Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
dunlop je :OK:

pa še res je :winkiss:

Objavljeno

@mike007....fulal ne boš z nobenimi. Najbolje da probaš vse, enkrat ene, enkrat druge in boš videl kaj ti najbol leži (glede na motor, stil vožnje itd....)

Btw...tvoj ozki izbor je načeloma kar precej širok :whistle:

Ps.: vsak hvali tisto kar njemu najbolj paše (cenovno, po km, po oprijemu itd....)

Objavljeno

jaz sem vse pomešal ?? :closedeyes:

kok se že filajo gume

zadaj mam 180/55/17 spredi se pa ne spomnem.

a se kje dogaja kakšna poštena akcija za nakup gum ??

Objavljeno

Poglej v manual, skoraj vsem tudi na motorju piše kolikšen more biti tlak v gumi.

Objavljeno

ponavad piše 2.5 spredej 2.9 zadej ... nism pa sigurn

Objavljeno
ponavad piše 2.5 spredej 2.9 zadej ... nism pa sigurn

Piše,piše... :whistle:

Objavljeno

cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)

cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda)

Super gumce :D

Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P

Objavljeno
cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)

cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda)

Super gumce :D

Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P

mal si zgrešil tole kombinacijo..

torej:

RR ne pomeni da je mehka ampak da prenese večje obremenitve/temperature, tudi delovna temperatura je višja, se pravi jo pozimi zelo zelo težko ogreješ na delovno temperatura

navadna pa ima nižjo delovno temperaturo in jo zato poleti dokaj hitro pregreješ, pozimi bi pa znala čist okej delat..

se pa strinjam da je RR-ka super gumca :D

Objavljeno
ponavad piše 2.5 spredej 2.9 zadej ... nism pa sigurn

Zdejle pozim lahk mal manj ...

Objavljeno (popravljeno)
mal si zgrešil tole kombinacijo..

torej:

RR ne pomeni da je mehka ampak da prenese večje obremenitve/temperature, tudi delovna temperatura je višja, se pravi jo pozimi zelo zelo težko ogreješ na delovno temperatura

navadna pa ima nižjo delovno temperaturo in jo zato poleti dokaj hitro pregreješ, pozimi bi pa znala čist okej delat..

se pa strinjam da je RR-ka super gumca :D

pol ti pravis da bi mogu lih menjat zimsko in poletno kombinacijo ? Nevem no sam navadno qualifire mi je pozimi velikrat spodneslo, rr pa se super dzi.

Govorim iz prakse in ne teorije :D

Popravljeno . Popravil Martin86
Objavljeno
pol ti pravis da bi mogu lih menjat zimsko in poletno kombinacijo ? Nevem no sam navadno qualifire mi je pozimi velikrat spodneslo, rr pa se super dzi.

Govorim iz prakse in ne teorije :D

to je seveda teorija, v praksi je pa odvisno od veliko dejavnikov..

mogoče so bile pnevmatike "slabe", mogoče je bilo bolj hladno, mogoče si prej dal več gas..in še mnogo dejavnikov..

če boš malo bolj pobrskal po temah o gumah boš zasledil tudi podatek da na najbolj vročem asfaltu na dirkališču uporabljajo dirkači mehkejšo zmes..

Objavljeno
cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)

cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda)

Super gumce :D

Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P

potem moraš za čez zimo kupit dunlop GP :D ..........ne gre to tako veš :grrr

Objavljeno (popravljeno)
cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)

cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda)

Super gumce :D

Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P

:grrr

Če bi že rad pol leta vozil ene in pol leta druge gume, potem raje obrni zimo in poletje :)

Če pa mene vprašaš, bi pa navadne Qualifier čisto izpustil, če praviš da se RR pozimi bolje obnesejo in enostavno tudi poleti fural RR, ker so ziher boljše kot navadne.. Vsaj zame, z RR sem naredil več km (dvokomponentne), grip je boljši, pa še ni straha da bi jih pregrel na cesti :) No, tudi navadnih jaz nisem nikoli pregrel, pa sem jih kar dobro zlorabljal, v slabih 4k km so bili robovi fertik. Mi pa daje RR bolj ziher občutek in obraba je manjša pri priganjanju, navadne začne kar cufat :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Pripomnil bi samo tole glede pumpanja gum,v jeseni pred zimo se gume vedno par desetink več napumpa in to zato,ker kolkor je hladneje toliko bolj pade tlak v pnevmatikah in tudi zaradi poškodbe (ovalnost) ,če ni motor dvignjen od tal. :whistle:

Objavljeno

no ja eden te more naucit, da pol znas :D Bo pa RR skos gori :P

Objavljeno
@mike007....fulal ne boš z nobenimi. Najbolje da probaš vse, enkrat ene, enkrat druge in boš videl kaj ti najbol leži (glede na motor, stil vožnje itd....)

Btw...tvoj ozki izbor je načeloma kar precej širok :whistle:

Ps.: vsak hvali tisto kar njemu najbolj paše (cenovno, po km, po oprijemu itd....)

Najlepša hvala vsem za odgovor, glede izbire gum. Vidim pa, da ste skoraj vsi privrženci Dunlop-a. Mene sicer ni prepičal po testih, katere sem gledal na tujih spletnih straneh. :unsure: Prav tako imam zdaj gor še originalne Dunlopke in grem na nekaj druzga.

Verjetno se bom odločil za Continental SPORT ATTACK in potem poročal kako sem zadovoljen.

lp Marjan

Objavljeno

dejte mi na hitr naštet ene par štacun kjer prodajajo in menjajo gume. Ljubljana

tko, da ne bom kot ponavadi zamenjal - pol bom pa ugotovil da sem iste gume pol preplačal.

Objavljeno
dejte mi na hitr naštet ene par štacun kjer prodajajo in menjajo gume (Ljubljana).

Jure Primec, IC na Viču

Objavljeno
Jure Primec, IC na Viču

Ta tipo je mojemu frendu uničil motor, ko mu je vlil 1,5l preveč olja v mašino. :headbang:

Objavljeno
Ta tipo je mojemu frendu uničil motor, ko mu je vlil 1,5l preveč olja v mašino. :headbang:

kk pa je to možno :?

Objavljeno
Najlepša hvala vsem za odgovor, glede izbire gum. Vidim pa, da ste skoraj vsi privrženci Dunlop-a. Mene sicer ni prepičal po testih, katere sem gledal na tujih spletnih straneh. :unsure: Prav tako imam zdaj gor še originalne Dunlopke in grem na nekaj druzga.

Verjetno se bom odločil za Continental SPORT ATTACK in potem poročal kako sem zadovoljen.

lp Marjan

To sploh ni res, da smo vsi privrženci Dunlopa. Jaz npr. furam M3, prav tako @Frips trenutno, pa ga spet peče, da bi dal gor Pilot Power :)

Objavljeno (popravljeno)
.....Mene sicer ni prepičal po testih, katere sem gledal na tujih spletnih straneh. :unsure: Prav tako imam zdaj gor še originalne Dunlopke in grem na nekaj druzga.

lp Marjan

Tsite Dunlopke, ki maš origigi gor (predvidevam da D252) se ne morejo niti ena proti približno primerjat z Qualifier RR ;)

Dolga leta sem vozil samo Dunlop, dokler nisem probal kaj drugega. :whistle: Je pa tudi res, da RR še nisem probal...tako da..hehe

PS.: kar se testov tiče...moje osebno mnenje...je to tko tko, za orientacijo je vredu. Večina gum je za povprečnega pilota ok, nijanse sicer so, ampak stotink ne loviš :D

Še enkrat.. Vsakemu tisto, kar mu najbolj paše...

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Eno vprašanje:

Sedaj ima 120/70 in 190 /50. Rad bi naredil, da mi motor lepše,lažje pade v ovinek (ok, ne mi govorit naj gume zamenjam, hvala). Kaj bi pridobil /izgubil, če bi spredaj zamenjal z 120/65, ali pa zadaj na 190 /55?

Objavljeno

Če daš zadaj velikost 55 pridobiš nekaj malega na okretnosti, izgubiš pa nič, probej to pa boš vidu kako se bo obnesel :)

Objavljeno

pol praviš da je bolje ozadaj na 55, kot pa spredaj na 65?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!