Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

ja pa še res je..moji podatki so stari..zdej ne rabmo več tolk "varni" bit..avstrijci majo tko naprimer..

sicer pa so te minimalne zahteve dobre le če je cesta suha..

vsi vemo (upam da) kako je ko te nekje dobi sneg ti maš pa 3mm profila..pa tut če je guma zimska..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa še res je..moji podatki so stari..zdej ne rabmo več tolk "varni" bit..avstrijci majo tko naprimer..

sicer pa so te minimalne zahteve dobre le če je cesta suha..

vsi vemo (upam da) kako je ko te nekje dobi sneg ti maš pa 3mm profila..pa tut če je guma zimska..

Že res ampak predpis je predpis!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete. :rolleyes: Malo bom še pogledau, vendar sem 90% da bom probal roadsmart ker sem že slišal pohvale zanjo in za začetek se mi gre da bi zdržala čimveč, seveda s čimbolj zadovoljivo varnostjo.

LP.

ce das te gor,bi moral narest in kilometre in biti varen..prenesejo tudi agresivnejšo vožnjo,preverjeno,ker vozim z njimi....kar dobra odločitev,verjemi :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor je meni znano, imajo vse zimske oznako M+S , ampak to mi tako ni pomembno. Najbolj me žulijo zimske razmere .

Hvala

:worship:

točno! M+S (mud+snow) oznako imajo vse zimske gume. celoletne imajo oznako "allseason" in so po zakonu enakovredne zimskim gumam!

lp 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem našel teme o vzmetenju pa kar tu vprašam.

Zaradi tega, ker imam zadnjo pnevmatiko višjo od standard bi moral znižat zadnje vzmetenje. Kako to naredit? Ima kdo izkušnje s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem našel teme o vzmetenju pa kar tu vprašam.

Zaradi tega, ker imam zadnjo pnevmatiko višjo od standard bi moral znižat zadnje vzmetenje. Kako to naredit? Ima kdo izkušnje s tem?

spodnji štauf na mortizerju spusti za razlike gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem našel teme o vzmetenju pa kar tu vprašam.

Zaradi tega, ker imam zadnjo pnevmatiko višjo od standard bi moral znižat zadnje vzmetenje. Kako to naredit? Ima kdo izkušnje s tem?

ne vem kako je pri desetki, vendar pa če nimaš za naštelat višino, ne boš prav dost naredu brez aftermarket izdelkov.

po drugi strani pa tako: kolega ima desteko, in jo je v vilicah spustil za dober centimeter-po navodilih dirkača. seveda je obvezen amortizer krmila. v glavnem: po tistem se je motor peljal veliko bolje.

sešteješ vse skupaj: če nisi spuščal motorja v vilicah, se zna zgodit da bo sedaj boljši-ni pa nujno da ti bo pasalo.

če si ga spuščal, ga spet dvigni.

preprosto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot novopeceni voznik fz1 sem ravno pred menjavo gum. z original gumami sem naredil cca 8000km.

zanima me, katere gume mi predlagate za FZ1-s (iscem dober oprijem in dober filing pri polaganju:) )

sam se nagibam k Pilot road.

hvala za info

:worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rabil razliko cca 4 - 5 mm, ti adapterji pa so za precejšnje razlike 1,2,3.. cole

spodnji štauf na mortizerju spusti za razlike gume.

Kateri šrauf? :blink:

ne vem kako je pri desetki, vendar pa če nimaš za naštelat višino, ne boš prav dost naredu brez aftermarket izdelkov.

po drugi strani pa tako: kolega ima desteko, in jo je v vilicah spustil za dober centimeter-po navodilih dirkača. seveda je obvezen amortizer krmila. v glavnem: po tistem se je motor peljal veliko bolje.

sešteješ vse skupaj: če nisi spuščal motorja v vilicah, se zna zgodit da bo sedaj boljši-ni pa nujno da ti bo pasalo.

če si ga spuščal, ga spet dvigni.

preprosto

No meni pa je en priznan moto mehanik rekel, da ne sme biti razlik v višini, ker potem vzmetenje ne dela prav zaradi drugačnega kota vilic. :hmm:

Verjetno pa je teh par mm za izravnavo lažje pridobit na križih prednjih vilic. Obstaja kje kak opis kje točno dvigovat/spuščat vilice?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema o vzmetenju

Zdej kašno točno vzmetenje je pri zx10 ne vem, ponavadi je nekaj podobnega kot na slikci.

post-4351-1217101245_thumb.png

Odtegneš vijak št 5, nastaviš vijak št 6 koker ti paše, torej dol. In potem 6 držiš pri miru in zategneš 5 do konca.

Potrebno bo pol pa najbrš še enkrat nastavit hod vzmeti ali s tujko sag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

japonci tega ponavadi nimajo serijsko..kolkr jest vem..

ker itak kakorkoli ga nastaviš je odličen :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot novopeceni voznik fz1 sem ravno pred menjavo gum. z original gumami sem naredil cca 8000km.

zanima me, katere gume mi predlagate za FZ1-s (iscem dober oprijem in dober filing pri polaganju:) )

sam se nagibam k Pilot road.

hvala za info

:worship: :worship: :worship:

...če imaš bolj SS stil potem Metzeler M3, če pa bolj ST stil potem pa Metzeler Z6...pa še v temo Metzeler/Pirelli poglej kjer sta @Vuk na FZ1-ki in @kec na Sprint-u ST, strnila svoje vtise teh dveh gum...tole pa so napisali v zadnji Motoreviji (posebna izdaja 2008) - se opravičujem za ''strani jezik'', ker ne bom prevajal, ampak samo prepisal, bo najbolj točno:

...sa prvom ugradnjom Michelin Pilot Road, FZ1 ima samo jedan problem, brzo ostaje bez njih! Onaj tko ih nakon potrošenosti odluči zamijeniti istima u ničemu ne griješi, Pilot Road na niskim temp. nudi dobar grip i brzo se grije, no sportsko tvrdi ovjes Yamahe daje apetit za više. Zbog toga smo isprobali Metzeler Sportec M3 te Michelin Pilot power. Od prvih trenutaka M3 unosi mirnoču i sigurnost. Međutim, ako je Pilot Road dovodio FZ1 do granica, tada ga M3 čini lovcem na zavoje i to do samog kraja kada struže osloncima po podlozi. Naravno, sve uz osječaj savršene kontrole i preciznosti. Pilot Power nije ništa lošiji, no ipak ne prenosi na motocikl takav osječaj sigurnosti kao M3. Oba pneumatika u segmentu lakoče upravljanja nisu na nivou Pilot Roada, a po pitanju kuta nagiba su bolji. Pilot Road 2 pak motociklu daje najbolju upravljivost, ali isto tako i osječaj prebrzog padanja u nagib. Ono što niti jedna guma nije uspela ublažiti je kickback na upravljaču. Za to je ipak potreban amortizer upravljača.

lp flero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če imaš bolj SS stil potem Metzeler M3, če pa bolj ST stil potem pa Metzeler Z6...pa še v temo Metzeler/Pirelli poglej kjer sta @Vuk na FZ1-ki in @kec na Sprint-u ST, strnila svoje vtise teh dveh gum...tole pa so napisali v zadnji Motoreviji (posebna izdaja 2008) - se opravičujem za ''strani jezik'', ker ne bom prevajal, ampak samo prepisal, bo najbolj točno:

...sa prvom ugradnjom Michelin Pilot Road, FZ1 ima samo jedan problem, brzo ostaje bez njih! Onaj tko ih nakon potrošenosti odluči zamijeniti istima u ničemu ne griješi, Pilot Road na niskim temp. nudi dobar grip i brzo se grije, no sportsko tvrdi ovjes Yamahe daje apetit za više. Zbog toga smo isprobali Metzeler Sportec M3 te Michelin Pilot power. Od prvih trenutaka M3 unosi mirnoču i sigurnost. Međutim, ako je Pilot Road dovodio FZ1 do granica, tada ga M3 čini lovcem na zavoje i to do samog kraja kada struže osloncima po podlozi. Naravno, sve uz osječaj savršene kontrole i preciznosti. Pilot Power nije ništa lošiji, no ipak ne prenosi na motocikl takav osječaj sigurnosti kao M3. Oba pneumatika u segmentu lakoče upravljanja nisu na nivou Pilot Roada, a po pitanju kuta nagiba su bolji. Pilot Road 2 pak motociklu daje najbolju upravljivost, ali isto tako i osječaj prebrzog padanja u nagib. Ono što niti jedna guma nije uspela ublažiti je kickback na upravljaču. Za to je ipak potreban amortizer upravljača.

lp flero

ekola, narocil Metzeler Sportec M3:) pa da vidmo kaki bojo kej rezultati. hvala za nasvet.

lp

nino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DDV vključen: EUR 309.90

Metzeler Sportec M3 Front 120/70 ZR17 TL 58W M/C

Metzeler Sportec M3 190/50 ZR17 TL 73W M/C

bi se dal dobit se za cca 30 euro ceneje sam nimam potrpljenja....:)

kok ste dal tisti k mate akrapota na fz1 za slip-on verzijo? pa a je treba dusilc posebi dokupt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DDV vključen: EUR 309.90

Metzeler Sportec M3 Front 120/70 ZR17 TL 58W M/C

Metzeler Sportec M3 190/50 ZR17 TL 73W M/C

bi se dal dobit se za cca 30 euro ceneje sam nimam potrpljenja....:)

kok ste dal tisti k mate akrapota na fz1 za slip-on verzijo? pa a je treba dusilc posebi dokupt?

ti si pa magnat!

dalo bi se dobit za 50 eur ceneje! poznam najmanj tri vulk.!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DDV vključen: EUR 309.90

Metzeler Sportec M3 Front 120/70 ZR17 TL 58W M/C

Metzeler Sportec M3 190/50 ZR17 TL 73W M/C

bi se dal dobit se za cca 30 euro ceneje sam nimam potrpljenja....:)

Jaz sem prodal par novih M3 120/180 za 220 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prodal par novih M3 120/180 za 220 €.

Za koliko in kje si jih pa kupil? lahko tudi PM.

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DDV vključen: EUR 309.90

Metzeler Sportec M3 Front 120/70 ZR17 TL 58W M/C

Metzeler Sportec M3 190/50 ZR17 TL 73W M/C

260€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za koliko in kje si jih pa kupil? lahko tudi PM.

Kupil sem jih za 240 € pri Širniku, potem pa sem prodal motor in sem imel par novih gum doma viška in sem jih dalje prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-899-1217683894_thumb.jpgprodam par pnevmatik Continental Race Attack 120/70/17 + 190/55/17, vožene 1000km, enakomerno obrabljene.....cena za par 119€

041 338871

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašal ker tam nisem dobil odgovora :whistle:

Vprašanje. Na sprednjo felno sem namontiral Dunlop Sportmax Qualifier, mer 110/70-17. Sprva sem imel gor širino 120, ampak zaradi premajhnega razmaka med vilicami ko se le te stisnejo, sem jo moral zamenjati za 110 (to se mi je pojavilo samo pri tej gumi). No in sedaj je takole:

post-9211-1217748844_thumb.jpg

post-9211-1217748855_thumb.jpg

Guma je le kak milimeter širša od platišča. Bi znal to biti problem pri padcu? Namreč nebi rad poškodoval platišča, ker novo ni poceni :) Pri zadnji gumi ni bilo nobenih problemov (razen da sem moral zaradi dunlopovih čudnih mer malček pobrusit šponer :trance_33_sleep: ).

. +ko se bo guma obrabila na robovih.. bom sploh še lahko vozil? Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!