bikez Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 to se pa nekak ne bi mogu strinjat..ker dunlop res drži dokler ni platno zunaj.. Pozabu sem napisat, da sem vozu ST gume Dunlop, ki se tak hecn znucjo, da pol proti koncu v ovinku potresujejo, kar ni ravno prijetno.
DESIM Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 ..tole so mi odpisal na mail glede zadeve ---rhinotire..!! Sorry but we don't have anything set up in Europe yet. The only way to get Rhino treated tires is to order them online from www.rhinotire.com . We will ship them to Slovenia. The shipping cost is around $130 per pair motorcycle of tires. On Fri, Oct 31, 2008 at 8:44 AM :hmm: :unsure:
no_name Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 dunlop res drži dokler ni platno zunaj.. Za D204, D205, D207 in D208RR to ne drži.
Jure Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 Za Qualifier in Qualifier RR pa, edino ko je guma že res pri platnu, postane malo živčna in včasih motor malo zapleše iz ovinka, če odpiraš, ampak takrat niti ni več legalna, tako da jo je pametno zamenjat pred tem :) Do točke legalnosti pa po mojih izkušnjah držijo skozi enako.
skofk Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 mene pa zanima če se splača dat zadnjo gumo širšo?? zdaj je 130 js bi jo dau spomladi pa 150 spredaj bo pa ista ostala je pa 110
Jure Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 (popravljeno) Pomoje boš samo podrl ciklistiko motorja, sicer vprašanje koliko, ampak zagotovo se pa motor sedaj s 130 pelje lepše in je bolj vodljiv, kot bo potem s 150.. Jaz ne bi dajal širše gume, oziroma 140 max, če že. Če se ti pa gre za izgled pa raje še malo počakaj in zamenjaj motor :) Popravljeno November 1, 2008. Popravil DeX
sesir Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 To govoriš za 600 al 1000-ko ker je razlika. Zanima me mnenje za 600. Kolega ma 636 in ima pirelli corsa, profil gume mi je všeč podobna kot gp ( ob straneh slick) pa prav da se zelo lepo drži. Kok pa corsa zdrži k-km? GP baje 5k km. tako da lihk 2 para menjaš na sezono. (z mojimi vezami me to stane :rolleyes: 340€ za gume) Na obeh!Na R1 sem naredil s sprednjo 9k km pa je še bla.Zadnje pa menjal na 3k km!Na R6 pa so vzdržale dost več sam ne vem več mislim da zadnja okoli 5k km.S tem,da nikoli do platna! Sej metzeler in pireli se delajo v isti tovarni v Bologni in iz istih zmesi!Sam sicer nisem probal metzeler.Lahko pa rečem,da mi je pireli daleč boljši od michelin,bridstone,continental,dunlop (2088rr in gp)To sem sprobal vse na cestnih motorjih od 600 do 1000!Pred pirelijem vedno :worship:
skofk Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 Pomoje boš samo podrl ciklistiko motorja, sicer vprašanje koliko, ampak zagotovo se pa motor sedaj s 130 pelje lepše in je bolj vodljiv, kot bo potem s 150.. Jaz ne bi dajal širše gume, oziroma 140 max, če že. Če se ti pa gre za izgled pa raje še malo počakaj in zamenjaj motor :) ja sj sam še 3 leta :wacko: aha ok pol bom pa kr pustu istu za vsak slučaj
Jure Objavljeno November 1, 2008 Opozori Objavljeno November 1, 2008 (popravljeno) Na obeh!Na R1 sem naredil s sprednjo 9k km pa je še bla.Zadnje pa menjal na 3k km!Na R6 pa so vzdržale dost več sam ne vem več mislim da zadnja okoli 5k km.S tem,da nikoli do platna!Sej metzeler in pireli se delajo v isti tovarni v Bologni in iz istih zmesi!Sam sicer nisem probal metzeler.Lahko pa rečem,da mi je pireli daleč boljši od michelin,bridstone,continental,dunlop (2088rr in gp)To sem sprobal vse na cestnih motorjih od 600 do 1000!Pred pirelijem vedno :worship: Ma kaj pa vem, meni pa se zdijo razlike med proizvajalci.,če gledaš isti rang gum bolj kot ne minimalne, bi težko rekel, da je eden daleč boljši od drugega. To konec koncev potrjujejo tudi testi gum, kjer so razlike med posameznimi gumami že itak majhne, če upoštevamo pa še različne teste, kjer se zgodi da je pri enem neka guma na zadnjem mestu, pri drugem pa ista guma na prvem in če upoštevamo, da pač nekatere gume določenim motorjem bolj sedejo kot druge, se mi zdi da je v povprečju bolj ali manj vse ista pašta, če primerjamo enake reazrede pnevmatik vodilnih proizvajalcev. Vsekakor pa ni en alui drugi, daleč boljši, vsaj ne na splošno, če že, samo pri določeni gumi v kombinaciji z določenim motorjem. Popravljeno November 1, 2008. Popravil DeX
tk2398 Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 Pozdravljeni! Par strani nazaj sem videl, da je nekdo imel razpokano gumo, pa ste dejali, da je samo površinska razpoka. Zdaj pa me še zanima, kako boste ocenili mojo gumo :whistle: Očitno ji vožnja po mrzlem (okoli 2°C) ni ravno koristila :unsure: Lahko kdo priporoča kdo kakšnega dobrega vulkanizerja v okoli Maribora?
Jure Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Koliko pa je stara guma? Drugače pa če je razpoka, tako globoka, da ti guma pušča in zaradi tega potrebuješ vulkanizerja, potem ti vsekakor priporočam, da gumo takoj zamenjaš, se ni za igrat.. Če je pa samo površinska zadeva pa ne vem, lahko tudi še voziš, ampak v kolikor gre za gumo starejšo od 3 let, bi jaz v vsakem primeru raje zamenjal. LP
stenere Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Tole se men ne zdi samo površinska razpoka. Pred neekaj leti mi je podobno(ampak manj oziroma sem prej postal pozoren) razpokala po boku zadnja Dunlopka na Super Teneretki. Lokalni prodajalec mi je predlagal reklamacijo pri uvozniku. Ti so gumo poslali nevemkam v analizo, in po nekaj mesecih so me obvestili, da je reklamacija utemeljena, in mi dali dobropis v vrednosti nove take gume. (čeprav je bilo na reklamirani samo še 1/3 profila)
Stric Burek Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Jaz sem zraven nove Dunlop Mutant dobil papir z garancijo. Tole sem skoraj siguren, da bi šlo pod garancijo...
tk2398 Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Guma ima prevozenih dobrih 7000km, stara pa je 3 sezone. Peljal bi gumo na vizualni pregled k vulkanizerju, da vidim, če se je varno vozit se tek par tednov, ker na pomlad bo očitno potrebno kupiti novo. Guma je spokala po celem boku, samo pač na nekaterih mestih bolj in nekaterih manj. Guma pa je pirelli diablo.
Jure Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Pomoje je najbolje že kar zdaj kupit novo, brezveze tvegat, motor ima samo 2 kolesi in ne 4 kot avto..
bikez Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Pomoje je najbolje že kar zdaj kupit novo, brezveze tvegat, motor ima samo 2 kolesi in ne 4 kot avto.. Jaz tud na avto ne bi nataknu take gume :blush:
sesir Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Sam skoraj vedno uporabljam pireli,pa se mi kaj takega,še ni zgodilo!Vidu pa sem podobno na michelin,stara guma 4leta in malo vožena!Jz bi svetoval kakega Maxa narisat pa menjat!
NejcZ Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Verjetno je mislo da bi malo zapalil gumo, da maš vsaj nekaj od zanič gume :D
no_name Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Aha! Kaj pa če je guma slaba na prednjem kolesu?
bikez Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Aha! Kaj pa če je guma slaba na prednjem kolesu? Jo zamenjaš, da ne pogrneš.
motofrik Objavljeno November 6, 2008 Opozori Objavljeno November 6, 2008 Kaj je to "Max" ? ...ko smo že pri Maxu, -kdo ve, od kod ta izraz ''narisati maxa''? Od Biaggia mogoče... A ni on, ko je zmagal, malo kroge risal po pisti? Je moja trditev pravilna? Drugače pa tisto gumo menjat, ko je razpoka po celem obodu. In, če se ti da, do prodajalca gum, pa poskusi srečo.
no_name Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Jest sem le spraševal kako narišeš "maxa" če je to sprednja pnevmatika... Ampak OK...
biker77 Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Jest sem le spraševal kako narišeš "maxa" če je to sprednja pnevmatika... Ampak OK... snameš s feltne, jo daš na sredo dvorišča, mal z benzom zaliješ pa prižgeš ;)
sesir Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 ...ko smo že pri Maxu, -kdo ve, od kod ta izraz ''narisati maxa''? Od Biaggia mogoče... A ni on, ko je zmagal, malo kroge risal po pisti? Je moja trditev pravilna? Drugače pa tisto gumo menjat, ko je razpoka po celem obodu. In, če se ti da, do prodajalca gum, pa poskusi srečo. Maxi so se risali ko biagi še po jajcih ni plaval :krneki:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se