Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Mene bi pa zanimalo, če bi bila kombinacija gum zadaj-Metzeler roadtec Z6, spredaj-sportec M3 dobra (motor je Fazer 1000). Menjati moram samo sprednjo, zadaj imam z Z6 že kar nekaj kilometrou in sem izredno zadovoljen :worship: Zanima me pa, kako je z gumo sportec M3, glede ogrevanja in oprijejema...ali se jo splača imeti na takem motorju...

Za to kombinacijo bi se odločil iz razloga, ker se sprednja guma mnogo manj obrablja kot zadnja, zato bi spredaj dal mehkejšo gumo, s tem pa bi verjetno pridobil tudi na oprijemu :naughty:

Bi prosil za kakšen dober komentar in seveda tudi za nasvet...

Do včeraj namontirani na motorju spredaj M1,zadaj M3,in se je dalo zelo lepo peljat,obe sta mehki gumi,hitro sde ogrejeta in obe sta športni.Ti bom pa reku,da je z kombinacijo šport in touring gume malce vprašljivo,vprašaj kakšnega izkušenega gumista,po možnosti motorističnih vod,pa ti bo znal svetovati.Sem sem se pred par dnevi na eni furi pogovarjal z nekom,ki je imel na mislim da CBR-ki montiran komplet Z6, pa je reku,da je prednja guma pretrda,zadnja pa se odlično obnese v vseh pogojih...seveda odvisno od motorja in načina vožnje.Reku je,da bi raj dal eno mehkejšo,če bi vedel.Sem pa imel na prejšnjem motorju zadaj Road2 touring Michelinko, spredaj pa športno pilot power (mehko,s hitrejšim segrevanjem) in sem bil tudi zelo zadovoljen.Upam,da sem kaj pomagal.

Objavljeno
Ni samo obraba, tukaj so še razlike v delovni temperaturi, Lahko se ti zgodi da bo Z6 že lepo ogreta, M3 pa še ne bo na delovni temperaturi in ne bo imela pravega oprijema. Gumi se kar močno razlikujeta po profilu in pa tudi kolikor sem bral pri obnašanju v dežju.

Zaradi občutka in za moj stil vožnje ne bi montiral dveh različnih gum. Ampak načini vožnje so različni in odločitev je navsezadnje tvoja. Vsekakor pa zagovarjam to, da se menjata obe gumi naenkrat in da se montira isti tip gume.

No, saj ravno ta delovna temperatura me najbolj skrbi, ker sta gumi različni (ena ST, druga pa SS). Sam grem kdaj pa kdaj tudi po kolenu, pa me zanima če Z6 spredaj dobro drži. Kot sem že omenil, sem z njo zadaj zadovoljen. Veliko se pa voziva tudi 2, zato malo gledam tudi na gumo z malo obrabe, kar pa mislim da je Z6 kar v vrhu...

Objavljeno
No, saj ravno ta delovna temperatura me najbolj skrbi, ker sta gumi različni (ena ST, druga pa SS). Sam grem kdaj pa kdaj tudi po kolenu, pa me zanima če Z6 spredaj dobro drži. Kot sem že omenil, sem z njo zadaj zadovoljen. Veliko se pa voziva tudi 2, zato malo gledam tudi na gumo z malo obrabe, kar pa mislim da je Z6 kar v vrhu...

No to je nekak moj stil in je Z6 za to super, če se seveda zavedaš, da ni vsemogočna guma.

Objavljeno

Včeraj zaradi obrabe,pa še starosti gum (ble namontirane ob nakupu) zamenjal za Roadsmart spredaj in zadaj...bom poročal še jaz kako se obnesejo...kar pa slišim,kar dobro..bomo videli!

Objavljeno
Za to kombinacijo bi se odločil iz razloga, ker se sprednja guma mnogo manj obrablja kot zadnja, zato bi spredaj dal mehkejšo gumo, s tem pa bi verjetno pridobil tudi na oprijemu :naughty:

Bi prosil za kakšen dober komentar in seveda tudi za nasvet...

previlno razmišljanje, spredaj je itak fajn če je guma ki je mehkejša oz se prej segreje. jaz vozim vedno kakšno kombinacijo recimo 208 RR spredaj in R ali navadno 208 zadaj. imel sem že tudi (silom prilike) M1 spredaj in D205 zadaj pa je tudi bilo OK. pomoje samo ne smeš imeti spredaj gume ki bi se pozneje segrela ali pod katerimikoli pogoji slabše držala kot zadnja pa bo OK.

Objavljeno

Najbolje je imet enake gume spredaj in zadaj, ker je prva že po defaultu iz mehkejše zmesi kot zadnja. Če pa moraš iz kakršnega koli razloga skombinirat dve gume, je pa definitivno bolje, da je spredaj boljša guma, ki bolj drži in se prej segreje, ker drugače ti zadnja lahko daje že super feeling, medtem ko prva še ne deluje pravilno..

Tole z mehkejšimi gumami spredaj pa ni čisto absolutno bolje v vseh primerih.. Če imaš zadaj npr eno navadno športno gumo, ki se pri navadni vožnji hitro in uredu ogreje in posledično tudi super drži, še ne pomeni, da je fajn imet Supercorso soft spredaj, ker kljub temu, da je soft, zaradi same namembnosti in zmesi gume verjetno rabi malce daljši ogrevalni čas kakor zadnja guma, oziroma se lahko na kakšen hladnejši dan pri navadnji vožnji sploh ne ogreje in lahko zaradi zadnje gume prehitro dobiš lažen feedback, da vse skupaj zelo drži..

Kaj hočem povedat.. Z mešanjem gum ni načeloma nič narobe, ampak je pa fajn posegat po približno enakem rangu gum in se ob tem zavedat, da ena superšportna ultra mehka guma spredaj v običajnih pogojih sploh ni nujno boljša od čisto obične cestne zadaj ali obratno.. Vsaka guma je namenjena svojemu namenu in najbolje je vozit enake gume spredaj in zadaj, če pa že dajaš spredaj kaj drugega, pa se prej prepričaj, da se guma vsaj približno enako hitro segreva in enako hitro nudi dober oprijem kot zadnja, da ne dobiš lažnega vtisa, pritisneš in prvo kolo spusti.. Bolj športno ni vedno bolje.

Objavljeno

Dex, tole si se pa potrudu :worship: Tudi sam se zavedam tega problema glede ogrevanja gume in edino tu sem v dilemi glede Z6 in M3 spredaj. Vem da športno ni vedno najbolje ravno zaradi časa ogrevanja gume, kot si tudi omenil. V primeru, da pa se obe gumi tako Z6, kot M3 približno enako segrevata in ohlajata, ter posledično prehajata obe v približno enakem času na delovno temperaturo, pa bi bila ta kombinaceja verjetno dobra? :hmm:

Objavljeno

Pomoje pri tej kombinaciji ne bi smelo biti problema.. M3 je športna guma ni pa to neka guma za na pisto, da bi imela večje probleme z ogrevanjem, tako da pomoje, ne bi smelo biti večjih težav.. Moje pisanje se je bolj nanašalo na to, ker vem za primere ko folk daja kakšne soft track gume na motor in potem misli, kako je to super za na cesto, čeprav bi verjetno bile navadne gume še boljše za tako uporabo :)

Objavljeno
No, saj ravno ta delovna temperatura me najbolj skrbi, ker sta gumi različni (ena ST, druga pa SS). Sam grem kdaj pa kdaj tudi po kolenu, pa me zanima če Z6 spredaj dobro drži. Kot sem že omenil, sem z njo zadaj zadovoljen. Veliko se pa voziva tudi 2, zato malo gledam tudi na gumo z malo obrabe, kar pa mislim da je Z6 kar v vrhu...

Glede na to,da je M3 športna guma,se bo vsaj kolikor sem jaz seznanjen s kombinacijami, še prej ogrela kot zadnja,konec koncev je še velik bolje,če se prej prednja ogreje..če prednja zdrsne,je hudič,zadnjo še lahko loviš...kot sem reku,Road2 Mishelinka je tudi ST guma, rabi vsaj ene 2km,da se ogreje na delovno temperaturo, spredaj pa hitro se ogrevajoča športna guma Pilot power...sam kot Dex pravi...ni vse za vse dobro.

Objavljeno

Športne in superšportne gume se v večini primerov kasneje ogrejejo kot sport touring, ampak ko pa se (če se) pa res bolje držijo..

Definitivno pa se Pilot Power ne orgevajo bolje od Pilot Road :) Zvozil en komplet powerc in kljub temu, da so bile čisto ok gume, je bil ravno ogrevalni čas na bolj hladne dni tisti, ki me je motil..

Potrebno je vzet v zakup tudi to, da je delovna temperatura ene touring gume lahko še enkrat manjša od ene ss gume in čeprav ima ss isto stopinj kot touring, še ne pomeni da "deluje" pri tej temperaturi tako kot mora :)

Objavljeno
Glede na to,da je M3 športna guma,se bo vsaj kolikor sem jaz seznanjen s kombinacijami, še prej ogrela kot zadnja,konec koncev je še velik bolje,če se prej prednja ogreje..če prednja zdrsne,je hudič,zadnjo še lahko loviš...kot sem reku,Road2 Mishelinka je tudi ST guma, rabi vsaj ene 2km,da se ogreje na delovno temperaturo, spredaj pa hitro se ogrevajoča športna guma Pilot power...sam kot Dex pravi...ni vse za vse dobro.

dej malo bolj preberi kar imaš napisano..

športna guma se niti slučajno ne ogreje na SVOJO delovno temperaturo v dveh kilometrih!

rabi dlje, in bolj športno vožnjo, zato da začne delat tako kot mora.

medtem ko je ST guma kljub nižji delovni tempreturi že pripravljena da svojo nalogo opravi.

zato se je veliko lažje po dežju, ko gumo shladi, peljati z roadsmart kot z gp211

kapiš?

Objavljeno

Evo še mojih 5 centov.

Andro, če sem prav razumel spredaj še nisi imel Z6. Po mojih izkušnjah se Z6 obrabljata tako prednja kot zadnja zelo enakomerno in vedno sem jih menjal v kompletu. Pa nikoli nisem imel težav glede zdrsevanja prednje gume. Glede na to, da je kar nekaj razlike med m3 in Z6 ne vem, če se tako enakomerno ogrejeta na delovno temperaturo kot je Dex rekel.

Mogoče še 2 slikci za premislek:

post-3574-1215625744_thumb.jpg

post-3574-1215625763_thumb.jpg

Objavljeno
Dex, tole si se pa potrudu :worship: Tudi sam se zavedam tega problema glede ogrevanja gume in edino tu sem v dilemi glede Z6 in M3 spredaj. Vem da športno ni vedno najbolje ravno zaradi časa ogrevanja gume, kot si tudi omenil. V primeru, da pa se obe gumi tako Z6, kot M3 približno enako segrevata in ohlajata, ter posledično prehajata obe v približno enakem času na delovno temperaturo, pa bi bila ta kombinaceja verjetno dobra? :hmm:

Ne tak odolgo nazaj je Ice pisal o problemih, ki jih ima s kombinacijo, kot jo želiš namestiti.

Po mojem se ta kombinacija gum ne bo obnesla, ker sta precej različni po zasnovi (oblika, sploščenost v zavoju, ...).

Probaj pobrskat ali poiskat Ice_jove poste, boš videl o čem govori.

Objavljeno

Evo, danes, najkasneje jutri gredo na motor nove gumice... odločam se med Battlax BT-016, Dunlop Roadsmart in Metzeler M3. Gre za FZ6-s2. Zdaj je gor Battlax BT-014, pa sem z njo izredno zadovoljen, le zdržale so "le" 6000km. Bi pa vseeno rad, da guma zdrži malo več... Torej, KAJ VZETI...?

Objavljeno
Evo, danes, najkasneje jutri gredo na motor nove gumice... odločam se med Battlax BT-016, Dunlop Roadsmart in Metzeler M3. Gre za FZ6-s2. Zdaj je gor Battlax BT-014, pa sem z njo izredno zadovoljen, le zdržale so "le" 6000km. Bi pa vseeno rad, da guma zdrži malo več... Torej, KAJ VZETI...?

BT-014 so proti tem trem gumam ki jih omenjaš zelo slabe..vsaj kar sem jaz probal..

tako da karkoli vzameš boš ultra zadovoljen..

mislim pa, da so dunlop v razmerju cena/kvaliteta najboljše..

zdržale najbrž prav veliko več ne bojo..sploh če maš mal težjo desnico..

Objavljeno
BT-014 so proti tem trem gumam ki jih omenjaš zelo slabe..vsaj kar sem jaz probal..

tako da karkoli vzameš boš ultra zadovoljen..

mislim pa, da so dunlop v razmerju cena/kvaliteta najboljše..

zdržale najbrž prav veliko več ne bojo..sploh če maš mal težjo desnico..

Meni je BT-014 čist ok guma... Od roba do roba, brez zdrsov... Mi je pa malo profila še ostalo ob strani, med tem ko je sredina na indikatorjih, zato bi raje neko večkomponentno gumo, ki je na sredini nekoliko trša...

Objavljeno
Ne tak odolgo nazaj je Ice pisal o problemih, ki jih ima s kombinacijo, kot jo želiš namestiti.

Po mojem se ta kombinacija gum ne bo obnesla, ker sta precej različni po zasnovi (oblika, sploščenost v zavoju, .. .) .

Probaj pobrskat ali poiskat Ice_jove poste, boš videl o čem govori.

Sem res malo premislil in prebrskal, pa še Kec mi je mal pomagou, tko da se bom vrjetno kr odloču, da bom tud spredaj Z6 namontiral. Bom pa useeno probau poiskat od Ice-a post, da sem mal okrepim tole mojo odločitev :blush: tnx

Objavljeno (popravljeno)
Evo, danes, najkasneje jutri gredo na motor nove gumice... odločam se med Battlax BT-016, Dunlop Roadsmart in Metzeler M3. Gre za FZ6-s2. Zdaj je gor Battlax BT-014, pa sem z njo izredno zadovoljen, le zdržale so "le" 6000km. Bi pa vseeno rad, da guma zdrži malo več... Torej, KAJ VZETI...?

Jaz sem namontiral pred par dnevi Roadsmart,včeraj sem se zapeljal mal bolj dinamično,do robov in moram reči,da sem zelo zadovoljen.Pa sem se tudi odločal ali naj dam iste kot so bile (Metzeler) ali te nove Dunlopke,ki so tako cenovno kot po obljubljenih km najboljši kompromis.Gor sem do sedaj imel M3 zadaj in M1 spredaj,pa jo je ravno tako v glavnem popapcalo po sredini...parkrat greš na furo v paru, manj nagibanja, pa jo pobere.Odločitev je seveda tvoja.

Popravljeno . Popravil roadbuster
Objavljeno (popravljeno)
dej malo bolj preberi kar imaš napisano..

športna guma se niti slučajno ne ogreje na SVOJO delovno temperaturo v dveh kilometrih!

rabi dlje, in bolj športno vožnjo, zato da začne delat tako kot mora.

medtem ko je ST guma kljub nižji delovni tempreturi že pripravljena da svojo nalogo opravi.

zato se je veliko lažje po dežju, ko gumo shladi, peljati z roadsmart kot z gp211

kapiš?

Tole kar sem napisal,sem napisal zato,ker je bila pred tem na prejšnjem motorju in od prejšnjega pilota gor kombinacija Dunlopk 208, potem sem pa šel na Michelinke ST, ki rabijo precej več časa,da se ogrejejo.Napisal sem kar so mi povedali...če pa gumisti trosijo bedarije....pol kaj hočmo.Meni je sam priporočil,da damo raj mehkejšo in bolj športno gumo spredaj kot je ST zadaj...je bila tudi možna varianta v paru Road2,pa je reku,da je pretrda.Zato mi je dal Pilotko.Konec koncev je tema zato postavljena,da se kaj zanimivega in iz izkušenj pametnega izve ;)

Popravljeno . Popravil roadbuster
Objavljeno

Zdaj se vozim na Continental Sport Attack, pa sm več pričakoval. Po nekih testih piše, da so take gume že 70% za na pisto in samo še 30% za na cesto in boljše od Dunlop RR. Pa so že skurjene(vijolčne) po robovih od steze. Naslednjič bom verjetno Dunlop RR probu :rolleyes:

Sam so pa mal boljše contice od navadnih Qualifierc :yes:

Objavljeno

Tony zamenjal si gumi, mogu bi vzet race attack

Objavljeno
Tony zamenjal si gumi, mogu bi vzet race attack

Mučo dinero :BUA:

Pol pa rajš gp racer 209 endurance dam gor, ker so cenej :OK:

Objavljeno (popravljeno)
res pametno šparat na gumah ja :BUA:

Ahhh sej to so vse dobre gume sam pričakoval sm več :rolleyes:

Ja itak, da bom kupu cenejše gume, če zberam med kvaliteto in kvaliteto .)

Popravljeno . Popravil Tony

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!