skofk Objavljeno Februar 27, 2009 Opozori Objavljeno Februar 27, 2009 dunlop je :OK: pa še res je :winkiss:
Frips Objavljeno Februar 28, 2009 Opozori Objavljeno Februar 28, 2009 @mike007....fulal ne boš z nobenimi. Najbolje da probaš vse, enkrat ene, enkrat druge in boš videl kaj ti najbol leži (glede na motor, stil vožnje itd....) Btw...tvoj ozki izbor je načeloma kar precej širok :whistle: Ps.: vsak hvali tisto kar njemu najbolj paše (cenovno, po km, po oprijemu itd....)
maggio Objavljeno Februar 28, 2009 Opozori Objavljeno Februar 28, 2009 jaz sem vse pomešal ?? :closedeyes: kok se že filajo gume zadaj mam 180/55/17 spredi se pa ne spomnem. a se kje dogaja kakšna poštena akcija za nakup gum ??
bikez Objavljeno Februar 28, 2009 Opozori Objavljeno Februar 28, 2009 Poglej v manual, skoraj vsem tudi na motorju piše kolikšen more biti tlak v gumi.
Jeger Objavljeno Februar 28, 2009 Opozori Objavljeno Februar 28, 2009 ponavad piše 2.5 spredej 2.9 zadej ... nism pa sigurn
vuk76 Objavljeno Februar 28, 2009 Opozori Objavljeno Februar 28, 2009 ponavad piše 2.5 spredej 2.9 zadej ... nism pa sigurn Piše,piše... :whistle:
Martin86 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka) cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda) Super gumce :D Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P
biker77 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda) Super gumce :D Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P mal si zgrešil tole kombinacijo.. torej: RR ne pomeni da je mehka ampak da prenese večje obremenitve/temperature, tudi delovna temperatura je višja, se pravi jo pozimi zelo zelo težko ogreješ na delovno temperatura navadna pa ima nižjo delovno temperaturo in jo zato poleti dokaj hitro pregreješ, pozimi bi pa znala čist okej delat.. se pa strinjam da je RR-ka super gumca :D
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 ponavad piše 2.5 spredej 2.9 zadej ... nism pa sigurn Zdejle pozim lahk mal manj ...
Martin86 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 (popravljeno) mal si zgrešil tole kombinacijo..torej: RR ne pomeni da je mehka ampak da prenese večje obremenitve/temperature, tudi delovna temperatura je višja, se pravi jo pozimi zelo zelo težko ogreješ na delovno temperatura navadna pa ima nižjo delovno temperaturo in jo zato poleti dokaj hitro pregreješ, pozimi bi pa znala čist okej delat.. se pa strinjam da je RR-ka super gumca :D pol ti pravis da bi mogu lih menjat zimsko in poletno kombinacijo ? Nevem no sam navadno qualifire mi je pozimi velikrat spodneslo, rr pa se super dzi. Govorim iz prakse in ne teorije :D Popravljeno Marec 1, 2009. Popravil Martin86
biker77 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 pol ti pravis da bi mogu lih menjat zimsko in poletno kombinacijo ? Nevem no sam navadno qualifire mi je pozimi velikrat spodneslo, rr pa se super dzi.Govorim iz prakse in ne teorije :D to je seveda teorija, v praksi je pa odvisno od veliko dejavnikov.. mogoče so bile pnevmatike "slabe", mogoče je bilo bolj hladno, mogoče si prej dal več gas..in še mnogo dejavnikov.. če boš malo bolj pobrskal po temah o gumah boš zasledil tudi podatek da na najbolj vročem asfaltu na dirkališču uporabljajo dirkači mehkejšo zmes..
k0ci Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda) Super gumce :D Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P potem moraš za čez zimo kupit dunlop GP :D ..........ne gre to tako veš :grrr
Jure Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 (popravljeno) cez zimo mam dunlop qualifire rr (mehka)cez poletje pa navadno dunlop qualifire (trda) Super gumce :D Sam ker vedno bolj norim, bo tudi cez poletje rr gori :P :grrr Če bi že rad pol leta vozil ene in pol leta druge gume, potem raje obrni zimo in poletje :) Če pa mene vprašaš, bi pa navadne Qualifier čisto izpustil, če praviš da se RR pozimi bolje obnesejo in enostavno tudi poleti fural RR, ker so ziher boljše kot navadne.. Vsaj zame, z RR sem naredil več km (dvokomponentne), grip je boljši, pa še ni straha da bi jih pregrel na cesti :) No, tudi navadnih jaz nisem nikoli pregrel, pa sem jih kar dobro zlorabljal, v slabih 4k km so bili robovi fertik. Mi pa daje RR bolj ziher občutek in obraba je manjša pri priganjanju, navadne začne kar cufat :) Popravljeno Marec 1, 2009. Popravil Jure
Guest Brumer Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 Pripomnil bi samo tole glede pumpanja gum,v jeseni pred zimo se gume vedno par desetink več napumpa in to zato,ker kolkor je hladneje toliko bolj pade tlak v pnevmatikah in tudi zaradi poškodbe (ovalnost) ,če ni motor dvignjen od tal. :whistle:
Martin86 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 no ja eden te more naucit, da pol znas :D Bo pa RR skos gori :P
mike007 Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 @mike007....fulal ne boš z nobenimi. Najbolje da probaš vse, enkrat ene, enkrat druge in boš videl kaj ti najbol leži (glede na motor, stil vožnje itd....) Btw...tvoj ozki izbor je načeloma kar precej širok :whistle: Ps.: vsak hvali tisto kar njemu najbolj paše (cenovno, po km, po oprijemu itd....) Najlepša hvala vsem za odgovor, glede izbire gum. Vidim pa, da ste skoraj vsi privrženci Dunlop-a. Mene sicer ni prepičal po testih, katere sem gledal na tujih spletnih straneh. :unsure: Prav tako imam zdaj gor še originalne Dunlopke in grem na nekaj druzga. Verjetno se bom odločil za Continental SPORT ATTACK in potem poročal kako sem zadovoljen. lp Marjan
maggio Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 dejte mi na hitr naštet ene par štacun kjer prodajajo in menjajo gume. Ljubljana tko, da ne bom kot ponavadi zamenjal - pol bom pa ugotovil da sem iste gume pol preplačal.
Port Folio Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 dejte mi na hitr naštet ene par štacun kjer prodajajo in menjajo gume (Ljubljana). Jure Primec, IC na Viču
baddad Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 Jure Primec, IC na Viču Ta tipo je mojemu frendu uničil motor, ko mu je vlil 1,5l preveč olja v mašino. :headbang:
SCMC Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 Ta tipo je mojemu frendu uničil motor, ko mu je vlil 1,5l preveč olja v mašino. :headbang: kk pa je to možno :?
bikez Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 Najlepša hvala vsem za odgovor, glede izbire gum. Vidim pa, da ste skoraj vsi privrženci Dunlop-a. Mene sicer ni prepičal po testih, katere sem gledal na tujih spletnih straneh. :unsure: Prav tako imam zdaj gor še originalne Dunlopke in grem na nekaj druzga. Verjetno se bom odločil za Continental SPORT ATTACK in potem poročal kako sem zadovoljen. lp Marjan To sploh ni res, da smo vsi privrženci Dunlopa. Jaz npr. furam M3, prav tako @Frips trenutno, pa ga spet peče, da bi dal gor Pilot Power :)
Frips Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 (popravljeno) .....Mene sicer ni prepičal po testih, katere sem gledal na tujih spletnih straneh. :unsure: Prav tako imam zdaj gor še originalne Dunlopke in grem na nekaj druzga. lp Marjan Tsite Dunlopke, ki maš origigi gor (predvidevam da D252) se ne morejo niti ena proti približno primerjat z Qualifier RR ;) Dolga leta sem vozil samo Dunlop, dokler nisem probal kaj drugega. :whistle: Je pa tudi res, da RR še nisem probal...tako da..hehe PS.: kar se testov tiče...moje osebno mnenje...je to tko tko, za orientacijo je vredu. Večina gum je za povprečnega pilota ok, nijanse sicer so, ampak stotink ne loviš :D Še enkrat.. Vsakemu tisto, kar mu najbolj paše... Popravljeno Marec 2, 2009. Popravil Frips
Frips Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Eno vprašanje: Sedaj ima 120/70 in 190 /50. Rad bi naredil, da mi motor lepše,lažje pade v ovinek (ok, ne mi govorit naj gume zamenjam, hvala). Kaj bi pridobil /izgubil, če bi spredaj zamenjal z 120/65, ali pa zadaj na 190 /55?
Dolenc™ Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Če daš zadaj velikost 55 pridobiš nekaj malega na okretnosti, izgubiš pa nič, probej to pa boš vidu kako se bo obnesel :)
Frips Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pol praviš da je bolje ozadaj na 55, kot pa spredaj na 65?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se