Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Smo že debatirali o tem, mogoče je celo tema nekje :)

Drugače pa deluje fajn zadeva, čudno, da se ni še prijelo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moraš imeti kakšnega dobrega vulkanizerja ali pa imeti orodje doma.

Jaz vedno menjavam v Materiji, enkrat sem šel na axle in so mi dali narobe sprednjo gumo gor, potem sem mogu peljal še enkrat........mati moja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem jaz že na veliko continentalkah videl in slišal od več motoristov. Tista razpoka res grdo zgleda ampak naj ne bi bilo panike..

:grim :grim :grim :grim

Ker pokajo samo zgornje plasti, ko jo naprej radiraš, tut razpoke zginejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem ravno doma na tem področju me zanima v kater rang spada corsa 3? kupil sem rabljen Z1000 in ta guma mi zdrsuje v hladnem vremenu da je kar moteče. Ali se ta guma sploh ogreje zadosti jeseni za varen nagib na cesti?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

Corsa III je po mojih izkušnjah zelo dobra guma, IMHO celo najboljša za športno vožnjo po cesti, pa tudi za kak race day na pisti je odlična; je pa odvisno tudi od tebe kako delaš z njo, kvalitete - in v teh mrzlih dneh tudi temperature - asfalta... si kdaj preveril pritisk, pa koliko se ti segreje, si kdaj položil roko nanjo na postanku, črpalki??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

1. Kako zelo škoduje racing gumam(Metzeler Drift, Dunlop KR 108) cikel segrevanja in ohlajanja? Trenutno nimam grelcev, in me zanima če se zelo pozna da nimam cel dan gume na grelcih, ampak da jo segrejem parkrat na dan?

2. Je bolje skladiščiti enake gume pri 25-30°C ali v neogrevani garaži(recimo okrog 5-10°C)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker nisem ravno doma na tem področju me zanima v kater rang spada corsa 3? kupil sem rabljen Z1000 in ta guma mi zdrsuje v hladnem vremenu da je kar moteče. Ali se ta guma sploh ogreje zadosti jeseni za varen nagib na cesti?

lp

corsa je že taprava guma!Z1000 zdrsuje kolo v drugi,tretji čim maš višje polne obrate(dunlop sem ga mel premal časa,da bi dal gor pireli kot mam na vseh vedno!)!To mi je bil eden redkih užitkov kar sem mel Z1000!Sam sem imel občutek,da kontrolirano drsi tako,da sem si pol zbral par ovinkov in to počel je kr fajn :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa pravte na Dunlop GP... Kakšna je guma na cesti in pisti... Iščem nek kompromis med ceno in dobro gumo. Če ma kdo izkušne?

Bridstone so drage k pes, tako da lahko realno kupiš 2 para gp za ceno 1. para bridstone BT-....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je za na cesto že čisto dovolj Dunlop QUALIFIER. Vedno nadvse zadovoljen, je pa res da z drugimi znamkami nisem nikoli eksperimentiral, saj jih dobim ugodno. 200€ komplet.

Dosedanje izkušnje z navadnimi Dunlop QUALIFIER in QUALIFIER rr:

življenska doba približno enaka, mogoče se rr malo prej segrejejo pa na navadnih prej prideš do roba gume.

Kaj mi svetujete za na gsxr750k4 glede na to da jih dobim za enak denar? trenutno rr gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosedanje izkušnje z navadnimi Dunlop QUALIFIER in QUALIFIER rr:

življenska doba približno enaka, mogoče se rr malo prej segrejejo pa na navadnih prej prideš do roba gume.

Si bil tudi z rr na pisti, jaz mislim čez teden se vozit po cesti vikendi pa vija GROBNIK.

Tako da mislim, da bi GP kar pasale...čeprav pirelli corsa se tudi nebi branu sam so pa 380€ auuu :nono:

Popravljeno . Popravil Lencdo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem,da vas večina gleda skozi denar in imate dunlop.Osebno,če bi že mel dunlop bi ga mel samo odzadaj.Odspredaj pa vedno pireli,ker je le velika razlika kako gre motor v ovinek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem,da vas večina gleda skozi denar in imate dunlop.Osebno,če bi že mel dunlop bi ga mel samo odzadaj.Odspredaj pa vedno pireli,ker je le velika razlika kako gre motor v ovinek

To govoriš za 600 al 1000-ko ker je razlika. Zanima me mnenje za 600. Kolega ma 636 in ima pirelli corsa, profil gume mi je všeč podobna kot gp ( ob straneh slick) pa prav da se zelo lepo drži.

Kok pa corsa zdrži k-km? GP baje 5k km. tako da lihk 2 para menjaš na sezono. (z mojimi vezami me to stane :rolleyes: 340€ za gume)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To govoriš za 600 al 1000-ko ker je razlika. Zanima me mnenje za 600. Kolega ma 636 in ima pirelli corsa, profil gume mi je všeč podobna kot gp ( ob straneh slick) pa prav da se zelo lepo drži.

Kok pa corsa zdrži k-km? GP baje 5k km. tako da lihk 2 para menjaš na sezono. (z mojimi vezami me to stane :rolleyes: 340€ za gume)

Zelo dvomim da bi tako racing zdržala tako dolge kilometrine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo dvomim da bi tako racing zdržala tako dolge kilometrine...

Baje da zdržijo, bom pa letos preveru kok je to kej res :naughty: pa vam sporočim :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da zdržijo, bom pa letos preveru kok je to kej res :naughty: pa vam sporočim :whistle:

No, sej ne rečem da ni možno, ampak me zanima kako pol gas odpiraš da tko zdržijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GP po cesti zdržijo veliko km, Moja prednja 209GP soft ima sedaj ene 4k km po cesti, 1 grobnik, 2 marofa, ter že od prej nekaj krogov piste, predno je prišla v moje (oziroma od mojgap-a) roke . Pa še ni na koncu, je še profila, tudi pri strani.

Po cesti se pa tudi ok obnese, sem bil tudi sam precej skeptičen najprej, ker gre le za popolnoma dirkalno gumo, ampak je ok, se lepo ogreje in drži. Govorim za to, kar sem jaz sprobal, torej soft.

Se mi pa drugače boljši kompromis pista/cesta zdi 209 GP racer, sploh zato ker je res zelo ugodna, set cca 230 EUR.. GP pomoje pride v poštev le, če si napisti res zelo hiter, da potrebuješ tako gumo, ter da se po cesti pač voziš minimalno.. Drugače se mi kot prvo z dijo predrage za po cesti vozit, kot drugo pa ima katera druga dunlopka po cesti verjetno boljši performance, se bolj ogreje, ipd, ker GP je kljub vsemu pure track guma.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sepravi da si zelo zodovoln z metzeler m3?jst se tud odlocam kaj naj vzamem za nasledno sezon za na fazerko 600.al metzeler m3,QUALIFIER rr al pa conti sport.pa kva bi mi se vi priporocal?:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probi Metzeler, pa ne Z6 ampak M3. Po mojem ti ne bo žal. V ovinku drži, pa full je mirna v ovinku tud k je že znucana napram Dunlopu.

to se pa nekak ne bi mogu strinjat..ker dunlop res drži dokler ni platno zunaj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!