klemen 1 Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 @Zx_R. Dej prosim odgovor na moje vprašanje. Lahko tudi na PM :D . LP BI PROSILZA INFO. KJE BI LAHKO UGODNO KUPIL BRIDGESTONE 016 IN ČE JO KDO ŽE RADIRA KAKO SE RES OBNAŠA KER NOVINARJI JO FULL HVALIJO. HVALA
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 Bom še tukaj povprašal, da vidim kaj mislite. Z čim napumpati gumo? Ali z zrakom ali z plinom? Za in proti. Zrak je mešanica različnih plinov :yea1:
biker77 Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 LP BI PROSILZA INFO. KJE BI LAHKO UGODNO KUPIL BRIDGESTONE 016 IN ČE JO KDO ŽE RADIRA KAKO SE RES OBNAŠA KER NOVINARJI JO FULL HVALIJO.HVALA BF pneumatic center v lj .. so kul ja :D
coldy Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 lep pozdrav ! zanima me če obstaja kaka varianta da je guma po sredi trša ob straneh mehkejša za dimenzije 100/80-17 in pa 130/70-17 , posebej če je možno hvala za odgovore !
tom Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Pozdravljeni! V praktično novi prednji gumi (le 1000 km), sem našel približno 7mm dolg opilek. Le tega sem izpulil iz gume, nato pa sem sproti spremljal tlak v gumi. Ugotovil sem, da mi guma sicer počasi a vstrajno spušča. Je možno to gumo še popraviti na kakršen koli način pri vulkanizerju? Guma je tubeless, tako da zračnice ne bi deval notri.
biker77 Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Pozdravljeni! V praktično novi prednji gumi (le 1000 km), sem našel približno 7mm dolg opilek. Le tega sem izpulil iz gume, nato pa sem sproti spremljal tlak v gumi. Ugotovil sem, da mi guma sicer počasi a vstrajno spušča. Je možno to gumo še popraviti na kakršen koli način pri vulkanizerju? Guma je tubeless, tako da zračnice ne bi deval notri. da se..postopek je isti kot pri počeni avtomobilski pnevmatiki.. enkrat sem to naredil..vendar le za silo..ni bilo najboljšega občutka čeprav je pnevmatika ostala nespremenjena glede obnašanja.. vulkanizerji tudi "zagotavljajo" da zadeva preizkušeno deluje do 200km/h..moja je tudi več prestala.. če nisi hud tiščač bo zadeva delovala.. po želji pa lahko zamenjaš vse skupaj..
tom Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 da se..postopek je isti kot pri počeni avtomobilski pnevmatiki..enkrat sem to naredil..vendar le za silo..ni bilo najboljšega občutka čeprav je pnevmatika ostala nespremenjena glede obnašanja.. vulkanizerji tudi "zagotavljajo" da zadeva preizkušeno deluje do 200km/h..moja je tudi več prestala.. če nisi hud tiščač bo zadeva delovala.. po želji pa lahko zamenjaš vse skupaj.. Najlepša hvala za hiter odgovor. Mislim, da bo za moj način vožnje to dovolj, saj kaj dosti več kot 150 km/h ne bo rabila prestajati. Zanima me samo še, kolikšne so približno cene teh popravil? Da vidim, če se sploh izplača.
biker77 Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Najlepša hvala za hiter odgovor. Mislim, da bo za moj način vožnje to dovolj, saj kaj dosti več kot 150 km/h ne bo rabila prestajati. Zanima me samo še, kolikšne so približno cene teh popravil? Da vidim, če se sploh izplača. cena tega postopka je nekje 10 evrov..več skoraj ne bi smelo biti.. drugače pa, če ne pušča preveč, lahko poizkusiš s tistim sprejem za hitro krpanje pnevmatik. dobiš ga mislim da tudi na pumpi. stane okoli 5 evrov ali malo več. lahko poizkusiš.
Jure Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Tisti sprej je, kolikor je meni znano, samo za prekrenit do prvega vulkanizerja.. Zna po določenem času spet začet puščat, tako da je bolje, da se guma zaflika iz notranje strani, pa je rešeno.
roadbuster Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Jst sm pa pred kratkim ložu gor dunlop sportmax roadsmart.Kaj izkušenj s to gumo?Sem mu izrecno naročil tršo po sredi ker nisem še tapravi "pilot" :rolleyes: Naredu sem skoraj 500km in sem zadovoljen, zdrsava ne in po obrabi tud ni videt razlik. Tko da Dex hvala za dober nasvet :worship: je videt da izkušnje delajo svoje :rolleyes: Se da z njimi čist lepo peljat,tudi pri malo hitrejši in agresivnejši vožnji zelo zadovoljen z njimi.Sem pa naredil zdaj z njimi ene 2500km in so še vedno kot nove,enakomerna obraba...
Dadi Objavljeno September 1, 2008 Opozori Objavljeno September 1, 2008 (popravljeno) odločam se za nove gume in sicer med dunlop roadsmart in continental conti roadatack ter avon storm, ali je že kdo imel na motorju contnental take gume in kako so se obnesle ? :unsure: :yea1: Popravljeno September 1, 2008. Popravil Dadi
Guest pmali Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Kupil sem Mich. Anakee, me pa zanima koliko vpliva na obrabo in kvaliteto gume vožnja po makedamu. Hvala za vsako pomoč.
andrejba Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 (popravljeno) odločam se za nove gume in sicer med dunlop roadsmart in continental conti roadatack ter avon storm, ali je že kdo imel na motorju contnental take gume in kako so se obnesle ? :unsure: :yea1: Jaz sem se odločil za dunlop roadsmart (na forumu vsi hvalijo dunlopko, continentalove pa nebi več dajali gor). Trša po sredini (penzionist) in mehkejša po robovih (če bom kdaj na marof skoču). Profil mi je bil tudi lepši na dunlopki. Cena je pa tam tam (5eur gor dol). Po 2000km morem rečt, da sem zelo zadovoljen (v primerjavi z Bridgestone BT020 in z Pirelli Diablo Strada) mi je ta še najbl všeč. Popravljeno September 2, 2008. Popravil andrejba
a79 Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Moji roadsmart po 5000 km se zlo dobr zgledata, oprijem je pa tud dober.. :worship: Nikakor mi ni zal, da sem ju vzel...
klema Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 znamka in model pnevmatike: Pirelli Scorpion SYNC - model motorja:Buell xb9sx - prevoženi kilometri: 11700 :worship: - način vožnje:10 %agresivna-športna, % umirjena-potovalna, 1%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne70%, mesto20%, avto cesta10% -oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 9 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 10 -način obrabe: po sredini do indikatorjev, celotna površina , po robovih še otalo do platna, do indikatorjev .... - % km s sopotnico -CENA z montažo: € -komentar: z gumo zadovoljen, hitro se segreje, naredi se dost kilometrov...
SeBB Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Dunlop 208 RR 4500-5500km Metzeler sportec M3 4500-5500km Obe dobr držijo, metzeler še skor bl :) PRODAM CBR 1000 RR 06 !!! exclan 1
Tomozuki Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Moji roadsmart po 5000 km se zlo dobr zgledata, oprijem je pa tud dober.. :worship: Nikakor mi ni zal, da sem ju vzel... Kako dolgo si jo utekal? Baje je priporočljivo ene 400km... Jaz sem jih ravno danes kupil in zmontiral.
Frips Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Tko kot vsako gumo....ni neke znanosti.
bmw Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 - znamka in model pnevmatike: AVON VENOM - model motorja: BMW R 1200C - prevoženi kilometri:18.000 km sprednja, 21.000 km zadnja - način vožnje: 40% agresivna-športna, 60 % umirjena-potovalna, 0 %dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 60%, mesto 39%, avto cesta 1% -oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 = 7 ( nepredvidljiva guma v mokrem , ekstremno občutljiva na zalivke in talne označbe) - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 = 10 (izreden oprijem neglede na zunanjo temperaturo, zelo hitro se segreje ) - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 =10 (guma se "svaljka" po robovih, oprijem je nenormalen) -način obrabe: po sredini = do konca, celotna površina , po robovih = 70% - 30% km s sopotnico -CENA z montažo: 240 € -komentar: ....... najboljša guma za ta motor , izreden oprijem v suhem vremenu, neglede na zunanjo temperaturo.... - znamka in model pnevmatike: BRIDGESTONE BW501 &BW502 - model motorja: BMW R 1200 GS - prevoženi kilometri: 14.000 - način vožnje: 60 %agresivna-športna, 40 % umirjena-potovalna, 0 %dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 79%, mesto 20%, avto cesta 1% -oprijem na mokrem: ocena 1 - 10 = 9 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena od 1-10 = 10 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 1-10 = 10 -način obrabe: po sredini = do konca, celotna površina , po robovih = 80 % - 40% km s sopotnico -CENA z montažo: 220 € -komentar: .......popolnoma zadovoljen z gumo....
Jure Objavljeno September 2, 2008 Opozori Objavljeno September 2, 2008 Kako dolgo si jo utekal? Baje je priporočljivo ene 400km... Jaz sem jih ravno danes kupil in zmontiral. Ah kakšnih 400 km, 400 km se uteka gumo, če se 380km pelješ po ravnini do ovinkov :D Ni važna kolometrina pri utekanju, važno je da se gumo enkrat oreng ogreje in postopoma zvozi po celi površini. To greš lahko na eno ovinkasto cesto in narediš v 20km in guma je ulaufana. Ker pa ne grejo vsi utekanja gum narest na Ride, Rakitno, Marijo reko, ipd, se priporoča neka splošna kilometrina v kateri je pričakovano, da bo vsak naredil tudi nekaj kilometrov po ovinkih in tako zvozil gumo :)
Tomozuki Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 (popravljeno) Ahaaa.... hvala za razlago ;) Malo me je strah, da bi preveč nagnil in zružil po tleh. Popravljeno September 3, 2008. Popravil Tomozuki
ProdriveR Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Men je ucer vulkanizer pr spanu reku,da nej grem u ride. Najprej enkrat mal bolj na "easy" pol pa ze mal bolj na ostro. Sicer nism lih pretiravu ampak nagnu sm ga pa kr,pa je kr lepo drzal :) Mogoce sm mel pa samo sreco. Ko sva se pogovarjala,mi je reku da folk pretirava k govorijo,da mors 100 in vec kilometrov pazit. Je reku,da je zascitni sloj itak zelo tanek.
Pervy Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 vzameš en fin šmirgl papir al pa grobo platno in malo potegneš gumo po robih toliko da tisto prvo mastno plast dol pobereš pa enkrat bolj previdno čez ovinke in to je to.
a79 Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 (popravljeno) Kako dolgo si jo utekal? Baje je priporočljivo ene 400km... Jaz sem jih ravno danes kupil in zmontiral. Kaksnih 40 km bolj na izi, pol pa v Kocevje pa nazaj (brez pretiravanja) in gume so ble utecene do roba... Popravljeno September 3, 2008. Popravil a79
Jure Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 (popravljeno) vzameš en fin šmirgl papir al pa grobo platno in malo potegneš gumo po robih toliko da tisto prvo mastno plast dol pobereš pa enkrat bolj previdno čez ovinke in to je to. Hehe brez zamere, ampak ste mi kar malo smešni vsi s temi nevem kakšnimi variantami.. Zadnjič je en razlagal, da gumo predno zmontira pomoči v nitro razredčilo, da spere plast stran in potem takoj na polno :slap: :slap: Utekanje gume ni pa res nobena znanost ali kaj groznega. Ajde, zna bit neprijetno, če narediš prve km po dežju, ker takrat res drsi, ma drugače pa sploh ni problema. Guma kljub tisti plasti čist ok drži, če ravno ne pretiravaš. Lepo se greš pelat, narediš 20, 30, 40km po eni bolj ovinkasti cesti in v tem času pač povečuješ nagib. In guma je pripravljena, da jo kadarkoli zvrneš do roba, kolena, tace, kar ti pač paše :) Jaz sem zadnje 4 komplete gum imel na kolenu v prvih 20km, seveda sem šel takoj na ovinke in prej postopoma zvečeval nagib in niti enkrat nisem čutil niti najmanjšega zdrsa ali trzljaja, tako da res ne vem zakaj bi bilo potrebno kaj šmirglat prej :) Popravljeno September 3, 2008. Popravil DeX
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se