Igorr Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 (popravljeno) . Popravljeno Januar 7, 2009. Popravil Igorr
P182 Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Hola mojster, nič baje, sem jih zvozil vsaj 10 kompletov, na cesti in pisti, in lahko zagotovim da je to odlična guma :worship: tudi jaz sem že uničil nekaj kompletov in sem nad njimi zelo navdušen :worship:
XTR Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 sam baje da Bridgestone gume niso prov odličneso dunlop pa michelin bolše Pri širini zadnje gume 130 mm boš težko kaj veliko izbiral med športnimi gumami. Bridgestone BT45 pa kar pohvalijo, sicer ni to kakšna hudo "športna guma" je pa dober kompromis med oprijemom in obrabo za cestno vožnjo. To sem jaz zasledil na tujih forumih, ko sem iskal gume v dimenzijah 110 in 130 širine. Tukaj je en star test iz leta 2004 kjer so se BT45 kar dobro izkazale tudi v primerjavi z Sport Demon, res da je druga dimenzija ampak vseeno nekaj pa le pove. Je pa res da so BT med dražjimi. Praviš da bo spredaj Qualifier. Sem imel spredaj D208, pa sem iskal primerno gumo za zadaj in bolj kot sem iskal kaj bi šlo skupaj več opozoril sem našel, da nikakor ne mešat radialnih in diagonalnih gum, potem pa naj najdem kaj za zraven ko pa ni druge v širini 130 mm kot Michelin Pilot Sporty, pa še ta je namenjana bolj kot ne za 125 ccm motorje. Večinoma so dajali zadaj kar 150 širino, samo to je pa spet druga štorija, ni najbolj priporočljivo.
MatexDeLuxe46 Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Baje, da je Mercatorjev kruh boljši kot Šparov... :blink: Je pa Bridgestone bt-002 baje prov odlična guma. :P Super guma :OK: tudi jaz sem že uničil nekaj kompletov in sem nad njimi zelo navdušen :worship: word :grim
DRVOWP Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 XTR kot vidim tudi ti voziš Hornetko 600. Kakšne gume torej uporabljaš oziroma priporočaš?
XTR Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Zaenkrat imam Dunlop Qualifier, zelo zadovoljen, spomladi pa bom dal verjetno gor kar Roadsmart, baje se tudi kar dobro obnesejo pa več zdržijo kot te. Naj bi ble nekje v istem rangu kot Z6. Dokončno se bom odločil ko bom obrabil te do konca in vidim koliko mi zdržijo. Če si začetnik daj gor Metzeler Z6, Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road2 .... nekaj v tem rangu (Sport Touring), potem boš pa že videl kako naprej. Če boš dal gor kaj mehkejšega (sport) boš verjetno prehitro obrabil zadnjo po sredini :).
skofk Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 kaj pa tale dunlop SPORTMAX D220 ST a ma kdo kašne izkušnje z temi gumami te so namreč tud 130/70/17 :D
DRVOWP Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Zaenkrat imam Dunlop Qualifier, zelo zadovoljen, spomladi pa bom dal verjetno gor kar Roadsmart, baje se tudi kar dobro obnesejo pa več zdržijo kot te. Naj bi ble nekje v istem rangu kot Z6. Dokončno se bom odločil ko bom obrabil te do konca in vidim koliko mi zdržijo. Če si začetnik daj gor Metzeler Z6, Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road2 .... nekaj v tem rangu (Sport Touring), potem boš pa že videl kako naprej. Če boš dal gor kaj mehkejšega (sport) boš verjetno prehitro obrabil zadnjo po sredini :) . Hvala za odgovor. P.S. Če ima kdo kakšno idejo kje se da gume dobiti najceneje se tudi priporočam za nasvet. :whistle:
XTR Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 kaj pa tale dunlop SPORTMAX D220 ST a ma kdo kašne izkušnje z temi gumami te so namreč tud 130/70/17 :D Sprednja, kaj pa zadnja? :D
skofk Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Sprednja, kaj pa zadnja? :D aia sprednja je???? jaoooooooo :headbang: bom kr motor prodau pa večjega kupu
skofk Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Sprednja, kaj pa zadnja? :D a pa bi bilo kaj narobe če bi dau na zadnjo feltno prvo gumo??? če bi se motor kaj slabše odzival pa oprijem??
Halozan Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Prosim da mi kateri opiše metzeler Z1,kako se obnesejo v praksi in vzdržljivost.Imam jo spredaj. L.p.
k0ci Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 a pa bi bilo kaj narobe če bi dau na zadnjo feltno prvo gumo???če bi se motor kaj slabše odzival pa oprijem?? eh pri 250ccm ne bo problema, samo gumo je treba okol obrnt
simonsi Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 kaj pa tale dunlop SPORTMAX D220 ST a ma kdo kašne izkušnje z temi gumami te so namreč tud 130/70/17 :D odlična guma, če te zanima kako asfalt zgleda od blizu. :P
dive Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Hola mojster, nič baje, sem jih zvozil vsaj 10 kompletov, na cesti in pisti, in lahko zagotovim da je to odlična guma :worship: Je bilo mišljeno bolj retorično.....sem slišal že mnogo pohval na račun 002, zato malo heca.... Pa vseeno malo bolj resno...kako mislite, da bi se 002 obnesla na fz6, vožnja delno do pretežno športna, (načeloma) brez piste, občasno v dvoje(mislim, da jo je kar malo škoda).....kakšno kilometražo naj pričakujem, moraš res žgat, da jo držiš na delovni T, al je dovolj vožnja po "pameti"(relativno=seveda). Zanima me predvsem, ali bi bilo bolje pogledati proti bt-016 ali 002. :hmm:
biker77 Objavljeno Januar 7, 2009 Opozori Objavljeno Januar 7, 2009 Je bilo mišljeno bolj retorično.....sem slišal že mnogo pohval na račun 002, zato malo heca.... Pa vseeno malo bolj resno...kako mislite, da bi se 002 obnesla na fz6, vožnja delno do pretežno športna, (načeloma) brez piste, občasno v dvoje(mislim, da jo je kar malo škoda).....kakšno kilometražo naj pričakujem, moraš res žgat, da jo držiš na delovni T, al je dovolj vožnja po "pameti"(relativno=seveda). Zanima me predvsem, ali bi bilo bolje pogledati proti bt-016 ali 002. :hmm: definitivno bt016 002 je pnevmatika za popolnoma druge namene kot te ki si jih navedel..
SharpNinja Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Mene pa zanima, če je kdo že vozu D211 GP racer po cesti in če, kako se zadeva obnese, razmišljam, d bi svojga obula spred v D209 GP, zadi pa D211 GP, ker z okbema D209 GP je baje motor mal težje vodljiv.
biker77 Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 Mene pa zanima, če je kdo že vozu D211 GP racer po cesti in če, kako se zadeva obnese, razmišljam, d bi svojga obula spred v D209 GP, zadi pa D211 GP, ker z okbema D209 GP je baje motor mal težje vodljiv. D211 GP racer? teh ni.. za po cesti bojo D209 gp racer čist okej.. pa čist lepo je vodljiv.. zakaj bi 150 evrov več dajala za 211 GP če res ni potrebe? za pisto že, za cesto pa ne.. drgač je pa kolega naredu par kilometrov z 211-ko po cesti tudi, sam da bi jo pa sam za cesto mel?? je le dirkalna pnevmatika..grelci pa to..sej veš..
suzuki Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 (popravljeno) Mene pa zanima, če je kdo že vozu D211 GP racer po cesti in če, kako se zadeva obnese, razmišljam, d bi svojga obula spred v D209 GP, zadi pa D211 GP, ker z okbema D209 GP je baje motor mal težje vodljiv. Hola, me je biker77 prehitel medtem ko sem iskal linke :) : - GP racer D211 ne obstajajo, samo D209 - GP in GP Racer so čist različne gume - D211 GP je prava dirkalna guma, a je homologirana tudi za na cesto (ampak zdej v Valenciji smo jo vsak dan greli, kajne) - kot sem ti povedal, D211 GP se za pisto pumpa 1,1 bar, za na cesto pa lahko zgolj ugibaš kolk naj bi blo da bo držala in da je hkrati ne bo prec pobralo - z zamenjavo zadnje gume ne boš kaj prida vplivala na vodljivost, ki je primarno stvar prve gume, razen če bi bila ožja - kolikor vem se D209 GP sploh ne dobi več, ker jih je nadomestila D211 GP (seveda ma lahko še kdo ostanke, jasno) link1 link2 link3 predlagam ti GP Racer D209, spredaj M, zadaj E, v standardnih dimenzijah Popravljeno Januar 8, 2009. Popravil suzuki She 1
skofk Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 odlična guma, če te zanima kako asfalt zgleda od blizu. :P mah tko slaba pa spet ni pomoje :D
Jure Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 (popravljeno) Kot je bilo povedano, D211 Gp racer ne obstaja D211 GP je pa pure racing pnevmatika, ki ima s cesto zvezo samo to, da je homologirana, kar pa mora bit zaradi pravil pri tekmovanjih na katerih jo vozijo.. Skratka brezveze dajat to gor, kot prvo je precej dražja, kot drugo pa se bodo v cestnih razmerah 209gp racer bolje obnesle kar se tiče gripa in ogrevanja pri cestnih temperaturah. Drugače pa jaz niti Gp racer ne bi dajal, če bi imel motor samo za po cesti in ne kot kombinacijo cesta/pista.. Je Qualifier RR čez glavo dovolj dobra guma, tudi če oreng kolena drajsaš, pa tudi lepo kilometrino se da naredit z njo kljub športni vožnji. Popravljeno Januar 8, 2009. Popravil DeX
Jure Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 mah tko slaba pa spet ni pomoje :D Sem tudi jaz že od večih slišal, da je krš od gume :) Je pa res, da nisem nikoli vozil, tako da ne vem kaj je res. Ampak jaz je ne bi dal gor na motor :)
Cartman Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 mah tko slaba pa spet ni pomoje :D BMW r1150r gre z d220 do cilindra. tako da sam grip ogrete gume na suhem ni vprašljiv. pravijo pa, da so gume mlajše generacije precej bolše.
simonsi Objavljeno Januar 8, 2009 Opozori Objavljeno Januar 8, 2009 grip ogrete gume na suhem ni vprašljiv. to tako ali tako velja skoraj za vsako gumo.
gody01 Objavljeno Januar 9, 2009 Opozori Objavljeno Januar 9, 2009 Mene pa zanima, če je kdo že vozu D211 GP racer po cesti in če, kako se zadeva obnese, razmišljam, d bi svojga obula spred v D209 GP, zadi pa D211 GP, ker z okbema D209 GP je baje motor mal težje vodljiv. Obuj jih v Metzeler M3 pa prilagodi vožnjo po cestah gumam. Bo kar naenkrat manj kritičnih situacij. Za na pisto pa poštene gume in gasa do daske :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se