Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kot je rekel biker, Roadsmart bi bila dobra izbira, sicer ne poznam nobenega da bi mu držala 18k km, ampak tudi za ostale gume (endure in chopperji izvzeti) ne poznam nobenega, ki bi mu držale 18k km, tako da.. :) Drugače lahko pa še zmeraj daš gor tako kot si imel in preverjeno veš, da ti bo toliko zdržala. Ampak jaz bi raje imel gumo, ki naredi kakšen km manj, pa da je malo užitka z njo tudi po ovinkih. Seveda ne ciljam, da je treba sedaj pa noret, to je zelo pohvalno da voziš z veliko rezervo, ampak 18k km in robovi nedotaknjeni zna bit pa že malo pretiravanja ;) Poskusi malo nagnit, ni nič bolj nevarno če ne pretiravaš.

LP

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
...včeraj, po zaključni silvestrski vožnji sem se odločil in "dotolkel" mojo Batlax BT-20... bile so gor kot prva vgradnja, v letu in pol so zdržale 18000 km.. VSA ČAST! ...za zaključek sem jo zradiral do drotov v oblakih dima! Great feeling! :rolleyes:

ZDAJ PA RABIM NOVE! in to čim prej, ker nekateri končamo sezono za Silvestra in jo spet odpremo že kar v januarju... :evilgrin:

Rabim gumo, ki bi zdržala ČIM VEČ DOOLGIH, POTOVALNIH KILOMETROV! ...da bo torej po sredini res čim trša, z globljim profilom! Ovinkov NE POLAGAM - niti malo (Batlax ima še zdaj po robovih cel profil, po sredini pa drote). :blush: .. Rad se pa peljem po ravninah in AC dokaj hitro - potovalno 150 - 160, tudi 200... ...po ovinkih pa res počasi, z veeeliikooo rezerve! Skratka, rabim nekaj kar bo res zdržalo, vsaj enako (18000 km) ali še nekaj več potovalnih kilometrov na mojem Kaweku in se ne bo ustrašila niti makedama in niti obilnega dežja (ja tudi takrat peljem!)... :rolleyes:

KAJ SVETUJETE, V KAJ GA OBUTI?

meni je batlax prva vgradnja (spredi bt-11 in zadi bt-20) tudi zdrzala 16.000km. Pol sem imel pireli diablo strada, s katero sem naredu 12.000km, sedaj pa imam dunlop roadsmart (2000km). Za vzdrzljivost so baje bridgestone najbolse, za feeling pa metzeler z6 (tko vulkanizer pravi, jaz sem se odlocu da sprobam vse - kot zadnjo metzeler).

Moje menje je: roadsmart bolsi obcutek kot pireli, in pireli bolsi obcutek kot bridgestone (mogoce je pa to samo posledica, ker se navajam na motor) - po ovinkih seveda.

se pa 200 se nikoli nism pelal - ac 110-130, cesta 50-130.

Objavljeno

...men malo večje brzine na AC res niso problem, tudi zaradi izredne MRA touring šipe - gre popolnoma lepo potovalno 160 - 180, ...220 pa tut ni noben problem zaradi prepiha...

...da se vrnem k temi... Moji dve batlax izgledata po 18000 km takole... sprednja ša pravdobro, zadnjo sem pač včeraj zradiral... je pa res, da že zadnjih nekaj tisoč nista bili ravno posebno okrogli... tako da menjava je res nujna... :rolleyes:

...moram pa malo popraviti svoj prejšnji post... Res je, da "NE polagam", ne vozim pa ravno s "kolom v riti" tako da nagibi mi niti niso tako tuji, so pa res bolj daleč od kakega "brušenja" stopalk... sem pa res bolj touring motorist, rad se peljem, daleč, daleč in doolgo časa in ne bi rad že po parih tisočih žalostno opazoval gume "koliko profila še ima" :glare:

sicer pa tudi slika pove, kakšnih je bilo teh 18000 km.

post-16856-1230836916_thumb.jpg post-16856-1230836812_thumb.jpg

...ja, sem pa že sam razmišljal o Roadsmart Dunlopki :rolleyes: ... Kdo bi jih kaj najugodneje prodal in zmontiral v okolici Velenja?

...vožnja z mojo zadnjo Batlaxko je od včeraj naprej "malo čudna" :krneki: :krneki: tako da kam dlje se ne bi podajal...

Objavljeno

Mišelin Pajlot Rovd Dva = 16.000 Km +

Do cca 8.000 km super guma, po tem pa čit nepredvidljiva (pri malo bolj športni vožnji). Mislim, da se na mojem mopetu ne bo več znašla.

Ne priporočam !

Objavljeno

Pozdravljeni. Jas mam r125, ki ima zadaj gumo premera 130. prijatelj pa aprilio, ki ima zadaj gumo 150. sedaj pa mene zanima zakaj ima on zadnjo gumo obrabljeno čist do roba, meni pa manjka 1,5cm... če se pa vozima skupaj ( torej z enako hitrostjo v enake ovinke). moja guma ima večji lok, hočem reči je bolj zavita. bi lahko bil razlog v tem?

Objavljeno

Michelin Pilot Road,na GS 1100,po slabih 15.000 km še 1,5 mm na sredini.Na tem motorju se je odlično obnesla-polaganje do tačk in tudi na mokrem o.k.Na lažjem motorju verjetno kar več kilometrov.

Objavljeno
Michelin Pilot Road,na GS 1100,po slabih 15.000 km še 1,5 mm na sredini.Na tem motorju se je odlično obnesla-polaganje do tačk in tudi na mokrem o.k.Na lažjem motorju verjetno kar več kilometrov.

...žal ta guma pri meni ne pride v poštev, ker izgleda 160/60/17 ne izdelujejo... :unsure:

Objavljeno

nikoli nisem dajal vzdržlivosti pnevmatike prednosti pred oprijemom in vodljivostjo..

je le samo dobra bančna kartica površine tista, ki daje stik s podlago..

moje mnenje je:

če pnevmatika zdrži VEČ kot 6k km "normalne" vožnje, ni vredna nič..

moje mnenje..da ne boste napadal nekej brezveze..

kdor se pa vozi kot "po jajcih" je pa bolje da kupi mesečno za bus.. :krneki:

Objavljeno

Če touring pnevmatika zdrži samo 6000 km,pa res ni vredna nič!Se strinjam s tabo.

Objavljeno
Če touring pnevmatika zdrži samo 6000 km,pa res ni vredna nič!Se strinjam s tabo.

kaj je to touring???

za touring mam jest pohodne čevlje :P

Objavljeno
kaj je to touring???

za touring mam jest pohodne čevlje :P

...no vidiš, jaz mam pa motor... in definitivno bom kupil najboljšo turing pnevmatiko (ne bom šparal) in NE BOM vozil kot po jajcih in zdržala bo vsaj 15000... :rolleyes: .

Objavljeno
Pozdravljeni. Jas mam r125, ki ima zadaj gumo premera 130. prijatelj pa aprilio, ki ima zadaj gumo 150. sedaj pa mene zanima zakaj ima on zadnjo gumo obrabljeno čist do roba, meni pa manjka 1,5cm... če se pa vozima skupaj ( torej z enako hitrostjo v enake ovinke). moja guma ima večji lok, hočem reči je bolj zavita. bi lahko bil razlog v tem?

Si si že sam odgovoril.

Objavljeno
...no vidiš, jaz mam pa motor... in definitivno bom kupil najboljšo turing pnevmatiko (ne bom šparal) in BOM vozil kot po jajcih in zdržala bo vsaj 15000... :rolleyes: .

da te malo popravim :P

Objavljeno

Na motorju in avtu so pomembne samo gume in bremze. Vsak sam ve (če se že mora voziti na motorju) koliko ima sam sebe rad.

Objavljeno
da te malo popravim :P

OKEJ... vdam se... naj bo po tvoje... Ampak vseeno, nisi mi pa dal konkretnega predloga, kot nekateri pred tabo... :hmm:

...res pa ne vem, kako naj vozim motor, da (kot si napisal) zdrži guma "ušivih" 10000? Meni se je v vedno zdelo, da nisem ravno najpočasnejši (prej obratno) :blink: , res, da nisem "polagal" in "brusil" ovinkov ampak, če sem naredil z Batlaxko 18000 km - je bla pol to očitno zelo slaba guma? , čeprav tega občutka ravno nisem imel... :blink:

Objavljeno
Mišelin Pajlot Rovd Dva = 16.000 Km +

Do cca 8.000 km super guma, po tem pa čit nepredvidljiva (pri malo bolj športni vožnji). Mislim, da se na mojem mopetu ne bo več znašla.

Ne priporočam !

Popolnoma isti občutki,nekaj manj -cca 14000-km.

Ali je morda že kakšen, ki je zvozil PR2 in Roadsmart, prosim če poda primerjavo.

L.P.

Objavljeno

Roadsmartke sem dal na moped že proti koncu lanske sezone in z njimi naredil dobrih 2000 km. Guma mi je dajala izredno dober občutek tudi pri temperaturah pod 10 stopinj. Tudi segreje so bolj kakor mišelinka. Če bo zdržala med 10 in 12000 km in se do konca svoje življenske dobe obnašala približno tako kot sedaj bom kar zadovoljen.

Objavljeno
OKEJ... vdam se... naj bo po tvoje... Ampak vseeno, nisi mi pa dal konkretnega predloga, kot nekateri pred tabo... :hmm:

...res pa ne vem, kako naj vozim motor, da (kot si napisal) zdrži guma "ušivih" 10000? Meni se je v vedno zdelo, da nisem ravno najpočasnejši (prej obratno) :blink: , res, da nisem "polagal" in "brusil" ovinkov ampak, če sem naredil z Batlaxko 18000 km - je bla pol to očitno zelo slaba guma? , čeprav tega občutka ravno nisem imel... :blink:

dokler ne probaš kaj drugega ne boš vedel..

sej sm predlagal roadsmart..že pozabu? ;)

Objavljeno

Ne bom prepričeval nikogar, vsak naj si sam ustvari svoje prepričanje, podal bom le svoje izkušnje .

S kolegom sva skupaj istočasno zamenjala na praktično enakih motorjih ( on ima fazer 600 zadnji model, imel je qalifaer, jaz stari model FZS 600- roadsmart ) in tudi vozila sva veliko skupaj in enak način vožnje, s tem, da sem jaz cca 70% voženj opravil z sopotnikom, on le cca 20%. Vožnja je bila v glavnem po običajnih cestah, avtoceste praktično nisva vozila. Vožnja je bila zmerna brez pretiravanj, max. hitrosti do 180 km/h, obraba enakomerna po celi površini do robov gume s stopalkami sicer nisva drsala po asfaltu. Moja roadsmartka je pri 5500km nekje na 60% obrabe , njegova qalifaerca je na 6500km prišla na nulo.

Na podlagi skupnih ugotovitev nisva nikoli imela kakršnih koli težav z oprijemljivostjo ali zdrsavanjem motorja. Lahko le ugotovim, da za povprečnega voznika glede na željene prevožene kilometre roadsmart popolnoma zadostuje ter če nima voznik ekstremnih želja po športni vožnji, potem je odločitev jasna vsaj za mene!

Objavljeno

... zame je debate konec! Hvala vsem za mnenja! :worship: Gor bo šla ROADSMART! :rolleyes: ...ŠE januarja! Poročam drugo leto kako se bo izkazala! :rolleyes:

Objavljeno
... zame je debate konec! Hvala vsem za mnenja! :worship: Gor bo šla ROADSMART! :rolleyes: ...ŠE januarja! Poročam drugo leto kako se bo izkazala! :rolleyes:

Pravilno si se odločil,tudi jaz z roadsmartom zelo zadovoljen :D :D

Objavljeno
... zame je debate konec! Hvala vsem za mnenja! :worship: Gor bo šla ROADSMART! :rolleyes: ...ŠE januarja! Poročam drugo leto kako se bo izkazala! :rolleyes:

Dobra odločitev :)

Objavljeno

kje dobiti Bridgestone BT002 v 120/70 Type 3 :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!