Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Nihče ne odloča, kdo sodi na cesto in kdo naj kakšne gume vozi.

Vsak odloča sam zase, škoda oziroma tragedija je, da za mnoge napačne ali pa prenapete odločitve plačajo tudi tisti, ki so se slučajno znašli na napačnem kraju, ob nepravem času ... ko se je odločitev pokazala za napačno.

Me res zanima, kaj bi na takšno "moraliziranje" rekli tisti, ki zaradi napačnih odločitev ne morejo več sesti na motor ali pa tisti, ki ne morejo več stati na lastnih nogah?

Ne moraliziramo. Pogovarjamo se o gumah, katere si pač vsak izbira in kupuje glede na dvoje sposobnosti (no, včasih je sodba o le-teh kar preveč pogumna), glede na način in stil vožnje, ne nazadnje tudi glede na finančne zmožnosti.

Eno in edino pa je nam, "moralistom", skupno; vsi po vrsti trdimo, da cesta ni dirkališče! Dirkalne gume in dirkaški način vožnje ter sproščanje adrenalina do zadnje kapljice zgornje meje spadajo na pisto in basta!

Škoda.

Škoda - niti ne, sam vozim, kakor želim in tako bo tudi ostalo, glede moraliziranja pa sem mislil izključno bladzota, tako da ta tvoj basta si kar prihrani. Sam vozim hitro (a kljub temu ne na robu) in ja delam tudi vse tisto, kar tebi, predvsem pa BLADZOTU verjetno ne bi bilo všeč (vožnja po zadnjem, prehitevanje v škarje, po desni, odstavnem, levo v krožnem, itd.), pa tudi tisto, kar bi mu bilo (tura par sto km z vožnjo po regionalkah z cirka 80-90 kmh ter po omejitvah ali še počasneje v naselju, itd.), pač vozim, kakor želim in tako bo tudi ostalo, pa še po tvoje; BASTA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda - niti ne, sam vozim, kakor želim in tako bo tudi ostalo, glede moraliziranja pa sem mislil izključno bladzota, tako da ta tvoj basta si kar prihrani. Sam vozim hitro (a kljub temu ne na robu) in ja delam tudi vse tisto, kar tebi, predvsem pa BLADZOTU verjetno ne bi bilo všeč (vožnja po zadnjem, prehitevanje v škarje, po desni, odstavnem, levo v krožnem, itd.), pa tudi tisto, kar bi mu bilo (tura par sto km z vožnjo po regionalkah z cirka 80-90 kmh ter po omejitvah ali še počasneje v naselju, itd.), pač vozim, kakor želim in tako bo tudi ostalo, pa še po tvoje; BASTA.

ti bojo pač slej ko prej gorele svečke ob cesti......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jep

če pa že hitreje, vsaj malo z glavo in ne v naseljih, pa tudi ne do konca zmogljivosti motorja, gum ali sebe, ne bi se posipal s pepelom - tudi jaz kdaj pa kdaj peljem preveč :whistle:

ja gume, prisegam na bt 019 zadaj in 014 spredaj, zame dovolj dobre, tudi avon na tdm so bile zanesljive, zdaj mam pa conti sport atack, bom še videl, znajo biti odlične, vsaj na hondi so mi vlivale zaupanje,

in potem se vprašam, zakaj jebemti so meni že kar nekaj časa dogaja, da so mi kar po vrsti vse gume, ki jih nove dam na motor dobre, a je kaj z mano narobe ? a so danes gume tolk boljše kot včasih ? ali pa mogoče sploh ne vozim na zgornji meji mogočega ? ali pa mogoče zares vozim sebi v užitek in se zavedam, da sem eden izmed mnogih na cesti ?

ali pa se mi zadnje čase zdi, da je znamka in namembnost gume nekaterim fetiš in jim je vožnja po njih samo drkanje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda - niti ne, sam vozim, kakor želim in tako bo tudi ostalo, glede moraliziranja pa sem mislil izključno bladzota, tako da ta tvoj basta si kar prihrani. Sam vozim hitro (a kljub temu ne na robu) in ja delam tudi vse tisto, kar tebi, predvsem pa BLADZOTU verjetno ne bi bilo všeč (vožnja po zadnjem, prehitevanje v škarje, po desni, odstavnem, levo v krožnem, itd.), pa tudi tisto, kar bi mu bilo (tura par sto km z vožnjo po regionalkah z cirka 80-90 kmh ter po omejitvah ali še počasneje v naselju, itd.), pač vozim, kakor želim in tako bo tudi ostalo, pa še po tvoje; BASTA.

Sprejmem razlago, saj se voziš, kakor ti odgovarja in ti je všeč. Tvoja izbira, tvoja stvar.

Le ne sodi prehitro, kakšna vožnja je meni všeč, prosim. Tudi jaz vozim kdaj pa kdaj prehitro ... :whistle: :naughty: ... zato pa sem že bila pol leta out of normal life.

Prav, ti voziš tako kot si opisal in basta. Kar.

Jaz pa bom vedno trdila, kar sem prej rekla in nikoli ne bom spremenila ne mnenja, ne prepričanja.

Basta.

:P

Pardon za :topic: ... aja, mimogrede, odkar imam M3, prisegam nanje. Ampak zdaj vem, da moram biti skrajno previdna z njimi v dežju ter tik pred zamenjavo gume, kajti takrat pa odločitev, da greš po sistemu "basta", pomeni le še "zviiiiiiiz" in ... bergle. :unsure: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprejmem razlago, saj se voziš, kakor ti odgovarja in ti je všeč. Tvoja izbira, tvoja stvar.

Le ne sodi prehitro, kakšna vožnja je meni všeč, prosim. Tudi jaz vozim kdaj pa kdaj prehitro ... :whistle: :naughty: ... zato pa sem že bila pol leta out of normal life.

Prav, ti voziš tako kot si opisal in basta. Kar.

Jaz pa bom vedno trdila, kar sem prej rekla in nikoli ne bom spremenila ne mnenja, ne prepričanja.

Basta.

:P

Pardon za :topic: ... aja, mimogrede, odkar imam M3, prisegam nanje. Ampak zdaj vem, da moram biti skrajno previdna z njimi v dežju ter tik pred zamenjavo gume, kajti takrat pa odločitev, da greš po sistemu "basta", pomeni le še "zviiiiiiiz" in ... bergle. :unsure: :P

Potem pa tudi jaz sprejemam tvoje mišljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa tudi jaz sprejemam tvoje mišljenje.

:yes: :winkiss:

V primerjavi z katerimi gumami so "toliko bolše" in zakaj?

Najprej sem imela Dunlopke. Čisto fajn guma. Za moj stil vožnje primerna, ampak prosim, ne vprašaj me za oznake ... :blush: . Nekaj srednjega, nisem nikakršna kamikaza.

Tudi motor je čisto "gospodinjski" ... :whistle: :naughty: !

Potem pa sem menjala in mi je moj serviser priporočal Bridgestone (spet šepam pri oznakah, nekaj zmernega za na cesto pač), verjetno si je mislil, da bodo čisto cool za staro omiko, tak kak se vozi. :P

:hmm: ... pa so se pričeli problemi. V vsakem ovinku sem drsela in imela občutek, da bom zletela po tleh. Muka!

Pa sem se po dolgih posvetovanjih predvsem z moškim delom naše družbe, ki pač poznajo moj stil vožnje, odločila za M3.

V primerjavi z Bridgestonkami je moj moped s hlodov prešaltal na copate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: :winkiss:

Najprej sem imela Dunlopke. Čisto fajn guma. Za moj stil vožnje primerna, ampak prosim, ne vprašaj me za oznake ... :blush: . Nekaj srednjega, nisem nikakršna kamikaza.

Tudi motor je čisto "gospodinjski" ... :whistle: :naughty: !

Potem pa sem menjala in mi je moj serviser priporočal Bridgestone (spet šepam pri oznakah, nekaj zmernega za na cesto pač), verjetno si je mislil, da bodo čisto cool za staro omiko, tak kak se vozi. :P

:hmm: ... pa so se pričeli problemi. V vsakem ovinku sem drsela in imela občutek, da bom zletela po tleh. Muka!

Pa sem se po dolgih posvetovanjih predvsem z moškim delom naše družbe, ki pač poznajo moj stil vožnje, odločila za M3.

V primerjavi z Bridgestonkami je moj moped s hlodov prešaltal na copate.

Za "gospodinjski" Er-6 in glede na tvojo predstavitev,da nisi kamikaza bi lahk tud Sava Eskimo vozila :hmm: Sej razlike najbrž nebi opazila :naughty: Guma je guma :whistle: :whistle:

Mal sm mogu :topic:

Kar se tiče gum boš pa Mutika mogla vedet kaj več o njih oz. se mal bolj pozanimat glede teh zadev,saj samo z oznako firme gume tukaj gor na forumu težko komu pomagaš z nasveti,če še sama ne veš,kaj voziš. Same oznake in tipi gum so zelo različni (iste firme seveda),s tem posledično pa se guma razlikuje kot dan in noč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D220 sem vozil jaz. Guma dobra za touring vožnjo, če pa se pelješ za nekom, ki ima gor kako M3, Pilot Power moraš pa veliko delati in veliko adrenalina se sprosti v tebi zaradi situacij, ki jih doživljaš v ovinkih :) . Namestil bi jo le, če bi se vozil sportski-lagano ter veliko po avtocesti.

Se strinjam 100% Vozil D221(ki je itak ista kot D220) na Fazerci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za "gospodinjski" Er-6 in glede na tvojo predstavitev,da nisi kamikaza bi lahk tud Sava Eskimo vozila :hmm: Sej razlike najbrž nebi opazila :naughty: Guma je guma :whistle: :whistle:

Mal sm mogu :topic:

Kar se tiče gum boš pa Mutika mogla vedet kaj več o njih oz. se mal bolj pozanimat glede teh zadev,saj samo z oznako firme gume tukaj gor na forumu težko komu pomagaš z nasveti,če še sama ne veš,kaj voziš. Same oznake in tipi gum so zelo različni (iste firme seveda),s tem posledično pa se guma razlikuje kot dan in noč.

Le še ta pripomba, če dovoliš ... kje pa si ti zasledil, da sem delila nasvete? :eek: Nikakršnih.

Da imajo gume iste firme zelo različne oznake in se tudi razlikujejo, pa vem, brez skrbi.

Oznak ne znam na pamet, sploh pa se nikoli ne delam pametne na področju, ki ga ne obvladam! Zato vprašam tiste, ki se na to dobro spoznajo. A ker se je zgodilo, da sem dobila slab nasvet od človeka, za katerega sem verjela, da dobro vé kaj mi svetuje, sem imela pač težave.

In povedala sem le svoje mnenje, da prisegam na M3, ker mi zelo odgovarjajo.

Podrobne debate, polemike, izvedenjska znanja ter analize pa prepuščam strokovnjakom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti bojo pač slej ko prej gorele svečke ob cesti......

SI PA PAMETEN,DA TI ŠKODI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SI PA PAMETEN,DA TI ŠKODI

Uf kaka globokoumna, od kod se ti le jemlje, morš sigurno met zlo veliko glavo.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... preden stresate vse silne ocene o gumah, bi bil zelo koristen podatek o tem, koliko km s katero gumo in na kakšnem morotju ste naredili ...

... sicer podatki nimajo nobene vrednosti ... zgolj nakladnje, ki nikomur ne pomaga pri nakupu ...

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SC2 cca. 3200 - 3700 km., da gumo lepo izrabiš ( ne samo po sredini ). Motor 1098. Nevem pa čemu ti bo to, ker ni važno na katerem motorju je pnevmatika,pač pa od stila vožnje. In če je to komu malo, mu lahko edino rečem, da je bolje, da zmanjka gume ( profila ), pa jo zamenjaš, kot da ti zmanjka ceste. Meni osebno se zdi, da zdrži veliko, za oprijem, ki ga nudi. Pa v dobro ji štejem, da res drži tudi, ko je že skoraj popolnoma izrabljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

velikokrat imam občutek, da tiste, ki vozijo normalno (beri: v mejah normale) avtomatsko ožigosamo(te) oziroma se sami, za pusije, slabiče. kaj pa je narobe z normalnimi ljudmi, vozniki. prej bi moralo biti obratno. tiste, ki v naseljih pretiravajo s sto+ kmhji, tiste, ki se mimo vrtcev ali na mostu vozijo po zadnji itn, bi prej lahko obsojali. tako pa smo(ste) sprejeli normativ, da normalno ni več normalno in da je le pretiravanje ok.

naj vsak vozi, kakor mu paše in naj pri tem drugih ne ogroža. osebno mi je vseeno, če se kak frajer prilepi na obcestni drog ali ograjo (no, tudi to mi ni) nikakor pa mi ni vseeno,če taisti to dela mimo vrtca, šole, igrišča,....in s tem ne ogroža samo sebe, ampak tudi ostale.

torej pustimo, da ljudje vozijo(mo) tudi normalno in ga(nas) ob tem početju ne obsojajmo z vzdevki in pridevniki.

sem precej :topic: , zato še to: enako je (se m zdi) pri gumah. če ne radiraš vsaj supercorse, 002 ali gp racerja si že slabič. pa čeprav je taista guma po par tisoč kilometri popolnoma ploščata.... pustimo, da se ljudje vozijo tudi z d220 ipd in zato niso nič slabši od ostalih. uživajmo v vožnji, pa naj bo kakršnakoli na kakršnihkoli gumah....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SC2 cca. 3200 - 3700 km., da gumo lepo izrabiš ( ne samo po sredini ). Motor 1098. Nevem pa čemu ti bo to, ker ni važno na katerem motorju je pnevmatika,pač pa od stila vožnje. In če je to komu malo, mu lahko edino rečem, da je bolje, da zmanjka gume ( profila ), pa jo zamenjaš, kot da ti zmanjka ceste. Meni osebno se zdi, da zdrži veliko, za oprijem, ki ga nudi. Pa v dobro ji štejem, da res drži tudi, ko je že skoraj popolnoma izrabljena.

zanimivo..

meni se je pa zdelo, da supercorsa slabše drži in se slabše obnaša ko je bolj obrabljena..

sem pa tudi sam naredil le okoli 4000 km. sicer sem bil en dan na mobikrogu z njo..

ker dunlop Q rr se mi je zdelo da drži prav do zadnjega milimetra profila enako..

100 ljudi 100 čudi ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo..

meni se je pa zdelo, da supercorsa slabše drži in se slabše obnaša ko je bolj obrabljena..

sem pa tudi sam naredil le okoli 4000 km. sicer sem bil en dan na mobikrogu z njo..

ker dunlop Q rr se mi je zdelo da drži prav do zadnjega milimetra profila enako..

100 ljudi 100 čudi ne?

Tako kot nova, ne drži nobena rabljena guma, se pozna, samo pa recimo dosti manj kot pa recimo pri BT 002, vsaj iz mojih izkušenj. Je pa pri pirelki nekaj res, da ima slabo lastnost ( če jo enkrat res segreješ na dirkališču, pa da se potem naprej po cesti z njo voziš ne bo več tok držala).

Pri Q rr je pa tukaj sigurno bolje, ker so pa manj občutljive na segrevanje in ohlajanje.

Sam osebno sem vozil tudi dunlop. Pa jih ne maram, ker znajo bit precej nemirne pri večjih hitrostih, držijo pa v zavojih res top.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo..

meni se je pa zdelo, da supercorsa slabše drži in se slabše obnaša ko je bolj obrabljena..

sem pa tudi sam naredil le okoli 4000 km. sicer sem bil en dan na mobikrogu z njo..

ker dunlop Q rr se mi je zdelo da drži prav do zadnjega milimetra profila enako..

100 ljudi 100 čudi ne?

Diablo supercorsa ni ista gume kot Dragon supercorsa, tako da je lahko razlika v gripu pri obrabljeni gumi posledica tega. Drugače pa sem jaz od Pirellija vozil samo navadno Diablo in se mi je tudi zdelo, da je bolj pešal grip proti koncu kakor pri Qualifiercah.

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rot to kar si zapisal za pirelli sc bo kar držalo, tud za superbike enako, ko jo radiraš en dan po pisti naslednjič več ne dela enako(predvsem če nimaš grelcev, in če jo nahitro ohladiš), je pa res da pa prvi dan dela odlično, seveda tud odvisno od časov....

Tak da za vse tiste ki veselo pobirate te ''še kao full dobre'' slickse po boksih, tukaj je razlog zakaj jih eni z dost papirja zavržejo...(btw superbike ima tud najglobje indikatorje med vsemi slicksi kolk sem opazil).

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je kje sploh smiselno komplicirati, je to stoodstotno pri pnevmatikah.

Če že kje, je stoodstotno smiselno komplicirat pri načinu vožnje. Sam pri sebi pač vsak najbolje ve ... saj ko ti enkrat nobena guma ni več dovolj dobra, pa nobena cesta ne dovolj suha in noben asfalt dovolj kvalitetn ... takrat verjetn prej al slej gledaš rožice od spodaj gor, v korenine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že kje, je stoodstotno smiselno komplicirat pri načinu vožnje. Sam pri sebi pač vsak najbolje ve ... saj ko ti enkrat nobena guma ni več dovolj dobra, pa nobena cesta ne dovolj suha in noben asfalt dovolj kvalitetn ... takrat verjetn prej al slej gledaš rožice od spodaj gor, v korenine.

Mislim, da je tema tukaj jasna in da ni govora o stilu,pač pa o gumah in izkušnjah z različnimi znamkami ter modeli gum. Normalno in se strinjam, da se je treba cesti in situacijam v prometu prilagodit in da menjaš tempo ( stil ) vožnje. Mislim pa, da to ne sodi v to temo. In ja, vse te gume so homologirane za cestno uporabo, saj se ne pogovarjamo o slick gumah. Zakaj jih potem nebi vozili, oziroma delili mnenja o svojih izkušnjah :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Vem da se ta vprašanja ponavljajo ampak se že sit branja strani :wacko: :D

Mama Z 750 in me zanimajo pnevmatike, ki zdržijo okoli 8000 km... Max. cena 280€ za komplet

Hvala lepa in upam da nisem povzročil slabe volje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo.

Vem da se ta vprašanja ponavljajo ampak se že sit branja strani :wacko: :D

Mama Z 750 in me zanimajo pnevmatike, ki zdržijo okoli 8000 km... Max. cena 280€ za komplet

Hvala lepa in upam da nisem povzročil slabe volje.

metzeler Z6 bo ena od najboljših variant.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop Roadsmart naj bi tudi bila dobra guma in tudi naj bi zdržala kakšen kilometer več kot večina gum. Pa po sredini je bolj trda,ob straneh pa mehkejša, tko da lahka kamot greš večkrat na avtocesto z njo in se bo lepo enakomerno obrabljala.

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!