crusty Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Saj ni napisal, da so bile gume oz. zadnja guma takšna na začetku, preberi boljše. ja predvidevam da je bla na začetku nova, taka je vsaka :whistle: ........................mal PRED platnom more bit pa čudna vožnja saj ta del gume ni več namenjen vožnji....................sicer pa vsak ma svoje mišlenje o vožnji, varnosti.......
EAST Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 ja predvidevam da je bla na začetku nova, taka je vsaka :whistle: ........................mal PRED platnom more bit pa čudna vožnja saj ta del gume ni več namenjen vožnji....................sicer pa vsak ma svoje mišlenje o vožnji, varnosti....... Tud drži, ja.
m@dness Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 vožnja po platnu? neeeee, malo narobe razumel, guma še ima nekaj profila kar pomeni da še manjka kakšen mm mesa do platna.. in to na gumi po grobniku in nikakor ne pred njim.. s to gumo bi mogoče šel samo še na marof.. lp
david46 Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Pozdravljeni! ker sem začetnik v motociklizmu me zanima kje v okolici med MB in PTUJ-em zamenjujejo in dobro scentrirajo moto pnevmatike?? TNX :)
EAST Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Pozdravljeni!ker sem začetnik v motociklizmu me zanima kje v okolici med MB in PTUJ-em zamenjujejo in dobro scentrirajo moto pnevmatike?? TNX :) MOTORJET MB na ptujski.
danci1973 Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 MOTORJET MB na ptujski. + Motocenter Ptuj Vulkanizer Zaverski na Titovi v MB D.
dive Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 (popravljeno) Ko nekateri hvalite Pirelli, sem malo pogledal za cenami in ugotovil, da guma glede na to, da je prehvaljena mnogokrat, sploh ni toliko dražja.....recimo cca. 30€ po kompletu (proti dunlopu), kar je malo, seveda če je res guma toliko boljša. ;) Konkretno pa me zanima za diablo corsa III, ta guma spada v rang recimo Q rr, bt-016, pilot power.....ali gre že bolj proti kakšnem Gp racer, bt-002? Za letos sem se pač odločil da kupim en komplet gum, ki jih še nisem sprobal, pa sem pomislil na pirelli....zakaj pa ne? Kaj pa vi mislite za corso III za na fazerja? :hmm: Pa kakšno km naj pričakujem od te gume? Imam pa v mislih tudi M3.... :? Popravljeno Januar 30, 2009. Popravil dive
Martin86 Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 opazu kje kdo kasne poceni gume za motor ? Dunlop qualifire ali pa medzeler z6 ? Bi jih rad zdej narocu k so popusti baje povsot :D
EAST Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Ko nekateri hvalite Pirelli, sem malo pogledal za cenami in ugotovil, da guma glede na to, da je prehvaljena mnogokrat, sploh ni toliko dražja.....recimo cca. 30€ po kompletu (proti dunlopu), kar je malo, seveda če je res guma toliko boljša. ;) Konkretno pa me zanima za diablo corsa III, ta guma spada v rang recimo Q rr, bt-016, pilot power.....ali gre že bolj proti kakšnem Gp racer, bt-002? Za letos sem se pač odločil da kupim en komplet gum, ki jih še nisem sprobal, pa sem pomislil na pirelli....zakaj pa ne? Kaj pa vi mislite za corso III za na fazerja? :hmm: Pa kakšno km naj pričakujem od te gume? Imam pa v mislih tudi M3.... :? Seveda ni toliko dražja, za na fazer pa bo M3 več kot dovolj, pa še zdržijo precej km (trša sredina gume)+povprečna cena.
billy Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Ka pa na Metzeler racetec k1,k2,k3,pa ni noben od racerjev še pomislu,baje da je v istem rangu s corso,če ne še bolš!! :whistle: :hmm: :? Za ceno sicer ne vem,na motorju sem dubu k3,pa lahk rečem da se pele ko po glajzih! :OK:
suzuki Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Ko nekateri hvalite Pirelli, sem malo pogledal za cenami in ugotovil, da guma glede na to, da je prehvaljena mnogokrat, sploh ni toliko dražja.....recimo cca. 30€ po kompletu (proti dunlopu), kar je malo, seveda če je res guma toliko boljša. ;) Konkretno pa me zanima za diablo corsa III, ta guma spada v rang recimo Q rr, bt-016, pilot power.....ali gre že bolj proti kakšnem Gp racer, bt-002? Za letos sem se pač odločil da kupim en komplet gum, ki jih še nisem sprobal, pa sem pomislil na pirelli....zakaj pa ne? Kaj pa vi mislite za corso III za na fazerja? :hmm: Pa kakšno km naj pričakujem od te gume? Imam pa v mislih tudi M3.... :? Hola mojster, s Corso III vozijo Superstock 600 evropsko prvenstvo, tko da lahko verjameš da ni švoh gumica :) jst sem z GSX-R 1000 K7 naredil dobrih 6000 kmjčkov (po cesti!), torej mi je zdržala podobno kot M3, a je bila velika bolj zanesljiva in prijetna za vozit, vsaj meni; priporočam! She 1
dive Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Seveda ni toliko dražja, za na fazer pa bo M3 več kot dovolj, pa še zdržijo precej km (trša sredina gume)+povprečna cena. Hola mojster, s Corso III vozijo Superstock 600 evropsko prvenstvo, tko da lahko verjameš da ni švoh gumica :) jst sem z GSX-R 1000 K7 naredil dobrih 6000 kmjčkov (po cesti!), torej mi je zdržala podobno kot M3, a je bila velika bolj zanesljiva in prijetna za vozit, vsaj meni; priporočam! Verjamem, da bi bile M3 dovolj, bolj kot to pa me zanima če dcIII ni preveč dirkaško usmerjena guma oz. guma za na pisto. Kako je npr. z ogrevanjem pnevmatike in pri kakšni vožnji naj bi držal delovno temperaturo,in tudi če mi jo bo pri recimo 10-15°C sploh uspelo ogreti na 'lepljivo' temperaturo? Supercorsa je absolutno preveč zame, glede dcIII pa ne vem sploh točno kake lastnosti ima. Kolikor pa sem prebral na pirellijevi strani, pa je to hyper-sport guma, recimo isto pravijo za bt-016, je pa dcIII tudi sestavljena iz več zmesi različnih trdot. mojster Suzuki, kaj te je pa motilo pri M3, oz. v čem bi rekel da je prednost corse? Ne vem, rad bi pač probal tako hvaljen Pirelli :devil: corsa, pač da si malo razširim obzorja oz. najdem dobro gumo za zanesljiv oprijem. V prihodnosti bom verjetno tudi presedlal na nekaj z več plastike na bokih..... :kva2:
Zx_R Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 (popravljeno) Ka pa na Metzeler racetec k1,k2,k3,pa ni noben od racerjev še pomislu,baje da je v istem rangu s corso,če ne še bolš!! :whistle: :hmm: :? Za ceno sicer ne vem,na motorju sem dubu k3,pa lahk rečem da se pele ko po glajzih! :OK: Itaq da gre, če jih pa delajo v isti fabriki Pirelliju, kolk je men uvoznik trdil da so baje celo zmesi popolnoma enake, fora je le komercialna oznaka, pa pač profil ki pa za tako gumo itaq nima pomena, ker v dežju se ne ena ne druga ne obnese... Slickse smo že probali na pannoniji pa so ble ok. Popravljeno Januar 30, 2009. Popravil Zx_R
suzuki Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 (popravljeno) Verjamem, da bi bile M3 dovolj, bolj kot to pa me zanima če dcIII ni preveč dirkaško usmerjena guma oz. guma za na pisto. Kako je npr. z ogrevanjem pnevmatike in pri kakšni vožnji naj bi držal delovno temperaturo,in tudi če mi jo bo pri recimo 10-15°C sploh uspelo ogreti na 'lepljivo' temperaturo? Supercorsa je absolutno preveč zame, glede dcIII pa ne vem sploh točno kake lastnosti ima. Kolikor pa sem prebral na pirellijevi strani, pa je to hyper-sport guma, recimo isto pravijo za bt-016, je pa dcIII tudi sestavljena iz več zmesi različnih trdot. mojster Suzuki, kaj te je pa motilo pri M3, oz. v čem bi rekel da je prednost corse? Ne vem, rad bi pač probal tako hvaljen Pirelli :devil: corsa, pač da si malo razširim obzorja oz. najdem dobro gumo za zanesljiv oprijem. V prihodnosti bom verjetno tudi presedlal na nekaj z več plastike na bokih..... :kva2: Hola mojster, M3 meni niso dajale dobrega občutka, čist preveč medla prednja, nisem si upal zanest nanjo, tud zdrsnila mi je 2x (čist bv) v Dolomitih, Corsa III pa me je zelo prijetno presenetila, zelo hitro se je segrela, dajala zelo dober občutek, odlično, zanesljivo držala vedno in povsod (tudi spomladi in jeseni), pa še relativno dolgo časa, dobrih 6000 kmjev na Lubici; vozil sem jo tudi na Marofu in Paniniji in je bla ZLO kul... skoraj kot BT002, ki ima za odtenek več gripa, a zaradi plitvejšega profila umre ene 1500 km prej... evo, take so moje izkušnje, mislim pa da boš tudi ti zadovoljen z njimi, pa še ogromno rezerve boš mel na Fazerčku, kar IMHO sploh ni slabo :OK: aja, pozabil še tole: Corsa III je narejena iz treh zmesi (zato III), prednja (cela) iz bolj mehke zmesi, zadnja pa po sredi bolj trda, ob strani pa mehkejša, tako kot prednja, rezultat pa je res odlična guma, vsaj zame vredna :worship: Popravljeno Januar 30, 2009. Popravil suzuki She 1
trojan69 Objavljeno Februar 7, 2009 Opozori Objavljeno Februar 7, 2009 Ena mal neumesna-bo pa mogoče komu prav prišla pri bol ekstravagantni montaži pnevmatik :evilgrin: http://www.metacafe.com/watch/331287/fixing_a_tire/
Incubation Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 O.K. zadnje cajte mi tole ratuje že smešno/žalostno... imam namreč vedno večje probleme najdt taprave dimenzije za motor (Suzuki Gsx 600 F) velikost mam 110/80/17 in 140/80/17. Do zdej sm imeu gor Dunlop D 207 v dimenzijah 110/70/70 in 150/70/17, ki pa mi niso ble ušeč (motor je prehitr padu v ovink) in Dunlop D 205 serijskih dimenzij, ki so mi bile več kot dobre. Problem nastane ker so začel ukinjat D 205. Naslednik Roadsmart nima mojih dimenzij. Zdej sm dubu cenik za Dunlop gume pr katerih mam na voljo samo še zadnjo D 205 (vrjetno stara zaloga) in prednjo D 220. (ki jo tud že ukinjajo). Ni mi glih po godu d bi meu dve različne gume na motorju...kva pravte vi...se ti dve gumi med sabo ujemata? Alternativa mi je samo še Avon Azzaro, ki pa me pride šeenkrat več $ kot Dunlop. Gumarji očitno pozabljajo na nas malodimenzijce... :angry:
siks Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 O.K. zadnje cajte mi tole ratuje že smešno/žalostno... imam namreč vedno večje probleme najdt taprave dimenzije za motor (Suzuki Gsx 600 F) velikost mam 110/80/17 in 140/80/17. Do zdej sm imeu gor Dunlop D 207 v dimenzijah 110/70/70 in 150/70/17, ki pa mi niso ble ušeč (motor je prehitr padu v ovink) in Dunlop D 205 serijskih dimenzij, ki so mi bile več kot dobre. Problem nastane ker so začel ukinjat D 205. Naslednik Roadsmart nima mojih dimenzij. Zdej sm dubu cenik za Dunlop gume pr katerih mam na voljo samo še zadnjo D 205 (vrjetno stara zaloga) in prednjo D 220. (ki jo tud že ukinjajo). Ni mi glih po godu d bi meu dve različne gume na motorju...kva pravte vi...se ti dve gumi med sabo ujemata? Alternativa mi je samo še Avon Azzaro, ki pa me pride šeenkrat več $ kot Dunlop. Gumarji očitno pozabljajo na nas malodimenzijce... :angry: ne se sekirat. naj bodo samo istega ranga (st ali ss) pa ne bo problema. itak je na gumi še veliko rezerve(je ne izkoristiš do meje zmogljivosti)
suzuki Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 (popravljeno) Hola mojster Incubation, zoprna situacija, pišuka... morda si lahko pomagaš s temi podatki, maš navedene vse dimenzije RoadSmartk, zraven pa še dimenzije felten - poglej, morda paše tudi katera druga dimenzija gume na tvoje feltne še ena možnost pa je da poiščeš na Netu (ali vprašaš uvoznika) katere gume je Suzuki še homologiral za tvoj tip motorja, podatke o tipu maš npr na homologacijskem kartončku dobro kupi, pa varno in zabavno vožnjo ti želim! Popravljeno Februar 11, 2009. Popravil suzuki She 1
sesir Objavljeno Februar 11, 2009 Opozori Objavljeno Februar 11, 2009 ne se sekirat. naj bodo samo istega ranga (st ali ss) pa ne bo problema. itak je na gumi še veliko rezerve(je ne izkoristiš do meje zmogljivosti) Ali odspredaj boljšo gumo.Če zadaj podrsi-spusti ni tolk panike,kot,če odspredaj.Oziroma je včasih lahko odzadaj celo zanimivo,spredaj pa...
stjan Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Lep pozdrav na moji, zame novi little green mean machine :), Triumphu Speed 4, bom menjal sprednjo gumo. Zadnja je nova in je Bridgestone BT014, spredaj pa je sedaj BT010. Nekje sem bral da BT010 ne delajo več, pa me zanima katera guma bi bila najprimernejša. Ok sem začetnik, srednjih let, tako da motorja ne obvladam tako kot drugi :krneki: in vozim z rezervo, zaradi mojih napak pa mora biti guma solidna, da prenese tudi kaj nepredvidenega.
Demon Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Lep pozdrav na moji, zame novi little green mean machine :), Triumphu Speed 4, bom menjal sprednjo gumo. Zadnja je nova in je Bridgestone BT014, spredaj pa je sedaj BT010. Nekje sem bral da BT010 ne delajo več, pa me zanima katera guma bi bila najprimernejša. Ok sem začetnik, srednjih let, tako da motorja ne obvladam tako kot drugi :krneki: in vozim z rezervo, zaradi mojih napak pa mora biti guma solidna, da prenese tudi kaj nepredvidenega. Ja če je zadnja nova BT 014, ti priporočam, da kupiš tudi sprednjo novo BT 014.
Jure Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Če imaš zadaj novo BT014 je najbolj smiselno, da tudi spredaj nabaviš BT014. Vedno je najbolje imet enake gume na motorju..
biker77 Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 jest bi pa bt014 zakuru in kupu nekaj drugega.. Jure 1
RVT Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 jest bi pa bt014 zakuru in kupu nekaj drugega.. enako :krneki: Jure 1
mojgap Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 jest bi pa bt014 zakuru in kupu nekaj drugega.. :kva1: :kva2: :kva1: :kva2: Jure 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se