Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

to se pa nekak ne bi mogu strinjat..ker dunlop res drži dokler ni platno zunaj..

Pozabu sem napisat, da sem vozu ST gume Dunlop, ki se tak hecn znucjo, da pol proti koncu v ovinku potresujejo, kar ni ravno prijetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..tole so mi odpisal na mail glede zadeve ---rhinotire..!!

Sorry but we don't have anything set up in Europe yet. The only way to get

Rhino treated tires is to order them online from www.rhinotire.com . We will

ship them to Slovenia. The shipping cost is around $130 per pair motorcycle

of tires.

On Fri, Oct 31, 2008 at 8:44 AM

:hmm: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Qualifier in Qualifier RR pa, edino ko je guma že res pri platnu, postane malo živčna in včasih motor malo zapleše iz ovinka, če odpiraš, ampak takrat niti ni več legalna, tako da jo je pametno zamenjat pred tem :) Do točke legalnosti pa po mojih izkušnjah držijo skozi enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če se splača dat zadnjo gumo širšo??

zdaj je 130 js bi jo dau spomladi pa 150

spredaj bo pa ista ostala je pa 110

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje boš samo podrl ciklistiko motorja, sicer vprašanje koliko, ampak zagotovo se pa motor sedaj s 130 pelje lepše in je bolj vodljiv, kot bo potem s 150.. Jaz ne bi dajal širše gume, oziroma 140 max, če že. Če se ti pa gre za izgled pa raje še malo počakaj in zamenjaj motor :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To govoriš za 600 al 1000-ko ker je razlika. Zanima me mnenje za 600. Kolega ma 636 in ima pirelli corsa, profil gume mi je všeč podobna kot gp ( ob straneh slick) pa prav da se zelo lepo drži.

Kok pa corsa zdrži k-km? GP baje 5k km. tako da lihk 2 para menjaš na sezono. (z mojimi vezami me to stane :rolleyes: 340€ za gume)

Na obeh!Na R1 sem naredil s sprednjo 9k km pa je še bla.Zadnje pa menjal na 3k km!Na R6 pa so vzdržale dost več sam ne vem več mislim da zadnja okoli 5k km.S tem,da nikoli do platna!

Sej metzeler in pireli se delajo v isti tovarni v Bologni in iz istih zmesi!Sam sicer nisem probal metzeler.Lahko pa rečem,da mi je pireli daleč boljši od michelin,bridstone,continental,dunlop (2088rr in gp)To sem sprobal vse na cestnih motorjih od 600 do 1000!Pred pirelijem vedno :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje boš samo podrl ciklistiko motorja, sicer vprašanje koliko, ampak zagotovo se pa motor sedaj s 130 pelje lepše in je bolj vodljiv, kot bo potem s 150.. Jaz ne bi dajal širše gume, oziroma 140 max, če že. Če se ti pa gre za izgled pa raje še malo počakaj in zamenjaj motor :)

ja sj sam še 3 leta :wacko:

aha ok pol bom pa kr pustu istu

za vsak slučaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na obeh!Na R1 sem naredil s sprednjo 9k km pa je še bla.Zadnje pa menjal na 3k km!Na R6 pa so vzdržale dost več sam ne vem več mislim da zadnja okoli 5k km.S tem,da nikoli do platna!

Sej metzeler in pireli se delajo v isti tovarni v Bologni in iz istih zmesi!Sam sicer nisem probal metzeler.Lahko pa rečem,da mi je pireli daleč boljši od michelin,bridstone,continental,dunlop (2088rr in gp)To sem sprobal vse na cestnih motorjih od 600 do 1000!Pred pirelijem vedno :worship:

Ma kaj pa vem, meni pa se zdijo razlike med proizvajalci.,če gledaš isti rang gum bolj kot ne minimalne, bi težko rekel, da je eden daleč boljši od drugega. To konec koncev potrjujejo tudi testi gum, kjer so razlike med posameznimi gumami že itak majhne, če upoštevamo pa še različne teste, kjer se zgodi da je pri enem neka guma na zadnjem mestu, pri drugem pa ista guma na prvem in če upoštevamo, da pač nekatere gume določenim motorjem bolj sedejo kot druge, se mi zdi da je v povprečju bolj ali manj vse ista pašta, če primerjamo enake reazrede pnevmatik vodilnih proizvajalcev. Vsekakor pa ni en alui drugi, daleč boljši, vsaj ne na splošno, če že, samo pri določeni gumi v kombinaciji z določenim motorjem.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Par strani nazaj sem videl, da je nekdo imel razpokano gumo, pa ste dejali, da je samo površinska razpoka. Zdaj pa me še zanima, kako boste ocenili mojo gumo :whistle: Očitno ji vožnja po mrzlem (okoli 2°C) ni ravno koristila :unsure:

Lahko kdo priporoča kdo kakšnega dobrega vulkanizerja v okoli Maribora?

post-11771-1225804404_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa je stara guma? Drugače pa če je razpoka, tako globoka, da ti guma pušča in zaradi tega potrebuješ vulkanizerja, potem ti vsekakor priporočam, da gumo takoj zamenjaš, se ni za igrat.. Če je pa samo površinska zadeva pa ne vem, lahko tudi še voziš, ampak v kolikor gre za gumo starejšo od 3 let, bi jaz v vsakem primeru raje zamenjal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se men ne zdi samo površinska razpoka.

Pred neekaj leti mi je podobno(ampak manj oziroma sem prej postal pozoren) razpokala po boku zadnja Dunlopka na Super Teneretki. Lokalni prodajalec mi je predlagal reklamacijo pri uvozniku. Ti so gumo poslali nevemkam v analizo, in po nekaj mesecih so me obvestili, da je reklamacija utemeljena, in mi dali dobropis v vrednosti nove take gume. (čeprav je bilo na reklamirani samo še 1/3 profila)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zraven nove Dunlop Mutant dobil papir z garancijo. Tole sem skoraj siguren, da bi šlo pod garancijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma ima prevozenih dobrih 7000km, stara pa je 3 sezone. Peljal bi gumo na vizualni pregled k vulkanizerju, da vidim, če se je varno vozit se tek par tednov, ker na pomlad bo očitno potrebno kupiti novo. Guma je spokala po celem boku, samo pač na nekaterih mestih bolj in nekaterih manj. Guma pa je pirelli diablo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je najbolje že kar zdaj kupit novo, brezveze tvegat, motor ima samo 2 kolesi in ne 4 kot avto..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je najbolje že kar zdaj kupit novo, brezveze tvegat, motor ima samo 2 kolesi in ne 4 kot avto..

Jaz tud na avto ne bi nataknu take gume :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam skoraj vedno uporabljam pireli,pa se mi kaj takega,še ni zgodilo!Vidu pa sem podobno na michelin,stara guma 4leta in malo vožena!Jz bi svetoval kakega Maxa narisat pa menjat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je to "Max" ?

...ko smo že pri Maxu, -kdo ve, od kod ta izraz ''narisati maxa''? Od Biaggia mogoče... A ni on, ko je zmagal, malo kroge risal po pisti? Je moja trditev pravilna?

Drugače pa tisto gumo menjat, ko je razpoka po celem obodu. In, če se ti da, do prodajalca gum, pa poskusi srečo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem le spraševal kako narišeš "maxa" če je to sprednja pnevmatika...

Ampak OK...

snameš s feltne, jo daš na sredo dvorišča, mal z benzom zaliješ pa prižgeš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ko smo že pri Maxu, -kdo ve, od kod ta izraz ''narisati maxa''? Od Biaggia mogoče... A ni on, ko je zmagal, malo kroge risal po pisti? Je moja trditev pravilna?

Drugače pa tisto gumo menjat, ko je razpoka po celem obodu. In, če se ti da, do prodajalca gum, pa poskusi srečo.

Maxi so se risali ko biagi še po jajcih ni plaval :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!