Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Ni mi jasn kaj ti sprasujes, ce ze v naprej ves, kaj bos naredu...Zelo mi je jasno kaksen je 320 smirgel.. :naughty:

Še dobro, da prebereš kakšne poste za nazaj. Če bi, bi videl, da mi je Pervy svetoval, da naj jih pošmirglam, kar sem tudi naredil in bil zadovljen z rezultatom. No, in to sem želel povedat naprej. Nevem, zakaj se mora potem vedno en najt, ki mora po vsej sili nekaj nevmesnega poleg bleknit.

Objavljeno
Še dobro, da prebereš kakšne poste za nazaj. Če bi, bi videl, da mi je Pervy svetoval, da naj jih pošmirglam, kar sem tudi naredil in bil zadovljen z rezultatom. No, in to sem želel povedat naprej. Nevem, zakaj se mora potem vedno en najt, ki mora po vsej sili nekaj nevmesnega poleg bleknit.

Vazn, da si zadovoljen in se dobr pocuts na motorju....Velik srecnih km ti zelim..

Objavljeno

lp

ma kdo iskušnje z diablo supercorso?

kolko jih pumpat na cesti?

Objavljeno (popravljeno)

Rabil bi samo eno informacijo, katere gume priporočate za Kawasaki ER5?

Od Dunlop katere so najbolš...ARROWMAX GT 501?...so vredu...kakšne izkušnje?

Rabm info. za kolega

Hvala

Popravljeno . Popravil Rocco
Objavljeno
lp

ma kdo iskušnje z diablo supercorso?

kolko jih pumpat na cesti?

2,3 spredaj, 2,6 spomladi, jeseni/2,7 poleti zadaj! Ni pa ravno neke panike da more bit do 0,000001 natančno

Objavljeno
Rabil bi samo eno informacijo, katere gume priporočate za Kawasaki ER5?

Od Dunlop katere so najbolš...ARROWMAX GT 501?...so vredu...kakšne izkušnje?

Rabm info. za kolega

Hvala

Bridgestone Battlax BT45 (če se še dobi) ali pa Pirelli Sport Demon, Oboje so boljše od GT 501, vsaj ko sem jih jaz iskal za GPZ-ja sem dobil take informacije.

Objavljeno
2,3 spredaj, 2,6 spomladi, jeseni/2,7 poleti zadaj! Ni pa ravno neke panike da more bit do 0,000001 natančno

torej 2.3 ; 2.7 poleti

in 2.6 ; 2.7 spomlai in jeseni?

če sem prav razumel?

me pa nekaj malo bega.. če se manj napumpana guma hitreje segreje in ima tud zaradi večje površine na

podlago večji grip.. zakaj bi potem ob hladnejših dvevih pumpal več če se bo počasneje segrela in bo z manjšo

površino pritiskala na asfalt.. :unsure:

..hvala za odgovor

Objavljeno
torej 2.3 ; 2.7 poleti

in 2.6 ; 2.7 spomlai in jeseni?

če sem prav razumel?

me pa nekaj malo bega.. če se manj napumpana guma hitreje segreje in ima tud zaradi večje površine na

podlago večji grip.. zakaj bi potem ob hladnejših dvevih pumpal več če se bo počasneje segrela in bo z manjšo

površino pritiskala na asfalt.. :unsure:

..hvala za odgovor

Mislim, da si malo narobe zastopu. Po mojem je:

2.3 in 2.6 spomladi, jeseni

2.3 in 2.7 poleti

Poleti imaš večji grip ker je guma bolj vroča že zarad asfalta in takrat, ko je guma prav vroča najlepše prijema.

LP

Objavljeno

Na kolko pa naj jaz napumpam Metzeler Rennsport za Raceland? :rolleyes: Original naj bi imel 1,8 /2,0.

Objavljeno

Na pisti se napumpa manj, ker se guma bolj segreje kot na cesti, toplejši zrak se pa razširi.

Objavljeno
Mislim, da si malo narobe zastopu. Po mojem je:

2.3 in 2.6 spomladi, jeseni

2.3 in 2.7 poleti

Poleti imaš večji grip ker je guma bolj vroča že zarad asfalta in takrat, ko je guma prav vroča najlepše prijema.

LP

:OK: :OK:

Objavljeno

Prejle sem očistil motor in ugotovil,da je zadnja guma bolj prazna.Na koncu sem našel luknjico,premera 0krog 1,5 mm,skozi katero uhaja zrak.Ali ima kdo izkušnje,ali se lahko to zavulkanizira?Je varno?Guma ima 6000 km,naredil bi še lahko 5000 km.

Objavljeno
Prejle sem očistil motor in ugotovil,da je zadnja guma bolj prazna.Na koncu sem našel luknjico,premera 0krog 1,5 mm,skozi katero uhaja zrak.Ali ima kdo izkušnje,ali se lahko to zavulkanizira?Je varno?Guma ima 6000 km,naredil bi še lahko 5000 km.

lahko..postopek enak kot pri krpanju avto pnevmatike..

na SS motorjih v takih primerih ljudje menjajo oziroma menjamo pnevmatiko..zaupanje je le najbolj pomembno..

drugače pa krpanje prenese 200 km/h..baje

Objavljeno
Mislim, da si malo narobe zastopu. Po mojem je:

2.3 in 2.6 spomladi, jeseni

2.3 in 2.7 poleti

Poleti imaš večji grip ker je guma bolj vroča že zarad asfalta in takrat, ko je guma prav vroča najlepše prijema.

LP

hvala...

sicer danes na golici 2.2 spredaj in 2.3 zadaj pa je bil kr dober feeling..

Objavljeno (popravljeno)
hvala...

sicer danes na golici 2.2 spredaj in 2.3 zadaj pa je bil kr dober feeling..

Misliš 2,6 zadaj ali..!!!???? :unsure: :unsure:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

ne, je bla kr 2.3... proizvajalec priporoča to gumo napumpano na 2.3 spredaj in 2.2 zadaj merjeno segreto na 70 stopinjah

govora je seveda za pisto..

Objavljeno (popravljeno)
ne, je bla kr 2.3... proizvajalec priporoča to gumo napumpano na 2.3 spredaj in 2.2 zadaj merjeno segreto na 70 stopinjah

govora je seveda za pisto..

Za pisto(pannonia,.. ) se te gume(beri dragon supercorsa SC1, SC2) pri zdajšnjih zunanjih temperaturah polnijo 2,1 spredaj in 1,9 zadaj, in delajo optimalno(preverjeno), ampak ti si se vozil po golici kar je še daleč od piste in če si bil res ''priden'' po strmem delu ne verjemem da si dosegel 70 stopinj na vrhu, kjer začne guma komaj delovat optimalno.

Pri tlaku 2,3 zadaj (po cesti)boš opazil preveliko obrabo gume in slabši feetback motorja, čeprav bo še guma zmeraj kao ''držala''.

Jaz bi se držal preverjenih receptov ti pa kakor hočeš, pa obilo užitkov na golici z novimi sc. :yea1:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

hvala...

naslednjič jih bom vseeno malo dopolnil in tudi verjamem da nisem dosegel

njihove optimalne temperature.. zakaj bi jih preveč po nepotrebnem obrabljal..

lp

Objavljeno

OK, verjamem da je v teh skoraj 300 straneh že omenjeno, pa vendar, če se da komu na hitro odgovorit..

Kako se obnesejo DUNLOP roadsmart na SS motorju, konkretno na 600ccm?

imam nekaj v planu za drugo leto, in ker bo to moj prvi SS motor ne računam že prve tedne vožnje po kolenu, po pisti itd.. in če bi dobil gumo, ki pokrije moje potrebe, obene pa še zdrži "obljubljajočih" 10k km, bi bilo toliko boljše.

torej 600ccm SS, DUNLOP roadsmart, vožnja po cesti.. pa se opravičujem ker najvrjetneje ponavaljate odgovore. :krneki:

Objavljeno
OK, verjamem da je v teh skoraj 300 straneh že omenjeno, pa vendar, če se da komu na hitro odgovorit..

Kako se obnesejo DUNLOP roadsmart na SS motorju, konkretno na 600ccm?

imam nekaj v planu za drugo leto, in ker bo to moj prvi SS motor ne računam že prve tedne vožnje po kolenu, po pisti itd.. in če bi dobil gumo, ki pokrije moje potrebe, obene pa še zdrži "obljubljajočih" 10k km, bi bilo toliko boljše.

torej 600ccm SS, DUNLOP roadsmart, vožnja po cesti.. pa se opravičujem ker najvrjetneje ponavaljate odgovore. :krneki:

Če misliš res sam po cesti vozit normalno, bo čist v red. Sam sem letos tudi začel z prvim sicer ST motorje, pa sm reku da ne bom takoj teral, žal se je to nahitro obrnilo :). Tak da če si res umirjen voznik pol kr, drugače pa rajši kašno qualifire gumo.

Objavljeno
OK, verjamem da je v teh skoraj 300 straneh že omenjeno, pa vendar, če se da komu na hitro odgovorit..

Kako se obnesejo DUNLOP roadsmart na SS motorju, konkretno na 600ccm?

imam nekaj v planu za drugo leto, in ker bo to moj prvi SS motor ne računam že prve tedne vožnje po kolenu, po pisti itd.. in če bi dobil gumo, ki pokrije moje potrebe, obene pa še zdrži "obljubljajočih" 10k km, bi bilo toliko boljše.

torej 600ccm SS, DUNLOP roadsmart, vožnja po cesti.. pa se opravičujem ker najvrjetneje ponavaljate odgovore. :krneki:

Hmmmmmm, ne verjamem da boš SS moped celih 10000 km vozil turistično... Po moje boš po kakih 2 jurjih že krepko pritiskal na gas, potem pa ti bo žal, da nisi kupil SS gume.. :evilgrin: :naughty:

Objavljeno
Hmmmmmm, ne verjamem da boš SS moped celih 10000 km vozil turistično... Po moje boš po kakih 2 jurjih že krepko pritiskal na gas, potem pa ti bo žal, da nisi kupil SS gume.. :evilgrin: :naughty:

za naravnost je vsaka guma dobra.

Objavljeno
OK, verjamem da je v teh skoraj 300 straneh že omenjeno, pa vendar, če se da komu na hitro odgovorit..

Kako se obnesejo DUNLOP roadsmart na SS motorju, konkretno na 600ccm?

imam nekaj v planu za drugo leto, in ker bo to moj prvi SS motor ne računam že prve tedne vožnje po kolenu, po pisti itd.. in če bi dobil gumo, ki pokrije moje potrebe, obene pa še zdrži "obljubljajočih" 10k km, bi bilo toliko boljše.

torej 600ccm SS, DUNLOP roadsmart, vožnja po cesti.. pa se opravičujem ker najvrjetneje ponavaljate odgovore. :krneki:

Jaz se vozim tko, neki srednga, roadsmart gre do roba, obraba zadovoljiva, drzi k ps...Ta guma ti bo za prvo leto cist zadostovala..

Objavljeno
za naravnost je vsaka guma dobra.

ni res..mora bit primerna za dirkališče :evilgrin:

Objavljeno

Zanima me, katero gumo priporočate za yzf r125. Ali pa sploh če so te gume vredu michelin sporty (nekaj takega). Prva je 100 zadnja 130. Kaj priporočate, rad bi da se čimmmjbooll drži ovinka :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!