biker77 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pol praviš da je bolje ozadaj na 55, kot pa spredaj na 65? al pa pustiš isto in ga v križih spustiš za pol do enega centimetra
RVT Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 (popravljeno) Eno vprašanje: Sedaj ima 120/70 in 190 /50. Rad bi naredil, da mi motor lepše,lažje pade v ovinek (ok, ne mi govorit naj gume zamenjam, hvala). Kaj bi pridobil /izgubil, če bi spredaj zamenjal z 120/65, ali pa zadaj na 190 /55? Če boš dal zadaj višino 55 bo lepše šel v ovinek motor, če boš dal pa spredaj 65 bo pa samo bolj trd ratal spredaj. Po neki teoriji so nekateri italjanski motocikli imeli spredaj 65 višino( mv agusta, aprilija.. ), ker naj bi imel s tem boljši "grip" spredaj.. samo ne pridobiš tok na "gripu" kokr občutiš na udobju. Popravljeno Marec 2, 2009. Popravil RVT
Port Folio Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Če boš dal zadaj višino 55 bo lepše šel v ovinek motor, če boš dal pa spredaj 65 bo pa samo bolj trd ratal spredaj. Po neki teoriji so nekateri italjanski motocikli imeli spredaj 65 višino( mv agusta, aprilija.. ), ker naj bi imel s tem boljši "grip" spredaj.. samo ne pridobiš tok na "gripu" kokr občutiš na udobju. Eno :topic: vprašanje, če pa obe zamenjaš? (. . . daš spredaj 65 in zadaj 190/55 . . .) ali je pravilo eno po eno, pa pol vidiš kaj ti bolje ugaja :?
RVT Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Eno :topic: vprašanje, če pa obe zamenjaš? (. . . daš spredaj 65 in zadaj 190/55 . . .) ali je pravilo eno po eno, pa pol vidiš kaj ti bolje ugaja :? Nepisano "pravilo" je da, zamenjaš eno stvar pa pol še drugo, ker če narediš dve stvari naenkrat se lahko " zgubiš pri občutku". Najprej daš 55 in pol še sprednjo 65, če že hočeš oboje probat. Jest sm obe probu in po tem občutku tut napisal zgornji post.55 guma zadaj je ostala in jo vozim še danes 65 me ne zanima več.
Frips Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Zanimivo. No, da povem v katerem grmu tiči zajec. Na svoji "kravi" sem vozil že PP s katerimi sem bil na prejšnjem motorju več kot zadovoljen (160/60). Pri dimenziji 190/50 pa imam občutek, da ne pada tako kot bi morala. Tudi na oko je ta guma manj špičasta kot pri drugih dimenzijah. Nektari so mi predlagali naj dam 55 višino in da bom dobil tisto kar iščem :hmm: Trenutno vozim M3, ki se pri tej dimenziji, 190/50, obnaša bolje kot PP...samo kaj morem...ko mi misli vlečejo nazaj na PP. Obe gumi sta mi super, samo PP nekako bolj zaupam na mokrem (pač psiha dela svoje :rolleyes: ) Mogoče bi probal 55 višino, pa da vidimo kaj bo. Če ne, pa gremo na eno xy firmo, da probamo spet nekaj novega :)
biker77 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Zanimivo. No, da povem v katerem grmu tiči zajec. Na svoji "kravi" sem vozil že PP s katerimi sem bil na prejšnjem motorju več kot zadovoljen (160/60). Pri dimenziji 190/50 pa imam občutek, da ne pada tako kot bi morala. Tudi na oko je ta guma manj špičasta kot pri drugih dimenzijah. Nektari so mi predlagali naj dam 55 višino in da bom dobil tisto kar iščem :hmm: Trenutno vozim M3, ki se pri tej dimenziji, 190/50, obnaša bolje kot PP...samo kaj morem...ko mi misli vlečejo nazaj na PP. Obe gumi sta mi super, samo PP nekako bolj zaupam na mokrem (pač psiha dela svoje :rolleyes: ) Mogoče bi probal 55 višino, pa da vidimo kaj bo. Če ne, pa gremo na eno xy firmo, da probamo spet nekaj novega :) zamenej kravo pa bo..
maggio Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pomoč spet sem pred eno dilemo na motoru imam gume: spredaj: Dunlop SPmax Qualifier F 120/70-17 zadaj: Dunlop SPMax Qualifier R 180/55-17 gume zgledajo dobro, profila imajo dosti - samo letnica- DOT je 1106. a je to prestaro za na motor? kako naj vem kdaj postanejo plasične vozne lastnosti (za mojo vožnjo - bolj na izi) so v redu - zdrsa še nisem doživel a je to za menjat ali še pustim malo, ker denarja se mi nekak ne meče stran za brezveze.
TheMan Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 a si je kdo od vas že naročil gume preko moto-gume.si ? :unsure: kake so kaj izkušnje, dobre in slabe :whistle: LP
Jure Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 pomočspet sem pred eno dilemo na motoru imam gume: spredaj: Dunlop SPmax Qualifier F 120/70-17 zadaj: Dunlop SPMax Qualifier R 180/55-17 gume zgledajo dobro, profila imajo dosti - samo letnica- DOT je 1106. a je to prestaro za na motor? kako naj vem kdaj postanejo plasične vozne lastnosti (za mojo vožnjo - bolj na izi) so v redu - zdrsa še nisem doživel a je to za menjat ali še pustim malo, ker denarja se mi nekak ne meče stran za brezveze. To je začetek leta 06, torej so stare ravno tri leta, to ne bi smelo bit še nobene panike, lepo zvozi do konca pa bo :)
Jure Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 a si je kdo od vas že naročil gume preko moto-gume.si ? :unsure: kake so kaj izkušnje, dobre in slabe :whistle: LP Kolikor sem jaz gledal na tej strani gume, so cene tako prenapihnjene, da ni za verjet.. No vsaj pri Dunlopu, ostalih niti nisem gledal. Je Širnik ziher veliko bolj ugodna varianta :)
Jure Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 (popravljeno) Primer dveh gum iz tele strani, moto-gume.si Dunlop Sportmax Qualifier RR 180/55 Cena po ceniku*: EUR 242,00 ! Pri nas samo EUR 157,90 (37839,16 SIT) To je 35 odstotkov manj! V ceno so vključeni stroški pakiranja in dostave Dunlop Sportmax GP Racer D209 E Cena po ceniku*: EUR 247,00 ! Pri nas samo EUR 156,10 (37407,80 SIT) To je 37 odstotkov manj! V ceno so vključeni stroški pakiranja in dostave Čista nategancija! Qualifer RR je po ceniku priporočenih cen, ki ga da uvoznik in se po njem orientirajo vsi prodajalci 201,48€ in NE 242,00€ GP Racer pa je 206,76€ in NE 247,00€ Poleg tega pa se Qualifier RR te dimenzije zlahka dobi za cca 125€, Gp Racer pa za cca 130€ ali manj. Lahko iz glave naštejem vsaj 3, kij jih imajo po teh cenah. Skratka ta moto-gume.si je ena nategancija! Popravljeno Marec 2, 2009. Popravil Jure
Ice Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 To je začetek leta 06, torej so stare ravno tri leta, to ne bi smelo bit še nobene panike, lepo zvozi do konca pa bo :) :yes:
Incubation Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Evo še moje zadnje vprašanje predn se odločm za enga izmed teh dveh kompletou gum. Na voljo mam Dunlop D220 prednjo in D 205 zadnjo za cca 180E in Avon Azaro St prednjo Av 45 ter zadnjo Av 46 za cca 230E Za katega iz med teh dveh kompletou bi se odločil vi?
suzuki Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Mojster Incubation, sej ne da ti hočem pamet solit, zgolj v vednost in ravnanje: šparanje pri gumah je od nekdaj najdražje :whistle: She in TommyP 1 1
Jure Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Jaz bi za 205 oz 210€ uzel komplet Roadsmart, boš dobil čisto nove, dot 2009, pa še ziher boljše so od 220 in 205, ki jih niti delajo ne več že nekaj časa in se okoli valja samo še stara zaloga.
Incubation Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Mojster Incubation, sej ne da ti hočem pamet solit, zgolj v vednost in ravnanje: šparanje pri gumah je od nekdaj najdražje :whistle: Hehe, ja vem...sej ni od dnarja odvisn...mene sam zanima če je kdo že oboje sporobou. Proti D 205 nimam slabe besede za rečt. Mi pa pri D 220 ni najbol všeč pattern gume. Še najbol se zdej k Avon nagibam...sploh pa zarad tega k so v kompletu enake serije. (+ bl sportsko naravnane mi delujejo) :OK: Jure: Roadsmart nažalost nimajo moji dimenzij...
jupek Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 imam eno uprasanje oziroma nasvet,in sicer nevem za kaj bi se odlociu katera guma je bolsa pirreli diablo corsaIII ALI M3 ce ima kdo kaj iskusen bi ga lepo prosiu za mnenje l.p
EAST Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 imam eno uprasanje oziroma nasvet,in sicer nevem za kaj bi se odlociu katera guma je bolsa pirreli diablo corsaIII ALI M3 ce ima kdo kaj iskusen bi ga lepo prosiu za mnenje l.p DIABLO CORSA 3 je defenitivno precej boljša guma, tukaj ni niti najmanjšega dvoma, edino obrabi se hitreje.
siks Objavljeno Marec 3, 2009 Opozori Objavljeno Marec 3, 2009 Evo še moje zadnje vprašanje predn se odločm za enga izmed teh dveh kompletou gum. Na voljo mam Dunlop D220 prednjo in D 205 zadnjo za cca 180E in Avon Azaro St prednjo Av 45 ter zadnjo Av 46 za cca 230E Za katega iz med teh dveh kompletou bi se odločil vi? prvega para jaz ne bi vzel. dodal bi še 25 eurov in kupil kaj drugega(novejšega) v tem razredu.
krava Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Aloha! Je že kdo kje zasledil kake priročne "žepne" demontirke koles oz.če kdo prodaja profi-rabljene? ...pozanimal sem se za ceno profi moto-montirke,ki nanese cca.1500e. ??? lp
krava Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Lepa hvala za link :) huh,ampak precej za 1.5m navzkriž pošvasanega profila. :whistle:
Jure Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Jp, čisto precenjeno je tole, predvsem tista "montirka". Sem jo videl v Polotu, pa se mi ne zdi niti pol toliko vredna..
krava Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Jp, čisto precenjeno je tole.. StoPosto! :D ...torej,KJE ceneje do temu podobnih igrač? (vprašanje za max.št. točk)
Jure Objavljeno Marec 5, 2009 Opozori Objavljeno Marec 5, 2009 Nova na ebayu: http://cgi.ebay.de/Reifenmontiergeraet-Rei...%3A1|240%3A1318
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se