dive Objavljeno Februar 18, 2009 Opozori Objavljeno Februar 18, 2009 Če že ne boš zakuril zadnje bt-014 in montiral na obe kolesi bt-016, potem kupi še prednjo bt-014. :whistle:
stjan Objavljeno Februar 19, 2009 Opozori Objavljeno Februar 19, 2009 Hvala za vse nasvete. malo je škoda motorja, je le nekaj posebnega :naughty: , da bi kuril gume, pa še drage so :whistle: . Če bo leto dobro bom tako lahko menjal obe gumi, pa bom potem nabavil kaj drugega. lp
biker77 Objavljeno Februar 19, 2009 Opozori Objavljeno Februar 19, 2009 Hvala za vse nasvete. malo je škoda motorja, je le nekaj posebnega :naughty: , da bi kuril gume, pa še drage so :whistle: . Če bo leto dobro bom tako lahko menjal obe gumi, pa bom potem nabavil kaj drugega. lp al pa prodej tisto 014 in kupi nekaj kar je gumi podobno ;)
biker77 Objavljeno Februar 19, 2009 Opozori Objavljeno Februar 19, 2009 So BT 014 res tako slabe? kar sem napisal je čist moje osebno mnenje.. 002, 003, 016 so mi čist okej.. jest jih ne bi uporabljal..ker ni užitka v vožnji
Prevtzer Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 Mene pa zanima kako se kej BT012 obnese? Mam zadnjo gumo BT012, prednjo bo pa treba kmal menat tko da razmišlam da bi še predno dau BT012. Pa kako to da je cena samo 50€? LP
Port Folio Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 Pa kako to da je cena samo 50€? Mogoče, zato ker so 3 leta in več stare in je model, ki ga ne izdelujejo več :whistle: .
P182 Objavljeno Februar 20, 2009 Opozori Objavljeno Februar 20, 2009 (popravljeno) So BT 014 res tako slabe? me čudi da jih vsi tako pluvajo, jaz sem bil z njimi čisto zadovojen :hmm: Popravljeno Februar 20, 2009. Popravil P182
biker77 Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 (popravljeno) me čudi da jih vsi tako pluvajo, jaz sem bil z njimi čisto zadovojen :hmm: ti itak ne šteješ k si z vsem zadovoljen :D mene je prednja 014 bistveno bolj motila kot zadnja..zadnja je še nekak bila sicer se pa 016 komplet dobi sedaj za 230€ Popravljeno Februar 21, 2009. Popravil biker77
Lencdo Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 dunlop je zakon :worship: zmerna cena za veliko gume
stjan Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Kaj pa če zadaj obdržim BT014, spredaj pa dam BT016? Bi bila ta varianta boljša ali slabša?
SEOI-NAGE Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 Če ne voziš na nož bo ok. Samo čez ovineke ne bo šlo tako lepo, bo motor bolj trd in če se boš malo bolj nagnil boš imel občutek da zdrsava.
P182 Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 ti itak ne šteješ k si z vsem zadovoljen :Dmene je prednja 014 bistveno bolj motila kot zadnja..zadnja je še nekak bila sicer se pa 016 komplet dobi sedaj za 230€ ma ne da sem z vsem zadovoljen, samo 14ke so mi res sedle :D kje jih dobim za 230€ ?
biker77 Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 ma ne da sem z vsem zadovoljen, samo 14ke so mi res sedle :D kje jih dobim za 230€ ? mejčkn čez mejo v italijo se je treba zapeljat..
P182 Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 to ni problem, itak živim ob meji :) kje točno je to, lahko tudi na PM
Kawl Objavljeno Februar 21, 2009 Opozori Objavljeno Februar 21, 2009 to ni problem, itak živim ob meji :) kje točno je to, lahko tudi na PM 14- tke so tud men kr pasale na Aprili - so pa v primerjavi s supercorso ko dan in noč. Zdej pa itak samo še dunlop - so najugodnejše :) LP
RVT Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 (popravljeno) So BT 014 res tako slabe? Jest sm jo pelu na CBR 1000 RR 2005 in GSX-R 1000 2006 ( obe prva vgradnja in oba motorja sta imela še dokaj nove 1000-2000 kilometrov) in na obeh zdrs zadnjega kolesa pri pospeševanju z ovinka in katapult. Sicer brez padca sam v tretje raj ne probavam že zarad starodavnega reka, da v tretje gre ... :oops: To je moje čist osebna izkušnja in mnenje o tej gumi in lahko, da je res čist uredu guma pa ji pač moj način vožnje ne ustreza B) Drugač pa zame za cestno uporabo še vedno Pirelli Supercorsa :worship: pred Bridgestone 002 Popravljeno Februar 22, 2009. Popravil RVT
sesir Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Drugač pa zame za cestno uporabo še vedno Pirelli Supercorsa :worship: pred Bridgestone 002 :worship: :worship: :worship: no pa je le še kdo ki ve kaj je prava guma! J...vse drugo kot pirelli
Jure Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 No pretiravat pa ni treba. Dejstvo je da so razlike med različnimi proizvajalci gum v istem rangu minimalne in bolj kot kaj drugega naredi razliko psiha. Sploh za cestno vožnjo, ko ne gre za stotinke sekunde..
EAST Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Jest sm jo pelu na CBR 1000 RR 2005 in GSX-R 1000 2006 ( obe prva vgradnja in oba motorja sta imela še dokaj nove 1000-2000 kilometrov) in na obeh zdrs zadnjega kolesa pri pospeševanju z ovinka in katapult. Sicer brez padca sam v tretje raj ne probavam že zarad starodavnega reka, da v tretje gre ... :oops: To je moje čist osebna izkušnja in mnenje o tej gumi in lahko, da je res čist uredu guma pa ji pač moj način vožnje ne ustreza B) Drugač pa zame za cestno uporabo še vedno Pirelli Supercorsa :worship: pred Bridgestone 002 Se pridružujem mnenju. :worship:
mike007 Objavljeno Februar 27, 2009 Opozori Objavljeno Februar 27, 2009 Zdravo, ne morem in ne morem se odločiti za pnevmatike, katere bi dal na svoj motor (Kawasaki Z750 L.2008). V ožji izbor sem dal naslednje: 1. Bridgestone BT 016 2. Continental SPORT ATTACK 3. Michelin PILOT POWER 2CT 4. Dunlop QUALIFIER RR Prosim napišite kaj predlagate, kakšne izkušnje imate z omenjenimi gumami, najbolj me zanima oprijem, obraba. Najbolj se nagibam k nakupu Continental SPORT ATTACK. Hvala, Marjan
m@dness Objavljeno Februar 27, 2009 Opozori Objavljeno Februar 27, 2009 med naštetimi bi izbral Qrr, bt016 pa so tudi baje ok.. če ne voziš predivje bi mogoče izbral celo m3 zaradi kilometrine...
Guest Brumer Objavljeno Februar 27, 2009 Opozori Objavljeno Februar 27, 2009 Jaz imam dobre izkušnje z Michelin Pilot-power bile so gor original prevozil,pa sem kar točno 7 K kil (174 PS) sicer pa sem SPET kot vedno prešaltal na Metzeler bojo še kakšnega kovača Km več naredile. :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se