Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Če že ne boš zakuril zadnje bt-014 in montiral na obe kolesi bt-016, potem kupi še prednjo bt-014. :whistle:

Objavljeno

Hvala za vse nasvete.

malo je škoda motorja, je le nekaj posebnega :naughty: , da bi kuril gume, pa še drage so :whistle: .

Če bo leto dobro bom tako lahko menjal obe gumi, pa bom potem nabavil kaj drugega.

lp

Objavljeno
Hvala za vse nasvete.

malo je škoda motorja, je le nekaj posebnega :naughty: , da bi kuril gume, pa še drage so :whistle: .

Če bo leto dobro bom tako lahko menjal obe gumi, pa bom potem nabavil kaj drugega.

lp

al pa prodej tisto 014 in kupi nekaj kar je gumi podobno ;)

Objavljeno
So BT 014 res tako slabe?

kar sem napisal je čist moje osebno mnenje..

002, 003, 016 so mi čist okej..

jest jih ne bi uporabljal..ker ni užitka v vožnji

Objavljeno

Mene pa zanima kako se kej BT012 obnese?

Mam zadnjo gumo BT012, prednjo bo pa treba kmal menat tko da razmišlam da bi še predno dau BT012.

Pa kako to da je cena samo 50€?

LP

Objavljeno
Pa kako to da je cena samo 50€?

Mogoče, zato ker so 3 leta in več stare in je model, ki ga ne izdelujejo več :whistle: .

Objavljeno (popravljeno)
So BT 014 res tako slabe?

me čudi da jih vsi tako pluvajo, jaz sem bil z njimi čisto zadovojen :hmm:

Popravljeno . Popravil P182
Objavljeno (popravljeno)
me čudi da jih vsi tako pluvajo, jaz sem bil z njimi čisto zadovojen :hmm:

ti itak ne šteješ k si z vsem zadovoljen :D

mene je prednja 014 bistveno bolj motila kot zadnja..zadnja je še nekak bila

sicer se pa 016 komplet dobi sedaj za 230€

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

dunlop je zakon :worship: zmerna cena za veliko gume

Objavljeno

Kaj pa če zadaj obdržim BT014, spredaj pa dam BT016?

Bi bila ta varianta boljša ali slabša?

Objavljeno

Če ne voziš na nož bo ok. Samo čez ovineke ne bo šlo tako lepo, bo motor bolj trd in če se boš malo bolj nagnil boš imel občutek da zdrsava.

Objavljeno
ti itak ne šteješ k si z vsem zadovoljen :D

mene je prednja 014 bistveno bolj motila kot zadnja..zadnja je še nekak bila

sicer se pa 016 komplet dobi sedaj za 230€

ma ne da sem z vsem zadovoljen, samo 14ke so mi res sedle :D

kje jih dobim za 230€ ?

Objavljeno
ma ne da sem z vsem zadovoljen, samo 14ke so mi res sedle :D

kje jih dobim za 230€ ?

mejčkn čez mejo v italijo se je treba zapeljat..

Objavljeno

to ni problem, itak živim ob meji :)

kje točno je to, lahko tudi na PM

Objavljeno
to ni problem, itak živim ob meji :)

kje točno je to, lahko tudi na PM

14- tke so tud men kr pasale na Aprili - so pa v primerjavi s supercorso ko dan in noč.

Zdej pa itak samo še dunlop - so najugodnejše :)

LP

Objavljeno (popravljeno)
So BT 014 res tako slabe?

Jest sm jo pelu na CBR 1000 RR 2005 in GSX-R 1000 2006 ( obe prva vgradnja in oba motorja sta imela še dokaj nove 1000-2000 kilometrov) in na obeh zdrs zadnjega kolesa pri pospeševanju z ovinka in katapult. Sicer brez padca sam v tretje raj ne probavam že zarad starodavnega reka, da v tretje gre ... :oops:

To je moje čist osebna izkušnja in mnenje o tej gumi in lahko, da je res čist uredu guma pa ji pač moj način vožnje ne ustreza B)

Drugač pa zame za cestno uporabo še vedno Pirelli Supercorsa :worship: pred Bridgestone 002

Popravljeno . Popravil RVT
Objavljeno
Drugač pa zame za cestno uporabo še vedno Pirelli Supercorsa :worship: pred Bridgestone 002

:worship: :worship: :worship: no pa je le še kdo ki ve kaj je prava guma!

J...vse drugo kot pirelli

Objavljeno

No pretiravat pa ni treba. Dejstvo je da so razlike med različnimi proizvajalci gum v istem rangu minimalne in bolj kot kaj drugega naredi razliko psiha. Sploh za cestno vožnjo, ko ne gre za stotinke sekunde..

Objavljeno
Jest sm jo pelu na CBR 1000 RR 2005 in GSX-R 1000 2006 ( obe prva vgradnja in oba motorja sta imela še dokaj nove 1000-2000 kilometrov) in na obeh zdrs zadnjega kolesa pri pospeševanju z ovinka in katapult. Sicer brez padca sam v tretje raj ne probavam že zarad starodavnega reka, da v tretje gre ... :oops:

To je moje čist osebna izkušnja in mnenje o tej gumi in lahko, da je res čist uredu guma pa ji pač moj način vožnje ne ustreza B)

Drugač pa zame za cestno uporabo še vedno Pirelli Supercorsa :worship: pred Bridgestone 002

Se pridružujem mnenju.

:worship:

Objavljeno

Zdravo,

ne morem in ne morem se odločiti za pnevmatike, katere bi dal na svoj motor (Kawasaki Z750 L.2008).

V ožji izbor sem dal naslednje:

1. Bridgestone BT 016

2. Continental SPORT ATTACK

3. Michelin PILOT POWER 2CT

4. Dunlop QUALIFIER RR

Prosim napišite kaj predlagate, kakšne izkušnje imate z omenjenimi gumami, najbolj me zanima oprijem, obraba. Najbolj se nagibam k nakupu Continental SPORT ATTACK.

Hvala, Marjan

Objavljeno

med naštetimi bi izbral Qrr, bt016 pa so tudi baje ok.. če ne voziš predivje bi mogoče izbral celo m3 zaradi kilometrine...

Objavljeno

Jaz imam dobre izkušnje z Michelin Pilot-power bile so gor original prevozil,pa sem kar točno 7 K kil (174 PS) sicer pa sem SPET kot vedno prešaltal na Metzeler bojo še kakšnega kovača Km več naredile. :whistle:

Objavljeno

Jaz bi vzel Q RR :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!