenjskem pravite ceste :rolleyes:

No, lepo si tole povedal.... :krneki:

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čas bo, da preobujem XT660 R. Sedaj so nameščene Metzeler Tourance pnevmatike pa me zanima ali naj ostanem na istih ali bi vzel kakšne druge?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bi pa zanimalo, če bi bila kombinacija gum zadaj-Metzeler roadtec Z6, spredaj-sportec M3 dobra (motor je Fazer 1000). Menjati moram samo sprednjo, zadaj imam z Z6 že kar nekaj kilometrou in sem izredno zadovoljen :worship: Zanima me pa, kako je z gumo sportec M3, glede ogrevanja in oprijejema...ali se jo splača imeti na takem motorju...

Za to kombinacijo bi se odločil iz razloga, ker se sprednja guma mnogo manj obrablja kot zadnja, zato bi spredaj dal mehkejšo gumo, s tem pa bi verjetno pridobil tudi na oprijemu :naughty:

Bi prosil za kakšen dober komentar in seveda tudi za nasvet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma odsvetujejo montiranje različnih gum. Bi znalo bit, da se obliki teh dveh gum razlikujeta, kar bi znalo imeti malo čudne posledice pri obnašanju motorja v nagibu. Če se ti prednja Z6 počasneje obrablja lahko poizkusiš malce zmanjšati pritisk v prednji pnevmatiki, s tem boš pridobil na oprijemu vendar se bo obraba povečala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma odsvetujejo montiranje različnih gum. Bi znalo bit, da se obliki teh dveh gum razlikujeta, kar bi znalo imeti malo čudne posledice pri obnašanju motorja v nagibu. Če se ti prednja Z6 počasneje obrablja lahko poizkusiš malce zmanjšati pritisk v prednji pnevmatiki, s tem boš pridobil na oprijemu vendar se bo obraba povečala.

Sej do sedaj sem meu spredaj Dunlop d208, pa se mi zdelo da bi bili kakšni problemi pri nagibih. Tako da mislim da se Z6 in M3 skoraj ne razlikujeta po preseku in obliki. Bolj se sprašujem glede oprijema, če je potrebno gumo bol obremenjevati, da pride in drži temperaturo, na kateri je oprijem optimalen. Glede obrabe, pa sem štartal z logiko, da bi se Z6 zadaj in M3 spredaj obrabile enakomerno v približno enakem času :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje bi se dalo dobiti Mišelinke najugodnejše ?

Lahko tudi na PM.

Tenks!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej do sedaj sem meu spredaj Dunlop d208, pa se mi zdelo da bi bili kakšni problemi pri nagibih. Tako da mislim da se Z6 in M3 skoraj ne razlikujeta po preseku in obliki. Bolj se sprašujem glede oprijema, če je potrebno gumo bol obremenjevati, da pride in drži temperaturo, na kateri je oprijem optimalen. Glede obrabe, pa sem štartal z logiko, da bi se Z6 zadaj in M3 spredaj obrabile enakomerno v približno enakem času :hmm:

Ni samo obraba, tukaj so še razlike v delovni temperaturi, Lahko se ti zgodi da bo Z6 že lepo ogreta, M3 pa še ne bo na delovni temperaturi in ne bo imela pravega oprijema. Gumi se kar močno razlikujeta po profilu in pa tudi kolikor sem bral pri obnašanju v dežju.

Zaradi občutka in za moj stil vožnje ne bi montiral dveh različnih gum. Ampak načini vožnje so različni in odločitev je navsezadnje tvoja. Vsekakor pa zagovarjam to, da se menjata obe gumi naenkrat in da se montira isti tip gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!