biker77 Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 res ne vem zakaj bi bilo potrebno kaj šmirglat prej :) zato da bl "hud" pa "znalac" izpadeš ;)
Dani Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Kako dolgo si jo utekal? Baje je priporočljivo ene 400km... Jaz sem jih ravno danes kupil in zmontiral. Spomladi sem šel na Marof z novimi gumami 0km in pozabil da so nove. In kar že prvi ovinek na koleno pa je držalo kot treba. Verjetno je pomagalo, ker sem jih najprej vredu pogrel :rolleyes:
Pervy Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 in niti enkrat nisem čutil niti najmanjšega zdrsa ali trzljaja, tako da res ne vem zakaj bi bilo potrebno kaj šmirglat prej :) zato da prvih par km ne rabiš pazit mogoče. pa ne šmirklat, potegneš in odneseš pač tisto plast. evo demonstracije vožnje z novo gumo :naughty: 1. 2. http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU...feature=related če gledaš video je smešno, če si to ti pa ni. :alien1:
misty Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Tele debate o šmirglanju gume so pa že stalnica :rolleyes: A če jo pobrusiš gre potem mrzla vseeno na koleno? hint: ogreta guma je rešitev za fante na posnetkih ;) No ja, pa mal pameti ane. Če so bili že v salonu neumni in so jo našpricali z maxibrilom da se bolj sveti.
Jure Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Hehe, videl že to, un na Suzukiju zmaga :D Ampak to se da naredit tudi s hladno gumo na kakšen hladnejši dan, oziroma ne bolj gladki podlagi, če si bolj korajžen z gasom. Če upoštevaš, da imaš gor nove gume in temu primerno speleš, se ne more to kar samo od sebe naredit, tako da vseeno mislim, da ni potrebe po predhodni "obdelavi" gume :) No ampak konec koncev že, če se zaradi tega bolje in bolj varno počutiš, zakaj pa ne :)
LooLekSLO Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Metzeler Tourance ali Michelin Anakee? LP
dzordzo Objavljeno September 3, 2008 Opozori Objavljeno September 3, 2008 Tudi mene to zanima... :hmm:
Tomozuki Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Evo, vzel sem smirkov papir 60-ko, pa sem zdrgnil zadevo dol :) Začuda je res bil malo masten...
a79 Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Evo, vzel sem smirkov papir 60-ko, pa sem zdrgnil zadevo dol :) Začuda je res bil malo masten... Jaoj....kar 60 - ko... Vsaj 320 bi si zbral, se mi zdi da je zo pomembno.. :eek: :headbang: :surrender:
Tomozuki Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 In kaj si zdaj želel povedat? :wacko: Da niti ne veš, kakšen granulat je 320-ka ali da imaš prepolna jajca? :headbang: :glare: Mislim, eni pač morajo nekaj pisat pa če jim je treba ali pa ne... Miha1985 1
a79 Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 In kaj si zdaj želel povedat? :wacko: Da niti ne veš, kakšen granulat je 320-ka ali da imaš prepolna jajca? :headbang: :glare: Mislim, eni pač morajo nekaj pisat pa če jim je treba ali pa ne... Ni mi jasn kaj ti sprasujes, ce ze v naprej ves, kaj bos naredu...Zelo mi je jasno kaksen je 320 smirgel.. :naughty:
Mare027 Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Mislim, da ni neumno nove gume oprat z razredčilom, ker je na površini gume mastna (drseča) snov, da preprečuje staranje gume. Ko sem enkrat štartal z novo gumo me je začelo nosit da sem se komaj obdržal. Je pa res, da je gumo možno uloufati že pri 20 km.
Jure Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 A pa niso v razredčilu topila, ki poškodujejo plastiko in gumo?
gebre Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 To mi pa ni čist nič jasno. Jest sem se z novimi gumami (imele so za sabo 4 km) peljal po dežju in ni bilo nobenih zdrsov... Res pa je, da je šlo počasi, pač prvi kilometri po nesreči in 2letni pavzi.
dive Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Meni tudi ni jasno, zakaj taka znanost okoli ulaufanja gum. Pač se prvih cca. 50km pelješ bolj pazljivo oz. postopoma povečuješ nagib in ne na polno takoj od vulkanizerja. Šmirgli pa razredčila...dejte no :slap: Zanima me pa sledeče....Katere gume v SS razredu so trenutno najboljše? Recimo med Qualifier (ali RR), BT016, PP (ali 2CT), M3? Vem da vsak svojo kobilo hvali ampak vseeno upam na kakšen zgovoren podatek zakaj je ena boljša od druge. .)
Jure Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Med navedenimi sprobal navadne Qualifier, Qualifier RR in Pilot Power. Navadne Qualifier ok, samo pri agresivni vožnji prevelika obraba, predvsem prednje, Pilot Power super, samo v hladnejših dneh se ne ogreva najbolje, Qualifier RR pa super brez pripomb. Zdržale skoraj 6k km, prva je dobra še za ene 3 vsaj, tudi pri agresivni vožnji stabilne in dober grip, nobenih zdrsov, lepo se peljejo, skratka nobene pripombe. 016 in M3 nisem probal, pa tudi ne mislim, ker je mi v tem ragu Qualifier RR zadosti vsem potrebam, pa še daleč najbolj ugodne so med vsemi naštetimi. Sem pa sicer presedlal na Gp Racer, ker so primerne tudi za na dirkališče in zaenkrat se tako na cesti kot na pisti super obnesejo. Bom ostal na njih, ker za tako ceno ne bom dobil nobenih drugih gum tega ranga, razloga da bi iskal boljše pa nimam, ker te zaenkrat zadostijo vsem mojim potrebam in kriterijem :)
biker77 Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Meni tudi ni jasno, zakaj taka znanost okoli ulaufanja gum. Pač se prvih cca. 50km pelješ bolj pazljivo oz. postopoma povečuješ nagib in ne na polno takoj od vulkanizerja. Šmirgli pa razredčila...dejte no :slap: Zanima me pa sledeče....Katere gume v SS razredu so trenutno najboljše? Recimo med Qualifier (ali RR), BT016, PP (ali 2CT), M3? Vem da vsak svojo kobilo hvali ampak vseeno upam na kakšen zgovoren podatek zakaj je ena boljša od druge. .) z nobeno ne boš falil.. qualifier RR odlične, BT016 odlične, M3 nisem sprobal, prav tako ne PP..
Frips Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Prav tako odlične :D Vse bolj sem zadovoljen z M3.
prefix Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Prav tako odlične :D Vse bolj sem zadovoljen z M3. js tut :whistle: :whistle:
SCMC Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Mene zanima ena stvar js mam gume dunlop roadsmart. Za cestno uporabo pumpam gume 2,5 in 2,8. Za pisto (novi marof, grobnik,...) pa mi je en reku da se bom razbiu z tok napumpanimi gumami. Pravi da naj bi bla sprednja 1,9 in zadnja 2,1. Zanimama me pa tisti kateri vozite po pisti kok mate gume napumpane, pa kok po cesti ko kolenčkate? Hvala za odgovor lp
ProdriveR Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Sej ti more kje na motorju pisat,kok mors met gume napumpane?
biker77 Objavljeno September 4, 2008 Opozori Objavljeno September 4, 2008 Mene zanima ena stvar js mam gume dunlop roadsmart. Za cestno uporabo pumpam gume 2,5 in 2,8. Za pisto (novi marof, grobnik,...) pa mi je en reku da se bom razbiu z tok napumpanimi gumami. Pravi da naj bi bla sprednja 1,9 in zadnja 2,1. Zanimama me pa tisti kateri vozite po pisti kok mate gume napumpane, pa kok po cesti ko kolenčkate?Hvala za odgovor lp za marof napumpej 2.2 sprednjo in 2.0 zadnjo..hladno.. za grobnik še desetinko manj..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se